Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 394
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от LORDA83 » 01 апр 2024, 19:45

Привет на всички! Имам питане относно с педала на съединителя.

Накратко... Фокус 3-ка, фейслифтов, след 2015 година, на под 65 000 км. пробег ( този от тази ми, основната публикация )
Натискам педала на съединителя и си работи коректно... но след определен брой натискания и най-вече когато го задържа поради някаква причина по-дълго на полусъединител и включена скоростна предавка... след, като пусна педала той просто си остава долу, в ламарината и не се връща сам. След това подпъхвам крак под него, или пък с ръка се навеждам, вдигам го без проблем и при следващо натискане пак си работи безпроблемно, докато не му скимне да " заседне " пак долу при някое поредно натискана. Като най-често това се случва, както вече описах, когато задържа по-продължително на полусъединител и включена, скоростна предавка.

Според вас и тези, които са имали сходен проблем с точно това поколение Фокуси - какъв може да е проблема при кола на под 70 000 км и този модел?

Четох из нета, че много хора сменят с афтърмаркет и по-добри от заводските, възвръщателните пружини на самия педал. ( прилагам примерни снимки от нета с въпросната пружина ) Сменят се лесно, за 5 минутки, в домашни условия и са евтини като цяло... по 20-30 лв. Как ви се струва, може ли тази пружина да е проблема при мен?
Освен нея като евентуален проблем и някакви горна и долна помпа, за която обаче си трябвало сервиз и като цена и разправия е все едно сменяш съединител.

Споделете вижданията и мненията си конкретно за този модел, на тези километри и по конкретния, описан при мен случай и симптоматика. Благодаря ви!
434390994_10233581694110012_4891566205886055291_n.jpg
434320108_10233581694230015_8414946902478216476_n.jpg
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10855
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от ЯЛТА » 01 апр 2024, 20:03

Горната помпа на съединителя дава фира.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 394
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от LORDA83 » 01 апр 2024, 20:14

ЯЛТА написа:
01 апр 2024, 20:03
Горната помпа на съединителя дава фира.
На около колко километра се очаква да се скапва тя? На 60 000 не е ли адски малко за такъв проблем?
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 394
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от LORDA83 » 01 апр 2024, 20:21

ЯЛТА написа:
01 апр 2024, 20:03
Горната помпа на съединителя дава фира.
Въпросната пружина съответно да я пипам ли? Визуално е като нова тази на колата ми, като току що сложена от магазина, без никакви следи от износване, или прашинка дори по нея... макар, че тия в нета дето гледам, че си я сменят една строшена не съм видял, и въпреки това се оплакват от заводските на Форд... особено на ST и RS модификациите всички гледам, че си сменят конкретната пружина с афтърмаркети.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
Ozzie
потребител
потребител
Мнения: 1162
Регистриран: 06 май 2016, 21:28
Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от Ozzie » 01 апр 2024, 21:25

За съединителя не мога да кажа нищо, но пак разгледах снимките, та да питам със SYNC 2 или SYNC 3 е колата?
Дисплея тъч ли е и медията поддържа ли Андроид ауто / Епъл кар плей?
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10855
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от ЯЛТА » 01 апр 2024, 21:42

LORDA83 написа:
01 апр 2024, 20:14
На около колко километра се очаква да се скапва тя? На 60 000 не е ли адски малко за такъв проблем?
Е а кой може да каже на колко от тези 60 000 км левият крак си е почивал върху педала на съединителя.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 394
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от LORDA83 » 01 апр 2024, 22:08

Ozzie написа:
01 апр 2024, 21:25
За съединителя не мога да кажа нищо, но пак разгледах снимките, та да питам със SYNC 2 или SYNC 3 е колата?
Дисплея тъч ли е и медията поддържа ли Андроид ауто / Епъл кар плей?
2 е. Тъч е, да, а Андроид / Епъл може да закачиш към Синка през Блутута и да си пускаш медия / аудио файлове от телефона на него.
Може допълнително да се инсталира софтуер даже и да си изкараш дисплея на самия телефон, на дисплея, на Синка в колата.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 394
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от LORDA83 » 01 апр 2024, 22:10

ЯЛТА написа:
01 апр 2024, 21:42
LORDA83 написа:
01 апр 2024, 20:14
На около колко километра се очаква да се скапва тя? На 60 000 не е ли адски малко за такъв проблем?
Е а кой може да каже на колко от тези 60 000 км левият крак си е почивал върху педала на съединителя.
40 на 60 се кара градско - извънградско, но в града ( Пловдив ) си се " скача и виси " бая по педалите като цяло.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Coldgrave
потребител
потребител
Мнения: 144
Регистриран: 15 дек 2019, 02:54
Модел на автомобила: Ford Focus 2015 Facelift RS 1.6 TDCI 95 hp
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от Coldgrave » 01 апр 2024, 23:00

Значи аз преди около 2 години сменях горна помпа. При мен колата е 2015 Фокус Фейслифт. Когато правих смяната пробега беше 183к. Имай напредвид че ако помпата ти е тръгнала може и да протече, и от там да почнеш да губиш спирачна течност. Подмяната ми излезна 319 лева. А за долната се сваля куутията, или поне така ми обясниха в сервиза.

Потребителски аватар
ivchotr
потребител
потребител
Мнения: 859
Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от ivchotr » 01 апр 2024, 23:04

За конкретния съединител и аз не мога да кажа нищо конкретно, но имам един въпрос - щом пружината струва 20 лева, защо просто не я смениш? Така ще получиш бърз отговор и на въпроса за помпите. По принцип 60 000 км могат да са и много и малко за скапване на помпа. Зависи от броя натискания на педала. За по-старите помпи се продаваха ремонтни комплекти. Гледам в Нет-а, че и за Фокус 3 се продават такива, което при правилната им смяна би следвало да ти спести доста средства. Ако не се оправят нещата само със смяната на пружината, де.
Знам всички вицове за Форд :D

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 394
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от LORDA83 » 15 апр 2024, 13:34

6.4 среден разход на бензин, като за смесено във вечно задръстен град и светофари, като в Пловдив + средни, поддържани скорости по магистралите от по 130-140 - бива. При шофиране като баба, с поддържана скорост 80, на прав, равен участък, без да се докосват спирачки, скоростни лостове, предавки и волана - максималното възможно, което може да се свали е 4-4.2 литра разход.
438223349_1159573234984361_4312461683029228649_n.jpg
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
ivchotr
потребител
потребител
Мнения: 859
Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от ivchotr » 15 апр 2024, 15:16

Сложи някоя друга снимка, че току-виж и теб те давали по телевизията :D
Знам всички вицове за Форд :D

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10855
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от ЯЛТА » 15 апр 2024, 15:50

ivchotr написа:
15 апр 2024, 15:16
Сложи някоя друга снимка, че току-виж и теб те давали по телевизията :D
Ааааа, снимката е правена когато е повдигната на крик, когато е на немска магистрала, и още, и още..........
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта