Изгледах с интерес четирите клипчета, колкото да стигна до заключението, че българинът е абсолютен дилетант на тема автомобили, дори професионално да се занимава с това. Да кажа някои грешки на хората от МП. Първо, това е трицилиндров мотор, който печели титлата 'световен двигател на годината" заради някои свои качества, едно от които е и тихата, равномерна работа на трицилиндровия мотор. Тогава защо е пуснат прекалено шумния климатик, който е такъв при всички нови Фордове? Не бе ли по-добре климатика да се нагласи така, че да не шуми? Това става лесно. Второ, защо ги тикате тия в града? Ами излезте малко навън, малко завойчета , Рила, Пирин, ала бала и тогава снимайте

Аз обиколих скоро БГ с моята Фиеста, но реших да се отпусна на път за Рилския Манстир. Е, какво да кажа. Ей такава усмивка до ушите ми се изписа на лицето, давайки пълна газ нагоре по завоите. Вие сте ги наврели тия в джунглата и чакате да ви кажат хубави думи. И има нещо като коректност, което трябва да присъства дори в бизнеса. Защо сте включили компютъра да показва моментния разход? Или поне да бяхте показали на хората откъде се бута trip компютъра, че да си следят и средния разход. Оня таксиджията, горкия, се хвана за главата, че колата гори 2.5 литра на сто в града.

Абе айде, вие си мълчите, ама тоя след като е бакшиш трябва да е много наясно, че безплатен обяд няма. Да не говорим, че лично аз не съм чувал за верен trip компютър. Моят повече от година, откак засичам разхода, ми дава средно с 0.3 л/100 по-нисък разход на гориво от действително зареденото на бензиностанцията. И сега малко инфо за това, защо повечето ( освен дядката) смятаха, че тая кола е 90-100 к.с.. Просто е. Когато аз за първи път тествах през 2009 година новата Фиеста с 82 к.с., тя бе с включен климатик и бе на 3-4000 км. Едно, че тая машина още е стегната и второ, че тоя климатик убива и без това малкото наченки на мощност и въртящ момент. Дори тогава казах на човека от МП, че 82 к.с. са много малко. Очаквах доста повече спрямо моите 75,щото и теглото по-малко, а се оказа дори по-зле с тая тестова Фиеста. Една кола се разработва идеално едва след 25-30 000 км. Предната ми Фиеста след 30 000 вече бе нов автомобил и когато взех сегашната с 21 к.с. отгоре, ми се стори на същото ниво като оная със 75 к.с. Сега не е така. Захапва яко асфалта със или без климатик. Ами разработете го малко тоя Форд, щом ще го пускате по разни клипове. С една кола на повечко километри няма да обеднеете кой знае колко. По-скоро ще спечелите някой друг клиент.
Кво да кажа...българинът е дилетант на тема автомобили и още по-голям дилетант на тема технически новости в автомобилостроенето. Това доказват клиповете.