Страница 1 от 3
Малка част от моята колеция Фордове.
Публикувано: 04 юли 2007, 21:33
от СЕВА
Това е новото попълнение.Ford Scorpio 94 и Mercury Monarcn 5.0 8V 1975.Както знаете занимавам се с ремонт на Фордове и карам само Форд поради тази причина съм събрал не малка колеция Фордове от 1912год до 2002 но сега нямам време да пускам снимки но щего направя в скоро време.
Публикувано: 04 юли 2007, 22:48
от Plamen CONSUL 73
Публикувано: 05 юли 2007, 00:36
от СЕВА
Нещо имам проблем със качването на снимките,май са много големи,колко могат да бъдат максимално

Публикувано: 26 юли 2007, 22:36
от СЕВА
Ето малко снимки.
Публикувано: 26 юли 2007, 22:40
от TPECHAT
http://www.faststone.org/FSResizerDetail.htm е за ресайз...
щом си от София мога да мина да им направя една по-нестандартна фотосесия след 1-2 седмици

Публикувано: 27 юли 2007, 00:48
от СЕВА
Някога господ е ходил по земята и е имало хубави коли.Малка част от моята колеция USA FORD
Публикувано: 27 юли 2007, 00:59
от СЕВА
Колата която търсих най-много и точно когато се оказах я видях случайно в mobile.de За мен от европейсите Фордове по-добър и по-здрав Форд няма от Ford Scorpio.
Публикувано: 27 юли 2007, 02:36
от bobi_turbo
Малеее ЕВАЛА за колекцията!
Чудно ми е как си оставил тези Mustang's да прогниват захвърлени
Аз ако съм ще вложа и последния си "петак" да ги опрая А и не само тези 3 мустанга и другите класики доколкото виждам са "занимарени" но все пак части се намират трудно и всичко е пари...
Едит
То си пишело отстрани на снимките "В процес на реставрация" ама пусти му поглед...другаде гледа
А Кливлънда как е оставен само

даже и е двигател май няма

Публикувано: 27 юли 2007, 03:20
от Cobra
Евала бате...тия мустанзи са ми мечта от много малък...много се радвам като видя някой ентусиаст като тебе. Според мен щеше да е по-добре да ги оправяш 1 по 1 вместо на купуваш толкова много и да стоят така но ти си знаеш най-добре.
Успех с реставрацията и пускай по някоя снимчица когато има напредък.
Публикувано: 27 юли 2007, 09:03
от venom4o
Cobra написа:Евала бате...тия мустанзи са ми мечта от много малък...много се радвам като видя някой ентусиаст като тебе. Според мен щеше да е по-добре да ги оправяш 1 по 1 вместо на купуваш толкова много и да стоят така но ти си знаеш най-добре.
Успех с реставрацията и пускай по някоя снимчица когато има напредък.
АБсолютно същото мнение..! И на мен са ми детска мечта ! Дано да ги пооправиш да се порадваме!
Публикувано: 27 юли 2007, 11:43
от СЕВА
Имам намерение да оправя мустангите до края на годината
Публикувано: 27 юли 2007, 14:06
от ewgeny
Малииии! Браво! Е то това е форд фен!
Публикувано: 27 юли 2007, 21:04
от pepy1
ewgeny написа:Малииии! Браво! Е то това е форд фен!
това е може би най големия ,но рядко пише
а като видя Елеонор от263 и 264 снимка се сещам за "да изчезнеш за 60 секунди"
Публикувано: 28 юли 2007, 16:50
от СЕВА
Найстина рядко пиша но нямам време от работа.
Публикувано: 28 юли 2007, 19:37
от Plamen CONSUL 73
Трябва да дадеш клетва пред клуба, че ще реставрираш колите хаххахахааааа

Хайде успех .
Публикувано: 29 юли 2007, 12:49
от Adult_X
ауууууууууууууу
искам и аз един мустанг от тези
междо другото и аз съм решил да си взема някоя кола за реставрация и в момента съм се спрял на един буик от 62 кабрио....но е толкова незамарен че направо се чуде дали въобще ще мога да намеря и 1 част

а относно фордовете... кажи доло горе колко върви един такъв мустанг в не много укаяно състояние...
мерси предварително
успех в реставрацията
Публикувано: 30 юли 2007, 23:43
от Yamatto
Toshko от tuning.bg написа:Преди време сигурно щях да се изкажа иначе

обаче такова възстановяване е нещо много тежко и скъпо повярвайте ми!
Под 40-50.000 няма как да се падне от купчина изгнила ламарина да направиш кола... По-добре да се внесе направена от щатите там имат и условия и части на много по-други цени...
И ще излезе на тия пари при малко късмет - нали това ако броим и митото... пък може и по-надоле...
Иначе пак повтарям работата е страшно МНОГО и едрогабаритните части двигател скорости мостове и т.н. са само половината разход!!! разните там "дреболии" струват още толкова...
Ето в момента ме боли кожата на ръцете все едно са ми я отлепили и при това си купувам всичките играчки които трябва, плащам си на двама майстори и т.н. и на всичко отгоре 2-3 съботи и недели в месеца полагам робски труд до посред нощите!!!
И това за кола, която си има всичко и принципно винаги е била перфектна и в движение!!! Не ми се мисли ако съвсем от нула се тръгне

да не говорим за парите

20-ка как се подминава
Това трябва или да имаш собствен сервиз и 10 човека работници или да си много богат...
Със същия успех можете да вземета една кофа за смет с фирмен надпис "ВОЛФ" и да тръгнете да я правите на Мустанг - не се шегувам!
Ако бях милионер безделник щях да дам един контейнер да ми го тунинговат в проспийд до мицубиши ево 9 :lol2: - пестин (500) коня
Пак да кажа не се шегувам, който каже, че кофа за боклук неможе да се тунингова и да стане на форд мустанг ще споря с него и ще се аргументирам!
Затова thumbs up на CEBA и да има повече като него!

Публикувано: 31 юли 2007, 13:00
от СЕВА
Много си прав относно реставрацията,това е робски труд и много разходи, за елинора да сега съм дал една камара пари скоро не съм ги смятал но 10000USD отдавна ги минах а имам поне още толкова да давам.
Публикувано: 31 юли 2007, 13:59
от nikolovvd
Публикувано: 31 юли 2007, 14:19
от T punchev
Евала! Ето на това му се казва МАНЯК!