Страница 1 от 1

Форд Ескорт CL комби

Публикувано: 02 окт 2009, 15:21
от dizela
Здравейте, дълго време се колебах, дали да представям моята кола. В крайна сметка видях, че с желание и средства всичко е поправимо и аз ще се постарая да направя моя форд приличен.
Първата регистрация на моя форд е от 1991г. аз го ползвам от една година, като го купих от приятел в Благоевград. Модела на Ескорта е CL комби. Двигателя е 1 800 кубика, дизелов - 60 конски сили. Освен стандартната смяна на консумативи, досега съм сменил тампони на предните носачи и маншони. С колегата от Перник, Марио, закърпихме пода, защото бях останал на мокет. Останаха ми праговете и едно петно на калника, които ще оправя до зимата. В момента карам с джанти 13, но смятам да премина на R 14 от догодина. Ще освежа джантите, като отново ги боядисам в черно. Имам пукнатини в кита на вратите и капака, но и за тях ще взема мерки. Колата ми е изключително удобна, защото пътувам всяка седмица Благоевград - Перник и имам много багаж. По Форд Ескорт се запалих от рали шампионатите в България. Сега дизела няма нищо общо със спортните модели, но ми харесва и ми върши много работа. Снимките можете да видите тук http://dizela.snimka.bg/automobiles/ford.428100" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; Периодично ще допълвам албума, за да видите цялата кола. На снимките сме моя ескорт и мондеото на Марио, което е много по-здраво и поддържано. То ми служи за пример :)

Re: Форд Ескорт CL комби

Публикувано: 05 окт 2009, 13:13
от vanko
със здраве да си я караш .И аз подкарах комби Дизел-уж по неволя ама взе че ми хареса :D

Re: Форд Ескорт CL комби

Публикувано: 05 окт 2009, 15:12
от dizela
Мерси за пожеланието, тежат си на мястото комбитата :D Само ръждата е в състояние да ги спре :D Ти какво комби караш сега колега?

Колеги, според вас кое е по-удачно за тази кола, джанти 13 или 14?

Re: Форд Ескорт CL комби

Публикувано: 06 окт 2009, 09:40
от vanko
Ескорт-\"94 комби-1.8TD-90k.с

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 13&t=15826" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Форд Ескорт CL комби

Публикувано: 06 окт 2009, 14:22
от dizela
Предстои ми стягане на праговете за зимата, поне една боя ще им сложа, ако не успея да ги сменя. Колеги, моля дайте ми идея какво да сложа около капачката на резервоара. Почти всеки път, когато ми зареждат "професионалистите" на бензиностанцията ми пускат струя дизел. Имам чувството, че са превърнали в запазена марка да ти поцедят до бронята и да ти съсипят всичко. Има ли някаква лепенка или материал, който да ми предпазва около капачката на резервоара. :?

Re: Форд Ескорт CL комби

Публикувано: 08 окт 2009, 20:01
от vanko
досега съм карал с 13\',но съм намислил да я слагам на 14\' за другото лято

Re: Форд Ескорт CL комби

Публикувано: 08 окт 2009, 20:31
от peshaka
dizela написа:Предстои ми стягане на праговете за зимата, поне една боя ще им сложа, ако не успея да ги сменя. Колеги, моля дайте ми идея какво да сложа около капачката на резервоара. Почти всеки път, когато ми зареждат "професионалистите" на бензиностанцията ми пускат струя дизел. Имам чувството, че са превърнали в запазена марка да ти поцедят до бронята и да ти съсипят всичко. Има ли някаква лепенка или материал, който да ми предпазва около капачката на резервоара. :?
Ами наливай си сам така ако олееш може да се сърдиш само на себе си :wink:

Re: Форд Ескорт CL комби

Публикувано: 09 окт 2009, 08:46
от dizela
Да, и на мен в сервиза ми казаха, че е по-добре с R 14 и сигурно ще ги сменям.
За наливането - те и без това докато дойдат може да си налееш сам. Аз и сам си наливам де, ама като решат хората да са любезни и как да им откажеш. :D

Re: Форд Ескорт CL комби

Публикувано: 09 окт 2009, 17:20
от vanko
наливай си от туба и си се поливай колкото душа ти иска,хем няма да ръждясва :D:

Re: Форд Ескорт CL комби

Публикувано: 01 апр 2010, 09:22
от dizela
Здравейте, моя форд още е в движение. Благополучно изкарах зимата със старите свещи. Понеже дадох много мнения за палене на двигател чист дизел във форума, вчера моята колата запали от четвъртия път и то едва едва. После нямаше проблеми. Огледах си свещите и се оказа, че около 4 цилиндър виждам гориво. Това означава, че свеща е идгоряла, нали? Ако бъркам, моля поправете ме. На всичкото отгоре някой ми откраднал чистачката - шофьорската като за първи април :D Весели празници, поне ще има време да някой да си ревизира колата

Re: Форд Ескорт CL комби

Публикувано: 02 апр 2010, 09:31
от Conan_1
Здр. това че виждаш гориво покрай тая свещ не значи че е изгоряла по-скоро някое маркучле сълзи, за жалост свещите се свалят трудничко ,но ако си мераклия ги свали и провери на акумулатора.Не се лъжи за този простичък двигател да купуваш скъпи свещи - искрата могат да се намерят от 4-7 лв бройката и ще се учудиш колко дълго карат, като палиш пуши ли ти бяло и кашля ли за известно време преди да заработи нормално ако да може да е свещ, провери и клапан4ето на горивопровода което не позволява нафтата да се връща към резервоара да не е заминало(то е чено , кръгло и се налира над тръбичките на дюзите) че мойта дизелка от това не палеше.На първо палене подгрявай по 2 пъти докато цъкне и пали с малко газ.
Иначе този двигател е много корав и почти няма какво да му стане, а колицата ти е стегната и с малко желание във времето ще стане досущ като мондеото, много безаварийни километри и да се слушате взаимно. _friends_ :D:

Re: Форд Ескорт CL комби

Публикувано: 02 апр 2010, 15:40
от vanko
Колега може и без да сваляш свещите да ги провериш.Просто откачи шината(кабела дет ги захранва всичките).После с едно кабелче им подаваи (+) от акумолатора ако се получи искра при допира на кабела ,значи свеща работи и така докато ги провериш всичките.
Успех и да напишеш кво е станало после

Re: Форд Ескорт CL комби

Публикувано: 06 апр 2010, 09:03
от dizela
Здравейте колеги, благодаря Ви за мненията. Проблемата се оказа следната: Теча беше от крайната запушалка на маркучите за остатъчната нафта. Тази запушалка се беше разцепила и течеше. За свещите ме заблуди трудното палене. Оказа се, че горивния филтър е запушен напълно и няма гориво в двигателя. Сега с новия филтър колата вече работи много добре и се опитва да завърти гуми дори. Свещите ги проверихме и се оказа, че са здрави всичките. Проверихме ги с нещо като фазомер, като и подадеме ток от плюса и то свети, ако свеща работи. Засега карам с чешки свещи от 12 лв., но наложи ли се ще пробвам и Искрата. Сега паленето е детска игра. Иначе за стягането - малко по малко ще я докарам до вида на мондеото. Корав е мотора наистина. Това, че е по-слаб като конски сили ме компенсира с надеждност до тук. Поздрави на всички

Re: Форд Ескорт CL комби

Публикувано: 10 апр 2010, 00:50
от Sparco24
имам същия Ескорт.. и няма грешка... *00138*

Re: Форд Ескорт CL комби

Публикувано: 10 апр 2010, 01:19
от Next
За да нямаш проблеми с паленото си вземи БОШ всичко друго е :-8-:

Re: Форд Ескорт CL комби

Публикувано: 12 апр 2010, 17:02
от dizela
Вече нямам проблеми с паленето. Имам обаче един проблем, който не мога да разреша. Когато карам, резервоара ми се изпразва. Колкото повече карам, толкова по-малко течност остава. Налага ми се често да наливам. Вие имате ли го този проблем. Ако някой знае как се разрешава, да пише на ЛС или тук в темата.

Re: Форд Ескорт CL комби

Публикувано: 12 апр 2010, 18:10
от Next
И аз го имам този проблем. Постоянно ми светва една гадна лампичка дети ми иска пари за да изгася ама няма начин :evil: .

Re: Форд Ескорт CL комби

Публикувано: 22 апр 2010, 16:10
от dizela
Здравейте колеги. Днес сложих две нови гуми Dayton 175/70/R 13 на Ескорта. Не знам дали мястото на коментара е тук, но моля ако някой има впечатление от тази марка да пише. Взех две гуми, за да ги пробвам. И по цената, и по коментарите разбрах, че това са гуми от ниския клас. Пишат, че били по-добри от Корморан и Тигър, Вие имате ли впечатления? Най-много ме интересува на мокро как ще се представят, тъй като това си е доста опасно вече.

Re: Форд Ескорт CL комби

Публикувано: 21 май 2010, 11:00
от dizela
Здравейте колеги, преди няколко месеца с един монтьор направихме едно "подобрение" на ескорта. Тампона, който е със стойка за двигателя има една тежест - около 15 кг. Със сигурност тя си има своята роля, но ние я махнахме. От тогава съм направил около 5 000 км. и не усещам някаква съществена разлика в управлението, дори волана се върти малко по-леко. Някой правил ли е подобна интервенция? Дали съществува някаква опасност? Единственото ми притеснение е за мокър терен, където е нужно голямо сцепление. В снега не съм усетил да има отрицателен ефект. Според Вас допуснал ли съм грешка, че махнах тежестта?

Re: Форд Ескорт CL комби

Публикувано: 18 юни 2012, 20:17
от dizela
Здравейте. Виждам, че темата все още не е изтрита. Моят ескорт е история вече за съжаление. Имах повреди в помпата и много ръжда и я издадох на вторични суровини. Ако модераторите решат, нека трият темата. Едва ли някой се интересува какво се случва при издухал двигател.