Страница 1 от 2
Моят Форд Фокус
Публикувано: 07 окт 2007, 15:04
от amdinside
Това е моят Форд Фокус-първата ми кола.
Имам я от два месеца.
Засега съм доволен,върви добре и развива минимум 180 км в час
Малък проблем са високи обороти на празен ход докато загрее двигателя (за което пусках разни теми)
Re: Моят Форд Фокус
Публикувано: 07 окт 2007, 15:12
от Bijutera
абе не са ли й малако тесни гумите?
Иначе е бегачка

Публикувано: 07 окт 2007, 17:50
от cenzor
Засега съм доволен,върви добре и развива минимум 180 км в час
Хаха, а максимум колко вдига?
Да ти е честита!
Публикувано: 07 окт 2007, 18:07
от amdinside
Относно гуми: 185/65/R14 85H
Значи може да издаржат на скорости до 215км/ч
Не виждам защо да са тесни гумите
Тези гуми са идеални като стабилност и икономичност (поне така пише)
А за скоростта имам предвид, че може да стигне със сигурност до 180км/ч (имам снимки на километража)
Иначе на спускане ще развие и повече, но не посмях, че я карах за първи път, пък и започна да вибрира волана (макар и не много)
Публикувано: 07 окт 2007, 21:14
от debug
Моя предишния беше такъв - петврат и с 1,6 мотор - правеше 183 плюс минус 2 км/ч на равно на пета, 190 на четвърта при 6400-6500 оборота
Много са стабилни и спокойно си държи пътя и при постоянно каране със 180, ама не е законно
Честито и безпроблемно да си го караш!
Публикувано: 07 окт 2007, 21:33
от amdinside
Със сигурност може да стигне към 200
А иначе при твоя тресе ли се при толкова високи скорости?
И не би ли трябвало на 5-та да върви по-бързо от 4-та?
Публикувано: 07 окт 2007, 21:41
от DTM
Не би трябвало да тресе, дори и при такава скорост.
Иначе е вдигал повече на 4-та понеже на двигатела не му достига мощност на 5-та да си вдигне оборотите до толкова, за да достигне по-голяма скорост.
Просто съпротивлението не му позволява.
Публикувано: 07 окт 2007, 21:53
от debug
DTM написа:Иначе е вдигал повече на 4-та понеже на двигатела не му достига мощност на 5-та да си вдигне оборотите до толкова, за да достигне по-голяма скорост.
Просто съпротивлението не му позволява.
Абсолютно! Но не е много здравословно да го държиш дълго на тия обороти при тая скорост... А колкото за двестата километра - един познат с 1,6 седан разправяше, че редовно прави 200, ама аз пусто даже с нов мотор не можах да я постигна тая скорост... Докато не си взех двулитров - 205-6 на равно. Сега дали гумите му нещо не са били баш правилния размер, дали нещо аеродинамиката на седана е по-добра - не знам...
А бе карай - 180км/ч не ти ли стигат? То ограничението е 130... пък и разхода при 180 ти отива над 15/100 - стигал съм и до 18/100 с тоя двигател.
Публикувано: 07 окт 2007, 22:05
от amdinside
Значи щом тресе, би трябвало да се направи реглаж на предницата предполагам?
А иначе за скоростта от 180 това стана само веднъж за малко и според мен доказва, че колата е добре и има мощност
Публикувано: 08 окт 2007, 12:15
от debug
Значи щом тресе, би трябвало да се направи реглаж на предницата предполагам?
По-скоро си балансирай гумите / изправи джантите.
Публикувано: 08 окт 2007, 17:18
от megyto
честито да си го караш с здраве и без аварии

и аз имах подобен проблем тресеше се цялата колата като се караше с по висока скорост то кво ли не ми казаха отидох сложих си нови гуми изправих си джантите и сега всичко е ОК

само зареждам и карам

z
Публикувано: 08 окт 2007, 22:35
от camaro
много лачена

браво
иначе моя 190++ си ги лепи безпроблемно

гумите са му 205Х55х15 а иначе стандартно за модела ако не се лъжа бяха 195х60х15

Re: z
Публикувано: 08 окт 2007, 22:43
от petkoff_pl
Честито много хубав фокусник

Публикувано: 08 окт 2007, 22:56
от amdinside
Добре, но кои гуми са по-добри тогава- 185/65/R14 или 195/60/R15
Първите пише, че са най-подходящи като икономичност и сигурност
Вярно ли е?
Публикувано: 08 окт 2007, 22:57
от sotiroff
Въпреки постовете по-горе, за казвам честито!!!
Пожелавам безаварийно шофиране!
Дай повечко инфо за колата - година, двигател, километри, екстри...
И щракни купето!
Айде и със здраве!
Публикувано: 08 окт 2007, 23:32
от debug
amdinside написа:Добре, но кои гуми са по-добри тогава- 185/65/R14 или 195/60/R15
Първите пише, че са най-подходящи като икономичност и сигурност
Вярно ли е?
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=8442
С по-широките и по-ниски колата е по-стабилна, а с по-тясните - по-икономична. Какви да сложиш - въпрос на вкус, хубаво е размерът да съвпада с някой от стандартните за модела.
Публикувано: 09 окт 2007, 00:01
от amdinside
Основното инфо за колата е в ляво
Относно купето, не е самото съвършенство, има надраскано тук-там
Но аз съм доволен, защото я взех за 6800 и това беше единственото, което намерих на тази цена (ако не беше това, щяхме да търсим Опел Корса сигурно)
Най-важното е че карам Форд Фокус, останалото се оправя
Относно екстрите, нищо особено:
2 airbags,хидравлика,ABS,чупещ волан,регулиране на шофьорската седалка във височина,климатик, CD changer в багажника, управление на радиото/CD от волана,предни ел. стъкла, имобилайзер, централно заключване,катализатор и това е горе-долу
Иначе колата е купена във Франция на търг и със сменени ремъци, което също е плюс
Беше на 119000 км, сега е на 122000км
Публикувано: 09 окт 2007, 09:05
от Атанас
Браво! Много хубав цвят
Със здраве да си я караш!
Публикувано: 09 окт 2007, 13:57
от ge4ev
Браво! фокусника е супер,пожелавам ти да си го юркаш безаварийно.
Публикувано: 11 окт 2007, 14:53
от chaosdd
Честито, чудесен автомобил. Особено за тези пари.
Няколко бележни по постове по-горе:
185 км/ч му е максималната скорост по заводски данни.
Седана наистина има по-добра аеродинамика.
Карай си с 14-ките и не се притеснявай щом са предвиден от производителя размер.
Вибрациите са от гуми/джанти 99% вероятност.
Нормално е докато е студена да държи по-високи обороти на празен ход.
Още веднъж успех и безаварийно!