Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X

Мнение от Alexi » 09 ное 2010, 10:05

а включил ли си си фаровете за постоянно залепяйки тиксо на сензора за светлина а ? :D: аз така направих :D:

Потребителски аватар
Pyrhel
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X

Мнение от Pyrhel » 09 ное 2010, 10:34

Не, през деня карам на габарити + тия за мъгла, свидят ми се ксеноните *00120*

Потребителски аватар
baidido
потребител
потребител
Мнения: 1254
Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X

Мнение от baidido » 09 ное 2010, 11:41

Абе и на мен се свидят ксеноните, ама по-добре така, отколкото да си докарам някоя глоба. Щото нали знаеш, само на габарити не може, а халогените са само за мъгла по правилник. А на куките не е хубаво да им се дава и елементарна възможност за заяждане...
Отделно, като им спуснат таргет да имат еди си колко глобени заради светлини и само стой и гледай какво става. Аз съм им ял попарата така и гледам да не рискувам :)
Който кара Форд е горд!

Потребителски аватар
PcMan
потребител
потребител
Мнения: 1155
Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX
Местоположение: Ловеч
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X

Мнение от PcMan » 09 ное 2010, 13:28

Alexi написа:произвел си си кабел който нов е 2-3 лв :)
И намирането на повечето неща в София изисква много големи разстояния, търсене и обикаляне, не е като в други градове всички магазини на едно място. Малко е неприятно, но 100 пъти ми се е получавало така. За елементарно нещо единия магазин ми е на 5км, а другия на още 3, и чак на третия намирам елементарното нещо. Трафик и светофари да не ги споменявам че се изнервям само.

Те халогените за мъгла са по 55вата с/у 35 за ксенона, не знам как излиза по-добре на фарове за мъгла, които и без това са забранени при видимост над 50м и никога не съм разбирал такива хора. *unknw*
И мен ми се свидят ксеноните, но като няма теми и начини описани за DLR на фокус1, така ще карам :( На 90те коня няма как разхода да не се усети с включени 70вата ксенон, 10вата предни габарити и 20вата задни габарити. 100вата, с кпд 30% ли беше на дизелите, след тези 30% още 50% намаление от кпд-то на генератора. Отделно почти никога двигателя не работи на максималната си мощност. Иначе всеки би казал какво са 100вата, нали така :mrgreen:
Изображение ИзображениеИзображение My blood runs blue

Потребителски аватар
YaSkAwA
потребител
потребител
Мнения: 422
Регистриран: 06 юни 2006, 13:06
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 2016
Focus 1,6 16V 100ps 2006
Ford Kuga 2,5T 2009
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X

Мнение от YaSkAwA » 09 ное 2010, 22:07

Pyrhel написа:Не, през деня карам на габарити + тия за мъгла, свидят ми се ксеноните *00120*
След като ви се свидят ксеноните има решение,DRL,
аз карам на 40%(5,5 волта) дълги ( халогенни крушки ) светлини + габарити , светят като къси фарове , вкключват се автоматично след като запаля и се изключват сами след като загася колата.
Поздрави!!!
ИзображениеИзображениеИзображение

Потребителски аватар
Pyrhel
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X

Мнение от Pyrhel » 10 ное 2010, 10:50

Е па че кво са тия 100 вата :mrgreen:
Да, четох за псведо-DRL-то преди време по английските форуми, ама не ми харесва идеята за изключване на дългите като опция за постоянно включени. Засега съм ОК с текущия ми вариант.

Между другото - да споделя. Тръгнах да сменям батерията на едното от дистанционните и отидох в МП. Оригиналната батерия е Philips с номер CR2032, а каталожния номер го затрих някъде. Та, в МП цената на тая въшка е 15лв. :shock: Теглих им майната и отидох в технополис, че там има огромна стена с батерии накачени. CR2032 имаше на Филипс и Сони на цена 1.99лв

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X

Мнение от Alexi » 10 ное 2010, 11:00

абе средния ти разход вярно ли е 8.5 :shock: аз откакто минах на дизел съм ги забравил тия космически числа ,навън се върти около 5 ,градско около 7 ( но градското ми не е софийско ,въпреки че си има трафик) .. откъде зареждаш ,че аз не мога да си харесам нафта .. с всяка е различно най добре е с премиум дизела на ОМВ ама е скъпичък деа .. сега съм с Еко дизел плюс - нищо особено не е няма разлика от обикновения им ,който бива между другото ...

Потребителски аватар
Pyrhel
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X

Мнение от Pyrhel » 10 ное 2010, 11:05

Вярно е, ама още не съм мирясал и стрелката ми често е в лютеницата, както каза един колега в друга тема
Пробвах я и на спокойно каране в града - 6.7-6.8, но като превключа на по-палаво каране - 11 :oops:

А зареждането - само от Лукойл с карта за отстъпка и само по 21 литра докато свърши промоцията с наградите :mrgreen: Слушам, че Премиум-а на ОМВ-то е като нормалния им, но с повечко добавки. А добавките ги мразя, та...

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X

Мнение от NIKJAMa » 10 ное 2010, 20:49

Alexi написа:абе средния ти разход вярно ли е 8.5 :shock: аз откакто минах на дизел съм ги забравил тия космически числа ,навън се върти около 5 ,градско около 7 ( но градското ми не е софийско ,въпреки че си има трафик)
Смени града и ще видиш. Аз съм твърдо на 10+ градско. Събота и неделя е между 8-9.

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X

Мнение от DTM » 10 ное 2010, 21:31

При мен се върти между 8-9л/100км градско, смесен между 7-8л/100км., а чисто извънградско не съм засичал още. Предполагам между 6-7л/100км ще бъде, че ми е тежък крака нещо :wink:, пък и нямам 6-та :wink: .

Потребителски аватар
Pyrhel
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X

Мнение от Pyrhel » 05 дек 2010, 16:43

Така... Днес спирам на едно място - има си ръчна, след 2 часа спирам на едно друго - ръчната както затягаше на 3ти зъб, сега едвам хваща накрая. И това при положение, че не правя хамалогии да дърпам със сила и да скъсам въже. Ще го изследвам идните дни какво се е прецакало :)

Потребителски аватар
Pyrhel
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X

Мнение от Pyrhel » 09 дек 2010, 18:31

Проблемът е решен, макар, че не разбрах откъде изобщо е дошъл :shock: Цялото нещо приличаше, че все едно ръчната просто се нуждае от натягане, това направих, но с малко побългаряване...

Как се стига до кобилицата, за която са хванати жилата: по книжка пише да се махне цялата тръба на ауспуха от меката връзка назад, което за мен не беше решение, реших по по-мързеливата система.
Между тръбата и купето има алуминиеви кори за изолация, които са хванати за купето на едни като рапитки, но самите резби са закрепени за купето, а "гайките" (които представляват голяма шайба, завършваща с шестограм за ключ 10мм) са подвижни и се навиват. нужно е да се махнат 2 от корите - първата и тази, която е занитена за нея (фабричен нит, който се вижда и още един такъв точно над тръбата - него го видях в последствие). За да не разкачам изпускателните тръби разпробих 2та нита и после при сглобката - 2 винта с 4 големи шайби на техните места. Оста, по която се движи кобилицата има една особена гайка, с която се натяга ръчната. Съмнението ми какво е станало е в нея - че е изпуснала някоя врътка на резбата, друго обяснение нямам, а уж изглеждаше че не е изхабена и заоблена резбата нито на шпилката, нито на гайката. Интересното беше, че нямаше контра-гайка :roll: Разкарах я тая гайка и навъртях 2 читави гайки (диаметър на резбата на шпилката - 10мм).
ПС: а тая фордовската гайка беше с някакъв странен размер - по-голяма от 15 и по-малка от 17 :shock: Ключ 16 нямах, трябва да взема да я премеря да видя колко е...

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10858
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X

Мнение от ЯЛТА » 09 дек 2010, 19:52

Цолов размер-английски, като брой навивки в инч .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X

Мнение от Alexi » 09 дек 2010, 20:35

вероятно е 16 ,тоя размер не е популярен в БГ но в някои държави е като 17 ,т.е. масов .. аз имам такъв ключ но аз като цяло имам твърде много инструмент :D:

Потребителски аватар
Pyrhel
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X

Мнение от Pyrhel » 09 дек 2010, 20:50

и аз, принципно за багажника говорех, че нямах :mrgreen:
Иначе - мине не мине време - някъде нещо - някакъв такъв шантав размер 15/16 изскочи и затова какви ли не ключове, лули, джунджурийки... По тази причина за коледа си направих един подарък - поръчах си ключове за новите Форд радиа (като нашите - с правоъгълния прорез) и ги чакам да пристигнат :oops:

Потребителски аватар
Pyrhel
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X

Мнение от Pyrhel » 12 дек 2010, 23:42

Днеска ми направи една мизерия - понастъпих я на 4та и както беше влезнла в обороти и изправила муцуната, в следващия момент я заби надолу (загуби мощност) и почна да мига лампата на подгревните свещи. Нямаше къде да отбия там, та след 1-2км чак, но докато отбия - никаква мощност. Спрях, изгасих, запалих - оправи се и тоя проблем не ми го направи повече, а минах след това 60тина км като я пробвах на всякакви предавки с и без "ръчкане".
Мисля да не ходя засега на диагностика, ако (когато) го направи пак - тогава. Силно се надявам да мина само с "реглаж" на инжекторите, а не нови + тръбите за високо налягане, семеринги... 3200 лева хич не ми се дават за ремонт :(

Че ще трябва да се дадат по някое време - ще трябва, ама не ме е яд за тия пари, яд ме е, че колата е на РЕАЛНИ 97000км и почна да прави такива мизерии Изображение

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X

Мнение от DTM » 13 дек 2010, 06:20

Е, дано не е от инжекторите. Но и това да е, не се притеснявай, рано или късно все се явява проблема с инжекторите :( .
Хубавото е, че ги ремонтират. На моята на 207-208К взе да го прави, и км са реални имам си сервизна история. Явно няма закономерност кога ще се проявява.
Слагай разни добавки за подобряване качеството на горивото. Може и малко бензин профилактично, максимум до 8-10% от обема на нафтата. Така ме посъветваха от сервиза където я правиха, пък и от други места съм чувал същото.

Потребителски аватар
baidido
потребител
потребител
Мнения: 1254
Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X

Мнение от baidido » 13 дек 2010, 08:20

Хм, тоя същия номер ми го е правила и на мен на 2-3 пъти, а на моята няма как да е от инжекторите, понеже нямам такива. Даже 1-я път беше, когато я купих и тръгвах да излизам от София и като направи дискотеката, като каза че няма да върви и си представете как се почувствах. Отбих, аварийни, запалих и после нямаше проблем. Тишо, това може ли да е от онова реле ли беше, Чефо дето разглоби цялата колата, докато разбере, че е от него, около акумулатора май се намираше някъде.
А това за бензин в нафтата пък от други места съм чувал в никакъв случай да не се прави. Карам си сега с Castrol TDA в горивото и съм много доволен, супер добре върви :)
Който кара Форд е горд!

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X

Мнение от Alexi » 13 дек 2010, 09:17

ти иди я закачи да видиш грешката ,на тия км инжектори е малко вероятно ...може да е нещо друго .. инжекторите не се регулират ,но пък се ремонтират ,не е 3200 с 1000 ще минеш но не вярвам да е от тях .. и бензин в нафтата на комън рейл в никакъв случай ! пробвай някаква присадка

Потребителски аватар
Pyrhel
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Mondeo mk3 2.2 TDCi Titanium X

Мнение от Pyrhel » 14 дек 2010, 13:47

Алекси, има конфигурация на инжекторите по едни 16-символни номера на версиите над 1.8 TDCi, надолу са с 8 символа тия номера и до колкото четох упътването за calibration на инжекторите - можело да има вариант, в който се разцентроват (но не разбрах в какви случаи това става).
Иначе ремонт на инжектори... Малко пишман работа ми се струва.
Пък нещо се изнервих и почнах да си мисля едни такива работи за други инжектори, по-високо налягане в рейла, друга турбина, друг интеркулер, всмукателен, изпускателни колектори, мамичката им, хем си бях казал, че по тая кола няма да правя глупости... :D:

Както и да е, това са планове за вбъдеще като почнат да изскачат проблеми. Иначе - по-скоро от това, което рових е да е от сензорите на коляновия (евтин сензор и по-вероятната причина) или разпределителния (скъп сензор) вал. Няма да го карам засега никъде, то и след 20 старта така и така се губи грешката, може и да я няма вече и да прочетат на босия цървулите :)

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта