Ford Focus Turnier MkIII (наследникът)
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1170
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Ford Focus Turnier MkIII (наследникът)
Ами туй то. Било що било, Ц-Макса отива в пенсия. От вторник (16.01) разхождам бялото комби. Набор 2015 г., февруари месец, сърце дизелово, 1,6 TDCi 85 kW, по две клапи на цилиндър, шест предавки за предаване на нютоните от двигателя към колелата. Има темпомат и ограничител на скоростта, двузонов климатроник, предни ел. стъкла и другото общо- взето е стандартно. Купуван е от МП, обслужван е там и по разни документи и фактури съм склонен да вярвам, че пробега е реален - в момента 147 200 км.
Покупката - нещо като любов от пръв поглед. Миналия месец, докато трупах трудов стаж, разглеждах по сайтовете на местните дилъри какво има налично и този Белчо ми хвана окото. Цената също беше приемлива. Няколко дни по-късно имах ходене до Бургас (намираше се там), огледах го, завъртях едно кръгче около представителството и си казах "сега или никога". На другия ден преведоха капаро, за да може да се задвижи процедурата по лизинга. Трябваше да минат някои бюрократични процедури и на 12.01 получих обаждане, че мога да отида да си получа автомобила. Организирах се и на 16-ти спретнахме със сина пътуване до Бургас.
Като първо усещане - по-дългото междуосие и по-ниския център на тежестта дават усещане за по-стабилно и "спокойно" поведение в завой. Ц-Макса сякаш е една идея по-нервен.
Седалките имат добра странична опора, Ходовата част е добре - не хлопа, не тропа. Комфорта и обезшумяването в салона са много по-добри в сравнение със старата. Пластмасите също на скърцат и не дрънчат, дори и в студено време.
Покупката - нещо като любов от пръв поглед. Миналия месец, докато трупах трудов стаж, разглеждах по сайтовете на местните дилъри какво има налично и този Белчо ми хвана окото. Цената също беше приемлива. Няколко дни по-късно имах ходене до Бургас (намираше се там), огледах го, завъртях едно кръгче около представителството и си казах "сега или никога". На другия ден преведоха капаро, за да може да се задвижи процедурата по лизинга. Трябваше да минат някои бюрократични процедури и на 12.01 получих обаждане, че мога да отида да си получа автомобила. Организирах се и на 16-ти спретнахме със сина пътуване до Бургас.
Като първо усещане - по-дългото междуосие и по-ниския център на тежестта дават усещане за по-стабилно и "спокойно" поведение в завой. Ц-Макса сякаш е една идея по-нервен.
Седалките имат добра странична опора, Ходовата част е добре - не хлопа, не тропа. Комфорта и обезшумяването в салона са много по-добри в сравнение със старата. Пластмасите също на скърцат и не дрънчат, дори и в студено време.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1170
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Turnier MkIII (наследникът)
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Turnier MkIII (наследникът)
Ееее браво, честито ! Със здраве да си го караш много и безаварийно !
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- ogimaster
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 08 мар 2017, 16:37
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Turnier MkIII (наследникът)
Честито!
Много безаварийни километри.
Имам същия, но с 1.5 TDCI/120к.с.
Едва ли е нужно да ти казвам, но е хубаво да смениш всички масла, филтри и ремъци в доверен сервиз, за да си спокоен.
Много безаварийни километри.
Имам същия, но с 1.5 TDCI/120к.с.
Едва ли е нужно да ти казвам, но е хубаво да смениш всички масла, филтри и ремъци в доверен сервиз, за да си спокоен.
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1170
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Turnier MkIII (наследникът)
И до обслужване ще се стигне, само малко да омекне времето. Доверения сервиз - двете ми леви ръце.
P.S. Преди няколко минути изгледах клипче, как се сменя филтъра на купето. Слава Богу, не е толкова изчанчено като при MkII.

P.S. Преди няколко минути изгледах клипче, как се сменя филтъра на купето. Слава Богу, не е толкова изчанчено като при MkII.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1623
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Turnier MkIII (наследникът)
Честито за Фокус 3 !!!
Мечта ми е, ама минах случайно на Мазда 6 автоматик, иначе ...
Фокус 1 е страхотен пъргав и динамичен автомобил, след което Фокус 2 е голям и не толкова повратлив в завои, не че е лош, ама се загуби усещането ФОРД ФОКУС !
При Фокус 3 смъкнаха размерите и удоволствието от управлението е страхотно, правилно си го усетил. Междуосието на Фокус 3 е с 8 мм по- голямо от Фокус 2 и от C-MAX i, не е кой знае колко, но центъра на тежестта спрямо микробуса е доста свален. Настройките на окачването са страхотни и с доста спортна насоченост, без да е загубен комфорта.
Поздрави.
Мечта ми е, ама минах случайно на Мазда 6 автоматик, иначе ...
Фокус 1 е страхотен пъргав и динамичен автомобил, след което Фокус 2 е голям и не толкова повратлив в завои, не че е лош, ама се загуби усещането ФОРД ФОКУС !
При Фокус 3 смъкнаха размерите и удоволствието от управлението е страхотно, правилно си го усетил. Междуосието на Фокус 3 е с 8 мм по- голямо от Фокус 2 и от C-MAX i, не е кой знае колко, но центъра на тежестта спрямо микробуса е доста свален. Настройките на окачването са страхотни и с доста спортна насоченост, без да е загубен комфорта.
Поздрави.
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 896
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Turnier MkIII (наследникът)
Някой ще сподели ли какви проблеми е склонен да създава моделът? Имам предвид с конкретния двигател като на Ози.
Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 144
- Регистриран: 15 дек 2019, 02:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 2015 Facelift RS 1.6 TDCI 95 hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Turnier MkIII (наследникът)
Значи гледайки неговия двигател, предполагам че 85 KW са 115 коня. Моят не е Turnier, но пак е Фокус 3 2015-та 95 коня. За близо 40к нищо не се е правило по двигателя, ако не се броят пукнатото казанче и една тръба от дясно на двигателя която пускаше масло, незнам за какво служи, но Фордманиак може да каже защото той я забеляза. Всичко това го казвам с уговорката че грам не разбирам. И другото което е, че никога не съм доливал масло, въпреки че чукна 200к. Както и да го меря все си е едно на пръчката.
Със здраве да се возиш.
Със здраве да се возиш.
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1170
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Turnier MkIII (наследникът)
Благодаря на всички за пожеланията!
Утре предстои първо пълно зареждане на резервоара. Не е нужно да споменавам, че го взех от МП полупразен.
Лампата светна след има-няма 2 (два) километра след като тръгнах. Заредих 20 литра на "Дега" (зад автогара Запад- Бургас), като в момента нивото е малко под 1/4, ако се вярва на стрелката.
Утре предстои първо пълно зареждане на резервоара. Не е нужно да споменавам, че го взех от МП полупразен.

Лампата светна след има-няма 2 (два) километра след като тръгнах. Заредих 20 литра на "Дега" (зад автогара Запад- Бургас), като в момента нивото е малко под 1/4, ако се вярва на стрелката.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- ogimaster
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 08 мар 2017, 16:37
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Turnier MkIII (наследникът)
Ето тук един интересен канал за всякакви двигатели - https://www.youtube.com/@AutoStrong_M (на руски е)
Лично аз намерих доста полезни видеа за двигателите, който ме интересуват.
Лично аз намерих доста полезни видеа за двигателите, който ме интересуват.
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1170
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Turnier MkIII (наследникът)
Значи, китайците мамата си тракали!
Получих автомобила с един ключ, нормално за лизингов автомобил. Същия беше увит в тиксо - причината - капачето което се сваля, за да бъде сменена батерията беше със счупени зъбчета и съответно не вършеше никаква работа без тиксото. Поръчах от Алиескпрес кутийка с резервно перо, като въпросния магазин (търговец) предлагаше, срещу допълнително заплащане нарязване на перото, като единствено трябваше да изпратя снимка на моето перо. Поръчката я направих на 20.01, днес пристигна. Ами, ако щете вярвайте, но перото пасва перфектно и работи безпроблемно. Всичко за 8.89$, по днешен курс 16 лв. и някакви стотинки. Лепенката с емблемата
бях я поръчал преди време (бяха няколко в пакетчето), също си заспа на мястото.
Иначе просто исках да имам някакъв резервен вариант под ръка, ако недай си се случи да заключа колата с ключа вътре.
Получих автомобила с един ключ, нормално за лизингов автомобил. Същия беше увит в тиксо - причината - капачето което се сваля, за да бъде сменена батерията беше със счупени зъбчета и съответно не вършеше никаква работа без тиксото. Поръчах от Алиескпрес кутийка с резервно перо, като въпросния магазин (търговец) предлагаше, срещу допълнително заплащане нарязване на перото, като единствено трябваше да изпратя снимка на моето перо. Поръчката я направих на 20.01, днес пристигна. Ами, ако щете вярвайте, но перото пасва перфектно и работи безпроблемно. Всичко за 8.89$, по днешен курс 16 лв. и някакви стотинки. Лепенката с емблемата

Иначе просто исках да имам някакъв резервен вариант под ръка, ако недай си се случи да заключа колата с ключа вътре.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4779
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Turnier MkIII (наследникът)
Късметлия си, че си попаднал на истински търговец! Че какви писания съм чел по българските автофоруми...
времето е като парите-никога не стига
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта