Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
TED
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0

Мнение от TED » 24 авг 2010, 00:28

Кугара в мащаб 1:18 (около педя и половина дълъг, метален, тежи поне едно кило) го купих от Ebay за 19.90 евро + 6.90 за доставка. Доколкото разбрах, ровейки се из нета това е официалният промоционален модел поръчан от форд. Поради "невероятният" успех на модела така и друг не е произведен :)

Този образ е по-голям маниак и от мен. Вижте как си е направил модел на кугара:

My RedCougar Scale 1:18

Чак до там мерака не ми стига, но много се кефя на количката.

Направих и принудителен "ъпгрейд" на големият кугар, купих нов акумулатор Bosch Silver S5 63Ah. Старият марка Butget, с който купих колата, просто прекъсна. На една бензиностанция просто не запалих и това без ни най-малко предизвестие...

Изображение

Купих го от Киров-Бош, ама те направо са луди - 211 лв. клиентска цена... Няма да обяснявам какви "врътки" използвах за да докарам цената до 145 лв...

Това пък е нещо което някои фирми наричат "No smoker package" :)

Изображение
Изображение

Малко фенерче със светодиод, което стои в и се зарежда от запалката. В колата никога не е пушено и аз не пуша, перфектен намек за пътниците :) Като фенерче хич не е слабо и свети поне час, на толкова най-много съм го тествал.

Купих го от DealExtreme -> http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21472
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн

Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06

Fordbul
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 22 окт 2009, 14:45
Модел на автомобила: Ford Puma
Status: Извън линия

Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0

Мнение от Fordbul » 28 авг 2010, 23:22

http://www.hobbyland.bg/Die-cast.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ето тук също има интересни. Взех на един приятел едно моторче, като неговото и така се радва, радва :D

Потребителски аватар
Next
потребител
потребител
Мнения: 341
Регистриран: 30 мар 2008, 17:33
Модел на автомобила: Ford Focus 2004, BMW E46 Х2 ,Nissan Navara 2.5di
Status: Извън линия

Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0

Мнение от Next » 30 авг 2010, 19:07

И аз си поръчах такова фенерче и без това като купих колата нямаше запалка. И аз не пуша и реших да сложа фенерче :)
Колега за колко време ти пристигна фенерчето ?
Изображение

Потребителски аватар
TED
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0

Мнение от TED » 26 окт 2011, 01:39

Колеги за мен Дядо Коледа дойде предсрочно :)

Изображение

Изображение

Двигателят скоро влиза под капака на кугара.
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн

Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06

Потребителски аватар
viksata
потребител
потребител
Мнения: 336
Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
Модел на автомобила: Форд Скорпио
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0

Мнение от viksata » 26 окт 2011, 09:23

Ехаааааа =D>:

Като гледам с всичко ... Полуоски даже :)
Успех

P.S. може би Мондеото все пк ще е с 2.5 :D
Изображение
2.9 v6

"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0

Мнение от NIKJAMa » 26 окт 2011, 19:11

Днес 5 пъти отварям темата да погледна този звер. :shock: :shock: :shock:

Потребителски аватар
midex
потребител
потребител
Мнения: 178
Регистриран: 07 мар 2009, 23:22
Модел на автомобила: Ford Probe V6
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0

Мнение от midex » 26 окт 2011, 20:46

TED написа:Колеги за мен Дядо Коледа дойде предсрочно :)
Двигателят скоро влиза под капака на кугара.
Определено си по-навит от мен :D - миналата година и аз замалко да поръчам един 200 коньов KL-ZE за моята, но като размислих, че ще ми трябва ново ECU и още някои доработки + тунинг на новия мотор ....и всичкото това за няк'ви си 30+ магарета (и половин секунда в минус за 0-100) - врътката вече не ми се стори толкова привлекателна.
Все пак 30 коня са си 30 коня и ще чакам да дадеш отзиви като направиш трампата. *00143*

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0

Мнение от cosworth team ruse » 26 окт 2011, 22:28

уникална работа колега,ти си човека,сподели как върви мотора като го сложиш.че на работа много взеха за плюят едно мондео 2,5 v6 170 коня модела че нищо не ставало от тея мотори :D

Потребителски аватар
TED
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0

Мнение от TED » 27 окт 2011, 00:38

И на мен мерака ми е много.... но първо се почват едни задължителни неща. Да се провери (или смени) съединителя, профилактика на стартера и алтернатора, малко козметика и най-важното сравняване на схемите на мондеото и на кугара. То кугара е еднакав с мондеото ама през 1999 правят малки промени и не знам мотора от кола преди или след това е... Това не е проблем обаче, имам Ford TIS, паркирам колата до двигателя :) и хващам мултицета. Също нямам и оригиналните ключове за новият комп. и ще ставам клиент или на Мотопфое или на някой ключар умелец.

Колкото до вървенето едва ли ще има голяма промяна, май само аз като собственик на колата ще я усетя. Кугара стандартно е 8,5 с от 0 до 100, да стане 8 и какво от това - пак не е "бегачка". Въпросът обаче е принципен, кугара така и не вижда спортна ST200 версия защото спират модела предсрочно. Аз обаче с тази присадка ставам един от малкото собственици на подобно возило. То освен експонатните екземпляри всички други са с двигатели от мондео.

http://www.drivingenthusiast.net/sec-fo ... efault.htm

Изображение

Докарвам го по фасон (той си е същия :)), двигател, скорости и окачване. Остават само оригиналните ST джанти (същите като на мондеото ST200)...

Другият вариант беше донорът да е мондео ST220 02'-07' с неговият 3 литров 226 к.с. мотор, с който колата чувствително повече щеше да върви (заради по-големият въртящ момент основно). Проблемът е че донорът е по-скъп от кугара и е с коренно различна инсталация (затова не могада ползвам неговият си комп.). Също има и леки механични изненади при тази присадка.

С турбиниране на 2.5 или 3 литровия шестак не ми се занимава. Искам колата да е надеждна за всекидневна употреба и дълъг път. Колкото и "рацерите " да не им е приятно това става само с фабрични възли и части. Който мисли различно да не спори с мен а с немските инженери.

През последната година кугара видя доста "подобрения", но все не ми достигаше мерак и време да ги покажа. Сега заедно с двигателя ще ги наснимам.
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн

Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06

Потребителски аватар
TED
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0

Мнение от TED » 09 ное 2011, 02:49

Почна се:

Изображение

Изображение

Изображение

Два двигателя, пък не усетих кугара да върви повече *00147*

Изображение

Ей сега чак златистия мотор се усети че кугара ще става по-мощен от него :shock:

Изображение

Край, издадох се. От известно време кугара има кука... :oops:

Изображение

Така както съм паркирал да не си мислите че вкарах ремаркето на заден ход? Ами не стана, добре че съм як та го избутах на ръка в гаража :wink:

Изображение

Изображение

Изображение

Бая разфасовахме тук. Утре двигателя заминава на пароструйка.

Изображение

Изображение

Това като го видях ми се приплака. Само на един цилиндър имаше мазнотии в изп. колектор, другите бяха "барут". Веднага се сетих колко струва комплект гарнитури за Duratec-a... Бързо развих свещите, а те всичките еднакви, супер готини. Тази на "набедения" цилиндър също :) Погледнах и буталата през дупките, във всеки цилиндър "барут" сухо и почти няма нагар. Ще се сменят гумички на клапаните само, то от тези на изп. клапани е пускало масло в колектора. Няма да свалям главите.

След измиването отвън наред е да се свали картера. Искам да огледам основните и биелните лагери как са. То и без това е омаслен отдолу двигателя и ще се сменя гарнитурата.
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн

Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06

Потребителски аватар
TED
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0

Мнение от TED » 10 ное 2011, 00:39

Днес двигателя отиде на баня. (това само как звучи...)

Изображение

Изображение

Изображение
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн

Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06

Потребителски аватар
TED
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0

Мнение от TED » 29 дек 2011, 01:24

Тадааа...

Изображение

За съжаление обаче това не е ST200 двигателя. Хамериканците му викат "SVT lite upgrade" и всъщност е само прехвърляне на долен и горен смукател, дросела и филтърната кутия от донора SVT Contour (аналога на Mondeo ST200 там). Идеята е двигателя да "диша" по-добре, защото смукателите вече са с по-голям диаметър. Резултата е +10 к.с., мерен от братята хамериканци.

Изображение
Изображение

Вижда се по-големият диаметър на дросела.

Изображение

Отгоре е долният смукател от ST200, с по-голям диаметър на портовете и със зелени инжектори. Отдолу до белите инжектори е "оригинала". Инжекторите се прехвърлят когато се сменя компютъра, защото зелените са с по-голям дебит и "оригиналният" компютър не може да ги управлява коректно. Резултата би бил богати смеси.

Изображение

Отгоре е филтърната кутия от ST200, а долу е "оригиналната". На ST-то е с по-големи отвори и с допълнителен порт за студен въздух насочен напред, който се намира точно под акумулатора.

Изображение
Изображение

На тези две снимки се вижда как надупчих долният смукателен колектор за да монтирам щуцерите за газта. Постарах се да е максимално близо до бензиновите дюзи, а не както беше преди. На следващата снимка е старият горен колектор и се вижда че там бяха щуцерите на газовото. Това е на около 15 см по-нагоре от бензиновите дюзи и не е много добре (но е по-лесно за газаджиите :) )

Изображение

Изображение

Като заговорихме за газта ето как изглежда бензинова дюза след 60 000 км на газ. До нея е "девствена", карана само на бензин. Колата не правеше никакви проблеми. Представете си как изглеждат дюзите на кола с проблеми...

Малко работна атмосфера...

Изображение
Изображение
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн

Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06

Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1929
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0

Мнение от didon80 » 29 дек 2011, 10:04

Браво, страхотни детайлни снимки на СТ200 двигателя!
Определено разкриваш неща, които предполагам са били неизвестни за повечето потребители във форума.
Продължавай все така, снимай всичко по монтажа и чакам скоро да се похвалиш с уникалния Кугър СТ200.........
Какъв е разхода на гориво(бензин + газ) на шестака в града?

Потребителски аватар
naze
потребител
потребител
Мнения: 501
Регистриран: 16 юни 2008, 21:49
Модел на автомобила: Citroen ZX 1.4i 95''
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0

Мнение от naze » 31 дек 2011, 08:48

ее браво .. супер коледен подарък :) и много добре обяснено и представено ;) евала евала _friends_
криза.. :)

Потребителски аватар
TED
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0

Мнение от TED » 25 яну 2012, 01:09

Малко се унесох и не съм обновявал темата. ST200 двигателя е на пълен основен ремонт, ще става като нов :) Събрал съм много снимки, но ще ги кача като всичко е готово.

Сега за разхода на гориво. Подчертавам че това е МАКСИМАЛНИЯТ градски разход за тази кола. Колата се кара сега зимата на кратки разстояния по 5-10 мин. и точно като е загряла спирам за по 1-2 часа (такава ми е програмата). В града карам като "отвързан" и ако мина порай вас най-вероятно ще отнеса псувня... Та така разхода ми е 18 л/100 газ + 10 лв. бензин на седмица. А сега познайте може ли шестак да се кара на бензин :)

Ето и последните ми премеждия с кугара. Точно с колегата 2v6 си водехме кореспонденция за това че кугарът му държи висока температура на двигателя и най вероятният виновник е водната помпа. Тогава без предупреждение ми текна моята помпа, ама не да таи а минавам града с 2 литра вода и това зимата...

Свалих я и виждам това:

Изображение

Шибърът и е тотално износен и тече по оста, също явно е стържела някъде. Резерната (от ST200 двигателя) съвсем не е така.

Изображение
Изображение

Тогава се разрових по нета и намерих следното:

http://www.talkford.com/topic/136014-v6-water-pumps/ - Тук има снимки как и защо се прецакват
http://www.talkford.com/topic/139491-mo ... -pump-fix/ - а тук е решението на проблема

Като погледнах при мен намерих металната "чинийка" с дупка, която беше повредила тялото на помпата.

Изображение

Това пък е тялото което дойде със ST200 двигателя. Там някой т.нар. "майстор" в Англия тотално беше махнал "чинийката" като е подменял помпата. Това е все едно да сглобиш двигател бе сигменти... Става все едно си бъркаш кафето, разбъркано е ама няма дебит помпата.

Изображение

Изображение

В единия от линковете горе пича разправя как "чинийката" направо е пробила тялото на помпата...

Ето как аз си отремонтирах помпата и сглобих всичко, като идеята е да се закрепи сигурно "чинийката" към тялото. Проблема е че е супер тънкостенно и не трябва да се пробие при модификациите. Решението е малко силикон и две малки самонарезни болтчета.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Понеже за ремонта се сваля помпата с тялото и е един малък празник.

Изображение

Изображение
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн

Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06

Потребителски аватар
Erudit
потребител
потребител
Мнения: 101
Регистриран: 22 яну 2012, 23:04
Модел на автомобила: Ford Mustang 3.8i
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0

Мнение от Erudit » 25 яну 2012, 23:45

Тоше пазиш ли още Мондеото от Аватара.Заедно ги регистрирахме в Кат 2004-та.Аз сега яко тунинговам Астрата след дълги години забрава в гаража.

the_gotinia
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 08 мар 2011, 18:58
Модел на автомобила: Ford Cougar 2.0 16V
Status: Извън линия

Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0

Мнение от the_gotinia » 26 фев 2012, 18:44

Здравейте и то мен.Държа да отбележа че ТЕД просто цепи с КОТКАТА.Евала за ентусиазма и всичката работа,а и темата е много полезна.Аз имам КОТКА също ,но е по мъничката от към двигател и съм доволен че изчетох темата защото бях решил да сменям цялата изпускателна система за някое и друго конче отгоре,но видях че колегата е написал че не е усетил почти никаква разлика пък цифрата си я бива за нова.Благодарско за инфото ТЕД!Ако има някъде събор ще се радвам се запознаем ;)

Потребителски аватар
BIGFORDFAN
потребител
потребител
Мнения: 1368
Регистриран: 03 май 2007, 05:06
Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0

Мнение от BIGFORDFAN » 07 авг 2013, 17:40

Чак сега попаднах на тази тема, ако може колегата да покаже как изглежда колата днес, а и снимките не се виждат, предполагам че и на други хора ще им е интересно да разгледат цялата тема...

Потребителски аватар
Dani_Barabani
потребител
потребител
Мнения: 2619
Регистриран: 15 яну 2009, 17:47
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi, 2010 юни
Местоположение: София, ж.к.Хаджи Димитър / ж.к.Бъкстон
Status: Извън линия

Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0

Мнение от Dani_Barabani » 07 авг 2013, 21:12

Заповядай на събора и може да го видиш на живо, а не на снимка ;)
Всъщност как ли ще ни изненада ТЕD? >:D<:
Изображение
Изображение Изображение

Потребителски аватар
TED
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Ford Cougar 2.5 V6 ---- v2.0

Мнение от TED » 10 яну 2014, 16:25

Най-накрая привърших с проекта за ъпгрейд на предните спирачки на кугара от 278 мм на 300 мм. Подобрението на спирачките се постига не само поради по-големият диаметър на диска, но и поради по-голямата площ на накладките.
Целият процес и всички части са същите за Mondeo MK1 и MK2.

Всичко започна преди две години след като прочетох статията от този линки:

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?tit ... Conversion

Това е най-евтиният възможен ъпгрейд на спирачките за Mondeo MK1/2 или Cougar. Всички други варианти (спирачки от Focus RS, ST220 или четири бутални афтърмаркет) са поне няколко пъти по-скъпи.

Първо си намерих четири бутални апарати Brembo от Peugeot 406 Coupe, но за тях трябват 330 мм дискове от Focus RS MK1 и поне 17" джанти. Това означаваше да изхвърля и двата си комплекта джанти, поради това се отказах. Иначе погледнах как стоят и хич не беше зле...

Изображение

Изображение

Изображение

Закрепването към шенкела става с ето такива адапрени планки, които се продават готови.

Изображение

Изображение

Изображение


След като варианта Brembo отпадна се заех със ST170 ъпгрейда. Необходимите неща са:

1. Предни спирачни апарати от Mondeo MK3 (няма значение с какъв двигател, всички са еднакви) - от автоморга
2. Прени накладки за Mondeo MK3 - нови
3. Предни дискове за Focus ST170 - нови EBC
4. 3 мм дебели якостни дистанциращи шайби - слагат се между спирачният апарат и шенкела.
5. По-дълги (с поне 3мм) якостни болтове за закрепване на апарата към шенкела.

Желателно е за се купят и:

6. Ремонтен комплект за прени спирачни апарати на Mondeo MK3
7. "Спортни" предни спирачни маркучи за Mondeo MK2


Предните спирачни апарати за Mondeo MK3 ги купих от моргата на автосервиз ДРАКОН в Пловдив. Там всичките им части са от английски автомобили и естествено апаратите бяха бая ръждиви. Последва пълно рециклиране (даже и на задните апарати), слагам няколко снимки, а подробен гайд има тук:

http://www.talkford.com/topic/186773-mk ... ild-guide/

Почистени и поцинковани:

Изображение

Изображение

Боядисани с термоустойчива боя за спирачни апарати:

Изображение

Ремонт на предните апарати:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Ремонт на задните апарати:

Изображение

Като си видях шенкелите и не издържах, дадох ги на пясъкоструй и ги боядисах с трикомпонентна боя.

Веднага след пясъкоструя.

Изображение

Боядисани.

Изображение

Ето ги новите дискове в стравнение със старите (278 мм vs 300 мм):

Изображение

Изображение

Така протича монтажа. Виждат се новите болтове и 3 милиметровите дистанциращи шайби.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Така изглеждат вече монтирани.

Изображение

Изображение

Ето ги и задните спирачки - рециклирани и боядисани апарати, нови дискове и накладки.

Изображение

Изображение

Изображение


Сигурно сте забелязали че дисковете са жълти, това е галванично покритие - жълт кадмий. Идеята е по-време на употреба главината и каналите на диска да не ръждясат. Естествено е и много по-красиво :)

Цената на целият проект - ъпгрейд на предните спирачки, нови дискове с накладки за отпред и отзад, галваничните покрития и боите ми излезна около 500 лв. Имайте в предвид че всичката работа си я свърших сам и частите са купувани с най-големите възможни отстъпки.
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн

Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта