Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
- Денис
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V
125 к.с./6300 об/мин
157 Нм/4500 об/мин
Собствена маса: 1040 кг.
date of birth: 05.03.1999г. - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Привет колеги!
След обсужването традиционно навсякъде става мръсотия и реших да свърша една работа която я отлагам и чаках удобен момент за да я свърша. Та малко сними: Мисля че постигнах желания ефект. Използвах обикновен обезмаслител и четка за боядисване, след което обилно изплакнах със водоструйка.

След обсужването традиционно навсякъде става мръсотия и реших да свърша една работа която я отлагам и чаках удобен момент за да я свърша. Та малко сними: Мисля че постигнах желания ефект. Използвах обикновен обезмаслител и четка за боядисване, след което обилно изплакнах със водоструйка.

Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Поздравления, браво!
И, аз много обичам двигателят да е чист, ама с моя 1.8 бензин Дуратек дори не смея да си помисля да го измия!
И, аз много обичам двигателят да е чист, ама с моя 1.8 бензин Дуратек дори не смея да си помисля да го измия!

Много автомати-слаби резултати!
- Денис
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V
125 к.с./6300 об/мин
157 Нм/4500 об/мин
Собствена маса: 1040 кг.
date of birth: 05.03.1999г. - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
А? защо бе колега добрата грижа към техниката и правилното и добро стопанисване не зависи от това колко конски сили имаш... Аз имам също и трабант кото е 26к.с. и пак е измит, полиран... и т.н. Така че не се притеснява не всички имаме RS-си и ST-та
А и пък моя двигател е 1.7L а твоя 1.8L
И още една подсказка да покажа за предстоящите промени
Скоро... 

А и пък моя двигател е 1.7L а твоя 1.8L


И още една подсказка да покажа за предстоящите промени



Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Я кажи от къде напипа тази разпънка ?
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Денис
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V
125 к.с./6300 об/мин
157 Нм/4500 об/мин
Собствена маса: 1040 кг.
date of birth: 05.03.1999г. - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Изобщо не иде реч за конски сили, а за шубе, че след измиване подобно на твоето ще се вкарам в голям "филм" с отказала електроника!Денис написа: ↑05 юли 2021, 17:05А? защо бе колега добрата грижа към техниката и правилното и добро стопанисване не зависи от това колко конски сили имаш... Аз имам също и трабант кото е 26к.с. и пак е измит, полиран... и т.н. Така че не се притеснява не всички имаме RS-си и ST-та![]()
А и пък моя двигател е 1.7L а твоя 1.8L![]()
![]()
И още една подсказка да покажа за предстоящите промени![]()
![]()
20190320_205855.jpg
Скоро...![]()

Инак меракът ми да се развъртя с пароструйка(не водоструйка-имам такава служебна) в двигателният отсек е голям, ама не смея...!
Не, че двигателят ми е много мръсен, ама ще ми е кеф да "светне", като твоят!
Много автомати-слаби резултати!
- Денис
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V
125 к.с./6300 об/мин
157 Нм/4500 об/мин
Собствена маса: 1040 кг.
date of birth: 05.03.1999г. - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Яяяясно колега - няма за какво да се притесняваш като се разкачи акумулатора и като се изолират ключови възли и места няма да има проблеми. Аз така направих и подсуших после старателно и нямах никакъв проблем запали от първия път и съм нямал никакви проблеми и ядове.



Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
- Денис
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V
125 к.с./6300 об/мин
157 Нм/4500 об/мин
Собствена маса: 1040 кг.
date of birth: 05.03.1999г. - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
А иначе колега остана само 1 която я нямам все още и я търся но.... трудна работа... става въпрос за тази която е във багажника. Може да се поръча от оргиналния сат на OMP но все се надявам че ще изкочи от някъде в BG
Аз съм доволен и мисля че наистина помагат. Но за сега съм концентрирал сили в друга насока...
Така че тея дни ще има интересни промени


Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
- Денис
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V
125 к.с./6300 об/мин
157 Нм/4500 об/мин
Собствена маса: 1040 кг.
date of birth: 05.03.1999г. - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Привет колеги
След дълго търсене и проучване най накрая успях да си намеря джанти по мой вкус и спецификация. А сега малко по отдалече - защо си сменям джантите? Всичко започва от там че искам да си ъпгрейдна спирачките... самата смяна става иползвайки вътрешно заводски части на Форд и за това ми харесва идеята. Понеже дисковете на Пумата са 240mm а новите въпросни са 300mm от "Ford Focus MK1 ST" които са една много добра модификация за тази малка колица
разбира се сменят се и самите апарати които пък са от "Ford Mondeo MK3" за да предобиете престава за разликата ето две снимки:
Та защо ви го разказвам това цялото: За да сложа тези дискове и апарати ми трябват джанти минимум R16 а моте са R15 и така започнах да търся нови джанти и гуми. И след доста време намерик такива които ми харесват и за късмет ги намерих от колега който е също заклет Фордажия и има "Ford Sierra XR4i" от Пловдив е колегата и ако чете това искам да му благодаря за точността и корекността.
Таа нека малко снимки: Ето самите джанти ENKEI SPORT 7j et25 R16
И как изглеждат монтирани Разбира се по традиция минаваме през стенда да видим всичко дали е OK И разбира се идва ред и на по сладката част секси пози
И така колеги в заключение мога да кажа размерите от какъв на какъв размер преминах 195/50/15 на 215/40/16 с размерите беше голямо проучване но си заслужаваше защото когато работиш по книгите всичко става много лесно и след смяната всичко си беше тип топ нямаше нужда от фланци нищо никъде не опираше и така нататък. Така че всичко изглежда много елеменарно и просто да си смениш джантите но когато се спускаш в детайли не всичко е толкова просто. Между другото винаги някъде вътре в мен съм искал да имам бели джанти (подтикнат от годините гледане на ралита може би
) но не бях сигурен до колко ще ходят на сива кола но след като ги сложих ми хареса как изглежда и не мисля да им сменям цвета.
И една последна снимка от Неделната сбирка на Ford Performance Varna Поздрави на всички!

След дълго търсене и проучване най накрая успях да си намеря джанти по мой вкус и спецификация. А сега малко по отдалече - защо си сменям джантите? Всичко започва от там че искам да си ъпгрейдна спирачките... самата смяна става иползвайки вътрешно заводски части на Форд и за това ми харесва идеята. Понеже дисковете на Пумата са 240mm а новите въпросни са 300mm от "Ford Focus MK1 ST" които са една много добра модификация за тази малка колица

Та защо ви го разказвам това цялото: За да сложа тези дискове и апарати ми трябват джанти минимум R16 а моте са R15 и така започнах да търся нови джанти и гуми. И след доста време намерик такива които ми харесват и за късмет ги намерих от колега който е също заклет Фордажия и има "Ford Sierra XR4i" от Пловдив е колегата и ако чете това искам да му благодаря за точността и корекността.
Таа нека малко снимки: Ето самите джанти ENKEI SPORT 7j et25 R16
И как изглеждат монтирани Разбира се по традиция минаваме през стенда да видим всичко дали е OK И разбира се идва ред и на по сладката част секси пози




И една последна снимка от Неделната сбирка на Ford Performance Varna Поздрави на всички!

Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team
Браво , екстра е. Сега като набиеш спирачки, да не вземе на предни гуми да се изправи. Шегувам се.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Денис
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 08 сеп 2018, 17:34
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.7L 16V
125 к.с./6300 об/мин
157 Нм/4500 об/мин
Собствена маса: 1040 кг.
date of birth: 05.03.1999г. - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford PUMA 1.7L 125hp junior team


Не колега спирачките не са монтирани все още... Те предстоят... Трябва и да си приготвя и задните апарати и дискове понеже задните са барабанни но! има една малка подробност за да работи ABS-са на колата така че в процес на подготовка е все още


Животът е твърде кратък за да караме грозни коли!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части
Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
По добре да поддържам евтина кола със скъпи части, отколкото скъпа кола с евтини части

Правите са за бързите коли, завоите са за бързите мъже!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта