Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT

Снимки и обща информация на Вашите коли
Selevk
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 26 юли 2009, 15:02
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
Status: Извън линия

Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT

Мнение от Selevk » 26 юли 2009, 15:15

Здравейте колеги,
да се похваля и аз - в петък си купихме с жената един Фокус - комби, в заглавието на темата съм написал какъв е точно.
Колата е декември 2006г., на 57к. км. внос от италия още е в гаранция, но предполагам, че от мото пфое няма да я признаят. Фордчето е убиец, с дизеловия мотор на пежо, безстепена автоматична скоростна кутия "типтроник" с двата съединителя, адаптивно окачване с три режима - стандарт, спорт и комфорт, кожен салон, СД - чейнджър с 6 диска и прочие и прочие екстри, някои от които сигурно не ги и знам. Голяма е хала :D Ще пусна и снимки като го снимам.
Някой знае ли нещо по-вече за този модел скоростни кутии, надеждни ли са!? Иначе си е голяма гъзария.

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=406025" onclick="window.open(this.href);return false;
Последна промяна от Selevk на 31 юли 2009, 09:58, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
ageorgiev
потребител
потребител
Мнения: 370
Регистриран: 28 юни 2009, 21:01
Модел на автомобила: New Ford Focus 1.6 (100 hp) Duratec 5d Loder 1899 Tuning (2009)
Местоположение: Sofia/ Pleven
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT

Мнение от ageorgiev » 26 юли 2009, 16:19

Честита покупка! За скоростната кутия не знам, но двигателя е убиец! Очакваме снимките :D
Loder1899 в BG: http://www.pitlane-bg.com/ageorgiev@hotmail.bg" onclick="window.open(this.href);return false;"
Изображение

Потребителски аватар
addic7ed
потребител
потребител
Мнения: 285
Регистриран: 20 юни 2008, 18:24
Модел на автомобила: Mondeo
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT

Мнение от addic7ed » 26 юли 2009, 16:45

Честито за придобивката, със здраве да я караш, дълго и безаварийно. Гаранцията би трябвало да ти е международна, това е кола все пак, а не ГСМ....моят фокус също е италиански и гаранцията му я признават :) За скоростната кутия, можеш да се разровиш из нета. Честно казано, на форд европейските модели не са много разпространени(за разлика от американските фордове) и предполагам, че по-трудно и скъпо ще се намират частите, говоря за скоростната кутия.Но пък колата е нова, така че дълго време тези работи няма да са ти на главата! :)
Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen.

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT

Мнение от S_C » 26 юли 2009, 20:55

Гаранцията ще ти я признаят,ако всичко по сервизната книжка е попълнено както трябва.Поне в ЕС правилата за това са строги.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

focus1954
потребител
потребител
Мнения: 49
Регистриран: 29 апр 2008, 17:55
Модел на автомобила: Мондео 1998ма 1,8 седан Джия и автомат.
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT

Мнение от focus1954 » 27 юли 2009, 17:05

CVT би трябвало да е новата ремъчна кутия на Форд.С двата съединителя е Durashift EST. Това е разивите на старата кутия която помним от Ескорт, но електронизирана и много подобрена. Малко ще ти вие, но това е присъщо на този тип кутии и далеч не е това което беше на Ескорта. Сигурно си забелязал,че имаш два режима. Напълно автоматичен и със селектора, който ти позволява да избереш от 7те фиксирани стойности. В автоматичен режим ще ти превключва много гладко и имаш и кикдаун.Като натиснеш рязко педала на газта, кутията трябва сама да превключва на по -ниска предавка и да отива на 4000об/мин примерно, на максимална мощност.
Със здраве да си я караш!

П.С. Ето скоростите и числата им за C-max:
Focus C-MAX Duratorq 1.6TDCi CVT

Gear ratios 1 st 2.52
2 nd 1.73
3 rd 1.3
4 th 1.0
5 th 0.79
6 th 0.63
7 th 0.42

При теб трябва да има подобни стойности.
Последна промяна от focus1954 на 27 юли 2009, 17:45, променено общо 1 път.

focus1954
потребител
потребител
Мнения: 49
Регистриран: 29 апр 2008, 17:55
Модел на автомобила: Мондео 1998ма 1,8 седан Джия и автомат.
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT

Мнение от focus1954 » 27 юли 2009, 17:30

самата кутия

Изображение

С тази кутия, това комби според базата на холандското списание Autoweek, колата трябва да ускорява до 183км/ч, 0- 100км/ч за 11,7 сек. и да има разход на градско 7 л., на път 4,8л. и среден 5,6л. Малко повече от ръчната кутия/6,2/ 4 /и 4,8/,но удоволствието е голямо.

Потребителски аватар
ageorgiev
потребител
потребител
Мнения: 370
Регистриран: 28 юни 2009, 21:01
Модел на автомобила: New Ford Focus 1.6 (100 hp) Duratec 5d Loder 1899 Tuning (2009)
Местоположение: Sofia/ Pleven
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT

Мнение от ageorgiev » 27 юли 2009, 18:07

... а при Порше автоматичните скорости подобряват ускорението и намаляват разхода...
Loder1899 в BG: http://www.pitlane-bg.com/ageorgiev@hotmail.bg" onclick="window.open(this.href);return false;"
Изображение

focus1954
потребител
потребител
Мнения: 49
Регистриран: 29 апр 2008, 17:55
Модел на автомобила: Мондео 1998ма 1,8 седан Джия и автомат.
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT

Мнение от focus1954 » 27 юли 2009, 18:23

Различни типове автоматични кутии са. Освен това типтроник устройството на Порше се слага на Ауди, Пежо и други марки.
Доста капризно е и май често се разваля.
При ремъчните кутии най-напреднали са Jatco. Фирмата на Нисан за скоростни кутии. Нисан планира да премине изцяло на този тип автоматични кутии. Ако започнат да ги слагат и на Рено, може да се купува и автоматично Рено. Сега са с DPO.
А тази която обсъждаме май била разработка на ZF, а не на Форд.

Selevk
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 26 юли 2009, 15:02
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT

Мнение от Selevk » 28 юли 2009, 17:01

Всичко което си написал е точно така и за сега автомобила се държи чудесно. Само, че днес като ходих да я пререгистрирам в КАТ се оказа че номера на двигателя е различен от този в талона, всъщност последните 6 символа в номера на рамата и номера на двигателя се дублират, вероятно кокошката която е попълвала талона в КАТ - В. Търново е дрямала и ги е дублирала X(: X(: . Та сега ще чакам от КАТ да се светната какво точно е станало, вероятно ще трябва да минавам през комисия и прочие. До тогава ще си я карам с Търновските номера.
focus1954 написа:... Сигурно си забелязал,че имаш два режима. Напълно автоматичен и със селектора, който ти позволява да избереш от 7те фиксирани стойности. В автоматичен режим ще ти превключва много гладко и имаш и кикдаун.Като натиснеш рязко педала на газта, кутията трябва сама да превключва на по -ниска предавка и да отива на 4000об/мин примерно, на максимална мощност.
Със здраве да си я караш!

....

Selevk
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 26 юли 2009, 15:02
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT

Мнение от Selevk » 28 юли 2009, 17:11

Колеги не мога да разбера има ли тази кола ESP, според тоя от когото я купих имала. Казва да съм я пробвал в завой или на пясък с ръчна и щяло да ми светне ESP-то, но мен ме е шубе. Като дам на контакт не светва индикатор за ESP. Не знам!? Може ли заради скоростната кутия просто да е устроено по друг начин?

focus1954
потребител
потребител
Мнения: 49
Регистриран: 29 апр 2008, 17:55
Модел на автомобила: Мондео 1998ма 1,8 седан Джия и автомат.
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT

Мнение от focus1954 » 28 юли 2009, 18:14

Погледнах базата на Autoweek.nl и за съжаление се оказа, че е екстра която е струвала € 800. Ако има ESC(ESP), то това е допълнителна екстра. Този модел няма и тракшънконтрол.Какво изпълнение е по-точно? Trend, Futura, Ghia или Titanum ?
Последна промяна от focus1954 на 28 юли 2009, 18:24, променено общо 2 пъти.

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT

Мнение от DigiPro » 28 юли 2009, 18:16

Selevk написа:Само, че днес като ходих да я пререгистрирам в КАТ се оказа че номера на двигателя е различен от този в талона, всъщност последните 6 символа в номера на рамата и номера на двигателя се дублират, вероятно кокошката която е попълвала талона в КАТ - В. Търново е дрямала и ги е дублирала X(: X(: .
По принцип на всички Фордове е така - последните цифри от номера на рамата и на двигателя са еднакви. Така си излизат от завода.
Поздравления за покупката. Предполагам, че Фокуса е бял на цвят. Такъв до преди няколко месеца се продаваше тук в Търново и съм го засичал по улиците. Ако не се лъжа към края на миналата година е внесен и първоначално беше с транзитни номера, а после го регистрираха с Търновски.

Потребителски аватар
ageorgiev
потребител
потребител
Мнения: 370
Регистриран: 28 юни 2009, 21:01
Модел на автомобила: New Ford Focus 1.6 (100 hp) Duratec 5d Loder 1899 Tuning (2009)
Местоположение: Sofia/ Pleven
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT

Мнение от ageorgiev » 28 юли 2009, 19:14

Еако имаш ESP ще имаш бутон за вкл./изключване измежду 4-те бутона, които са 1. ESP on/off 2. Подгрев на челно стъкло 3. подгрев на задно стъкло 4. Изключване на пасажерския airbag

Дано да съм бил полезен :D
Loder1899 в BG: http://www.pitlane-bg.com/ageorgiev@hotmail.bg" onclick="window.open(this.href);return false;"
Изображение

Потребителски аватар
Next
потребител
потребител
Мнения: 341
Регистриран: 30 мар 2008, 17:33
Модел на автомобила: Ford Focus 2004, BMW E46 Х2 ,Nissan Navara 2.5di
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT

Мнение от Next » 28 юли 2009, 22:01

май не на всички коли може да се изключва ESP-то
Изображение

Потребителски аватар
ageorgiev
потребител
потребител
Мнения: 370
Регистриран: 28 юни 2009, 21:01
Модел на автомобила: New Ford Focus 1.6 (100 hp) Duratec 5d Loder 1899 Tuning (2009)
Местоположение: Sofia/ Pleven
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT

Мнение от ageorgiev » 29 юли 2009, 00:04

Next написа:май не на всички коли може да се изключва ESP-то
Да, така е, но Ford Focus 2 може. Ако има ESP то 100% трябва да има и бутон като този, който описах :D
Loder1899 в BG: http://www.pitlane-bg.com/ageorgiev@hotmail.bg" onclick="window.open(this.href);return false;"
Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT

Мнение от nikolovvd » 29 юли 2009, 10:41

Честито!
Хубавото на CVT - то е, че пътниците в колата ще са доволни от возенето, защото няма да усещат смяната на скоростите, тъй като такива няма. Все едно караш електрокар.
Фиксираните скорости са софтеурно фиксирани и се ползват при ръчен режим, като превключването става много бързо. Когато си в ръчен режим качването на предавки става както в Формула 1, но при спиране компютъра ги връща сам. Поне при мен е така.
Не си писал дали има превключване на скорости от волана или само от лоста.

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT

Мнение от chaosdd » 29 юли 2009, 15:11

nikolovvd написа:Честито!
Хубавото на CVT - то е, че пътниците в колата ще са доволни от возенето, защото няма да усещат смяната на скоростите, тъй като такива няма. Все едно караш електрокар.
Фиксираните скорости са софтеурно фиксирани и се ползват при ръчен режим, като превключването става много бързо. Когато си в ръчен режим качването на предавки става както в Формула 1, но при спиране компютъра ги връща сам. Поне при мен е така.
Не си писал дали има превключване на скорости от волана или само от лоста.
Точно така е.
Скорости на волана не би трябвало да има.
Ако имаше ESP, щеше да има бутон за изключване (най-долу на централната конзола, където ти е бутона за отоплението на задното стъкло например).
От даден момент нататък, мисля махнаха бутона и може да се изключва от менюто на трип компютъра.
Лампата на таблото (ако я има) е оранжев символ на автомобил гледан отзад, стъпил върху криволичеща траектория.
Тракшън контролът е една от функциите на ESP. Ако има едното, има и другото в случая.

Окачването не ти е регулируемо! Това, коеото се регулира в менюто на трип компютъра е твърдостта на волана. Comfort е най-мек, Sport най-твърд.

Със здраве да си го караш - отличен автомобил.
Ford. Feel the difference

focus1954
потребител
потребител
Мнения: 49
Регистриран: 29 апр 2008, 17:55
Модел на автомобила: Мондео 1998ма 1,8 седан Джия и автомат.
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT

Мнение от focus1954 » 29 юли 2009, 16:25

Погледнах каталога на ALTO. USA. За тази кутия CVT (CFT30 ZF) предлагат Rebuilding Kit ,FRICTION CLUTCHES и STEEL CLUTCHES. Тоест, като всяка кутия може и да се повреди. Да пази Господ. Но,е поправимо.Никъде не открих повредите на тази кутия да са по-чести от нормалното. От Хонда пищят и там работата завършвала с подмяна на кутията най-често около 100 000 километра.Сивик и Джаз. Нисанските също с много повреди, но на Мурано/мощен мотор с голям въртящ момент/. Иначе JATCO твърдят, че са увеличили ресурса на своите CVT кутии и бил над 300 000 км.
Задължително сменяй маслото на кутията навреме. Ако караш в по-лоши режими ,като предимно градско,разбити пътища или много планински, маслото се сменя на по-малко километри.
Ще ме накарате пак да събирам пари за Фокус вие.

П.С. Ако същата кутия де.Защото гледам, че се слага и на по-мощни коли.
И един интересен линк
http://auto.howstuffworks.com/cvt.htm

Selevk
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 26 юли 2009, 15:02
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT

Мнение от Selevk » 31 юли 2009, 09:54

Ето и линк към снимките на колицата http://www.snimka.bg/album.php?album_id=406025" onclick="window.open(this.href);return false;
Нещо не можах да ги кача тук.

Потребителски аватар
ageorgiev
потребител
потребител
Мнения: 370
Регистриран: 28 юни 2009, 21:01
Модел на автомобила: New Ford Focus 1.6 (100 hp) Duratec 5d Loder 1899 Tuning (2009)
Местоположение: Sofia/ Pleven
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 tdci 110 HP Durashift CVT

Мнение от ageorgiev » 31 юли 2009, 10:21

Имаш си подгрев на седалките :D , Sony и затъмнени стъкла - завиждам ти човече :D
Loder1899 в BG: http://www.pitlane-bg.com/ageorgiev@hotmail.bg" onclick="window.open(this.href);return false;"
Изображение

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта