F-1 2016. КОМЕНТАРИ.

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: F-1 2016. КОМЕНТАРИ.

Мнение от ЯЛТА » 26 апр 2016, 12:06

Новата технология TJI във Ферари
=================================

Говорейки за техническите проблеми с двигателя на колата на Себастиан Фетел, с когото Ferrari се е сблъсквал в Бахрейн, споменахме, че в Маранело се работи по нова запалителна система с технология чрез сгъстяване (ХТПП). Въпреки това, според британското издание на Motor Sport, тя разкри, че в действителност на Ферари в електроцентрали не се използва тази технология, и е малко по-различна, въпреки че има известна прилика между тях, и те са насочени към постигане на същия ефект.

Сега тя потвърди, че Scuderia тъй като най-малко от миналата година Гран при на Канада използва своята технология на двигателя турбулентни Jet запалване (TJI), разработена от Mahle Powertrain.

Mahle Powertrain - един от доставчиците Scuderia, и неотдавнашното си годишен доклад, цитиран Fred ренде, състезателни мениджър Mahle Motorsport разделение: "Нашите инженери са намерили подходящо решение за Ферари. След повече от пет години на изследвания, се обадихме в Маранело и е казал, че ние имаме един интересен нов разтвор. Иновативна технология, наречена Mahle Jet запалване, и тъй като тя е в състояние да се повиши ефективността на двигателите на Маранело.

През пролетта на 2015 г., ще са адаптирани нашето решение на исканията на Формула 1, което позволи на Ferrari да го използвате за първи път в канадското Гран при. "

Естествено, екипът на Формула 1 строго пазят своите тайни, и в най-голяма степен това се отнася до областта на строителството на двигателя. Ако говорим за съвременните хибридни задвижващи системи, тяхната ефективност просто се повиши от 40 на 47% за две години, докато в автомобилната индустрия като цяло през последните 117 години, тази цифра се е подобрило от 17% до около 30.

процеса на горене в двигателя е до голяма степен се дължи на подобрените научни разработки в сектора на горивата. Значително повишаване на ефективността се постига благодарение на факта, че производителите на двигатели са научени да се забави и по-добър контрол на процеса, който позволява да прокара праг, отвъд който започва феномена на детонация.

Фирмата доставя Ferrari MAHLE бутала, както и преди тях и мерцедеса доставка, въпреки че през последните години в Щутгарт и Briksuorte ги направи сам. Очевидно, и Scuderia, и мерцедесът да се насладите напълно на ползите от TJI технология.

TJI система, разработена от Mahle, включва малка предкамера, която съдържа инжектор и свещи. Инжектирането се извършва предварително, около 60 градуса преди буталото достигне горната мъртва точка. 97% от така изпраща към главния горивната камера гориво и 3% остават в предкамера.

Очаквано моторно устройство, което използва TJI технология, илюстрация Mahle
Изображение

Между него и основната горивната камера с дюзата е множество малки отвори, през които горивната смес се влива в главната камера с поредица от кратко впръскване под високо налягане. Приблизително 22 градуса преди буталото да достигне горна мъртва точка (ГМТ), служил в преддверието искра и се запали сместа преминава в главната камера между 12 и 15 градуса преди ГМТ, гориво и го запалване.

Сместа за гориво в камерата за precombustion да бъде по-богат от главната камера, където се запалва поради гориво, което е вече гореше и от precombustion камера. Когато сместа в главната камера може да бъде много повече, около 20% бедни отколкото трябва да бъде в традиционния подход към процеса на горене, за да се избегне детонация. Колкото по-далеч успеете да натиснете прага на чук е, толкова по-ефективен процес ще бъде и по-висока мощността на двигателя.

Има допълнителни предимства. Когато горивната смес се влива в горивната камера под високо налягане на малки порции, те могат да бъдат по-точно направляване, оформяне на вихри, което подобрява процеса на горене. Освен това, изравняване появява на известно разстояние от стената на цилиндъра, така генерираната топлина се разпределя по-ефективно, но също така подобрява ефективността на двигателя.

Основният трик на новата технология е, че горивната смес се запалва в предкамера предварително - за сметка на искра от запалителната свещ. В резултат на това се образува плазмата се влива в главната камера, запалване на оставащото гориво. Ако традиционна технология флаш появява в центъра на цилиндъра, процесът има за цел TJI от стената на цилиндъра до центъра - сместа изгаря по-пълно и по-добре.

По този начин, технологията, разработена от Mahle, по същество съответства на техническите предписания на Формула 1, за да се постигне максимална ефективност с ограничено количество гориво.

Превод от Руски-Гугъл.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: F-1 2016. КОМЕНТАРИ.

Мнение от HACKO » 26 апр 2016, 13:13

Руския на Гугъл е ужасен. :D:
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: F-1 2016. КОМЕНТАРИ.

Мнение от ЯЛТА » 03 юни 2016, 19:22

Разходка по пистата в Баку
https://www.youtube.com/watch?v=EQgAET0KczI
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
kilikanzer
Потребител
Потребител
Мнения: 907
Регистриран: 20 ное 2007, 19:59
Модел на автомобила: Focus tddi/комби/P1888PM
Wartburg 312
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Re: F-1 2016. КОМЕНТАРИ.

Мнение от kilikanzer » 03 юни 2016, 20:45

Да мина 1-во Канада,че там последния завой обира шампионите. smiley-transport03
Изображение
Конституция на РБ.
Чл. 36.
(1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: F-1 2016. КОМЕНТАРИ.

Мнение от ЯЛТА » 01 дек 2016, 21:17

Шампиона за 2016 г.:

https://www.youtube.com/watch?v=FKchp4qR6nM

Календара на стартовете през 2017 год.

26 март - Австралия
9 април - Китай
16 април - Бахрейн
30 април - Русия
14 май - Испания
28 май - Монако
11 юни - Канада
25 юни - Азербайджан
9 юли - Австрия
16 юли - Великобритания
30 юли - Унгария
27 август - Белгия
3 септември - Италия
17 септември - Сингапур
1 октомври - Малайзия
8 октомври - Япония
22 октомври - САЩ
29 октомври - Мексико
12 ноември - Бразилия
26 ноември - Абу Даби


Прави впечатление отсъствието на старта в Германия, но няма да има такъв.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: F-1 2016. КОМЕНТАРИ.

Мнение от HACKO » 02 дек 2016, 08:14

ЯЛТА написа:........

Прави впечатление отсъствието на старта в Германия, но няма да има такъв.
Явно икономическите санкции срещу Русия дават ефект.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: F-1 2016. КОМЕНТАРИ.

Мнение от ЯЛТА » 02 дек 2016, 17:05

02 Декември 2016
Шампионът Нико Розберг шокира: Оттегля се от Формула 1 !

"Покорих своята планина"


Новият световен шампион във Формула 1 Нико Розберг обяви шокиращата новина, че се отказва от кариерата си в най-престижния автомобилен шампионат на планетата.Той спечели своята първа и дългоочаквана титла в неделя на 31 години след девет победи през сезона и стана вторият пилот във Формула 1, който печели надпреварата след своя баща - Кеке Розберг.
Преди минути на среща на ФИА във Виена, а след това и във Facebook Нико заяви: "Аз покорих своята планина и усещам, че е правилно да си дам почивка. Преди да го направя обаче искам да благодаря на всички, които ме подкрепяха и направиха възможно мечтата ми да се сбъдне. За всички 25 състезателни години във всички шампионати моя мечта бе да стана световен шампион във Формула 1. По време на усилената работа, лишенията, болката това остана моята цел. И вече я постигнах".
"Първият път, когато помислих за отказване, бе на "Сузука". Съдбата на световната титла беше в моите ръце и чувствах невероятно напрежение. Не мога да намеря думи, с които да го опиша. Сутринта преди състезанието в Абу Даби вече знаех, че това може би ще бъде последното ми състезание и това чувство прочисти мислите ми. Исках да се насладя на всеки миг на пистата, а последвалите 55 обиколки бяха най-напрегнатите в моята кариера. Окончателното си решение взех в понеделник сутринта и първият човек, на когото го споделих бе съпругата ми".
"Това бе ужасно труден сезон. Цялото ми разочарование от предишните две години се превърна в мотивация тази година. Разбира се, това оказа влияние и върху близките ми. Титлата беше спечелена с много жертви от страна на семейството ми. Не знам как да благодаря на Вивиан, защото тя разбра веднага, че годината е важна за мен и това е моят шанс. Даде ми време и пространство, грижеше се за нашата дъщеря. Тя пое всичките ми задължения, докато аз се фокусирах върху шампионата".
Шефът на Мерцедес Тото Волф го аплодира и заяви, че новината го е изненадала, но го подкрепя: "Това е много смел ход на Нико и показва силата на характера му. Същността на новината означава, че ние още в понеделник ще започнем да работим върху алтернатива и нов пилот".
Розберг стана първият шампион във Формула 1, който прекратява кариерата си докато е на върха, след Ален Прост през 1993 година.

Изображение
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: F-1 2016. КОМЕНТАРИ.

Мнение от HACKO » 02 дек 2016, 17:33

Ами след циганските номера на съотборника му в последния кръг, какво повече да прави там.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

pemopro
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 19 сеп 2016, 23:20
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: F-1 2016. КОМЕНТАРИ.

Мнение от pemopro » 03 дек 2016, 09:27

Последните години не съм следил Формулата, но като гледам доста е интересно в момента и ще трябва да отделя малко време да погледам.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: F-1 2016. КОМЕНТАРИ.

Мнение от ЯЛТА » 05 дек 2016, 16:15

От 2018 год. Франция отново ще е домакин на състезания от F - 1 на пистата Пол Рикар. До 2008 год. имаше стартове на писта Маникур. Има вече сключен 5 годишен договор, според който Франция ще спечели 65 милиона Евро.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: F-1 2016. КОМЕНТАРИ.

Мнение от ЯЛТА » 09 дек 2016, 20:05

Изображение

Схема на трасето във Франция- Пол Рикар. Дължината на трасето е 5842 метра.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта