Focus 2.0L 16V
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Focus 2.0L 16V
Поредният ми Форд !
Появи се възможност за обновяване на автопарка и се възползвах .
Колата е '99 набор и като оборудване е :
ABS;
Тракшън контрол;
4 бр. Air Bag;
Регулируем във височина и дълбочина кожен волан;
Щатното CD/тунер + управление от волана + 4 бр. високоговорители;
4 бр. ел. стъкла с функция "One touch";
Ел. регулируеми по височина фарове;
Ел. регулируеми огледала;
Управление на осветеността на таблото;
Предно отопляемо стъкло;
Климатик;
Задни дискови спирачки;
Performance окачване, по-твърдо от стандартното (според Microcat);
Performance instrumentation (според Microcat);
Предни седалки с по-големи странични опори;
Регулируема във височина шофьорска седалка;
МТХ-75 скоростна кутия (ако не се лъжа, се монтира само на 2L двигателите)
Хидроусилвател на волана;
Отопляеми пръскалки за стъклата;
Алуминиеви джанти;
Цвета може би не е любимият ми за Фокус, но като критерии при покупката бяха двигателя (1.8 или 2.0), климатик, ел. стъкла, CD, задължително предно отопляемо стъкло и разбира се - добро техническо състояние.
Вече направих 1000 км. и мога да кажа, че колата е в добро техничско състояние. Не същото обаче мога да кажа за мощноста й . След Фиеста-та, тази ми се струва направо слабичка - купето е по-голямо/тежко, управлението на двигателя е по-рафинирано, скоростната кутия е по-дълга и като добавим и това, че в купето е по-тихо получаваме леко разочароващ динамичен резултат. Но с всичко се свиква
Намислил съм някои малки функционални подобрения, но всичко с времето си
И като за начало:
Да видим как ще потръгне ...
Появи се възможност за обновяване на автопарка и се възползвах .
Колата е '99 набор и като оборудване е :
ABS;
Тракшън контрол;
4 бр. Air Bag;
Регулируем във височина и дълбочина кожен волан;
Щатното CD/тунер + управление от волана + 4 бр. високоговорители;
4 бр. ел. стъкла с функция "One touch";
Ел. регулируеми по височина фарове;
Ел. регулируеми огледала;
Управление на осветеността на таблото;
Предно отопляемо стъкло;
Климатик;
Задни дискови спирачки;
Performance окачване, по-твърдо от стандартното (според Microcat);
Performance instrumentation (според Microcat);
Предни седалки с по-големи странични опори;
Регулируема във височина шофьорска седалка;
МТХ-75 скоростна кутия (ако не се лъжа, се монтира само на 2L двигателите)
Хидроусилвател на волана;
Отопляеми пръскалки за стъклата;
Алуминиеви джанти;
Цвета може би не е любимият ми за Фокус, но като критерии при покупката бяха двигателя (1.8 или 2.0), климатик, ел. стъкла, CD, задължително предно отопляемо стъкло и разбира се - добро техническо състояние.
Вече направих 1000 км. и мога да кажа, че колата е в добро техничско състояние. Не същото обаче мога да кажа за мощноста й . След Фиеста-та, тази ми се струва направо слабичка - купето е по-голямо/тежко, управлението на двигателя е по-рафинирано, скоростната кутия е по-дълга и като добавим и това, че в купето е по-тихо получаваме леко разочароващ динамичен резултат. Но с всичко се свиква
Намислил съм някои малки функционални подобрения, но всичко с времето си
И като за начало:
Да видим как ще потръгне ...
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- Next
- потребител
- Мнения: 341
- Регистриран: 30 мар 2008, 17:33
- Модел на автомобила: Ford Focus 2004, BMW E46 Х2 ,Nissan Navara 2.5di
- Status: Извън линия
Re: Focus 2.0L 16V
супер е колата браво много екстри забравил си да напишеш ,че волана е кожен а защо задължително да е предното стъкло отопляемо ?
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Focus 2.0L 16V
Честито! Със здраве да си го караш. А как го намираш като управление спрямо Фиестата ?
MTX-75 я слагат и на дизеловите Фокуси, с различно предавателно число на диференциала.
MTX-75 я слагат и на дизеловите Фокуси, с различно предавателно число на диференциала.
- ageorgiev
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 28 юни 2009, 21:01
- Модел на автомобила: New Ford Focus 1.6 (100 hp) Duratec 5d Loder 1899 Tuning (2009)
- Местоположение: Sofia/ Pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 2.0L 16V
Честито за новата придобивка Много добре подбрани екстри!
П.П.: Това с ключа как ще стане според теб?
П.П.: Това с ключа как ще стане според теб?
Loder1899 в BG: http://www.pitlane-bg.com/ageorgiev@hotmail.bg" onclick="window.open(this.href);return false;"
-
- потребител
- Мнения: 742
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
- Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
- Status: Извън линия
Re: Focus 2.0L 16V
Честито! със здраве да я караш.
Вероятно и огледалата са ти погряващи, в повечето случаи вървят комплект с предно подгряващи стъкло!
Остава да си смениш топката на ск. лост и лостчето на чистачките да е с 6 степени.
мога да ти прдложа и таква конзола.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 13&t=27755" onclick="window.open(this.href);return false;
само не разбрах какво ще правиш с ключа, той сега не е ли с три копчета?
Вероятно и огледалата са ти погряващи, в повечето случаи вървят комплект с предно подгряващи стъкло!
Остава да си смениш топката на ск. лост и лостчето на чистачките да е с 6 степени.
мога да ти прдложа и таква конзола.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 13&t=27755" onclick="window.open(this.href);return false;
само не разбрах какво ще правиш с ключа, той сега не е ли с три копчета?
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 2.0L 16V
Ники, да ти е честит Фокуса , да не ти създава ядове и със здраве да си го караш.
Ще го налази ли вълшебния охлюв или не си го мислил още?
Ще го налази ли вълшебния охлюв или не си го мислил още?
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 2.0L 16V
Благодаря на всички за добрите думи
@Next:
Защото при положение, че това е стандартна екстра - задължително исках да я имам Просто е много удобна
@debug
Разбира се Фокуса е по-добър като поведение на пътя - доста по-съвременна технология като окачване. Не взимам под внимание тракшън контрола. Но както казах по-горе, Фокуса ми се струва доста по-муден. Според Auto.ru:
Focus 2.0 16V (130HP)
0-100 km/h -> 9.2s.
собствено тегло -> 1146 кг.
--------------------------------
Fiesta 1.8 16V (130HP)
0-100 km/h -> 8.5s. -> при 2L двигател, този показател ще е не по-малко от 8.2-8.3s. заради по-големия въртящ момент.
собствено тегло -> 955 кг.
Тези два показателя за автомобилите за мен са достатъчни за да мога да направя извод за динамиката им. С Фиеста-та като превключа на 5-та предавка мога да карам до "края на света", докато Фокус-а и на 4-та се чуди дали да потегли, ако оборотите паднат под 2 000. С Фокус-а се чувствам отново като Шумарер, както с Орион-а когато беше с 1.4 двигателя и късата скоростна кутия - сега превключвам за да върви като Фиестата, преди превключвах защото скоростите свършваха бързо
Искам да уточня, че кутията на Фиеста-та е стандартната за модела (1.6 16V), което ще рече, че е малко късичка дори за стандартният 1.6 двигател, а за 2Л е направо за светофарни гонки
В заключение искам да кажа, че това не е недостатък за Фокус-а - просто остаряваме лека-полека и трябва да си променя навиците за шофиране което ще доведе и до по-нисък разход надяваме се Не че се оплаквам от разхода на Фиеста-та
@DTM
Амиииии имам такива еретични мисли, но ще се въздържа! Все пак искам да имам всекидневен и практичен автомобил Но все похлеждам към Ebay за някой евтин Focus RS изпускателен колектор и ECU .
@focusfocus
За огледалата нямам идея, а и Микрокат-а не казва такова нещо. Зимата ще покаже. Благодаря за офертата - в момента инвестирам в нещо друго и ще се въздържа за сега.
Със ключа май ще има драма . По принцип той е за Фокус Мк2 и Мк3, Мондео Мк4, C-Max, S-Max и самия ключ е с друг профил:
Което е малък проблем защото Фокус Мк1 е със стария дизайн на ключа. Но винаги има хора, който са готови да направят пари от хорското нещастие ( или пък щастие ) и си напазарувах:
За да стане:
Имам всичко необходимо, дори ключаря ми наряза новия ключ, остава да ми се отвори и малко свободно време и сигурно ще установя, че или трябва да сменя транспондера в новия ключ защото е различен, или Фокус-а няма да може да се програмира за новото дистанционното (имам 2 ключа, който палят колата, просто си мисля, че това дистанционно няма да е съвместимо).
Но пък имам желание!
@Next:
Защото при положение, че това е стандартна екстра - задължително исках да я имам Просто е много удобна
@debug
Разбира се Фокуса е по-добър като поведение на пътя - доста по-съвременна технология като окачване. Не взимам под внимание тракшън контрола. Но както казах по-горе, Фокуса ми се струва доста по-муден. Според Auto.ru:
Focus 2.0 16V (130HP)
0-100 km/h -> 9.2s.
собствено тегло -> 1146 кг.
--------------------------------
Fiesta 1.8 16V (130HP)
0-100 km/h -> 8.5s. -> при 2L двигател, този показател ще е не по-малко от 8.2-8.3s. заради по-големия въртящ момент.
собствено тегло -> 955 кг.
Тези два показателя за автомобилите за мен са достатъчни за да мога да направя извод за динамиката им. С Фиеста-та като превключа на 5-та предавка мога да карам до "края на света", докато Фокус-а и на 4-та се чуди дали да потегли, ако оборотите паднат под 2 000. С Фокус-а се чувствам отново като Шумарер, както с Орион-а когато беше с 1.4 двигателя и късата скоростна кутия - сега превключвам за да върви като Фиестата, преди превключвах защото скоростите свършваха бързо
Искам да уточня, че кутията на Фиеста-та е стандартната за модела (1.6 16V), което ще рече, че е малко късичка дори за стандартният 1.6 двигател, а за 2Л е направо за светофарни гонки
В заключение искам да кажа, че това не е недостатък за Фокус-а - просто остаряваме лека-полека и трябва да си променя навиците за шофиране което ще доведе и до по-нисък разход надяваме се Не че се оплаквам от разхода на Фиеста-та
@DTM
Амиииии имам такива еретични мисли, но ще се въздържа! Все пак искам да имам всекидневен и практичен автомобил Но все похлеждам към Ebay за някой евтин Focus RS изпускателен колектор и ECU .
@focusfocus
За огледалата нямам идея, а и Микрокат-а не казва такова нещо. Зимата ще покаже. Благодаря за офертата - в момента инвестирам в нещо друго и ще се въздържа за сега.
Със ключа май ще има драма . По принцип той е за Фокус Мк2 и Мк3, Мондео Мк4, C-Max, S-Max и самия ключ е с друг профил:
Което е малък проблем защото Фокус Мк1 е със стария дизайн на ключа. Но винаги има хора, който са готови да направят пари от хорското нещастие ( или пък щастие ) и си напазарувах:
За да стане:
Имам всичко необходимо, дори ключаря ми наряза новия ключ, остава да ми се отвори и малко свободно време и сигурно ще установя, че или трябва да сменя транспондера в новия ключ защото е различен, или Фокус-а няма да може да се програмира за новото дистанционното (имам 2 ключа, който палят колата, просто си мисля, че това дистанционно няма да е съвместимо).
Но пък имам желание!
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- ageorgiev
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 28 юни 2009, 21:01
- Модел на автомобила: New Ford Focus 1.6 (100 hp) Duratec 5d Loder 1899 Tuning (2009)
- Местоположение: Sofia/ Pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 2.0L 16V
Дай едно такова ключе и за нашата Фиеста Каква е цената на джаджата?
Loder1899 в BG: http://www.pitlane-bg.com/ageorgiev@hotmail.bg" onclick="window.open(this.href);return false;"
-
- потребител
- Мнения: 742
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
- Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
- Status: Извън линия
Re: Focus 2.0L 16V
изключи си тракшъна за момент ще видиш разлика при старта.
пък и въртящия момент на фокуса е от 4500-5500 оборота, така че нормално да държиш високи обороти за да наема бързо.
огледалата можеш да ги пробваш, като включиш огрева на задното стъкло, изчакаш малко и духнеш по огледалото да го запотиш.
Поздрави!
пък и въртящия момент на фокуса е от 4500-5500 оборота, така че нормално да държиш високи обороти за да наема бързо.
огледалата можеш да ги пробваш, като включиш огрева на задното стъкло, изчакаш малко и духнеш по огледалото да го запотиш.
Поздрави!
- sharo_baro
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 02 авг 2006, 17:38
- Модел на автомобила: ford focus 2.0 16V на части ;( FORD PUMA 1.4 16V
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
Re: Focus 2.0L 16V
хубавец е честито
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 2.0L 16V
Искам да уточня за ключа, който се опитвам да направя за Фокус-а. Поради няколко запитвания ще напиша тук това което съм направил до сега, което всъчност не е нищо особено.
Купих оригинално, ново дистанционно и най-вероятно китайска реплика на останалата част на ключа от Ebay (тук ключа вече е нарязан за моята кола!).
Следващите снимки ги помествамспециално за колегата johndoe :
Идеята бе да поместя транспондер от един от старите ми ключове от Фокус-а във китайският накрайник, да програмирам новото дистанционно да отключва и заключва колата и така да имам сгъваем ключ. Но все повече се убеждавам, че май няма да се получи. В предната част няма достатъчно място да се побере транспондера, друг е въпроса дали новото дистанционно е съвместимо със Фокус-а
Само за сравнение старият (оригинален) ключ за Фокуса, разглобен:
В тази част, под гуменото капаче горе се намира транспондера:
Купих оригинално, ново дистанционно и най-вероятно китайска реплика на останалата част на ключа от Ebay (тук ключа вече е нарязан за моята кола!).
Следващите снимки ги помествамспециално за колегата johndoe :
Идеята бе да поместя транспондер от един от старите ми ключове от Фокус-а във китайският накрайник, да програмирам новото дистанционно да отключва и заключва колата и така да имам сгъваем ключ. Но все повече се убеждавам, че май няма да се получи. В предната част няма достатъчно място да се побере транспондера, друг е въпроса дали новото дистанционно е съвместимо със Фокус-а
Само за сравнение старият (оригинален) ключ за Фокуса, разглобен:
В тази част, под гуменото капаче горе се намира транспондера:
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта