Мондео МК3 2.0 TDCI на V.Buzev
- V.Buzev
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 26 мар 2010, 14:08
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 130
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Мондео МК3 2.0 TDCI на V.Buzev
Здравейте,
Реших да пусна тема и в този форум. Установих че имам регистрация в него доста отдавна направена заради мондеото на баджанака (МК2 комби), Снимките не са много читави, но като се освести времето и я поизмия ще и направя някоя и друга по качествена снимка с фотоапарата.
Тааа автомобилът е Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI, 130 катъра (колко са живите не мога да кажа), 2005 г. внос от Италия на 136000 със сигурност нереални км.
. Малко е постен откъм екстри, но пък е хечбек (което и търсех). По принцип съм фен на френските автомобили и от 2008 насам карам Renault Megan 1997 г. 2.0, 115 магарета с ГИ, и по-принцип се бях засилил в търсене на Лагуна 2 фаза 2 комби или хечбек бензин, но след няколко огледа, тестове и пазарлъци ми писна и се бях примирил че ще си карам мегана докато не се разкапе от ръжда. Съвсем случайно мернах мондеото в автокъщата на мой комшия, вечерта след работа направих бърз тестдрайв, на следващия ден една бърза диагностика и си стиснахме ръцете. Доста отдавна заглеждам точно това мондео, но все ме спираше това че не мога да намеря хечбек, а излизаха само комби или седан варианти. След като го покарах останах очарован от возията и динамиката на двигателя въпреки тежкото купе. Е имаше малко изнервящи ситуации в началото с едно гадно неоткриваемо клопане, но от седмица насам вече съм напълно доволен.
Седмица след покупката направих стандартно обслужване:
6 л. масло Eurol 5w30
Въздушен, маслен, горивен и филтър на климатика на WIX
Демферна шайба на Febi
Двата ремъка, две ролки и обтегача
Смених предни биалетки и вътрешните тампони на задна стабилизираща щанга
Преден ляв фар за мъгла беше спукан и нямаше корите под двигателя. Закупих си ги нови китайски с доста добра отстъпка. След проба за монтиране установих че това няма да е толкова лесно, тъй като колата е имала удар отдолу и гредичката на предния мост на която се хващат и двете кори беше силно извита в посока тялото на масления филтър. Ето защо липсваха и корите. Последва посещение при специалист занимаващ се с удряни автомобили да изпъне тази гредичка и да ми монтира предната малка кора след бронята. Закупих си нужните щипки и в най скоро време ще монтирам и задната (голямата) кора под двигателя.
Закупени са и задни накладки, че са на предела - чакат топло време за подмяна
. Също имам и комплект О-пръстени на Елринг за всмукателния колектор и ще последва демонтиране и почистването му както и на EGR-а и оглед на кулера, и тръбата след него, че на скобата е доста омаслено и все ми се струва че имам спукване на тази тръба (при определени условия имам чувството че губи мощност, но пък за сметка на това не виждам ясно изразени пушеци в огледалото
).
Надявам се не съм ви отегчил с моито перипетии. Ето 2-3 снимки на колата:


Тъй като пластмасата около скоростния лост беше много гадна (явно е било имитацията на махагон, но беше в отвратително състояние) се пробвах с малко фолио имитация на карбон. Като за пръв опит мисля че се получи добре:

От обява от този форум си закупих нов пепелник с поставката за шише, тъй като моя не се затваряше, но в последствия установих къде е драмата и сега имам още един резервен
.
В сервиз ми монтираха и модул за автоматично палене на късите светлини със запазване на светкавицата, че нещо не съм свикнал на такъв начин на пускане на фаровете и все забравям да врътна копчето
.
Тъй като нямаше стелки, закупих такива които са кроени по оригиналните и учудващо паснаха доста добре.
Също си закупих и нов кожен подлакътник с работещо закопчаване, тъй като на моя това му е счупено и доста дразнещо преклопва по неравности. Предстои подмяната му, но ще бъде по натам.
Следващото, което съм замислил е монтиране на плафон над задната седалка, че е пълен мрак. Една боя на предната броня, че има ожулено и за каско няма да е добре.
В търсене съм на още един комплект алуминиеви джанти 16" или 17" и това е за сега.
PS има ли начин как да си сменя ника или модератор или админ да ми го подмени?
Реших да пусна тема и в този форум. Установих че имам регистрация в него доста отдавна направена заради мондеото на баджанака (МК2 комби), Снимките не са много читави, но като се освести времето и я поизмия ще и направя някоя и друга по качествена снимка с фотоапарата.
Тааа автомобилът е Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI, 130 катъра (колко са живите не мога да кажа), 2005 г. внос от Италия на 136000 със сигурност нереални км.

Седмица след покупката направих стандартно обслужване:
6 л. масло Eurol 5w30
Въздушен, маслен, горивен и филтър на климатика на WIX
Демферна шайба на Febi
Двата ремъка, две ролки и обтегача
Смених предни биалетки и вътрешните тампони на задна стабилизираща щанга
Преден ляв фар за мъгла беше спукан и нямаше корите под двигателя. Закупих си ги нови китайски с доста добра отстъпка. След проба за монтиране установих че това няма да е толкова лесно, тъй като колата е имала удар отдолу и гредичката на предния мост на която се хващат и двете кори беше силно извита в посока тялото на масления филтър. Ето защо липсваха и корите. Последва посещение при специалист занимаващ се с удряни автомобили да изпъне тази гредичка и да ми монтира предната малка кора след бронята. Закупих си нужните щипки и в най скоро време ще монтирам и задната (голямата) кора под двигателя.
Закупени са и задни накладки, че са на предела - чакат топло време за подмяна


Надявам се не съм ви отегчил с моито перипетии. Ето 2-3 снимки на колата:


Тъй като пластмасата около скоростния лост беше много гадна (явно е било имитацията на махагон, но беше в отвратително състояние) се пробвах с малко фолио имитация на карбон. Като за пръв опит мисля че се получи добре:

От обява от този форум си закупих нов пепелник с поставката за шише, тъй като моя не се затваряше, но в последствия установих къде е драмата и сега имам още един резервен

В сервиз ми монтираха и модул за автоматично палене на късите светлини със запазване на светкавицата, че нещо не съм свикнал на такъв начин на пускане на фаровете и все забравям да врътна копчето

Тъй като нямаше стелки, закупих такива които са кроени по оригиналните и учудващо паснаха доста добре.
Също си закупих и нов кожен подлакътник с работещо закопчаване, тъй като на моя това му е счупено и доста дразнещо преклопва по неравности. Предстои подмяната му, но ще бъде по натам.
Следващото, което съм замислил е монтиране на плафон над задната седалка, че е пълен мрак. Една боя на предната броня, че има ожулено и за каско няма да е добре.
В търсене съм на още един комплект алуминиеви джанти 16" или 17" и това е за сега.
PS има ли начин как да си сменя ника или модератор или админ да ми го подмени?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондео МК3 2.0 TDCI на V.Buzev
Честита ти нова придобивка, и много и безаварийни километри да те вози безпроблемно.
Да има начин да си смениш ника, пиши на модератора.
Да има начин да си смениш ника, пиши на модератора.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- V.Buzev
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 26 мар 2010, 14:08
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 130
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондео МК3 2.0 TDCI на V.Buzev
Благодаря за пожеланията и за насоката за ника. Вече е сменен и малко в момента заглавието на темата куца
.

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондео МК3 2.0 TDCI на V.Buzev
И заглавието може да се промени, поне първото.V.Buzev написа:Благодаря за пожеланията и за насоката за ника. Вече е сменен и малко в момента заглавието на темата куца.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- V.Buzev
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 26 мар 2010, 14:08
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 130
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондео МК3 2.0 TDCI на V.Buzev
Отдавна не съм ъпдейтвал тема а има доста промени по колата
. Да започнем с кожен подлакътник:

Плафон с повечко светлини и огледало с автоматично затъмняване:

Стопове от последния фейслифт, фолио на стъклата на задните врати и ветробрани Хеко на предните:

Джанти 17" с новички Фулда Спортконтрол 225/45/17

Ииии последното което доста ме радва смяна на панелите на таблото с такива които имитират драскан алуминий, преправяне на централната конзола и монтиране на 2ДИН китайска навигация правена специално за Форд със запазване на управлението от джойстика на волана:

Доста мъка и преправяне падна при последната промяна, но все пак успях
. Не стана абсолютно фабрично, но не ми останаха нерви и здрава кожа по ръцете след 2 счупени панела от фокус и многократно рязане пасване на пластмасите зад кастофоня.
Очаквайте продължение


Плафон с повечко светлини и огледало с автоматично затъмняване:

Стопове от последния фейслифт, фолио на стъклата на задните врати и ветробрани Хеко на предните:

Джанти 17" с новички Фулда Спортконтрол 225/45/17

Ииии последното което доста ме радва смяна на панелите на таблото с такива които имитират драскан алуминий, преправяне на централната конзола и монтиране на 2ДИН китайска навигация правена специално за Форд със запазване на управлението от джойстика на волана:

Доста мъка и преправяне падна при последната промяна, но все пак успях

Очаквайте продължение

- dragonn2
- потребител
- Мнения: 475
- Регистриран: 10 ное 2014, 12:09
- Модел на автомобила: 2001 Ford Focus 1.6 16v / 2007 Ford Fusion 1.6 16v / 2004 Toyota RAV4 D4D
- Местоположение: sofia/samokov
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондео МК3 2.0 TDCI на V.Buzev
Браво колега, много добре се е получило! Продължавай в същия дух. 

-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 18 май 2017, 18:36
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Мондео МК3 2.0 TDCI на V.Buzev
И как е колата колега,какво ти е мнението за нея като цяло
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта