Страница 1 от 1

Torneo Conect 1,8 TD

Публикувано: 27 дек 2011, 11:29
от vedra
Здравейте колеги.
За пръв път влизам във форума и ако мястото на темата не е в този раздел моля модераторите да я изтрият или да я сложат на мястото и.
Дойде време да сменям колата и съм се вторачил в ново Торнео Конект от МП. В момента карам Пежа (405 СРИ и 205 1,9 ГТИ)но нещо Партнера и Типито не ме кефят, особено след като забелязах Торнео Конект на Форд. Насочил съм се към пътнически вариант с дълга база, дизелов двигател 1,8 ТД, 110 к.с. (или 90-не знам още).
Тъй като съм доста неинформиран за марката Форд, ми се иска да получа мнение от хора, които са карали или карат такъв автомобил, за да реша дали да купя такава марка. Имайте предвид, че колата ще се кара като семейна и няма да бъде системно претоварвана или много юркана. Освен това ще я карам само аз и в редки случаи сина ми.

Re: Torneo Conect 1,8 TD

Публикувано: 27 дек 2011, 13:28
от DigiPro
Щом мислиш да вземаш чисто нова, то няма от какво да се притесняваш. Виваком ползваха такива под наем няколко години и явно са доста издържливи, понеже знаеш как се кара служебна кола.
Най добре поискай тест драйв в Мото-Пфое и виж дали ти е удобна и приятна за управление. За обслужване си приготви по 200-250лв. на година и 5 години (докато е в гаранция) надали ще имаш други разходи.

Re: Torneo Conect 1,8 TD

Публикувано: 27 дек 2011, 15:16
от PavelMinchev
Определено можеш да разчиташ на този автомобил.През ръцете ми са минали вече над 60 продадени и то втора употреба.Направо са бетон.Обади се ако искаш да съдействам за условията ,като си готов за покупка.Ще измислим нещо от което ще си по-доволен. :D:

Re: Torneo Conect 1,8 TD

Публикувано: 27 дек 2011, 15:18
от nikolovvd
Това за семеен автомобил е вечно. Служебните ги скъсват от юркане и нищо им няма. Не съм много сигурен на кой от моделите му даваха 150 000 км без да пипаш нищо по двигателя и/или автомобила, но беше със сигурност за някой Транзит.

Re: Torneo Conect 1,8 TD

Публикувано: 27 дек 2011, 21:21
от msotiroff
И аз съм чувал само суперлативи за Кънекта... Много искам да си взема някой ден една пътническа версия със 7+1 места 1,8 ТДЦИ двигателче... ммм, пърфект... само че все още екземплярите на старо държат доста високи цени и явно има защо да е така...

Re: Torneo Conect 1,8 TD

Публикувано: 27 дек 2011, 22:33
от vedra
Благодаря за отделеното време колеги. От написаното разбирам, че няма да сбъркам ако се спра на Конект. Сега по-спокойно ще загърбя Партнера или Типито на Пежо.
Веднага след празниците имам среща се един от агентите на МП. Едно особено чуждоземско име имаше момчето, ама сега съм го забравил. *00101*
Аха- Уалит Шелбая се казваше.
Още не мога да реша дали да е 90 или 110 к.с. Смятате ли, че голяма разликата във вървежа и разхода между двата двигателя? Предполагам, че разликата е в настройката на турбината и във въртящия момент, което хич не е малко. От друга страна пък не е без значение дали годишния данък е трицифрена или двуцифрена сума.
Другият ми проблем е дълга или къса база. Забелязах, че разликата в размерите е осезаема. Дългата база е с 25 см по-дълга и 17 см по-висока, а разликата в цената е 1600 евра.
Някой патил и знаещ би ли могъл да ми светне в тъмното?

Re: Torneo Conect 1,8 TD

Публикувано: 27 дек 2011, 23:25
от S_C
Колата е уникално здрава.В смисъл,че се е доказала като такава "в боя" -4-5 години вече из нашенските дупки,нашите горива,нашите навици за сервиз и обслужване.
Стремежът към самонаказание чрез каране на дизел обаче не го разбирам,ама там нещата са до лична преценка...то аз и гей порно не харесвам,ама е пълно с хора,дето си го кльопат без забележки.:))))))

Re: Torneo Conect 1,8 TD

Публикувано: 28 дек 2011, 07:15
от vedra
Напълно съм съгласен с тебе относно дизеловите и бензиновите двигатели. Не случайно и двете ми пежа са бензинови, а малкото (1,9 ГТИ, 122 к.с.) е правена бегачка. За 34 години непрекъснат шофьорски стаж съм достигнал до виждането, че човек трябва да има една нафтова печка за придвижване насам, натам и един бензинов автомобил за доставяне на удоволствие. Основното приимущество на нафтянката е високия въртящ момент, който кара двигателя да не се влияе осезаемо от пуснатия климатик, което поради естеството на работата ми, за мен е много важно. Основният недостатък на печките- трактороподобния старт- се компенсира доволно от турбото. Освен това Кънекта май няма модел с бензинов двигател. Все пак 14 сек. от 0 до 100 км. и среден разход от 6л./100 км е прилично постижение за един междуградски автобус, за каквото аз ще ползвам тази кола.
За сметка на това малкото Пежо (205 1,9 ГТИ без турбо и двигател сток) прави от 0 до 100 за 6,2 сек- вътре има само волан, 3 педала, 2 седалки и един полвинчат ролбар= 690 кг.
Можеш да го видиш в раздел "Проекти" на Клуб Пежо България. *00143*

Re: Torneo Conect 1,8 TD

Публикувано: 28 дек 2011, 10:51
от chaosdd
vedra, определено не би могъл да сбъркаш с Connect. Чудесен универсален боец и издръжлив бегач на дълги разстояния. Неприлично здрав.

По оскъдната информация, която си дал за нуждите си и бъдещия начин на експлоатация на автомобила, обаче, мисля си че може би трябва да погледнеш и новия C-MAX / Grand C-MAX. Просто Connect е построен като лекотоварен автомобил и вероятно е по здрав и солиден, отколкото е нужно, а това се отразява другаде.
Спрямо Connect, C-MAX е по-комфортен, по-тих, по-икономичен, по-,хммм, луксозен. Ще останеш очарован. Цената и вътрешното пространство са сходни. Разбира се, няма да може да товари редовно по 1 тон и задното му окачване не е с листови ресьори, но може би не ти е и нужно.

Просто препоръка, без да имам цялата необходима информация.

Re: Torneo Conect 1,8 TD

Публикувано: 28 дек 2011, 17:49
от vedra
Разсъждаваш абсолютно логично и практично също така. Проблема е, че Кънекта ми пасва страхотно като форма и философия, а С-МАХ ми е малко лъскав :roll: . За да разбереш какво искам да кажа ще ти дам кратки лични данни за моята персона:
- Възраст 53 г.
- Ръст 192 см.
-Тегло- 145 кг.
-Визия- брадат и косат, предимно неподстриган
-Гардероб- само дънки, джинси, карирани ризи, якета без ръкави, кубинки и маратонки
-Професия- подводна археология= много обурудване, което е по-скоро обемно, отколкото тежко
-Работно време- от 1982 г. насам ненормирано. От 12 месеца в годината, 9 съм в командировка. Предимно по Добруджанското и Странджанското крайбрежие.
-Пътувам често по работа в чужбина (Румъния и Гърция)- и там по най-затънтените им краища.
-Вече ми трябва нова кола защото старите издъхват
-Нямам пари за джип- Нисан Патрул, Мицубиши или Тойота Ленд Крузер.
Къде на шега, къде на майтап, ей това е положението колега. Надявам се, че сега разбираш защо Кънекта ми лепва като лъжица в масло.
Утре чакам да ми пратят оферта от МП- 90 к.с., къса база,бял цвят. Като допълнителни екстри са само багажник отгоре, дневни диодни светлини, халогени за мъгла и вътрешна етажерка за дребен багаж над предното стъкло. Надявам се да е поносима цената. Благодаря, че си отделил време и за мен. :drink:
То вярно като лафче в кафене стана работата.

Re: Torneo Conect 1,8 TD

Публикувано: 29 дек 2011, 09:46
от nikolovvd
Като го вземеш да се похвалиш!
Да ти даде нов старт в бизнеса, така че след 4-5 години да си вземеш и нещо като L200 или поне от българските подобни!

Re: Torneo Conect 1,8 TD

Публикувано: 29 дек 2011, 11:39
от chaosdd
Убеди ме. Взимай си Connect, ще бъде незаменим помощник. Предвид и физиката ти, колата наистина е удобна за едри хора.
Само преценявай къса или дълга база.

Да поправя колегата по-горе - като се сетите за пикап, мислете си за Ranger, не за L200 :)).

Re: Torneo Conect 1,8 TD

Публикувано: 29 дек 2011, 11:46
от nikolovvd
В Ратола-София имаше един F150 и ги питах, но не го продават! Захванали са да го претапецират. :D: Не са глупави, ако и да са фирмен сервиз за Брабос държат на Форда! :D: