Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Здравей,eskort написа:Здравеу колега моя Ескорт си заминава вече бракуван е от днес.Утре ще го снимам целия и ще ти кача снимки ако си харесаш нещо почти подарък са.Иначе го давам целия.Споилера е големия но на XR3 не RS кия ,корите на вратите са по хубави от твоите.Ако си харесаш нещо за твоя Газовото си стои също.Снимките са стари,ще го снимам утре какво е останало от него
http://cosko.snimka.bg/automobiles/volan-momo.436322" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://cosko.snimka.bg/arts/rsturbo.200610.5368749" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
ако си във Варна, може ли да взема някой чарк за моята кола? Може да се чуем по телефон и да дойда да огледам.
Приятен ден
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Остана ми време днес и реших малко да почистя... Изкарах всичките седалки и се почисти мокета като хората за първи път от доста години. Интересно ми стана - изглежда под мокета има някакъв дебел пласт гума или нещо подобно. Поне това видях, като подигнах мокета отзад.
Утре ще пусна снимки на интериора и на новия вариант за осветление на багажника.
Утре ще пусна снимки на интериора и на новия вариант за осветление на багажника.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- eskort
- потребител
- Мнения: 334
- Регистриран: 30 ное 2006, 19:50
- Модел на автомобила: Бялата стрела
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Чистичко е само стелките развалят гледката. Има едно по голямо барче с голям джоб посредата,аз намерих такова от GL е маи и Орион го имат.А пък зад решетката която е по средата на таблото с малко преправяне се събира говорител Ако си решил да си правиш музика ето ти идея.
http://cosko.snimka.bg/arts/rsturbo.200610.6426117" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://cosko.snimka.bg/arts/rsturbo.200610.6426117" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex XR2i...кара Alfa Romeo 145 1.9 JTD+Remap.
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Стелките нека събират калта. Лятото без тях.
За говорителя е така, даже няма и какво да му се преправя на таблото. Само да се намери елипса с подходящия размер.
Иначе - и аз се блазних за барче и табло от Джия или Орион, ама пък прекалено удобно ми приляга там сандъчето с инструментите, като го метна в багажника ще ми подуе ушите от дрънчене.
Гледам си писал някъде че не съм те питал за части, нали бяхме говорили да пратиш още снимки. Иначе за момента нищо не ми е спешно.
За говорителя е така, даже няма и какво да му се преправя на таблото. Само да се намери елипса с подходящия размер.
Иначе - и аз се блазних за барче и табло от Джия или Орион, ама пък прекалено удобно ми приляга там сандъчето с инструментите, като го метна в багажника ще ми подуе ушите от дрънчене.
Гледам си писал някъде че не съм те питал за части, нали бяхме говорили да пратиш още снимки. Иначе за момента нищо не ми е спешно.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- eskort
- потребител
- Мнения: 334
- Регистриран: 30 ное 2006, 19:50
- Модел на автомобила: Бялата стрела
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Нямам каде да съхранявам части,затова след като никои не попита за нищо го дадох целия.
Ex XR2i...кара Alfa Romeo 145 1.9 JTD+Remap.
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Дойде зима....
Дойде и време за нови фарове за мъгла. (Закачих ги този път на самата броня, а пък единия решил, че трябва да стои накриво).
Дойде и време за нови фарове за мъгла. (Закачих ги този път на самата броня, а пък единия решил, че трябва да стои накриво).
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Благодарение на колегата vank0_stz се сдобих и с нова централна конзола и барче!
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Петерди, за това барче имам оригинална (мисля, че Ford) поставка за касетки. Малко е съсипана, но ако се интересуваш - твоя е...
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Здравейте!
Чак сега намерих време да започна нещо, което все отлагам от един месец. А именно - да "облека" багажника отвътре. Вчера най-накрая се заех със страничните кори
като след тях ще направя и на гърба на седалките и на външната стена и ще закрия панелите на стоповете.
Като за първа проба стана горе-долу добре (имам 6 квадрата материал, та мегдан за грешки се намира), още не съм решил дали да облека и калниците или да ги оставя боядисани и лъскави.
Чак сега намерих време да започна нещо, което все отлагам от един месец. А именно - да "облека" багажника отвътре. Вчера най-накрая се заех със страничните кори
като след тях ще направя и на гърба на седалките и на външната стена и ще закрия панелите на стоповете.
Като за първа проба стана горе-долу добре (имам 6 квадрата материал, та мегдан за грешки се намира), още не съм решил дали да облека и калниците или да ги оставя боядисани и лъскави.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Малко развитие по темата.
Преди известно време една позната ми каза, че нейната Корса мк1 (или А, както се водят), намираща се в период на полуразпад има разход под 5 на 100 бензин!
По тази причина, а и заради бая високите вече цени на горивата реших да да се позанимая по моя мохикан и да видя дали може да намаля моя разход, който е доста по-висок (извънградско никога не е бил под 6). Единствено чаках времето да се стопли.
Въпреки, че през 2009 иглата на карбуратора беше настроена с газ-анализатор, реших аз да си я настроя. Затворих я леко и газ до съседното село. Веднага се усети огромна разлика - колата набира по-добре, педалът на газта се натиска малко по-лесно, а двигателят поутихна. Освен това разбрах и къде всъщност е проблема. Запалих на свален въздушен филтър и махнато капачето пред иглата, откъдето се бърка с отвертката за да се настрои. Празният ход беше страшно неравномерен и прекъсващ (бедна смес); но когато сложих филтъра и капачето, оборотите сами се стабилизираха. Явно, тъй като предния път се настройваше само без филтъра (който пречи да се достигне до въпросното капаче) всъщност иглата е била отворена повече от необходимото.
Допълнително очаквам резултатите от газ-анализатора на ГТП, на който ще отида другата седмица (вредни емисии и процент СО) и утрешното ми прибиране в София, за да видя дали с разработването нещата ще останат така и какъв разход ще даде (днес за 100км извънградско и магистрала - около 6).
Междувременно багажникът вече е почти изцяло облечен отвътре (без гърба на седалките), разкарах почти всичките боклуци от него и вече няма какво толкова да ми дрънчи и трака отзад. Единствено проблемен остава големият крик, който не се побира под резервната гума.
Видях, че някои ескорти преди 1990 вместо корите от фазер имат в багажника пластмасови странични капаци, които покриват и калниците. Ако някой има идея откъде мога да си намеря такива - ще съм му много благодарен.
Преди известно време една позната ми каза, че нейната Корса мк1 (или А, както се водят), намираща се в период на полуразпад има разход под 5 на 100 бензин!
По тази причина, а и заради бая високите вече цени на горивата реших да да се позанимая по моя мохикан и да видя дали може да намаля моя разход, който е доста по-висок (извънградско никога не е бил под 6). Единствено чаках времето да се стопли.
Въпреки, че през 2009 иглата на карбуратора беше настроена с газ-анализатор, реших аз да си я настроя. Затворих я леко и газ до съседното село. Веднага се усети огромна разлика - колата набира по-добре, педалът на газта се натиска малко по-лесно, а двигателят поутихна. Освен това разбрах и къде всъщност е проблема. Запалих на свален въздушен филтър и махнато капачето пред иглата, откъдето се бърка с отвертката за да се настрои. Празният ход беше страшно неравномерен и прекъсващ (бедна смес); но когато сложих филтъра и капачето, оборотите сами се стабилизираха. Явно, тъй като предния път се настройваше само без филтъра (който пречи да се достигне до въпросното капаче) всъщност иглата е била отворена повече от необходимото.
Допълнително очаквам резултатите от газ-анализатора на ГТП, на който ще отида другата седмица (вредни емисии и процент СО) и утрешното ми прибиране в София, за да видя дали с разработването нещата ще останат така и какъв разход ще даде (днес за 100км извънградско и магистрала - около 6).
Междувременно багажникът вече е почти изцяло облечен отвътре (без гърба на седалките), разкарах почти всичките боклуци от него и вече няма какво толкова да ми дрънчи и трака отзад. Единствено проблемен остава големият крик, който не се побира под резервната гума.
Видях, че някои ескорти преди 1990 вместо корите от фазер имат в багажника пластмасови странични капаци, които покриват и калниците. Ако някой има идея откъде мога да си намеря такива - ще съм му много благодарен.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Какъв е материала, който ползва за багажника?
Tuned and performed by
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Материалът е като за подово покритие, но е много тънък и лек - дебел е само 2мм. Намерих го в големия КРЕЗ в Пазарджик на 4лв за квадратен метър.
Единственият му проблем е, че е прекалено мек за да пази някаква собствена форма, затова отстрани запазих фазера да го крепи. Отдолу лежи върху оригиналната кора, която е здрава, обаче е непоправимо зацапана с какво ли не.
От една седмица си имам и филтър на вентилацията. Тези, които са се ровичкали знаят, че всеки от двата вентилатора за купето вкарва въздух през отделна дупка, затова са необходими две парчета филтър. В моя случай - под вентилаторите сложих от тези, които се ползват в прахосмукачките (белите влакнести парчета, които се слагат пред електромотора). Силата на трите степени почти не намаля, за разлика от количеството на уличния прах и всякаквите боклуци, които доскоро ми влитаха необезпокоявано през духалките.
Единственият му проблем е, че е прекалено мек за да пази някаква собствена форма, затова отстрани запазих фазера да го крепи. Отдолу лежи върху оригиналната кора, която е здрава, обаче е непоправимо зацапана с какво ли не.
От една седмица си имам и филтър на вентилацията. Тези, които са се ровичкали знаят, че всеки от двата вентилатора за купето вкарва въздух през отделна дупка, затова са необходими две парчета филтър. В моя случай - под вентилаторите сложих от тези, които се ползват в прахосмукачките (белите влакнести парчета, които се слагат пред електромотора). Силата на трите степени почти не намаля, за разлика от количеството на уличния прах и всякаквите боклуци, които доскоро ми влитаха необезпокоявано през духалките.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Най-сетне успях да завърша и грундирането и пребоядисването. За целта отидох и до един магазин за автобои на Черни връх (близо до Сребърна срещу колелото на трамвая) и си взех три спрея боя с моя си цвят и още два спрея лак. Преди да влязат в употреба, колата изглеждаше като нашарена черга
като целта е да има по-дебел слой боя. В петък видът се промени към нещо много по-добро
Все пак със съжаление отбелязвам, че оригиналните форми на предницата вече няма как да се върнат (колата е блъскана още преди мен отпред отляво и отдясно и маската и калника са вече с по-друга форма).
Но - както се вика, от самолет не се забелязва
като целта е да има по-дебел слой боя. В петък видът се промени към нещо много по-добро
Все пак със съжаление отбелязвам, че оригиналните форми на предницата вече няма как да се върнат (колата е блъскана още преди мен отпред отляво и отдясно и маската и калника са вече с по-друга форма).
Но - както се вика, от самолет не се забелязва
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- eskort
- потребител
- Мнения: 334
- Регистриран: 30 ное 2006, 19:50
- Модел на автомобила: Бялата стрела
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Поздравления от мен. За опред ако изровиш някоя XRска престилка ,няма да се вързва много на задницата но ще уплатни Мислиш ли в посока снижаване и джанти.
Ex XR2i...кара Alfa Romeo 145 1.9 JTD+Remap.
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Засега не, има първо още работа по купето отдолу.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- eskort
- потребител
- Мнения: 334
- Регистриран: 30 ное 2006, 19:50
- Модел на автомобила: Бялата стрела
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Има време за всичко Стига желание да има.
Ex XR2i...кара Alfa Romeo 145 1.9 JTD+Remap.
-
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 16 апр 2007, 21:05
- Модел на автомобила: Escort
- Местоположение: te tam
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Евалата колегата,радвам се при наличието на мераци върху възстановяване на стари возила,и кога успяха да ти подпрат преден ляв калник иначе боята се е получила наистина екстра.Самонавивам се скоро да взема 13-ките на колегата с бялата мк3,ако още са при него де,само да почна този месец работа,че и аз да довърша XR3 mk3
Едно време колите са правени от инженери, днешните се правят от икономисти.
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Калника преди време сам си го подпрях...
но както писах по-горе, преди да я купя колата е удряна от тази страна и имаше разлика в цвета, затова го пребоядисах.
но както писах по-горе, преди да я купя колата е удряна от тази страна и имаше разлика в цвета, затова го пребоядисах.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин
Реших, че е време още малко да подобря интериора и сменям всичките седалки. Отпред вече са сложени рекаро от xr3i, за отзад чакам да пристигнат. Снимки като сложа всичките. Ще има още малко промени, но по-нататък...
Благодарности на колегата Valo за помощта при монтажа на предните седалки!
Благодарности на колегата Valo за помощта при монтажа на предните седалки!
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта