Моят FORD FOCUS C MAX'04
- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Здравей!
Взех го преди доста време и точна цена не мога да кажа, но беше от кола донор и ми се върти сума около 35 лв.
Обявата намерих в нета за фокус на части, но от частно лице не автоморга. Човека прати с куриер и всичко беше наред!
Поздрави
Взех го преди доста време и точна цена не мога да кажа, но беше от кола донор и ми се върти сума около 35 лв.
Обявата намерих в нета за фокус на части, но от частно лице не автоморга. Човека прати с куриер и всичко беше наред!
Поздрави
- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Привет на всички!
Зимата наближава и реших след обслужването на колата да я подготвя за зимата. В следствие на това направих следното:
Смяна на свещите:
спрях се на тези:

Лошото е, че както всички колеги с C-MAX знаят, свещите са набутани на м*****а си!
Трябва да се свали всичко около тях за да има достъп за смяната




За 100К км не работеше само една. Знам, че се сменят по-често, но мястото на, което се намират е толкова трудно, че предпочетох да прескоча една смяна и да го направя сега.
Явно в предния сервиз не бяха завили до край свещ номер 4, ако не бъркам, тъй като се намира под ЕГР-а, което беше довело до страшен проблем след себе си! Беше се натрупал нагар в леглото и около свещта, което почти я е заварило за двигателя. На майстора му отне 1 седмица да я извади, за да избегнем свалянето на главата на двигателя. Слагането също си беше предизвикателство.
Колеги внимавайте какво се прави там защото последствията са страшни!!!
След това сменихме ето тези тампончета:




Имаше лек луфт в леглото и издаваха досаден потропващ звук.
Сега вече всичко е наред.
Дойде ред и на маслото на скоростите. След 110К км реших да го обновя профилактично. Има изписано много дали се сменя или не, но аз реших колкото и да е скъпо да го направя. По спомен сложихме ето това:

Старото беше сравнително бистро без стружки.
И като за финал леко обновяване на акумулатора с програмата за възстановяване:

Нещо бяха направили в сервиза и акумулатора беше паднал, то той е вече на 5 год., но все пак се представя добре и едно профилактично зареждане и възстановяване няма да му навреди!
Толкова от мен за сега. Имам още планове за преди голямата зима, но всяко нещо с времето си.
Поздрави и безсмъртие!
Зимата наближава и реших след обслужването на колата да я подготвя за зимата. В следствие на това направих следното:
Смяна на свещите:
спрях се на тези:

Лошото е, че както всички колеги с C-MAX знаят, свещите са набутани на м*****а си!
Трябва да се свали всичко около тях за да има достъп за смяната




За 100К км не работеше само една. Знам, че се сменят по-често, но мястото на, което се намират е толкова трудно, че предпочетох да прескоча една смяна и да го направя сега.
Явно в предния сервиз не бяха завили до край свещ номер 4, ако не бъркам, тъй като се намира под ЕГР-а, което беше довело до страшен проблем след себе си! Беше се натрупал нагар в леглото и около свещта, което почти я е заварило за двигателя. На майстора му отне 1 седмица да я извади, за да избегнем свалянето на главата на двигателя. Слагането също си беше предизвикателство.
Колеги внимавайте какво се прави там защото последствията са страшни!!!
След това сменихме ето тези тампончета:




Имаше лек луфт в леглото и издаваха досаден потропващ звук.
Сега вече всичко е наред.
Дойде ред и на маслото на скоростите. След 110К км реших да го обновя профилактично. Има изписано много дали се сменя или не, но аз реших колкото и да е скъпо да го направя. По спомен сложихме ето това:

Старото беше сравнително бистро без стружки.
И като за финал леко обновяване на акумулатора с програмата за възстановяване:

Нещо бяха направили в сервиза и акумулатора беше паднал, то той е вече на 5 год., но все пак се представя добре и едно профилактично зареждане и възстановяване няма да му навреди!
Толкова от мен за сега. Имам още планове за преди голямата зима, но всяко нещо с времето си.
Поздрави и безсмъртие!
- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Здравейте на всички!
Да поизтупам темата малко от прахта!
Нямах време да качвам какво правя по колата последната година, та сега да актуализирам всичко свършено:
Както се очаква и поредното сервизно обслужване премина каляската с масло и всички филтри:

Заложих на това масло този път:

И понеже колата вече наближи 300к километра реших като лека превенция да използвам това след добри отзиви от колега:

Като цяло колата работи съвсем леко по-тихо и рафинирано. При мен промяната не беше голяма в сравнение с други автомобили. Това може само да ме радва!
И след обслужването реших да се захвана с ключалките на колата. С годините поради липса на каквото и да е ползване и двете бяха клеясали жестоко и напълно запекли. Разглобих ги и какво ли не правих, то не беше киснене в химикали, пръскане, опити за раздвижване и накрая се вдигнах, отидох при ключар и проблема се разреши.




Препоръката на ключарят беше няколко пъти годишно да се впръсква WD40 и да се раздвижва добре ключалката, особено преди и след зимните месеци! Това би трябвало да е достатъчно за да се избегне бъдещ проблем.
И след няколко месеца забелязах друг проблем в купето. Десния въздуховод за обдухване на страничния прозорец започна да излиза и да стои неестествено. Въпреки, че колата стои в гараж, гуменото покритие на таблото беше започнало да се разлепя:

след кратък размисъл съставих план за ремонт и преминах към реализация. Снабдих се с в всичко необходимо и започнах:


Намазваме обилно с лепило и притискаме:


и 24 часа по-късно резултата е повече от задоволителен:

всичко си е по мястото и няма следи от предишния проблем
И като за финал съвсем скоро усетих, че един от предните спирачни дискове леко се е изкривил и се появиха вибрации при спиране. Отне ми някакво време да проуча, кое е най-икономически изгодното, тъй като скоро бях сменил предните накладки и една замяна на нави дискове и накладки си беше солена, а текущите имаха още доста ресурс в тях. Ровене, четене и питане и реших да ги изпиля въпреки, че не съм фен на подобни неща. Резултата за сега е повече от добър:

Дисковете се държат като съвсем нови. Мина малко време и накладките улегнаха и всичко си дойде по мястото!
Толкова от мен за сега. Поздрави и весел ден на всички!
Да поизтупам темата малко от прахта!
Нямах време да качвам какво правя по колата последната година, та сега да актуализирам всичко свършено:
Както се очаква и поредното сервизно обслужване премина каляската с масло и всички филтри:

Заложих на това масло този път:

И понеже колата вече наближи 300к километра реших като лека превенция да използвам това след добри отзиви от колега:

Като цяло колата работи съвсем леко по-тихо и рафинирано. При мен промяната не беше голяма в сравнение с други автомобили. Това може само да ме радва!
И след обслужването реших да се захвана с ключалките на колата. С годините поради липса на каквото и да е ползване и двете бяха клеясали жестоко и напълно запекли. Разглобих ги и какво ли не правих, то не беше киснене в химикали, пръскане, опити за раздвижване и накрая се вдигнах, отидох при ключар и проблема се разреши.




Препоръката на ключарят беше няколко пъти годишно да се впръсква WD40 и да се раздвижва добре ключалката, особено преди и след зимните месеци! Това би трябвало да е достатъчно за да се избегне бъдещ проблем.
И след няколко месеца забелязах друг проблем в купето. Десния въздуховод за обдухване на страничния прозорец започна да излиза и да стои неестествено. Въпреки, че колата стои в гараж, гуменото покритие на таблото беше започнало да се разлепя:

след кратък размисъл съставих план за ремонт и преминах към реализация. Снабдих се с в всичко необходимо и започнах:


Намазваме обилно с лепило и притискаме:


и 24 часа по-късно резултата е повече от задоволителен:

всичко си е по мястото и няма следи от предишния проблем
И като за финал съвсем скоро усетих, че един от предните спирачни дискове леко се е изкривил и се появиха вибрации при спиране. Отне ми някакво време да проуча, кое е най-икономически изгодното, тъй като скоро бях сменил предните накладки и една замяна на нави дискове и накладки си беше солена, а текущите имаха още доста ресурс в тях. Ровене, четене и питане и реших да ги изпиля въпреки, че не съм фен на подобни неща. Резултата за сега е повече от добър:

Дисковете се държат като съвсем нови. Мина малко време и накладките улегнаха и всичко си дойде по мястото!
Толкова от мен за сега. Поздрави и весел ден на всички!
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Супер си се справил колега ! Има ли някаква разлика за тебе в мотора когато я взе и сега? Имам предвид митовете , че подминеш ли 300000 и едва ли не двигателя е вече уморен.
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Браво за усилиятя, но наглеждай от време на време престърганите дискове. Разкалява се метала, изтънелия метал се загрява по-лесно и вероятността да се спука е голяма! Особено ако возиш деца. Аз не бих направил така, а бих ги сменил.
времето е като парите-никога не стига
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Престъргвал съм дискове преди години, ефекта е добър , но краткотраен. Като се изтънят много бързо се изкривяват отново.
- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Здравейте!
Относно умората на двигателя, все още не е прехвърлил 300к километра, но аз не виждам сериозна разлика в сравнение с момента в, който закупихме автомобила.
Дисковете се навих да ги пристържа само защото имаха още много живот. Изтъняването не е сериозно след ремонта. За момента няма промяна, но съм планувал присто да изкарат този комплект накладки и след това нови.
Относно умората на двигателя, все още не е прехвърлил 300к километра, но аз не виждам сериозна разлика в сравнение с момента в, който закупихме автомобила.
Дисковете се навих да ги пристържа само защото имаха още много живот. Изтъняването не е сериозно след ремонта. За момента няма промяна, но съм планувал присто да изкарат този комплект накладки и след това нови.
- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Тази НЕсериозна разлика идва от главата

-
- потребител
- Мнения: 551
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Няма никакъв проблем да върви като нова, 300к са нищо ако са реални.Миналата година хвърлихме служебен френски дизел на 1500к.Paranoid написа: ↑13 дек 2018, 11:46Здравейте!
Относно умората на двигателя, все още не е прехвърлил 300к километра, но аз не виждам сериозна разлика в сравнение с момента в, който закупихме автомобила.
Дисковете се навих да ги пристържа само защото имаха още много живот. Изтъняването не е сериозно след ремонта. За момента няма промяна, но съм планувал присто да изкарат този комплект накладки и след това нови.
-
- потребител
- Мнения: 108
- Регистриран: 13 фев 2008, 00:01
- Модел на автомобила: Ford C-Max 2009 2.0i 145Hp LPG
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Колега, тези бели щипки с които си лепил въздуховода някакви специални ли са? От къде ги взима тях и лепилото?
- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Малко да подновя темата. Дълго време нямах възможност да качвам какво правя по колата.
И да започна:
Автомобила вече мина 300к километра и се наложи ремонт на някои скъпи неща
1. Дюзите бяха свалени и пратени за профилактика





Резултата: Дюзите почистени и настроени, помпата рециклирана. Имаше доста неща по нея за смяна. Колата работи видимо по-добре!
2. Малко след 300к се падна и последното обслужване на колата

Та реших да сложа и добавка в маслото да се погрижа малко и за двигателя


Да си призная, бях скептичен, но поне при мен имаше видимо понижаване на звука и вибрациите от към двигателя. Нямам идея дали прави всичко, което е посочено на опаковката, но със сигурност ще има някакъв ефект!
За сега толкова. По купето има дреболии за оправяне и боята на колата е вече за пълно обновяване, но това си е скъпо начинание и ще почака.
Като цяло машината си върви и се справя повече от добре!
Поздрави и весел ден на всички!
И да започна:
Автомобила вече мина 300к километра и се наложи ремонт на някои скъпи неща
1. Дюзите бяха свалени и пратени за профилактика





Резултата: Дюзите почистени и настроени, помпата рециклирана. Имаше доста неща по нея за смяна. Колата работи видимо по-добре!
2. Малко след 300к се падна и последното обслужване на колата

Та реших да сложа и добавка в маслото да се погрижа малко и за двигателя


Да си призная, бях скептичен, но поне при мен имаше видимо понижаване на звука и вибрациите от към двигателя. Нямам идея дали прави всичко, което е посочено на опаковката, но със сигурност ще има някакъв ефект!
За сега толкова. По купето има дреболии за оправяне и боята на колата е вече за пълно обновяване, но това си е скъпо начинание и ще почака.
Като цяло машината си върви и се справя повече от добре!
Поздрави и весел ден на всички!
- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Здравейте!
Да споделя последната промяна по моя автомобил. Още от както купих колата ми се струваше, че фаровете не светят толкова силно колкото трябва. Сменях крушки, почиствах ги до колкото мога от вътре. Дори веднъж ги полирах от вън, но все не светеха както трябва. И така след почти 8 години дойде време да направя истинско рециклиране на фаровете. След като се спрях на хората, които ще го направят оставих колата при тях и започна чакането. Е не продължи дълго, само 3 дни. И резултата мога да кажа е повече от добър. Направо ме хвана яд, че не го направих по-рано, за да имам истински фарове! И ето резултата;
Фаровете преди да ги рециклират изглеждаха така:



И след като я взех:



Реално фаровете бяха доста пожълтели и леко матирани, но не ги рециклирах заради това, а защото рефлекторите бяха изгубили напълно своето покритие и отражателни свойства.
Това, което хората в сервиза направиха е пълно възстановяване или:
1. Отваряне и основно почистване
2. Ново покритие на рефлекторите
3. Полиране на предната част на фаровете
4. Защитно фолио за финишен слой, за да предпази от ново пожълтяване
5. И подмяна на цялата инсталация (Беше наистина напуката, аз бях успял да изолирам само това до което стигах)
Преди:

След:


Преди:

След:

Снимките от теста на магистралата само с къси светлини станаха малко мътни:


Ето и едно видео:
https://www.youtube.com/watch?v=aHJB37U4MUM&feature=youtu.be
На някои може да не им се стори нищо особено, но за мен резултата е наистина голям и мога да съжалявам, че не го направих по-рано, да не се мъча като карам вечер.
А забравих да кача, че крушките са китайски, нямах възможност и тях да сменя с някой OSRAM на 200%. Но ако някой ден успея да го направя, че тези крушки струват колкото само рециклиране, ще кача още снимки. Тогава ефекта трябва да е още по-видим!
Да споделя последната промяна по моя автомобил. Още от както купих колата ми се струваше, че фаровете не светят толкова силно колкото трябва. Сменях крушки, почиствах ги до колкото мога от вътре. Дори веднъж ги полирах от вън, но все не светеха както трябва. И така след почти 8 години дойде време да направя истинско рециклиране на фаровете. След като се спрях на хората, които ще го направят оставих колата при тях и започна чакането. Е не продължи дълго, само 3 дни. И резултата мога да кажа е повече от добър. Направо ме хвана яд, че не го направих по-рано, за да имам истински фарове! И ето резултата;
Фаровете преди да ги рециклират изглеждаха така:



И след като я взех:



Реално фаровете бяха доста пожълтели и леко матирани, но не ги рециклирах заради това, а защото рефлекторите бяха изгубили напълно своето покритие и отражателни свойства.
Това, което хората в сервиза направиха е пълно възстановяване или:
1. Отваряне и основно почистване
2. Ново покритие на рефлекторите
3. Полиране на предната част на фаровете
4. Защитно фолио за финишен слой, за да предпази от ново пожълтяване
5. И подмяна на цялата инсталация (Беше наистина напуката, аз бях успял да изолирам само това до което стигах)
Преди:

След:


Преди:

След:

Снимките от теста на магистралата само с къси светлини станаха малко мътни:


Ето и едно видео:
https://www.youtube.com/watch?v=aHJB37U4MUM&feature=youtu.be
На някои може да не им се стори нищо особено, но за мен резултата е наистина голям и мога да съжалявам, че не го направих по-рано, да не се мъча като карам вечер.
А забравих да кача, че крушките са китайски, нямах възможност и тях да сменя с някой OSRAM на 200%. Но ако някой ден успея да го направя, че тези крушки струват колкото само рециклиране, ще кача още снимки. Тогава ефекта трябва да е още по-видим!
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Радвам се като гледам как си поддържаш колата, макар че да въртиш по 20-тина хиляди на година си трябва навременно обръщане на внимание на всичко което се развали, за да имаш надеждна машина.
Относно фаровете, ако му беше сложил модул за дневни на дългите, нямаше да се наложи да ги ремонтираш два пъти и да нямаш осветеност. Много хора се радват като активират заводският вариант, Само че при него светят късите постоянно или на 100 или на 80% , което довежда до съсипване на рефлекторите и потъмняване на лупите. Взема се от ресурса и на лампите. Стопени инсталации...
Затова на всички дошли при мен им препоръчвам да им монтирам модул, много належащо за колите със завиващи фарове. А при наличие на позиция " AUTO " става пълна автоматика: през деня с модул, по тъмно сам превключва на обикновени фарове.
Поздрави.
Относно фаровете, ако му беше сложил модул за дневни на дългите, нямаше да се наложи да ги ремонтираш два пъти и да нямаш осветеност. Много хора се радват като активират заводският вариант, Само че при него светят късите постоянно или на 100 или на 80% , което довежда до съсипване на рефлекторите и потъмняване на лупите. Взема се от ресурса и на лампите. Стопени инсталации...
Затова на всички дошли при мен им препоръчвам да им монтирам модул, много належащо за колите със завиващи фарове. А при наличие на позиция " AUTO " става пълна автоматика: през деня с модул, по тъмно сам превключва на обикновени фарове.
Поздрави.
- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Здравей fordmaniac!
Първият ремонт, ако мога така да кажа, на фаровете, беше просто полиране отвън. Него не го броя. Тогава не беше правено нищо по рефлекторите. Така, че за фаровете това си е първия сериозен ремонт за целия живот на колата.
Да замислям се за модул за дневни светлини и то точно на дългите на около 30-40%, но се чудя дали няма да има проблем с КАТ. Имаш ли повече инфо и ако кажеш къде ти е сервиза мога да намина да обсъдим кога и как да го направим?
Поздрави и весел ден!
Първият ремонт, ако мога така да кажа, на фаровете, беше просто полиране отвън. Него не го броя. Тогава не беше правено нищо по рефлекторите. Така, че за фаровете това си е първия сериозен ремонт за целия живот на колата.
Да замислям се за модул за дневни светлини и то точно на дългите на около 30-40%, но се чудя дали няма да има проблем с КАТ. Имаш ли повече инфо и ако кажеш къде ти е сервиза мога да намина да обсъдим кога и как да го направим?
Поздрави и весел ден!
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Проблем с КАТ няма и в чужбина не са имали проблеми коли правени по този начин. Преди 4-5 години в Гърция мрънкаха за светещи фарове изобщо, но им мина.
Поздрави.
Поздрави.
- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Здравейте група!
Малко да съживя темата. През последната година нямах много време да отделя на форума, но дойде време да кача малко актуално инфо за моя автомобил.
Та за изминалата година имаше няколко непредвидени ремонти като смяна на спирачна попмпа и маслен охладител, но само това и след последното обслужване колата вече е на 320к км. А да и смяна на предни дискове и накладки, но това си е в реда на нещата.
Понеже от доста време аудиото не работеше (на моето, първо спря радиото, после CD-то и остана само с AUX), но така не става та реших да оправя този проблем и взех от човек друго Sony.
И нека купона започне, да ама не. Гледам на новото панела изпочупен, следи от грубо сваляне но поне работи.

Взимамго и ще му мисля после. И това после изглеждаше така:



Реших да сменя панела с този от моето аудио:


И както се сещат всички, които имат такова Sony, как нищо не се вижда през деня, няма да повярвате на какво се дължи това:


Както се вижда на сниките, това е мръсотия. С годините от греенето и прахоляка се е натрупал сериозен слой. И ако искате вярвайте определено пречи през деня.
Дори вечерта като го сложих се вижда огромната разлика:

Толкова от мен засега.
Поздрави и безаварийно!
Малко да съживя темата. През последната година нямах много време да отделя на форума, но дойде време да кача малко актуално инфо за моя автомобил.
Та за изминалата година имаше няколко непредвидени ремонти като смяна на спирачна попмпа и маслен охладител, но само това и след последното обслужване колата вече е на 320к км. А да и смяна на предни дискове и накладки, но това си е в реда на нещата.
Понеже от доста време аудиото не работеше (на моето, първо спря радиото, после CD-то и остана само с AUX), но така не става та реших да оправя този проблем и взех от човек друго Sony.
И нека купона започне, да ама не. Гледам на новото панела изпочупен, следи от грубо сваляне но поне работи.

Взимамго и ще му мисля после. И това после изглеждаше така:



Реших да сменя панела с този от моето аудио:


И както се сещат всички, които имат такова Sony, как нищо не се вижда през деня, няма да повярвате на какво се дължи това:


Както се вижда на сниките, това е мръсотия. С годините от греенето и прахоляка се е натрупал сериозен слой. И ако искате вярвайте определено пречи през деня.
Дори вечерта като го сложих се вижда огромната разлика:

Толкова от мен засега.
Поздрави и безаварийно!
- Paranoid
- потребител
- Мнения: 251
- Регистриран: 17 апр 2008, 22:07
- Модел на автомобила: FOCUS C-MAX 2.0 TDCI Ghia '04
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Моят FORD FOCUS C MAX'04
Здравейте!
Още един ъпдейт от мен.

Километрите си вървят и отново е време за обслужване:


И отново реших да се доверя на познати марки за консумативите:


Поздрави!
Още един ъпдейт от мен.

Километрите си вървят и отново е време за обслужване:


И отново реших да се доверя на познати марки за консумативите:


Поздрави!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта