Дали си струва покупка на ескорт 98 год ?
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Дали си струва покупка на ескорт 98 год ?
Отново съм аз колеги
Значи днес по обяд ми званна един познат и ми каза батка искам да си продавам колата а тя е форд ескорт аз му казах ми добре аре се видиме и се видяхме. Сумата за колата е доста скромна но пък за това има мн. ръжда за кола 98 год. повече и от колата която е на баща ми ( за момента нея карам). Стори ми се шумен двигателя но палеше доста добре, точно след като запали се чува едно тънко почукване и то май не е едно, но понеже го няма последното гарне и не мога да я чуя добре, има ръжда на тавана и по праговете, няма ел. стъкла няма климатик, 1.6 двигател и видях че двигателният отсек се различава от този на 96 год. моля да ми кажете защо така? Покарах я малко и педала на гаста беше значително по твърд, колата е обслужена в сервиз изцяло каквото е имало да се сменя преди 5000 км от софия е. Няма да казвам на каква цена ми я предлага защото ще се смеете но ми се иска и аз да си имам лично моя кола, та как става прехвърлянето и горе долу колко ще струва, колата се води на неква фирма и това ми се струва проблем щото тоя човек въобще май незнае на каква фирма а ми каза че има некъв нотариален акт. Вижда ми се спъната и някакси трудно тръгва, с комбито и с 900 обота ще потегля а при тая поне 1800 защо ли така, съединитяле отделя посредата горе долу което е добре,като я настъпя до 4000 оборота и изключа от скорост чак след 7-8 сек. се нормализират оборотите на 1000 иначе си стой на 4000през това време от какво ли може да е
не съм се сбъсквал с такъв проблем но като го няма това гърне мн бучи и нищо не мога да осетя и колко ли ще струва покупката на такова и има ли някакви деликатни неща по слагането му. Пробвах под различен наклон да включа на задна и 1-ва скорост и то няколко пъти и те мн. добре си се превключваха без затруднение придружено с онова лошо подскачане на двигателя и хрускане, има и малки кахърни като липсваща дръжка за отваряне на лява задна врата, липстваща пластмаса в долу в ляво от краката на шофьора, предната броня е забърсано но е здрава и това не е проблем. Доколкото е видях моторно масло, масло на скоростите, тампони разни, акумулатор втора ръка, ролки и ремъци и др не се сещам за сега но крайната цена беше 800 и нещо лв. от сервизирането. Пиша тази тема за да ме ориентирате какво и колко горе долу за да си направя преценката дали си струва но до колкото виждам само маслото трее да сменя и масления филтър, двигателя ме притеснява, колко ще струва и как става вс. по покупката/прехвърлянето и това че има само 1 ключ и как било възможно да се сдобия с още поне 2
дали ще исакте снимки щото я нащраках малко 




По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Дали си струва покупка на ескорт 98 год ?
Всяко едно от тези неща трябва да те откаже, а събрани накуп БЯГАЙ ДАЛЕЧЕ! Даже и да ти я подаряват, колата е самоходен проблем.essex написа:..... има мн. ръжда за кола 98 год. повече и от колата която е на баща ми ( за момента нея карам)........... има ръжда на тавана и по праговете, няма ел. стъкла няма климатик......... колата се води на неква фирма и това ми се струва проблем щото тоя човек въобще май незнае на каква фирма а ми каза че има некъв нотариален акт. ........
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Дали си струва покупка на ескорт 98 год ?
ех имам 2 седмици да помисля преди да е пусне за продажба из нета, за сега е запазена ще чакам някой да каже нещо положително, предлага ми я за 1000 лв. като ми показа бележки от сервиза и са достоверни
ето и днешните снимки http://pics.data.bg/albums/28616/%D0%BA ... 1%82%D0%B0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
ето и днешните снимки http://pics.data.bg/albums/28616/%D0%BA ... 1%82%D0%B0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Дали си струва покупка на ескорт 98 год ?
Нищо не пишеш за километрите, но според мен са над 1 000 000 минимум.
Ако искаш ще ти намеря фактура за 1800 лв. за каквото поискаш при това с фискален бон.
Там където боята е надигната от ръжда колата е удряна и не са я направили като хората, а само козметично са отхвърлили работата. Праговете са изгнили също като на Ориона на комшията, само дето той е със 7 години по-стар (91-ви набор). За тази кола трябва да ти дадат 1000 лв. плюс прехвърлянето, за да я вземеш.
На кратко - гледай какво ти пише Наско и БЯГАЙ НА ДАЛЕЧ, ако не искаш да прекараш остатъка от живота си в бокса.
Това е било служебен автомобил, който не зная какво е това ЖАЛ и почивка. Няма Лято, няма Зима. Това дъжд, сняг, луга, киша за него са били нещо нормално като сухия път за теб през Лятото.
А да не забравяме за дупките и как се минава през тях със служебен автомобил.
С две ръце се подписвам, че този автомобил има доста скрити дефекти и последното гърне ти е най-малкия.
Ако искаш ще ти намеря фактура за 1800 лв. за каквото поискаш при това с фискален бон.
Там където боята е надигната от ръжда колата е удряна и не са я направили като хората, а само козметично са отхвърлили работата. Праговете са изгнили също като на Ориона на комшията, само дето той е със 7 години по-стар (91-ви набор). За тази кола трябва да ти дадат 1000 лв. плюс прехвърлянето, за да я вземеш.
На кратко - гледай какво ти пише Наско и БЯГАЙ НА ДАЛЕЧ, ако не искаш да прекараш остатъка от живота си в бокса.
Това е било служебен автомобил, който не зная какво е това ЖАЛ и почивка. Няма Лято, няма Зима. Това дъжд, сняг, луга, киша за него са били нещо нормално като сухия път за теб през Лятото.
А да не забравяме за дупките и как се минава през тях със служебен автомобил.
С две ръце се подписвам, че този автомобил има доста скрити дефекти и последното гърне ти е най-малкия.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Дали си струва покупка на ескорт 98 год ?
Когато човека я взе колата аз знаех за нея и тогава ми я бяха предлагали ама бях на друго мнение, той не е способен да ме лъже защото той нищо не разбира от коли просто ... взел я е, ей така да го вози нещо. Събрал е някой лев и решил че ще я сменя с нещо по мощно и с мн повече екстри, мисля че прагове се правят ... а на ескорта (комбито на бащата е избило ръжда на захващането на едната релса, и то по същия начин така че не мисля че от удар това по тавана и мисля че е поправимо). Но донякъде си прав, сиг не е виждала почивка. Забелязах че вози по стегнато и здраво от комбито (може би защото е по лека) никакви шумове не чух по окачването и все пак си мисля че сега ако не се сдобия с нещо (от 13-ти септември съм студент, това значи че спирам да работя) то едва ли в близките 4 год. ще имам възможност 

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Дали си струва покупка на ескорт 98 год ?
За тези 1000лв, ще си вземеш Фиеста 89-95 в добро състояние и ще има с какво да се придвижваш. По тази освен 1000 та лв. ще дадеш още толкова за ремонт на ръждите(както я описваш има нужда от цялостно боядисване). Не се знае какъв "подводен камък" крие неопределената собственост. За 1600-2000лв. може да намериш Ескорт 98 с клима и ел.стъкла и огледала, поне външно изглеждаш добре(справка сайтовете за продажба на автомобили).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Дали си струва покупка на ескорт 98 год ?
Тая ръжда избива на много странни места, не само ако е чукнат автомобила. Общо взето, бих си взел Ескорт, само ако е бил гаражен. Така ще го карам спокойно поне 2 години.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- dydo
- потребител
- Мнения: 525
- Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
- Модел на автомобила: Най-различни!
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Дали си струва покупка на ескорт 98 год ?
То и аз по едно време се бях замислил дали да не продавам Мондеото, ама като гледам вече на какви цени вървят, а и какви забележки има, по-добре да си го карам до откат. Кола, на която данъка вече е 20 лв., а ГО 160-180 лв. и същевременно ти върши работа и нямаш проблем с нея, няма никакъв смисъл да се продава, дори само ей така да си седи и когато трябва да се кара.............а зимата, определено това ми е колата.
Макар и със забележки, ако цената е някаква символична (щото за мен 1000-1200 лв. например си е символична цена за вървяща кола), а колата от към двигател и окачване е здрава, на ръждите ако не са много им е...майката. Все пак ако ти е само за джиткане, ще изкараш 2-3 години. Друг е въпроса както казват колегите, че за такива пари или малко повече, можеш да вземеш нещо далеч по-добро. Нормално е да се ориентираш натам
Макар и със забележки, ако цената е някаква символична (щото за мен 1000-1200 лв. например си е символична цена за вървяща кола), а колата от към двигател и окачване е здрава, на ръждите ако не са много им е...майката. Все пак ако ти е само за джиткане, ще изкараш 2-3 години. Друг е въпроса както казват колегите, че за такива пари или малко повече, можеш да вземеш нещо далеч по-добро. Нормално е да се ориентираш натам

- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Дали си струва покупка на ескорт 98 год ?
essex,твоя приятел ще се оттърве ,а ти ще му се наденеш на дарака ако я вземеш.
КАто си "беден студент"(без да те обижда това,защото всички сме били такива)си ходиш с автобуса на даскало и събираш парички от сезонна работи и разни дребни далаверки за да може когато си намериш постоянна работа да имаш капитал да си вземеш нормална що годе запазена кола за 5-6000лв.
Това за 1000лв запазена кола с фактури за всичко сменено ги разправят само джамбазите и вече все по малко хора им вярват.
Няма такава кола за 1000лв в добро състояние,която да можеш дакараш 2г без да сменяш нищо.Ако е в добро състояние няма да е за 1000лв.
Още повече,че ти сам виждаш проблемите на колата и въпреки това ги подминаваш.
КАто си "беден студент"(без да те обижда това,защото всички сме били такива)си ходиш с автобуса на даскало и събираш парички от сезонна работи и разни дребни далаверки за да може когато си намериш постоянна работа да имаш капитал да си вземеш нормална що годе запазена кола за 5-6000лв.
Това за 1000лв запазена кола с фактури за всичко сменено ги разправят само джамбазите и вече все по малко хора им вярват.
Няма такава кола за 1000лв в добро състояние,която да можеш дакараш 2г без да сменяш нищо.Ако е в добро състояние няма да е за 1000лв.
Още повече,че ти сам виждаш проблемите на колата и въпреки това ги подминаваш.
- dydo
- потребител
- Мнения: 525
- Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
- Модел на автомобила: Най-различни!
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Дали си струва покупка на ескорт 98 год ?
Донякъде не съм съгласен с теб. Първо ще поясня, че не съм тръгнал да продавам Форда си, за да не кажат, че правя реклама на колата си, но:mrdds написа:Няма такава кола за 1000лв в добро състояние,която да можеш дакараш 2г без да сменяш нищо. Ако е в добро състояние няма да е за 1000лв.
Ти абсолютизираш, казваш, че нямало такава кола. Ами хайде да направим сметката. Колко вървят Мондео1 94 г., 1.6 бензин. Гледам по критериите без климатик, климатроник тръгват от 1200 та до близо 3000 в мобилето. Е, някой може да е пропуснал нещо в обявата и част от нещата да ги има. Моето също има ръжди по задните вежди и мнооого леко на тавана. Развален е климатика (пробит радиатор и прецакан компресор) и предните ел. стъкла трябва да им се сменят механизмите. Колко пари да сваля от да кажем средна цена 1600 лв., ако не обявя като начало леко по-висока, за да има аванс и да си дойдем на реалната заради забележките. Колата има разлика в цветовете, видимо някога е имало блъскане преди да я купя (може и леко), както и преди две години лек удар отпред вдясно. Още надолу ще кажеш от цената и нормално. Част от боята е изгоряла и или е за боядисване или за пастиране, не знам, не съм разбирач. Значи още надолу от цената-пак казвам нормално, с оглед обяви за по 1500 лв., на които продавачите твърдят "Перфектна". Обаче - за близо 20 000 пробег за 3 години (с тази кола карам предимно градско, като ходим на работа) като повреда е сменяно само цилиндърче на спирачките, задните барабани и една биалетка май, защото имаше пукане при навъртане на волана на място. Сега понякога пак го има, ама не виждат няколко майстора от къде идва, другото си е наред. Сменил съм също и водна помпа преди 5 000 км., като заедно с нея и ангренажа, въпреки, че имах още 30 000 някъде за него, но нали казват, че с водна помпа се сменя и ангренаж. Колата на интериор е без забележка-няма скъсано, няма протрито. Колата никога не е карана на газ или нещо различно от бензин, а зимата не е имало случай да не запали от раз. Оборотите ми се виждат малко високи сутрин, но проблеми не съм имал за това време от как съм я купил. Пробега е под 200 000 и смея да твърдя възможни, защото съм я купил от човек, който я е имал от 5 г. преди мен и я е карал много малко - мой познат, да не кажа приятел. За 10 000 пробег, маслото не пада дори под средата на мерителя. Естествено колата има ожулени брони и драскотини от това и онова по боята, но като се измие, си е кола нормална.
И извода: При тези средни цени на Форд Мондео, с всичките тези забележки, купувачите ще ми смъкнат цената дори под 1000 лв., което за кола, дето само наливаш гориво и караш, със страхотна возия и където зимата нямаш ядове, са меко казано смешни пари. И с оглед на средните цени за уж добри екземмпляри, купувачите нагледно ще имат основание.
Понеже не говориш за кола, която има и перфектен вид, а за кола, на която функционалността да е без проблемна, то досежно казаното от теб, че кола без проблеми за 1000 лв. няма, не съм съгласен. И тъй като цените на пазара са такива, то както казах, кола която само карам, няма как да я дам за 1000лв., които може само за няколко дена да похарча и после да съжалявам, че съм се разделил точно с този автомобил за такава сума...........защото купуването на кола на старо си е риск и другия път може да нямам късмет. Пък те нека си вървят по толкова пари. Аз съм уцелил екземпляр, а за тези пари ако тръгна да купувам друг, но на пръв поглед изглеждащ по-добре, може многократно да се охарча по ремонти. Та в заключение - обслужване и каране докато е рентабилно.
А конкретно по въпроса, защото толкова много изписах - има кола, дето могат да ти я свалят до 1000 лв. и в същото време само да я караш, ако не ти пука, че има външни забележки.

- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Дали си струва покупка на ескорт 98 год ?
dydo,в думите ти има леки противоречия....
Хем твърдиш,че никога няма да смениш всичките неработещи или повредени неща и после да я продадеш за 1000лв хем пък и твърдиш,че не си съгласен с моето мнение,че няма кола за 1000лв която да е в добро състояние и нищо да не пипнеш по нея в следващите 10-15000км освеннякой дребен консуматив.
Ако аз дойда да купя колата ти ще идем на шок тест и със сигурност някои (ако не всички) амортисьори ще покажат загуба от нормалното си работещо състояние-няма как да изкарат оригиналните или било то и сменяни преди 6г.Та....4 амортисьора правят грубо 500лв + още 100-тина за смяна ей ти ги 600лв.Във всички случаи ще се намери някой тампон,биалетка,лагер който е за смяна-ей ти ги още 100лв
Нещата,които каза,че не работят по твоята кола по груби сметки някъде към 300лв идват.Включваме в това число и 60лв за зареждане с фреон.
Пребоядисване ,изкърпване и оправяне на козметичните проблеми от нискобюджетен майстор....около 600лв
До тук има разходи от 1600лв за достигане на нормално техническо и визуално състояние .
Значи аз трябва да прибавя тези разходи върху цената ,за която колата се продава.Ако гледаме обявите и цените на мондеотата,които са в диапазона 1300-3000лв като тези от 3000лв им са извършени тези ремонти и изглеждат добре то от цената 3000лв трябва да извадя 1600лв и да получим цената за твоята кола=1400лв.
С мнението по въпроса си исках да кажа,че няма как да продадеш колата си за 1400лв ако преди това за нея си дал 1600лв за да я стегнеш да изглежда добре и да бъде в нормално техническо състояние годно за безпроблемно и комфортно каране.
Хем твърдиш,че никога няма да смениш всичките неработещи или повредени неща и после да я продадеш за 1000лв хем пък и твърдиш,че не си съгласен с моето мнение,че няма кола за 1000лв която да е в добро състояние и нищо да не пипнеш по нея в следващите 10-15000км освеннякой дребен консуматив.
Ако аз дойда да купя колата ти ще идем на шок тест и със сигурност някои (ако не всички) амортисьори ще покажат загуба от нормалното си работещо състояние-няма как да изкарат оригиналните или било то и сменяни преди 6г.Та....4 амортисьора правят грубо 500лв + още 100-тина за смяна ей ти ги 600лв.Във всички случаи ще се намери някой тампон,биалетка,лагер който е за смяна-ей ти ги още 100лв
Нещата,които каза,че не работят по твоята кола по груби сметки някъде към 300лв идват.Включваме в това число и 60лв за зареждане с фреон.
Пребоядисване ,изкърпване и оправяне на козметичните проблеми от нискобюджетен майстор....около 600лв
До тук има разходи от 1600лв за достигане на нормално техническо и визуално състояние .
Значи аз трябва да прибавя тези разходи върху цената ,за която колата се продава.Ако гледаме обявите и цените на мондеотата,които са в диапазона 1300-3000лв като тези от 3000лв им са извършени тези ремонти и изглеждат добре то от цената 3000лв трябва да извадя 1600лв и да получим цената за твоята кола=1400лв.
С мнението по въпроса си исках да кажа,че няма как да продадеш колата си за 1400лв ако преди това за нея си дал 1600лв за да я стегнеш да изглежда добре и да бъде в нормално техническо състояние годно за безпроблемно и комфортно каране.
- dydo
- потребител
- Мнения: 525
- Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
- Модел на автомобила: Най-различни!
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Дали си струва покупка на ескорт 98 год ?
Аз имах предвид друго. Т.е. че под читава кола за 1000 лв. нямаш предвид тези забележки като ръжди и т.н., а кола здрава от към двигател, окачване, която да може само да се кара. Щото иначе, нормално е да е доста по скъпа, ако отвсякъде е ток и жици. Така съм те разбрал. Също така казах, че с основание купувачите ще искат цената да е доста надолу, например на моята, ако я запродавам. Но пък вървяща кола, без проблеми по двигател, окачване, помпи, мопми, интериор идеален и т.н., която доста време само ще карам и на която общо ГО, ТП и данъка да е около 220 лв. на година (каското не го смятам), нямам сметка да я продам за 1000 лв., ако това например дори й е реалната цена, която мога да получа.

И да, няма противоречие. То Божа работа, ама поне на моята кола абсолютно е възможно нищо да не пипнеш в близките 10-15к пробег. Имам предвид по двигател, окачване и т.н., свързани с вървежа и возията (понеже спомена амортисьорите) на колата.

И да, няма противоречие. То Божа работа, ама поне на моята кола абсолютно е възможно нищо да не пипнеш в близките 10-15к пробег. Имам предвид по двигател, окачване и т.н., свързани с вървежа и возията (понеже спомена амортисьорите) на колата.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Дали си струва покупка на ескорт 98 год ?
Виж сега...за тех.състояние не знам,не съм виждал колата.
Но кола от фирма аз лично НИКОГА няма да си купя.Карал съм служебни коли,карам такива,знам как се поддържа и как се кара служебна кола.Забрави го тоя филм.Служебна стара кола свършва за точно година каране.Макс две.От там нататък е само донор и скрап.Не се хвашай на това хоро,а тая може да има и задължения някакви,може да проблемна от към документи...всичко може да е.
Става при едно единствено положение-отиваш при скрабаджиите и ги питаш колко ще ти дадат ако им закараш такъв Ескорт.И това е цената,която обявяваш на продавача.Ако се навие-ок.Ако не-д асе оправя както иска.
Но кола от фирма аз лично НИКОГА няма да си купя.Карал съм служебни коли,карам такива,знам как се поддържа и как се кара служебна кола.Забрави го тоя филм.Служебна стара кола свършва за точно година каране.Макс две.От там нататък е само донор и скрап.Не се хвашай на това хоро,а тая може да има и задължения някакви,може да проблемна от към документи...всичко може да е.
Става при едно единствено положение-отиваш при скрабаджиите и ги питаш колко ще ти дадат ако им закараш такъв Ескорт.И това е цената,която обявяваш на продавача.Ако се навие-ок.Ако не-д асе оправя както иска.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Дали си струва покупка на ескорт 98 год ?
Не е била служебна просто преди доста годинки е писана такава и още се води може би за да се спестят парички на държавата ... от към двигател съдейки по колата дето сега карам като имам нужда да си свърша работа но и като е свободна ! е по добре просто като я запаля и като е покарам е по тих като чели. Човека ми званна щото е харесал неква др кола и каза ако искаш даваш 1000 лв. не ми се занимава хич да е пускам по обяви в интернер защото и не мога и не ми е занимавка и да те карам, няма и комп. човека, просто е така сетил се за мен и предложи, мисля че 2-3 год. няма да има проблем освен че лявият праг е за смяна но и това има кой да ми оправи за 2 дни. Когато има нещо по специално карам колата при Чичака mi щото има гараж и канал и той като вас стари вълци и щу е правил и кърпил ...
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Дали си струва покупка на ескорт 98 год ?
Май няма как да те разубедим, гледам. Праговете горят, веждите горят, виж задния мост дали още се крепи стабилно към купето...

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Дали си струва покупка на ескорт 98 год ?
Веждите са като нови нищо им няма, праговете да, крепи се погелднах и това то не беше гледане то не беше чудо !madboy написа:Май няма как да те разубедим, гледам. Праговете горят, веждите горят, виж задния мост дали още се крепи стабилно към купето...

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 642
- Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
- Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
- Местоположение: Велинград
- Status: Извън линия
Re: Дали си струва покупка на ескорт 98 год ?


- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Дали си струва покупка на ескорт 98 год ?
Щом взе да ни убеждаваш, че не е толкова зле, колкото я описа отначало, значи вече си твърдо решен да я вземеш. Добре, решението си е твое, но задължително я прехвърли на твое име(давай парите при нотариуса), не се полъгвай за икономия да я караш с пълномощно, не се знае дали колата все още е на тази фирма или на някоя банка.
И аз така като тебе взех Ориона от приятел, който бързаше да я продаде за да купи друга кола, уж знаех добре какво е състоянието(добро), знаех какво е сменено(всичко необходимо) и трябваше само да я карам. Да ама не, следващите няколко години режима на експлоатация беше: ден каране, два ремонт накрая я вкарах в пътя, повече от година не беше се налагало да се ремонтира и жената катастрофира. Има и добра страна, познавам много добре устройството и тънкостите на Фордовете, знам насън устройството на CVH мотора правил съм му и основен ремонт и мога да твърдя, че съм един от няколкото души в България, които познават устройството и могат да настроят карбуратора "ФордW".
И аз така като тебе взех Ориона от приятел, който бързаше да я продаде за да купи друга кола, уж знаех добре какво е състоянието(добро), знаех какво е сменено(всичко необходимо) и трябваше само да я карам. Да ама не, следващите няколко години режима на експлоатация беше: ден каране, два ремонт накрая я вкарах в пътя, повече от година не беше се налагало да се ремонтира и жената катастрофира. Има и добра страна, познавам много добре устройството и тънкостите на Фордовете, знам насън устройството на CVH мотора правил съм му и основен ремонт и мога да твърдя, че съм един от няколкото души в България, които познават устройството и могат да настроят карбуратора "ФордW".
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 642
- Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
- Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
- Местоположение: Велинград
- Status: Извън линия
Re: Дали си струва покупка на ескорт 98 год ?


- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Дали си струва покупка на ескорт 98 год ?
Essex , приятелю трета ръка кола - от тази категория е 300 до 500 лв. втора ръка до 2000 лв ! Първата взимаш , караш две години , и хвърляш , втората караш пет до седем години и продаваш или бракуваш ! Това е според мен .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта