Америка предизвика Европа

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1325
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Америка предизвика Европа

Мнение от vargala81 » 14 яну 2010, 19:20

Малък американец се опълчи на големите европейци.

Какво знаем за Америка, т.е. за американските коли? Големи са, с още по-големи двигатели. Е, това е на път да се промени (не напълно разбира се).

Автомобилните издания Motortrend и Automobile magazine предоставиха арена за сблъсък между американския Lincoln MKS и европейците Mercedes Benz E550, Maserati Quattroporte, BMW 550i и Jaguar XF.

Вярвате или не, американците противопоставят автомобил с "малък" V6 турбо двигател срещу по-големите V8 европейци.

Странно, но факт! Хората конструиращи най-големите автомобилни двигатели, ще покажат на нас европейците(откривателите на турбото), че не всичко е обем.

Е, как мислите, може ли автомобил с шестцилиндров двигател(Lincoln MKS) да победи по-големите осемцилиндрови машини с марка Mercedes Benz, Maserati, BMW и Jaguar? Motortrend и Automobile magazine ще отговорят на този въпрос, чрез изпитанието 6 VS 8.

Трасето, по което преминава изпитанието е сред най-опасните в света - проход в местността Rocky Mountains, Colorado (3655 м. надморка височина).

Пилотът е Rod Millen - рали, оффроуд, дрифт състезател. Баща на популярният Rhys Millen от Rhys Millen Racing.
Предоставени са му три опита с всеки автомобил.
Ето и крайното класиране:

5. Maserati Quattroporte (177.1 сек) - 4.2 литра V8. Мощност 400 к.с.

4. Jaguar XF (175.4 сек) - 5.0 литра V8. Мощност 385 к.с.

3. Mercedes Benz E550 (174.4 сек) - 5.5 литра, V8. Мощност 382 к.с.

2. Lincoln MKS (172.7 сек) - 3.5 литра V6 EcoBoost. Мощност 355 к.с.

1. BMW 550i (170.9 сек) - 4.8 литра V8. Мощност 360 к.с.

BMW 550i дава най-добро време, а плътно зад него се нарежда Lincoln MKS. Американското возило постига и най-висока скорост по трасето.
http://news.automedia.bg/read/8304.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; виж те и видеото 6vs8: http://www.youtube.com/watch?v=v-YKxQkm6xA" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; Линкълн срещу Мерцедес : http://www.youtube.com/watch?v=CHiGOYf6Fkc" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; Линкълн срещу Maserati: http://www.youtube.com/watch?v=Dtm3CufMBHs" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; BMW 550i: http://www.youtube.com/watch?v=ElKpToILmWk" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
PcMan
потребител
потребител
Мнения: 1155
Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX
Местоположение: Ловеч
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Америка предизвика Европа

Мнение от PcMan » 14 яну 2010, 21:27

Сравнение на европейски коли с атмосферни мотори срещу американска кола с турбо двигател на височина 12 000 фута (3600m)... *00124* *00124*
Наречи ги американци и повече не ги обиждай.. Не ги мразя като нация и държава, просто всеки път показват каква им е средната интелигентност, при това колкото може по-показно. *banned*
Добре, че европейските фордове се конструират и правят в Европа, за Европа. Ако бяха американските, вкарвани тук - Бог да ни пази *00124*
Изображение ИзображениеИзображение My blood runs blue

Потребителски аватар
denisebastian
потребител
потребител
Мнения: 518
Регистриран: 10 яну 2009, 19:03
Модел на автомобила: Пежо 306 1.4 / СА 5387 НН
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Америка предизвика Европа

Мнение от denisebastian » 15 яну 2010, 10:35

PcMan написа:..................
Не се изказвай неподготвен,моля те *banned*
Не си наясно май кой,как се е доказал,и то точно в производството на автомобили
А пък простотиятя за американските фордове вземи я изтрий най-добре....
http://sites.google.com/site/mylifebobo/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Хо хо хо,Весели празници на всички пчелички!

Потребителски аватар
PcMan
потребител
потребител
Мнения: 1155
Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX
Местоположение: Ловеч
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Америка предизвика Европа

Мнение от PcMan » 15 яну 2010, 16:40

И сам мога да си преценя колко подготвен съм и какво изказвам, благодаря ти. Директни нападки и командване са далеч от интелигентното общуаване, не мислиш ли? *banned*
За да покажа, че не съм в темата само за да се заяждам, ще допълня предният си пост: В САЩ колите в масово производство(и някои други) са некачествено изработени, което се прави заради цената и диктуването на пазара - това, което търси средния купувач на масова кола в САЩ(както е по цял Свят), а не от реалните възможностите на Форд и други производители. Това не премахва факта какви са повечето масово(и някои немасови) произвеждани коли там. Няма да доказвам доказани факти. :wink:

Скоро имаше подобни тестове за сравнение с Cadillac CTS-V, отново с огромен шум около уникално измисления тест, сравнения, изказвания и други подобни от ам.страна. :)

Това за кой, как се е доказал то друга тема ли го коментираш? Ще ме извиняваш, но не е от мое изказване.
Ам.пазар на коли и производството им има огромни странности спрямо Европейския пазар и производство, което може да се коментира много - не знам да е забранено. >:D<:
Изображение ИзображениеИзображение My blood runs blue

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: Америка предизвика Европа

Мнение от venom4o » 20 яну 2010, 10:59

Няма база за сравнение между американските коли и европейските.. различни пътища и клиенти.. там се прави това което карат.. И тук така.. там си падат по автоматици тук караме повече на ръчни.. там са 10000 см2 и 120 коня тук се кара 1.4 170 коня и харчи с 20 литра на 100 по малко от техните куфари.. Тук са по оскъсни на екстри там колите имат повече екстри от вкъщи.. Затова просто няма база за сравнение. То е ясно ,че искат да си мерят п****те с европейските коли...ДА докажат отново колко са добри.. но каквото и да правят Немските и Японските коли не са по лоши от американските.. Плюс това нормално е на техен път тяхна кола и техен пилот да се прадставят по добре..Ако ги пуснат тия амеркански неманеврени куфари по тесните училки ще ги видим тях :D:

Потребителски аватар
denisebastian
потребител
потребител
Мнения: 518
Регистриран: 10 яну 2009, 19:03
Модел на автомобила: Пежо 306 1.4 / СА 5387 НН
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Америка предизвика Европа

Мнение от denisebastian » 20 яну 2010, 13:48

колега,не говори глупости моля те
изобщо не си мерят п....те с европа,просто пътищата им изискват тея екстри
я си представи да караш без клима и автопилот например по прав пут,дълъг 100 мили
както и за разхода им на гориво си в грешка
да,спортните им модели горят яко,но не го прави нарицателно за всичките им коли
а европейските ги правиат с ръчни трансмисии и много коне,щото ние още ползваме колите за дрифт и за фукня
има достатъчно литература по темата,та ако някой държи,дълго можем да спорим ;):
http://sites.google.com/site/mylifebobo/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Хо хо хо,Весели празници на всички пчелички!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: Америка предизвика Европа

Мнение от venom4o » 20 яну 2010, 16:11

denisebastian написа:колега,не говори глупости моля те
изобщо не си мерят п....те с европа,просто пътищата им изискват тея екстри
я си представи да караш без клима и автопилот например по прав пут,дълъг 100 мили
както и за разхода им на гориво си в грешка
да,спортните им модели горят яко,но не го прави нарицателно за всичките им коли
а европейските ги правиат с ръчни трансмисии и много коне,щото ние още ползваме колите за дрифт и за фукня
има достатъчно литература по темата,та ако някой държи,дълго можем да спорим ;):
Ама аз не споря.Споренето е безмислено.
Ами говоря и от опит не точно личен но -таткото си купи чистонов Шавролет Блейзър преди повече от 10 години..Страшна кола е ,но разхода и хич не беше нормален 17 на 100 градско.Не съм говорил за климатика като екстра ами като цяло доста други не казвам ,че са излишни просто американците си обичат екстри..там са малко колите без ел стъкла..сега ако ми кажеш ,че му трябват защото в пустинята е 50градуса...
Както и да е правя си..последните години и там има значителна промяна в начина им на производство на колите..Все пак се мисли и за екология..
ЗА дрифта не съм съгласен...Дрифта се излюпи последните няколко години..преди това си беше спорт измислен в Японияпрез 70-те 80-те .Ръчните скорости са си ръчни скорости..Както и да е според мен е безмислено да се спори за каквото и да е .Според мен изтината е някъде посредата _friends_ :D:
Както и да е .. по темата за мен теста е безмислен

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1325
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Америка предизвика Европа

Мнение от vargala81 » 20 яну 2010, 18:58

venom4o написа:Няма база за сравнение между американските коли и европейските.. различни пътища и клиенти.. там се прави това което карат.. И тук така.. там си падат по автоматици тук караме повече на ръчни.. там са 10000 см2 и 120 коня тук се кара 1.4 170 коня и харчи с 20 литра на 100 по малко от техните куфари.. Тук са по оскъсни на екстри там колите имат повече екстри от вкъщи.. Затова просто няма база за сравнение. То е ясно ,че искат да си мерят п****те с европейските коли...ДА докажат отново колко са добри.. но каквото и да правят Немските и Японските коли не са по лоши от американските.. Плюс това нормално е на техен път тяхна кола и техен пилот да се прадставят по добре..Ако ги пуснат тия амеркански неманеврени куфари по тесните училки ще ги видим тях :D:
Колега ,новите Американски двигатели по нищо не отстъпват на Европейските!не са едно времешните ;): Точно този двигател се нарежда веднага след
  • 1--2.0L TFSI Turbocharged DOHC I-4 multitronic (Audi A4)
  • 2--3.0L TFSI Supercharged DOHC V-6 (Audi S4)
  • 3--3.0L DOHC I-6 Turbodiesel (BMW 335d)
  • 4--2.5L DOHC I-4 Hybrid (Ford Fusion Hybrid
  • 5--3.5L EcoBoost Turbocharged DOHC V-6 (Ford Taurus SHO)

    3.5 литров twin turbocharged V6 двигател с директно впръскване.

    Работен обем - 3.5 л.
    Макс. мощност - 365 к.с.
    Макс. въртящ момент - 474 Нм.
    Максимална скорост - 210 км/ч
    Ускорение 0-100 км/ч - 5,4 сек.
    Разход на гориво градско - 13.8/100
    Разход на гориво извънградско - 9.3/100
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 24&t=33892" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7226
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Америка предизвика Европа

Мнение от madboy » 21 яну 2010, 09:36

denisebastian написа:колега,не говори глупости моля те
изобщо не си мерят п....те с европа,просто пътищата им изискват тея екстри
я си представи да караш без клима и автопилот например по прав пут,дълъг 100 мили
както и за разхода им на гориво си в грешка
да,спортните им модели горят яко,но не го прави нарицателно за всичките им коли
а европейските ги правиат с ръчни трансмисии и много коне,щото ние още ползваме колите за дрифт и за фукня
има достатъчно литература по темата,та ако някой държи,дълго можем да спорим ;):
=)): =)):
Малииии 100 мили без аФфтупилот! :shock:
По-нататък не моа четъ...
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
Трол
потребител
потребител
Мнения: 408
Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Америка предизвика Европа

Мнение от Трол » 21 яну 2010, 12:56

За да не раздухваме много спора за сега ще кажа само, че подкрепятм PcMan.
"It's a triumph of handling over power!"
Изображение

Потребителски аватар
denisebastian
потребител
потребител
Мнения: 518
Регистриран: 10 яну 2009, 19:03
Модел на автомобила: Пежо 306 1.4 / СА 5387 НН
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Америка предизвика Европа

Мнение от denisebastian » 21 яну 2010, 16:07

madboy написа:.................
Бе гледам,гледам,и пак не схванах кво ти е толко смешно.. :-/:

п.п.Веномчо,не ми сравнявай Блейзъра с която и да е европейска кола
Щом сте го имали,знаеш за кво животно иде реч и,че разликата е от земята до небето
(поздравявам баща ти,че си е бил взел "това") >:D<:
http://sites.google.com/site/mylifebobo/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Хо хо хо,Весели празници на всички пчелички!

Потребителски аватар
PcMan
потребител
потребител
Мнения: 1155
Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX
Местоположение: Ловеч
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Америка предизвика Европа

Мнение от PcMan » 21 яну 2010, 17:45

denisebastian много по инерция пишеш, поне така ми се вижда. И вярни твърдения имаш, но и грешни. Никой никъде не е зачеркнал американските коли с дебела червена линия от таблото със всички модели и марки автомобили в Света.. Всичко идва от това, че американците са различни в много неща, вкл. покупка на кола и това, което търсят в нея. Говоря за средния американец, не за частни случаи за които съм сигурен, че ще споменеш. Има и друго - средния американец е по-нискоинтелигентен от средния европеец и това е факт-виждал съм го с очите си в реалния живот там. Просто в САЩ редът, законите и соц.конструкция са такива, че всички са много по-разбрани един към друг и не показват на каква простотия са способни и др. в следствие на интелигентността си.

Средния американец първо гледа следните неща:
1) дали е безбожно ниска цената за предлаганото (като не се усмисля от къде производителя е спестил за да се стигне до тази цена)
2) колко литра е двигателя, колко коня е не съществува такъв въпрос и мисъл в мозъка. За Nm да не говорим.
3) трябва да е автоматик защото е много сложно и трябва много мислене за ръчна скоростна кутия

Возил съм се във масов ван от типа на Форд Транзит може би малко по-голям, който беше на бензин..?! Товарен разбира се :shock:
Возил съм се в масов 7тонен(празен) камион товарен с автоматични скорости :shock:

Имат и страхотни коли, имат и легендарни като Shelby GT 350, GT 500 и други, но си говорим за реалността и масовите коли и средния американец. Т.е. не отричам всичко, и никой тук не го прави.

Може би не трябваше да се впускам в разсъждения, по-добре да приключим с безкрайната дискусия за ам.коли. :mrgreen: piece _friends_ :)
Последна промяна от PcMan на 21 яну 2010, 20:43, променено общо 1 път.
Изображение ИзображениеИзображение My blood runs blue

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1325
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Америка предизвика Европа

Мнение от vargala81 » 21 яну 2010, 18:56

PcMan.....
Само не знам от къде измисли ,че Фокуса и F-150 струват по 10000-$.Фокуса започва от 16290-$к което прави горе-долу 21000лв.А F-150 започва от 21820-$ (28300лв).Европейския Фокус започва от 24500лв а Ford Ranger започва от 38600лв.Освен това в Европа са прекалено завишени цените :lol: помислете си малко щом смъкваха цените със над 35% значи гонят печалби над 50%.На скоро четох една статия за Бентли Континентал май-беше ,там пишеше,че един и същи модел във САЩ може да се купи със над 100 000$ по- евтино ;): мислиш ли ,че толкова пари могат да се спестят само от материали?

Потребителски аватар
designer
потребител
потребител
Мнения: 162
Регистриран: 18 юни 2008, 19:12
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V / Citroen Xantia 1.8 8V
Местоположение: Своге
Status: Извън линия

Re: Америка предизвика Европа

Мнение от designer » 21 яну 2010, 19:38

Като заговорихме за цените. В момента се въртят едни реклами на отопляеми чистачки: http://chistachki.bomarbg.eu/" onclick="window.open(this.href);return false; Цена за коплект - 150 лева. Абсолютно същите в САЩ струват:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Heat-Fle ... 4001r28710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.amazon.com/Heat-Flexx-Heated ... B001R94018" onclick="window.open(this.href);return false;

Да не би да чистачките, които се продават тук да са по-хубави. Абсолютно същите са, дори и фирмата прозиводител е еднаква. Но просто европеиците страдаме от алчност, печалбарство и ако може да свалим кожата на някой. Та и при колите така - една и съща кола, ама там по-евтина. И при бензина - друго си 1 евро за литър бензинец, като при нас. Евала им на американците - всички ги мислят за глупави, ама хората са си много добре.
Изображение

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7226
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Америка предизвика Европа

Мнение от madboy » 21 яну 2010, 19:50

denisebastian написа:
madboy написа:.................
Бе гледам,гледам,и пак не схванах кво ти е толко смешно.. :-/:

........
Щото не можеш да разбереш какво си написала.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
PcMan
потребител
потребител
Мнения: 1155
Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX
Местоположение: Ловеч
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Америка предизвика Европа

Мнение от PcMan » 21 яну 2010, 20:49

vargala81 написа:....
Вероятно не е само от материали, ако това имаше предвид ? Като цяло не говорех за чак толкова скъпи коли, но и там може би го има ? шефа на майка живее 6месеца тук, 6 там и си вкарва ML63 AMG, S-класи и подобни заради огромната разлика в цените, съответно тук се продават. Сигурно и при тях кълцат от нещо за да пада цената+по-малките надценки в САЩ спрямо Европа но с такива скъпи коли нямам допир нито тук, нито там съм имал за да имам много точно мнение :wink:
Поправих мнението ми за цените, които и ти ме коригира 10х - махнал съм тази част, по една или друга причина съм объркал цифрите, които изнесох.. Сори. Навсякъде надценката е голяма, в Европа вероятно е по-висока, да. Донякъде разликата идва и от данъци, еко такси, акцизи и т.н., които в Европа са не малко по-високи от в САЩ. :)
Изображение ИзображениеИзображение My blood runs blue

Потребителски аватар
Трол
потребител
потребител
Мнения: 408
Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Америка предизвика Европа

Мнение от Трол » 21 яну 2010, 21:32

vargala81, обаче за цените вземете предвид какво включва базовия модел там, какво тук. Едното е двигателя. (Фокус) 2.0 там, 1.4 тук :) други екстрички няма да броя. Обаче да оставим маркетинговите похвати. Първо да отбележа, че директното впръскване при бензините го чаках отдавна, не е изобретено от Lincoln, но все пак поздравления за правилния път, по който са тръгнали :) Обаче да сравняваш нов 3.5 битурбо с 4.8 атмосферен от 2004 на такава надморска височина и да паднеш не е особено геройство :) Другото, което ми прави впечатление Vmax 210km/h ... Бавно за този клас кола, не мислите ли? Дааа знам "къде ще караш с 210?". Предварително ще отговоря в Германия (за да няма нападки,че тук е забранено). Дори и със 180 да караш (което е напълно нормално особено за този клас), пак е кофти като си само на 30км/ч под максимално възможните ти... Другото, което не ми харесва е,че го има само на предно...този клас кола с подобна пощност на предно ще е адско за каране... Има "Powered by Microsoft"... това не е ли онази най-печалбарска и много осъждана амаериканска компания...
http://www.ukipme.com/engineoftheyear/previous04.html" onclick="window.open(this.href);return false; колко американски двигателя има? 2?
Може да си имат хубави коли хората, може и тази да е по-добра от някои европейски, но и те като поспечелят някой лев масово карат Porsche, BMW, Mercedes, Ferrari, които са все проектирани в Европа.
Погледнете им краштестовете... http://www.youtube.com/watch?v=kldYc4QiOEI" onclick="window.open(this.href);return false; признавам,че тук са подбрани най-лошите, но все пак...това са сравнително нови, големи коли...не е красиво така :)
Като дете и аз харесвах американските коли, големи, красиви, мускулести, с големи двигатели и страхотен звук...обаче порастнах и разбрах, че колата не е само това.
"It's a triumph of handling over power!"
Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Америка предизвика Европа

Мнение от nikolovvd » 21 яну 2010, 21:53

Моята кола, когато я вземах, в Сащ струваше 29 000 $ с всички екстри. В България 48 000 лв. Излиза, че курса на долара е 1.66, а той беше 1.33. Да обаче от Япония до България колата пътува 6 месеца, а до САЩ 3-4 седмици.
Много скоро американците ще си коригират търговската политика поради една проста причина. В момента Китай е най-големия кредитор на САЩ. Единствената причина да не са вдигнали белия байрак е, че са №1 във високите технолигии.
Да при нас 1 литър бензин е 1 Евро, а в САЩ с толкова пари сипваш почти 1 галон, но Ирак като нападнаха Кувейт и за нула време в залива се изсипа половината им армия. Ако закъсаш с парите никой няма да ти прави спънки и ще ти сипе 1-2 галона без пари. Я сипи за 5 Евро в Германия и се опитай да избягаш да видим до къде ще стигнеш.
Европейците сме дребнави и стиснати, затова и са ни проблемите. Европейски съюз - нищо и половина. Гърците затвориха границата и вече почти седмица никой нищо неможе да направи. Ако в Северна америка се случи такова нещо ще хвърчат глави. Тук всеки си прави каквото си иска. Правят си цените както си искат. От България до Портегалия и от Италия до Исландия можеш да намериш един и същ автомобил с +/- 3-5 хиляди Евро разлика спрямо средно европейските цени. Какъв европейски пазар, каква единна пазарна политика. Как така Тойота даваше 22% отстъпка от цената и как така изведнъж като ги налегна кризата и продажбите се сринаха с 60% продаваха с 30-40% по-евтино, продаваха и то на печалба.

Всичко е от лакомия! Тя и кризата от това стана!
Така че не Америка предизвиква Европа, а се опитва да следва Европа, защото вече в САЩ никой не търси 8 или 12 цилиндрови 4-5 литрови коли, а са проумяли, че при 65 мили максимална скорост не им трябват такива зверове, за да си тътрят задника от т.А до т.Б.

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1325
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Америка предизвика Европа

Мнение от vargala81 » 21 яну 2010, 22:31

трол....Другото, което не ми харесва е,че го има само на предно...този клас кола с подобна пощност на предно ще е адско за каране
Ти дори не знаеш,че е AWD :lol: а скоростта е електронно ограничена ,все пак си е за техния пазар а не за Германия.Според мен в този тест искат да докажат на Американския потребител ,че 6цилиндров двигател с турбо е по-ефективен от 8 цилиндров без турбо .А и не мислите ли ,че ако искаха да си изкарват родното производство номер 1 нямаше да сложат БМВ пред Линкълн.

Потребителски аватар
Трол
потребител
потребител
Мнения: 408
Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Америка предизвика Европа

Мнение от Трол » 21 яну 2010, 22:43

vargala81 написа:
трол....Другото, което не ми харесва е,че го има само на предно...този клас кола с подобна пощност на предно ще е адско за каране
Ти дори не знаеш,че е AWD :lol: а скоростта е електронно ограничена ,все пак си е за техния пазар а не за Германия.Според мен в този тест искат да докажат на Американския потребител ,че 6цилиндров двигател с турбо е по-ефективен от 8 цилиндров без турбо .А и не мислите ли ,че ако искаха да си изкарват родното производство номер 1 нямаше да сложат БМВ пред Линкълн.
Знам,че това точно е AWD, виж "Другото, което не ми харесва е,че го има само на предно...". 3.7то. :wink:
А това,че искат да отворят очите на средния американец вече е по-различно :) Тук съм по-съгласен #.-S:
"It's a triumph of handling over power!"
Изображение

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта