Mоя живот форд kонсул 1972 г.

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
viksata
потребител
потребител
Мнения: 336
Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
Модел на автомобила: Форд Скорпио
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Mоя живот форд kонсул 1972 г.

Мнение от viksata » 25 юли 2009, 16:38

Трябват ти документите на колата и да е баркувана !
мотора или е 2.3 или 2,8 V6
2,9 пак има ама са рядкост ,а за части се намират
Но имаи предвид че по големия мотор е по тежък трябва добре да се подсили коша (а тои е доста по изгнил като гледам)
по мошни пружини от пред защото ще клекне,
разпънка задължително на бомбетата,
и не на последно място да помислиш за замяна на остарялата спирачна система (не само като години а и като констукция)
вземи и спирачната система от тази сиера примерно :)
Това което изписах не е за цел да те обезсърчи а да си наясно с какво се захващаш!
И за последно моя съвет този двигател които си взел DOHC 2.0 125 коня е по-добрия вариянт :)
Поздрави
Изображение
2.9 v6

"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Mоя живот форд kонсул 1972 г.

Мнение от cosworth team ruse » 25 юли 2009, 23:35

дам или е 2,3 или 2,8-2,9.2,8 е 150 коня сиерата ако е с две врати и отзаде има триъгълно стъкълце значо е 2,8 xr4.според мен като икономичност дохц-то е по-добър но друго си е 6 цилиндъра и як звук,така че взимай мотора и го слагай ИзображениеИзображение xr4 :mrgreen:

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта