Brunner's scorpio 2.9 24V 1998
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Brunner's scorpio 2.9 24V 1998
Да, работата на автомата е безупречна.
Иначе продължаваме с фините настройки.....
Вече антената е ремонтирана и няма и следа от разрушаващия и се слой гума по нея.

Дразнеше ни хромирания цвят на капачката на теглича и за това я направих вече черна.

Капака на акумулатора е вече на мястото си.И се държи от нова крилчата гайка.

вакуум цилиндъра за превключването на външен/вътрешен въздух бе свален.Изработен му беше нов корпус от неръждавейка и премина през шприцоване и боя.





Дойде момента и за преглед на запалителните свещи.Веднага бяха направени изводи, че трябва да се сменят.Иначе оригинални AGPR 22 PPJ made in Japan бяха видимо износени и потъмнели.

Започна търсенето.Добре ми бе известно, че свещите са платинени и няма как да ни се размине "теслата".Но все пак ми дойде нанагорно, когато от "МП" ми обявиха 25 евро за брой.
След много кратко търсене, моите позната от "ЕТ ВИК" ми осигуриха Beru ULTRA. Директно от склад в Румъния и то за един ден.

След монтажа мърка......
И накрая като за капак направих една хубава консервация с препарат на "Sonax" и вакса.
п.п. Тук знам че чичо Стефан (SET) ще се усмихне




Иначе продължаваме с фините настройки.....
Вече антената е ремонтирана и няма и следа от разрушаващия и се слой гума по нея.


Дразнеше ни хромирания цвят на капачката на теглича и за това я направих вече черна.

Капака на акумулатора е вече на мястото си.И се държи от нова крилчата гайка.

вакуум цилиндъра за превключването на външен/вътрешен въздух бе свален.Изработен му беше нов корпус от неръждавейка и премина през шприцоване и боя.






Дойде момента и за преглед на запалителните свещи.Веднага бяха направени изводи, че трябва да се сменят.Иначе оригинални AGPR 22 PPJ made in Japan бяха видимо износени и потъмнели.

Започна търсенето.Добре ми бе известно, че свещите са платинени и няма как да ни се размине "теслата".Но все пак ми дойде нанагорно, когато от "МП" ми обявиха 25 евро за брой.



След монтажа мърка......
И накрая като за капак направих една хубава консервация с препарат на "Sonax" и вакса.
п.п. Тук знам че чичо Стефан (SET) ще се усмихне






- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Brunner's scorpio 2.9 24V 1998
Малко последни ъпгрейди: смяна мотор и лостова система на шофьорския прозорец.Смяна осветление на часовника и монтиране на пожарогасител (Полски) по "Косуърдски"





























- TwoStroke
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 25 фев 2017, 04:57
- Модел на автомобила: Форд Капри МК1 72
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Brunner's scorpio 2.9 24V 1998
Страхотна работа , браво . 

- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Brunner's scorpio 2.9 24V 1998
Колата е на 100% завършена и готова за яко каране по пътищата на България.Вече е при собственика си.Пожелаваме дълго и безаварийно каране, изпълнено с много радости и кеф!





Направил съм нова техническа документация плюс попълване и продължаване на статистиката в оригиналния паспорт.













Направил съм нова техническа документация плюс попълване и продължаване на статистиката в оригиналния паспорт.








Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта