Страница 1 от 1

Кама Сутра за притежателите на Москвичи.............

Публикувано: 20 май 2005, 15:17
от stangen
Кама-сутрата за притежателите на лек автомобил Москвич се характеризира със следните основни пози:

Поза 1: Основна.
Москвичът е на четирите си колела, а водачът влиза странично. Действията на водача са ограничени, за разлика от тези на Москвича. Продължителността зависи от група фактори, свързани с навиците на водача и състоянието на Москвича. При неблагоприятно стечение на обстоятелствата се преминава към поза 2

Поза 2: Класическа.
Москвичът е отгоре, а водачът отдолу. Позата се характеризира с абсолютна неподвижност на москвича и необичайно динамични движения на водача.
Процесът е съпроводен с използването на различни видове помощни инструменти и приспособления, като клещи, чук, гаечни ключове, щанги и крикове. Активно се използува и ненормативна лексика, като обикновено се споменават меки китки, майки, лели и баби. Позата се характеризира с най голяма от всички пози продължителност.

Поза 3: Странична.
При тази поза Москвичът е легнал на едната си страна, а водачът е в него, на него или встрани от него ако е успял да избяга навреме. Към тази поза партньорите подхождат внезапно един за друг при недостатъчни навици на водача или активно - неконтролируемо от водача движение на Москвича. Възможни са следните варианти: Москвич на лявата страна, Москвич на дясната страна, Москвич на покрив; водач отляво, водач отдясно, водач отгоре, водач отдолу и комбинациите им. Поза 3 е предшестваща на поза 2 и поза 4

Поза 4: Групово изпълнение.
Практикува се след активно изпълнение на поза 3 или 2, като за целта Москвичът се закарва в сервиз с бригада автомонтьори. Водачът в този случай воайорства и заплаща скъпо за това удоволствие.

Публикувано: 20 май 2005, 15:33
от jack71
даааа :D :D е това не съм до чел. уви само за москвич ли се отнася. от време на време прилагам поза 2 и с мойта любима :lol: :D

Re: Кама Сутра за притежателите на Москвичи.............

Публикувано: 13 мар 2009, 15:30
от dizela
Има и поза 5. Тя е групова. Москвичът и водачът са в поза 1. Група приятели и приятелки напират отзад, при което се получават силни тласъци напред. Москвичът извършва силни тласъци назад. Резултатите са два вида - или пали или не пали

Поза 6. Москвичът е в поза 1. Водачът е коленичил и стиска здраво кривия здрав прът на москвича. Водачът започва да върти пръта, а москвича издава звуци на задоволство. Варианти и резултати - или пали от манивелата, или преминаваме към поза 5.

Re: Кама Сутра за притежателите на Москвичи.............

Публикувано: 22 юли 2009, 17:10
от dizela
Всеки москвич преминава период на разгонване - не пали, не знаеш защо и го пускаш по някой наклон. След като се налудува на втора и трета, прохърква и пали

Re: Кама Сутра за притежателите на Москвичи.............

Публикувано: 23 юли 2009, 14:16
от dydo
Между другото Москвич 412 Д бе първата ми кола, т.е. тази на баща ми, когато взех книжка през 1991 г. Карах го няколко години и през цялото това време съм сменявал /по-скоро баща ми, който и цакаше за ремонтите/доста малко неща - само един път накуп 3-4 части по предницата, десен носач поради удар, термостат и съединител. Май това беше всичко. Много си бях доволен от колата, като за соц изпълнение и макар да бях карал доста модели на Лада, никога не бих го заменил за такава кола. Вярно по-лъскава и луксозна се водеше, ама с тези къси скорости и този малък ъгъл на завъртане, хич не ми харесваше. Москвето никога не ме е предавало и имам само приятни спомени с него. Ама какво да говорим за кола, която я дадохме за скрап /баща ми се удари в СКАЛА, паднала на пътя и веднага след завой. Благодаря на Бога, нищо му нямаше, ама колата беше сдала./ на няма и 80 000 км. пробег.

Re: Кама Сутра за притежателите на Москвичи.............

Публикувано: 08 авг 2009, 00:53
от aniaeg
dydo написа:Между другото Москвич 412 Д бе първата ми кола, т.е. тази на баща ми, когато взех книжка през 1991 г. Карах го няколко години и през цялото това време съм сменявал /по-скоро баща ми, който и цакаше за ремонтите/доста малко неща - само един път накуп 3-4 части по предницата, десен носач поради удар, термостат и съединител. Май това беше всичко. Много си бях доволен от колата, като за соц изпълнение и макар да бях карал доста модели на Лада, никога не бих го заменил за такава кола. Вярно по-лъскава и луксозна се водеше, ама с тези къси скорости и този малък ъгъл на завъртане, хич не ми харесваше. Москвето никога не ме е предавало и имам само приятни спомени с него. Ама какво да говорим за кола, която я дадохме за скрап /баща ми се удари в СКАЛА, паднала на пътя и веднага след завой. Благодаря на Бога, нищо му нямаше, ама колата беше сдала./ на няма и 80 000 км. пробег.
Ей,здрасти.И на мен първата кола ми беше татковия москвич.И постинга все едно за мен се отнася.Беше си суперсоцкола.Никакви проблеми. _friends_ >:D<: .Шъ съ караме с колегите,дето пишат такива лоши неща за москвето :D