Страница 7 от 13

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6

Публикувано: 30 апр 2012, 20:37
от mladen1984
Eто нагревателите за предните седалки седалките.С тях се сдобих благодарение на Веномчо.Салона от който ги взех беше кожен и почти се разпадаше, срам ме е да покажа снимки.Но поне нагревателите бяха ОК.
Изображение
Този е към облегалката
Изображение
А това е производителя
Изображение
За да ги сложа трябваше да демонтирам седалките, което само по себеси не е сложно.Болтовете които държат седалките са добре консервирани и почти нямаше ръжда - поради което се развиха лесно.
Изображение
на операционната маса :D
Изображение
кажата се държи с стоманизирани телчета и трябваше да се маха внимателно.За толкова години не се протрила изобщо.Просто на места малко се е отпуснала.
Изображение
Изглед отдолу.И задължителна смазка на моторите.
Изображение
Поставяне на нагреватела.
Изображение
Изображение
Слезд монтажа измих седалките с препарат.Резултата бе страхотен.Те направо си смениха цвета.Един съвет ако решите да си миете седалките вземете един хубав препарат.Като например sonax или nigrin, една кофа и една четка, отделете малко време и ще видите какъв е резултата . :D: 8)
Ето и вече монтираните седалки Изображение

Следваща процедура
Изображение
Изображение

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6

Публикувано: 24 май 2012, 07:55
от mladen1984
Смяна поленов филтър на климатика
Изображение
Този модел става на всички видове скорпиота от 1985-1998
Изображение

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6

Публикувано: 26 май 2012, 21:49
от didon80
Поздравления за подгряващите седалки! Голямо удобство е зимата.....

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6

Публикувано: 07 юни 2012, 15:13
от mladen1984
Най-сетне вече сме с работещ километраж(здраво зъбно колело :D )Наложи се да пресеждам скоростомер от табло след 1990 на табло преди 1990.Това е така защото след 1990 година километражите се опростяват от към екстри (няма индикация за отворен резервоар, предпазни колани) а променя се и електрониката за отчитане на горивото и става несъвместима със стария вид поплавък в резервоара.Индикацията за резерва на горивото се сменя и прочее.Интересно е и че всяко следващо табло е с различна ел. платка и взаимозаменяемостта става невъзможна.
Но ние сме упорити. :D
Като цена приборите в МП достигат колосални суми от рода на оборотомер 500 лв и тем подобни.Затова имам доста оборотомери и прибори и продавам на половин цена 250лв :D :D :D
Изображение
На снимката съм пуснал кабели за лампата на темпомата и кабел за индикация ниско ниво в казанчето за измиване на фаровете!
Изображение
Изображение

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6

Публикувано: 09 юни 2012, 08:24
от viksata
Супер е ...

Дай инфо смени ли поплавъка в резервоара за да не е стрелката като махало в завой ?

И това за отворена капачка на резервоара ?

на мен ми свети там на 2.0 , мига по 30 пъти и ли свети бензиноколконката, каква е дилемата там?

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6

Публикувано: 09 юни 2012, 20:51
от mladen1984
Не поплавъка не е сменян!Просто прехвърлих средния модул - скоростомера на старото табло.Дефакто бензиномера и охлаждането са си оригиналните.Ако се сложи нивомер от скорпио след 1990 трябва де се примоства в самия нивомер.(По принцип ще ти пратя снимки и описание).А индкацията за отворен резервоар съм си я пускал допълнително с краен изключвател, проводници и т.н. Иначе като купихме колата на капака на резрвоара липсваше изключвател.
Изображение
А бензиноколонката долу е поставена от друго табло.Това което ти ми прати :D Тя се използва на по-новите табла за индикация резерва.В моя случай светва при ниско ниво на течността за измиване на фаровете.Естествено допълнително поставяна _friends_
Изображение
п.п.Ако някоя сигнализация мига след запалване означава че има неизправност.Този символ мига в течение на 30 сек.При късо съединение, прекъсване на датчик и др.

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6

Публикувано: 10 юли 2012, 20:51
от mladen1984
Вече е монтиран управляващия мотор-модул(от скорпио Мк2) на темпомата.Избрах за най-подходящо място зоната над компресора на климатика!
Изображение
Направена е нова планка за закрепване
Изображение
Изображение
жилото от модула чака за свързване към дросела

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6

Публикувано: 16 сеп 2012, 23:19
от mladen1984
Събраха ми се няколко почивни дена и реших да си довърша начинанията по Скорпа.След като пуснахме темпомат системата настъпиха дълги колебания кой волан да да оставя!Вариантите бяха - оригиналния от Мк1 (благодарност на Viksata) или новия модел волан от Мк2 с airbag.И нали си падам по сложните изпълнения се реших на втория вариант! :D Като допълнително трябваше да се прекарва инсталация за airbag!
Ето компонентите
Изображение
Волан с управление на темпомат
Изображение
въздушната възглавница
Изображение
"clock spring" или контактната система на волана
Изображение
модула на въздушната възглавница
Всичко това от мадел 1995+
А това са декоративните конзоли между волана пак от 1995+
Изображение
Те съзадоха доста главоболия с напасването едно към друго.Даже се наложи да изрежа отвор отдолу за лоста за отключване на капака на двигателя, защото на новия модел е на друго място.
Ето и изрязания модул
Изображение
Ето го стария волан Изображение
И вече махнатия волан с лостчетата Изображение
Преди да сложа волана реших и да сложа това нещо :lol: :lol: :lol:
Изображение
Доста практична екстра която много ме кефи.Но напасването стана многоооо трудно.Всеки който се е сблъсквал с разглобяване на фордове знае че е нещо страшно.Част с част не си приличат.Особено в различните поколения на един модел.Различни куплонзи, различни ел схеми ,цветове на проводници ,различни крепежи и т.н. и т.н.
Но все пак го излъгахме.
Изображение
За фиксирането на "clock spring" играха 2 вида пили , свредла 8мм, болтове, гайки и един цял ден. 8) При монтажа на възглавницата към волана се наложи да скъсим част от шпилката.
Ето го и финала:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Остава да се върже сигналната лампа на възглавницата към таблото.Поради което се наложи да разруша едно табло то скорпио дизел 1994! :lol:
И малко LED Изображение
Изображение

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6

Публикувано: 16 сеп 2012, 23:27
от cosworth team ruse
ее браво направо уникаално,доста познания си трябват за това,сега с новия волан изглежда като модерна кола _friends_

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Публикувано: 17 сеп 2012, 10:27
от divxstore
=D>: Чудесно си се справил, продължавай в същия дух!

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Публикувано: 28 сеп 2012, 20:39
от mladen1984
Нови вежди и боядисване! :D
Изображение
Изображение
и обновено осветление на номера
Изображение

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Публикувано: 30 сеп 2012, 13:05
от B.Stoilov
Аз просто не знам какво да кажа за това Скорпио :-/: Толкова труд.. толкова мерак.. Колега мисля, че ако продължаваш, колата ти ще стане уникат не само за БГ! Продължавай да ни радваш!

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Публикувано: 30 сеп 2012, 14:40
от Sierrata
Просто уникално.............

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Публикувано: 01 окт 2012, 16:48
от madboy
Да, корабът издува вече платна и няма кой да го стигне!
_friends_

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Публикувано: 12 мар 2013, 19:40
от mladen1984
Ето последната новост - трети стоп от модела скорпио Мк2 1995.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
А най-новия проект е смяна на всички кори по вратите + средната конзола от модела скорпио Мк2 1995.Имам едни артисали от скорпио Ultima и ще ги вкарам в приложение.Заедно с това ще се наложи да се сменят и бутоните за ел.стъклата - с по-малките.Скоро и снимки.....

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Публикувано: 14 мар 2013, 20:56
от cosworth team ruse
супер,следя темата с голям интерес _friends_

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Публикувано: 22 мар 2013, 16:39
от mladen1984
Събраха ми се няколко почивни дни и се заех с проекта "нов интериорен стил".Като цяло годинките си казват своето и корите в горната си част започнаха да се деформират.Като цяло интериорния цвят на купето е лилавеещ и е доста сполучлив и приятен.Но преди години ми се наложи да сменя кората на арматурното табло.Защото това е едно от от слабите места на модела.Цепи се и то ужасно много :D .Попадна ми здрава сива кора (ЦВЯТ - Raven) от скорпио модел 1990+ и си реших проблема.Но и кората не се вързваше с основния цвят.Преди две години ми паднаха кори от новото скорпио 1995+(ЦВЯТ - Raven) и ме зачовърка нещо.... :roll: Искам да благодаря на Веско от Шумен който ми подари въпросните кори в безупречно състояние.
Та дойде момента на истината, аз като цяло очаквах че поставянето на корите ще се състои в сваляне на старите и качване на новите без допълнително напасване.Все пак от скорпио на скорпио.Но тук е момента да споделя че всичко е различно и иска напасване, изрязване , наставяне, и т.н.Във всеки следващ фейслифт на Скорпио всичко е направено различно да се напасва, навива и закрепва и сигурно е направено с цел.Даже предполагам че има назначен човек в завода в Кьолн който следи предишните модели и прави "рационализации" на следващите.Бих го почерпил по бира :D
Изображение
Ето я старата облицовка.На мястото на пепелника с центровете съм отбелязал, че при лайсните на новия модел отворите са огледално спрямо старите и се изисква разпробиване.
А отвора за закрепване вляво не съвпада и новата облицовка трябва да се изреже спрямо дръжката и да се напасне.Апропо и стария пепелник не съвпада, та се наложи да търся по моргите такъв от скорпио след 1994+
Изображение
Трябваше да сменя и бутоните за прозорците и съответно и буксите към тях.На новия модел са по-малки.Тук само ще спомена че бутоните в зависимост от нивото на изпълнението при новото скорпио 1995+ се делят на такива с 4, 5,6,7 края и съответно на 4,5,6,7 края букси.А при мен на съществуващата инсталация бяха с 7.Тук във какви филми се вкарахме със запояване не искам да пиша.Само благодарност към Дончо78 за бутоните :D .
Ето и крайния вариант....
Изображение
Изображение
Хубавото на задните кори е че поне двете основни видии под облегалката съвпаднаха, на снимката със стрелките
Изображение
Декоративните триъгълници останаха от стария модел, но се наложи демонтаж.Капачката която скрива болта трябва да се махне внимателно, което си е доста трудоемко.Предвидено е при всяка манипулация да се заменя с нова.
Изображение
Наложи се да разпробия кората защото при новия модел са предвидили една видия по-малко - икономии икономии и пак икономии :D
Изображение
Същото и в другия край
Изображение
Изображение
Общо взето същите процедури се повториха и при всички облицовки.
На шофьорската врата едната от основните видии на съвпадна(позиция 3), но пак стана стабилно,за учудване куплонга на ел.огледалата съвпадна с ключа от новия модел (позиция 1), и монтирах нишиата в кората пригодена за ел.памет на седалките (позиция 2)
Изображение
Изображение
Ето готовия резултат:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Остава да сменя и средната конзола с бутоните и облицовката около скоростния лост.
Тъй като съм много доволен от действието на парктроника при другото ми скорпио, реших да сложа и на това тази екстра Изображение естествено оригинален от скорпио Мк2 1995
И голяма благодарност на Виктор Viksata за подаръка _friends_ _friends_ , който е много полезен!
Изображение
ПРЕДИ
Изображение
СЛЕД
Изображение

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Публикувано: 22 мар 2013, 18:54
от cosworth team ruse
мисля чв е станало супер отвътре,по-модерно >:D<:

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Публикувано: 22 мар 2013, 19:49
от viksata
Хахаха _friends_

Супер е ..аз изхвърлих 4 кори дето Васко ми подари *00101*

А виж как може да стане и таблото да смениш с климатроника *k05000*

Re: Етого и моето Скорпио 2.8i V6 Ghia X

Публикувано: 22 мар 2013, 21:04
от mladen1984
Аз имах възможност и таблото да взема, но щеше да стане прекалено екстравагантно.Пък и с това си табло си запазва автентичността.Смятам че и със смяната на средната конзола ще стане още по-добре.Замислил съм и едни оригинални пръскачки на фаровете (рогчета) :D