Ford vs. Ferrari, Audi, BMW & VW

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Kique
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 31 яну 2012, 11:24
Модел на автомобила: Fiesta
Status: Извън линия

Ford vs. Ferrari, Audi, BMW & VW

Мнение от Kique » 06 авг 2012, 11:39

Здравейте хора,

екипът на Ford за България наскоро пусна в интернет поредица от клипове, които представят новия 1.0 ЕcoBoost Ford Focus.
Поредицата разгръща експеримент на Ford с нищо неподозиращи участници, който трябва да отгатнат какви са техническите характеристики на автомобила, който управляват.

Страхотно е! Гледайте тийзера, а към него са включени линкове към цялото видео, както и препратки към целите епизоди с учасниците, които поетапно се качват в официалния YouTube канал на Ford Bulgaria.

Гледайте видеото тук

...и не забравяйте да пишете как ви се струва :D

Социални мрежи:
Facebook
Twitter

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford vs. Ferrari, Audi, BMW & VW

Мнение от Ianaki » 10 авг 2012, 17:56

Интересно е, но аз оставам с чувството, че има определена манипулация.

Потребителски аватар
ImpossibleMan
потребител
потребител
Мнения: 565
Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
Местоположение: Селеметя
Status: Извън линия

Re: Ford vs. Ferrari, Audi, BMW & VW

Мнение от ImpossibleMan » 22 авг 2012, 02:53

Изгледах с интерес четирите клипчета, колкото да стигна до заключението, че българинът е абсолютен дилетант на тема автомобили, дори професионално да се занимава с това. Да кажа някои грешки на хората от МП. Първо, това е трицилиндров мотор, който печели титлата 'световен двигател на годината" заради някои свои качества, едно от които е и тихата, равномерна работа на трицилиндровия мотор. Тогава защо е пуснат прекалено шумния климатик, който е такъв при всички нови Фордове? Не бе ли по-добре климатика да се нагласи така, че да не шуми? Това става лесно. Второ, защо ги тикате тия в града? Ами излезте малко навън, малко завойчета , Рила, Пирин, ала бала и тогава снимайте :) Аз обиколих скоро БГ с моята Фиеста, но реших да се отпусна на път за Рилския Манстир. Е, какво да кажа. Ей такава усмивка до ушите ми се изписа на лицето, давайки пълна газ нагоре по завоите. Вие сте ги наврели тия в джунглата и чакате да ви кажат хубави думи. И има нещо като коректност, което трябва да присъства дори в бизнеса. Защо сте включили компютъра да показва моментния разход? Или поне да бяхте показали на хората откъде се бута trip компютъра, че да си следят и средния разход. Оня таксиджията, горкия, се хвана за главата, че колата гори 2.5 литра на сто в града. :) Абе айде, вие си мълчите, ама тоя след като е бакшиш трябва да е много наясно, че безплатен обяд няма. Да не говорим, че лично аз не съм чувал за верен trip компютър. Моят повече от година, откак засичам разхода, ми дава средно с 0.3 л/100 по-нисък разход на гориво от действително зареденото на бензиностанцията. И сега малко инфо за това, защо повечето ( освен дядката) смятаха, че тая кола е 90-100 к.с.. Просто е. Когато аз за първи път тествах през 2009 година новата Фиеста с 82 к.с., тя бе с включен климатик и бе на 3-4000 км. Едно, че тая машина още е стегната и второ, че тоя климатик убива и без това малкото наченки на мощност и въртящ момент. Дори тогава казах на човека от МП, че 82 к.с. са много малко. Очаквах доста повече спрямо моите 75,щото и теглото по-малко, а се оказа дори по-зле с тая тестова Фиеста. Една кола се разработва идеално едва след 25-30 000 км. Предната ми Фиеста след 30 000 вече бе нов автомобил и когато взех сегашната с 21 к.с. отгоре, ми се стори на същото ниво като оная със 75 к.с. Сега не е така. Захапва яко асфалта със или без климатик. Ами разработете го малко тоя Форд, щом ще го пускате по разни клипове. С една кола на повечко километри няма да обеднеете кой знае колко. По-скоро ще спечелите някой друг клиент.

Кво да кажа...българинът е дилетант на тема автомобили и още по-голям дилетант на тема технически новости в автомобилостроенето. Това доказват клиповете.

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford vs. Ferrari, Audi, BMW & VW

Мнение от orlinm » 22 авг 2012, 18:19

Егати и технологията на правене на мотори, щом се разработват след 20К километра. Кола, която няма поне 95% от мощността си, когато е чисто нова - как изобщо се продава?
А да - заглавието на тези тема е подвеждащо наистина, нищо общо с "марка срещу марка срещу марка".
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
ImpossibleMan
потребител
потребител
Мнения: 565
Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
Местоположение: Селеметя
Status: Извън линия

Re: Ford vs. Ferrari, Audi, BMW & VW

Мнение от ImpossibleMan » 22 авг 2012, 20:48

orlinm написа:Егати и технологията на правене на мотори, щом се разработват след 20К километра. Кола, която няма поне 95% от мощността си, когато е чисто нова - как изобщо се продава?
А да - заглавието на тези тема е подвеждащо наистина, нищо общо с "марка срещу марка срещу марка".
Така си е. И аз като теб не повярвах много на думите на един от дилърите в МП, когато през 2006 година си взех Фиеста. Каза ми след даването на ключовете, че машината се разработвала след 32-33000 км. И аз като теб го погледнах с недоверие, но това се оказа истината. След 30 000 км колата сякаш се отпуши, почна да ускорява по-добре и да гори много по-малко. КОгато седнах на сегашната Фиеста ми казаха, че имало голяма разлика със старата ми. Пак дилъра. Да, ама като седнах и дадох газ, ускорението не бе различно с това от предната, вече разработена Фиеста. А разликата в конете бе 21! Някъде след 6-7000 км почна да се усеща, че има живот в тая кола, след 10 000 още повече. Да видим как ще е на 30 000, но не се съмнявам, че ще продължава да влиза в ритъм. Все пак това е техника,а техниката живее свой собствен живот във всеки един момент. Дори не съществуват два еднакви автомобила заради допуските в производство, заради различното гориво, заради различните температури, а след това износване на гуми, двигател, амортисьори и така нататък. Дори тая кола във всеки един момент и на всяка една надморска височина върви различно. Ами това са атмосферни и температурни условия, калпав или хубав бензин, различен начин на шофиране ( не е все едно дали главно градско с дупки, градско без дупки, извънградско с дупки извънградско без дупки...) . Ето, тия дни минах през Родопите, Рила, Пирин, Стара Планина и още някоя друга дребна и не толкова дребна планина, но около Велинград ми разказаха играта. През сто метра напречни изкопи на пътя, ремонти, огромни дупки и всичко това в продължение на може би 40-50 км! Представяш ли си 50 км да караш първа, газ, втора, газ, спирачка, дупка, първа газ, втора газ, спирачка...някъде трета и четвърта за 200 метра и след това включен АBS, ESP, огромна дупка и пак газ с включен TC? А сега си представи, че си в Германия със служебната кола, навърташ по 300 км на ден по гладка магистрала. Едно и също ли е? Тя ако колата бе разработена още първия ден, след 50 000 км трябва да се прави основен ремонт. А аз казвам, какво усетих при карането на чисто нови коли. Ами разликата е огромна спрямо един автомобил на 30 000 км! Ако това не е ясно на някой, нека си изясни нещата първо.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Ford vs. Ferrari, Audi, BMW & VW

Мнение от nikolovvd » 22 авг 2012, 21:54

Тъй де!
Те конете като тръгнат от резервоара, та през двигателя, та скоростната кутия, та колелата и гумите, докато стъпят на пътя - голям зор си е. Трябва да минат 20-30 хил. км, че да се отъпче пътя и да върви колата гладко.
Бе кой не е карал нова кола, само той не знае! _friends_

Потребителски аватар
ImpossibleMan
потребител
потребител
Мнения: 565
Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
Местоположение: Селеметя
Status: Извън линия

Re: Ford vs. Ferrari, Audi, BMW & VW

Мнение от ImpossibleMan » 22 авг 2012, 22:24

Абе не знам кой какво знае, но аз коментирам 4-те клипа от темата. Включили климатика на макс, чак не се чуват какво говорят. А Форд са известни с много шумните си вентилатори на климатика. Казаха го и Ауто Билд в 100 000 км тест на тяхната Фиеста. Шуми им на хората, какво да се прави. Казаха си го и за 82 к.с. мотора - не върви и това е! Видя се какви дилетанти на тема автомобили са снимали от МП. Май София е това. Ако не бе тъжно, щях да се хиля на ония олигофрени, дето сякаш за първи път се качват в кола. Само Ясен се държа нормално. ама какво да каже човека като е врял и кипял? Пък ония блогъри бяха върха на сладоледа. По-големи дилетанти едва ли може да се намерят, дори и с лупа да се търсят.

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта