Страница 1 от 2

FORD ESCORT 1.1 D

Публикувано: 28 ное 2007, 10:14
от mitaka25
Ето я и моята въшка
1087 кубика
50 коня
650 кила
5 скорости
02.1984 година
БЕНЗИН да не си помислите че е дизел

Публикувано: 28 ное 2007, 22:16
от predator_kris
Бива си я. А и с тези 650 кг , което е двойно по малко от моята -1600 би трябвало да си върви добре.

А тя трябва да е по лека и от фиеста .

Публикувано: 29 ное 2007, 00:15
от expert
650 кг за 1.1 мотор са си супер, за градско предполагам че е пъргава и не гори много.

Публикувано: 30 ное 2007, 15:25
от mitaka25
6/100 с и зцеждането
4,5/100 извънградско
Много е пъргава но годинките и натежаха и на дълъг път се мъчи много, но не се излага, където и да съм отишъл ме е връщала.
И най - хубавото е че на извънградско немогат да ме глобят за превишена скорост защото вдига 130 максимум

Публикувано: 30 ное 2007, 15:51
от Conan_1
Тоя модел е железен колега !Колко години ни е изкарам преди да го сменим немисемисли!Няма отказване като танк си е!Браво - хубава кола!

Екстра

Публикувано: 30 ное 2007, 20:05
от mladen1984
Екстра ти е колата!Класика.
Пък и за този двигател е нормално макса да е на 130.Карал съм фиеста 1,1 1993 г. и също повече от 130 не успях да вдигна 8)

Публикувано: 05 дек 2007, 10:39
от mitaka25
Тя може да е класика ама няма части за нея.
От МОТО ПФОЕ казаха че немогат да ми доставят части,защото
ЦИТИРАМ: НЕ СЕ ПРОИЗВЕЖДАТ ЧАСТИ ЗА ТАЗИ КОЛА и от официалният вносител на FORD за България немога да си ги купя.
Това е голяма тъпотия според мен.Не ми се иска да си купувам от турските боклуци но ако се наложи ще вземам какво да се прави.

Здрасти

Публикувано: 05 дек 2007, 19:35
от mladen1984
Колега ше ти бъде интересно ,ако прочетеш в раздела Кафе темата за Мото пфое!Препоръчвам ти.И добре дошъл в клуба-прецаканите от Мото-Пфое 8)

Публикувано: 05 дек 2007, 19:39
от cenzor
mitaka25 написа:Тя може да е класика ама няма части за нея.
От МОТО ПФОЕ казаха че немогат да ми доставят части,защото
ЦИТИРАМ: НЕ СЕ ПРОИЗВЕЖДАТ ЧАСТИ ЗА ТАЗИ КОЛА и от официалният вносител на FORD за България немога да си ги купя.
Това е голяма тъпотия според мен.Не ми се иска да си купувам от турските боклуци но ако се наложи ще вземам какво да се прави.
Извинявай , че питам , но можеш ли да ми посочиш един продукт, който има поддръжка 23 години след като е произведен??
Колко е рентабилно според теб поддържането на наличност от части през 2007 за кола направена през 1984/? :shock:

Публикувано: 05 дек 2007, 20:02
от mladen1984
Колега не всички могат да бъдат баровци като теб!с модели от 2004!
И фирма ,държаща на реномето си не бива да изпусне нито един клиент.Било то собственик на фирд таунус от 1970.Бъди сигурен че
в германия ще се намери всичко за този Ескорт,било то и произведен 1981

Публикувано: 05 дек 2007, 20:12
от cossy
Влизате в частни случаи, придържайте се към тази кола конкретно 8)

Публикувано: 05 дек 2007, 20:14
от cenzor
mladen1984 написа:Колега не всички могат да бъдат баровци като теб!с модели от 2004!
И фирма ,държаща на реномето си не бива да изпусне нито един клиент.Било то собственик на фирд таунус от 1970.Бъди сигурен че
в германия ще се намери всичко за този Ескорт,било то и произведен 1981
Въпроса ми е сериозен. И не ме гледай дали съм баровец. Не съм го написал , за да се заяждам , нито за да покажа че съм с нова кола.

Питам сериозно! Пиши на Ford Germany или UK и си провери теорията - дали имат резервни части за модел от 1984 ( или 1981 - както предложи сам).

Публикувано: 05 дек 2007, 20:25
от isoiso
Възможно ли е да тежи тая кола 650кг? :shock:

Публикувано: 11 дек 2007, 10:34
от Conan_1
Е мисля че наща беше към 850кг май ама тя беше дизелче де! 8) А за части нямаш голям избор за съжаление или по моргите или по-нискокачествени турски! :idea:

Публикувано: 27 яну 2008, 23:07
от kolef
Супер автомобил.Карах го до преди няма и година,1.3 мотор, три врати, в продължение на 14 години и да ти кажа честно - в багажника съм носил само крик и ключ за джанти (нищо, че резервната беше спаднала) Сега се надявам да намеря време да го "рециклирам", защото си ми е тръпка :roll:
Части ? бол както се казва - това водни помпи (3 вида за модела), бутала, клапани, гарнитури, филтри, накладки, спирачни цилиндърчета ... има всичко, а щом и четкодържател за стартера (Lukas) намерих.... Не всичко е менте ! В Пловдив, магазин "Autohelp" бул.България, магазин "Motorkraft" (мисля че така се казваше) на ул. Яне Сандански (на тепето) -все качествени продукти за Ford :P
Cenzor, да, произвеждат се части за тези модели, дори и за по-стари :twisted:
720 кг , лично съм я теглил, ведно с резервна гума, преден спойлер, заден такъв на третата втара( който толкоз тежеше, че я подпирах, а като го свалех, литваше нагоре...) и около 23-24 литра гориво..
Колега, ако приемеш един съвет - НЕ се занимавай с MOTO PFOE :?

Публикувано: 28 яну 2008, 13:09
от Bijutera
браво супер количка :P давай и снимки от салончето

Публикувано: 28 яну 2008, 15:19
от mugurdi4
Стабилна е, карам същата...някой имал ли е проблеми със скоростите, каквитео имах и аз?
Задна и предна се гаврят яко :x
Моята е 1.6, добър двигател е!

Re: FORD ESCORT 1.1 D

Публикувано: 09 апр 2009, 20:28
от mitaka25
Новата машина е на лице

Re:

Публикувано: 09 апр 2009, 21:00
от vargala81
predator_kris написа:Бива си я. А и с тези 650 кг , което е двойно по малко от моята -1600 би трябвало да си върви добре.

А тя трябва да е по лека и от фиеста .
твоята тежи не повече от 1200 кг.а дупостима пълна маса с товар 1735кг.незнам от къде ги измисли тия 1600 кг. ама ти го изкара по-тежко от мондео комби дето тежи 1300кг.

Re: FORD ESCORT 1.1 D

Публикувано: 10 апр 2009, 09:36
от peterdi_bg
Пак изравяме някакви стари теми, но...
Моята по талон (с 4 врати) е 930 кг.
На купето отпред пише 1260.
Двигателя е същия - 1,1. Не знам що колегата пише 1.1 D, при положение че се води GLA?