Фокус ТДДИ на PcMan
- ffmk1l
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 15 авг 2008, 14:16
- Модел на автомобила: Focus MK1 2.0 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Фокус ТДДИ на PcMan
Сега, ЕТ-то ти е 52.5, недей гледа. Проблем може да имаш не само отпред, но и отзад при натоварена кола. Послушай ме, трябват ти джанти със следните параметри:
7х17, ако е 7.5 може да имаш проблем!
4х108 - междуболтово разстояние
ЕТ - по-голямо от 40, близко до оригиналното!
втулки на 63.3мм, ако отвора е по-голям
Поздрави!
7х17, ако е 7.5 може да имаш проблем!
4х108 - междуболтово разстояние
ЕТ - по-голямо от 40, близко до оригиналното!
втулки на 63.3мм, ако отвора е по-голям
Поздрави!
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус ТДДИ на PcMan
Мерси!Сега погледнах моите, наистина ЕТ-то изглежда много голямо, вероятно 52.5 както казваш. Както са спиците, почти веднага от вътрешната страна започва барабана, дори сами барабан си има изнасяне навън с цен ЕТ-то да е по-голямо на джантите.
Значи няма намиране такива джанти, хем дам и харесват хем да са 4х108 17", хем 7J, пък и голямо ЕТ да са. Проблема е, че ако е по-голямо ЕТ-то фланци решават проблема, ако е по-малко решение няма защото не липсва материал, а има такъв излишен.
Ако debug беше из форума да го питам кое ЕТ е, само знам, че е 7.5J, със сигурност би ме ориентирал до какви граници извън (това е ясно) заводските спецификации мога излезна. Ако гледам тях трябва зимата да карам с 205/50/16, или да търся невъзможни за намиране или мега скъпи 17ки с огромно ЕТ, 7J и 215/40/17 за тях.. Заводски bullshi*.. Ако бях с някой голф веднага щяха да ми кажат до колко мога да излезна от границите, и джанти и всичко се намира веднага, ама не - къде фокус в Б-я с 17ки/помогне колко да излизам от заводските, а винаги може да се излиза от тях ако знаеш как/до колко, винаги. Така 6 месеца не можех да разбера дали 205/55/16 ще са ок, сега пак се почва !@#$^&
Значи няма намиране такива джанти, хем дам и харесват хем да са 4х108 17", хем 7J, пък и голямо ЕТ да са. Проблема е, че ако е по-голямо ЕТ-то фланци решават проблема, ако е по-малко решение няма защото не липсва материал, а има такъв излишен.
Ако debug беше из форума да го питам кое ЕТ е, само знам, че е 7.5J, със сигурност би ме ориентирал до какви граници извън (това е ясно) заводските спецификации мога излезна. Ако гледам тях трябва зимата да карам с 205/50/16, или да търся невъзможни за намиране или мега скъпи 17ки с огромно ЕТ, 7J и 215/40/17 за тях.. Заводски bullshi*.. Ако бях с някой голф веднага щяха да ми кажат до колко мога да излезна от границите, и джанти и всичко се намира веднага, ама не - къде фокус в Б-я с 17ки/помогне колко да излизам от заводските, а винаги може да се излиза от тях ако знаеш как/до колко, винаги. Така 6 месеца не можех да разбера дали 205/55/16 ще са ок, сега пак се почва !@#$^&
- ffmk1l
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 15 авг 2008, 14:16
- Модел на автомобила: Focus MK1 2.0 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Фокус ТДДИ на PcMan
Може да ме намериш всяка вечер на посочения в подписа ми skype, каквото мога, ще ти помогна, притежателите на Фокус-и трябва да си помагаме!
- Next
- потребител
- Мнения: 341
- Регистриран: 30 мар 2008, 17:33
- Модел на автомобила: Ford Focus 2004, BMW E46 Х2 ,Nissan Navara 2.5di
- Status: Извън линия
Re: Фокус ТДДИ на PcMan
Кой го казваvenelin1979 написа:притежателите на Фокус-и трябва да си помагаме!
Инъче по темата. Намери си с ЕТ 35 до 40 стоят приятно изнесен навън и никъде не опират или нещо подобно
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус ТДДИ на PcMan
Да, намери си ЕТ 35-40 - лесно звучи. Нищо, че от 11 месеца търся да не са грозни, въобще непасващи на такъв фокус, или пък да не са на 800лв втора ръка, или най-обичам изобщо да не се намират с правилните ЕТ-та, ширина до 7J и т.н., кой ли кара форд с ал.джанти, още повече с 4 отвора! Успех с не грозни джанти, голямо ЕТ, 7J 17" си пожелавам. Това да имаш фокус в България не знам на какво е равно!! Едно нещо няма за него!! За ситроен и пежо са тези малки ЕТ-та. Намерих си лятото много готините 17ки мп3 от фокус оригиналните, тръгнах да ги взимам веднага, на секундата, и брата на собственика на джантите ги бил продал на предния ден без да знае собственика, пък ми обещал и аз пътувам.. кажете ми вие какво е да имаш фокус в Б-я! Втори такива джанти в Б-я не съм виждал, то фокус 3врат почти не виждам, какви джанти!
В UK има добри предложения, всички с pick up от бг фирма посредник, или 40 паунда до пак до нея в UK, от там до Б-я 4х 9кг х 1 паунд х курса на паунда + 5ст на всеки паунд за прехрана на банката. Накрая ти излизат като нови.
Като всички караме с 14ки и 13ки в Б-я и аз да карам с такива.. По-добре да си запаля колата отколкото да карам с 14ки, и 16ките са малки, за това няма джанти за мен - визията е нищо в Б-я, да живее профил 70 може и по-голям и желязната джанта с размер на зърно!
Поне като успея накрая кефа ще е двоен!
В UK има добри предложения, всички с pick up от бг фирма посредник, или 40 паунда до пак до нея в UK, от там до Б-я 4х 9кг х 1 паунд х курса на паунда + 5ст на всеки паунд за прехрана на банката. Накрая ти излизат като нови.
Като всички караме с 14ки и 13ки в Б-я и аз да карам с такива.. По-добре да си запаля колата отколкото да карам с 14ки, и 16ките са малки, за това няма джанти за мен - визията е нищо в Б-я, да живее профил 70 може и по-голям и желязната джанта с размер на зърно!
Поне като успея накрая кефа ще е двоен!
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус ТДДИ на PcMan
Набързо кратки впечатления на сухо преди зимата - Изключително тихи .. По-мека возия и кормилото се върти по-лесно.
Снимки гумите преди монтаж: http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 60#p316974
Крика на колата ме вбесява и е правен да унищожава прага, а моя е и боядисан - да унищожава и боята, затова още не са ми пръснати барабаните, крика не е правен за фокус1 с прагове, форд са спали просто и кракто казано, сега само ако спукам гума ще го използвам.
Ласата-Последните 2 зими по 5000км на зима с тасове разбира се, 1та със сиерата, 2рата със фокуса. Първата си зима 07/08 прекараха в гаража заедно със сиерата, сега пак там отиват-повече работа ще свършат ако потрябва временно 2ра кола зимата и не само, вместо продажба за без пари. Както е с гражданска,винетка,гтп и е изправна на 100%.
Последна промяна от PcMan на 25 мар 2011, 21:40, променено общо 6 пъти.
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус ТДДИ на PcMan
Почти невиждано нещо, за сметка безкрайно полезно и почти спиращо разрушаването на боя и лак по предни калници, боядисани прагове, врата и заден панел, както и ограничава до минимум събирането на киша по целия праг, също така колата се нахвърля 100 пъти по-трудно особено когато е просто мокро с малки лакви отвън - предни калобрани, фабрична опция за фокус 1 с пластмасови прагове, трябваше да ми ги боядишат, но там стана една сложна.. и така не са грозни, следят линията на калника и не са големи и набиващи се на очи, както се казва i'm loving it, лятото изчезват - летните гуми не са лопатки за камъни, киша и кал като зимните, и няма да стоят добре с 215/40/17 на 35градуса и валежи 2 пъти в месеца:
Троян-Кърнаре: след качване на северния склон(повече вода,киша,доста сняг в този ред нагоре) + хвърлен пясък навсякъде, най-много се гази където няма сняг. На фона е киша, защото е на открито, преди завоя е снежец Насъбралата се киша (дори престояла през нощта и замръзнала) се маха изненадващо лесно с голи ръце и пада цялата наведнъж (и без това не е много и по целия праг както без калобрани - трагедия беше), изглежда не може да се залепи здраво за материалът им, само колкото да е там. Без коментар колко пазят (и още 3 дни преди това) от всякакви мизерии, образувания:
Троян-Кърнаре: след качване на северния склон(повече вода,киша,доста сняг в този ред нагоре) + хвърлен пясък навсякъде, най-много се гази където няма сняг. На фона е киша, защото е на открито, преди завоя е снежец Насъбралата се киша (дори престояла през нощта и замръзнала) се маха изненадващо лесно с голи ръце и пада цялата наведнъж (и без това не е много и по целия праг както без калобрани - трагедия беше), изглежда не може да се залепи здраво за материалът им, само колкото да е там. Без коментар колко пазят (и още 3 дни преди това) от всякакви мизерии, образувания:
Последна промяна от PcMan на 26 яну 2011, 17:46, променено общо 13 пъти.
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус ТДДИ на PcMan
За бояджийски работи на такива "дранкулки" ходя в Юве и Ко. Попринцип го водят скъп сервиз, но капачката за пръскалките на фаровете ми я пръснаха за 10 кинта, като за сравнение в МП ми искаха 50тина лева. Предполагам 2те ще ти ги пръснат за около 20 левчета, а цветовете ги догаждат перфектно (по-скоро догаждА - колористката е една кака )
При мене като гледам сега май едната пластмаса от подкалника се е откъртила от леда, забравих да погледна след мивката вчера, а сега не мога да различа нищо в тая мизерия
При мене като гледам сега май едната пластмаса от подкалника се е откъртила от леда, забравих да погледна след мивката вчера, а сега не мога да различа нищо в тая мизерия
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус ТДДИ на PcMan
След 3 месеца в гардероба (поръчана от ebay.co.uk за 9.99gbp+2.90лв за посредническата компания с бус до офиса им в София) и използването на специална контрираща скоба, старата чистачка се предаде, и ето я новата. Изненадата беше, че няма шлици, а медно конусовиден отвор, същия на размери и форма, но без шлици като старата. Дори не трябваше силно стягане и всичко заработи перфектно. Ако си намеря и Ronal 17ки от тази генераия фокус, последвани от по-ниски eibach, задно крило st170 като на венелин, затъмняване на задните 3 стъкла с качествено фолио и поне задните фарове(предните може само тестово как ще станат.. с по-слабо затъмнение), до лятото, ще съм безкрайно доволен. Снимка 3 дни след миене и 40км софийско
Последна промяна от PcMan на 14 май 2011, 23:34, променено общо 6 пъти.
- amplified
- потребител
- Мнения: 465
- Регистриран: 16 фев 2008, 02:29
- Модел на автомобила: 2008 Mondeo MkIV Duratec 2.0 145bhp Тitanium X
- Местоположение: Бургас-София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус ТДДИ на PcMan
Супер е колицата
Много младежки вид има с тия бели мигачи отпред и като цяло, а пък хич не можеш да й дадеш годините на които е! Изглежда оня ден излязла от завода.
На мен още ми е криво, че мондеото не е с фабрично тонирани задни стъкла, защото старата ми кола беше затъмнена със скъпо фолио, обаче отблясъците от реотаните отзад ме подлудяваха. Много ме и дразнеха местата с балончета по края на стъклото, където са черните точки. На задното стъкло най-видимо се получава по-светла рамка около стъклото. Иначе визията с леко затъмнени стъкла става съвсем друга.
Много младежки вид има с тия бели мигачи отпред и като цяло, а пък хич не можеш да й дадеш годините на които е! Изглежда оня ден излязла от завода.
На мен още ми е криво, че мондеото не е с фабрично тонирани задни стъкла, защото старата ми кола беше затъмнена със скъпо фолио, обаче отблясъците от реотаните отзад ме подлудяваха. Много ме и дразнеха местата с балончета по края на стъклото, където са черните точки. На задното стъкло най-видимо се получава по-светла рамка около стъклото. Иначе визията с леко затъмнени стъкла става съвсем друга.
-
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 14 юни 2008, 02:24
- Модел на автомобила: Focus
- Местоположение: БС
- Status: Извън линия
Re: Фокус ТДДИ на PcMan
Супер е колата!
p.s.
Случайно ги видях, но са 16":
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 13&t=44693" onclick="window.open(this.href);return false;
p.s.
Случайно ги видях, но са 16":
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 13&t=44693" onclick="window.open(this.href);return false;
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус ТДДИ на PcMan
Благодаря, точно такъв модел си търся, 17". Въпреки това му писах веднага - щяха да заменят сегашните ми 16ки, а 17ки ако се намерят намерят, 16 зима, 17 лято. Един модел 2 размера би било гот. Ако открия 17" мисля за 215.45.17 зимата, 215.40.17 лятото (фабричния си размер, с такива ще бъдат купените), все по-добри стават нашите пътища, а с моето голямо каране няма и 10 000км на зима, само по най-големите основни пътища, защо пък да не се изхвърля като по нови коли на зимни 17.
Писах на човека на 2ри когато видях препратката ти (мерси), но още на 30ти когато е била публикувана човек от Търговище ги е запазил, на 2ри са били пратени към него. Не съм внимавал на 30ти + малшанс. Сега работя по друг източник за такива, но 17" каквито най-искам, дано се получат нещата скоро, дано силата бъде с мен! Направо реве за 17" с по-малко ЕТ и снижаване, но джанти най-вече
10х за оценките.
Писах на човека на 2ри когато видях препратката ти (мерси), но още на 30ти когато е била публикувана човек от Търговище ги е запазил, на 2ри са били пратени към него. Не съм внимавал на 30ти + малшанс. Сега работя по друг източник за такива, но 17" каквито най-искам, дано се получат нещата скоро, дано силата бъде с мен! Направо реве за 17" с по-малко ЕТ и снижаване, но джанти най-вече
10х за оценките.
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус ТДДИ на PcMan
Най-накрая, стъпихме на толкова желаните фабрични за мк1 ронал 17 с 215/40/17 (остава и същия модел 16" (фиеста) да си открия за зимните обувки)
Капачките бяха временни, за да прикриват ръждясалите секрети, вече ги няма поради купни нови секрети без забележки, старите чакат къде и как ще бъдат никелирани. Благодарности на pyrhel за ъпдейта, както и на amplified и venelin1879 И тримата са големи пичове, и отблагодаряване ще има
яз.Батак в комбина с e36 318i
Ето ви състояние на интеркулер:
Капака на кулера е със затворен край, т.е. въздуха е предвиден да минава през кулера по този начин да го охлажда, когато кулера е запушен с мизеря ? Потока спира и ефекта е почти сякаш липсва кулер. Нямах оплаквания, но не съм и карал друг тдди 90. При махане на капака (четене по UK форуми) колата стана по-рязка при подаване на газ особено на скорост над 80км да кажем, когато потока въздух си е добър. Продухването ще подобри още работата на кулера.. Радиатора(на антифриза) няма нищо общо като състояние, само малко мухи. Разположението, размерите и факта, че през кулера трябва да минава целия поток, е довел с годините до грозното задръстване. To be done.
Ето и PCV клапана, омасляването бе очевидно и дразнеше.. Достъпа е лош, след доста играчка и желание извадих влизащите в него 2 горни тръби (има 3та отдолу, отиваща в картера, но около нея нямаше масло.. и без това няма достигане до нея без подемник и разглабяне на Х неща). Изчистих всичкото масло, тръбите, огледах дали са повредени (не са), върнах всичко и сега наглеждам. Мислех да сложа по-силни скоби (дори си купих), но първо ще наблюдавам. Текущите скоби не са силни, а с годините 100 проц отслабват поради типа им и вибрациите.
Затрих снимките от достигането до машинката за заключване на вратата, която бе изчистена, смазана и върната. Изглежда лесно, но има малко тънкости при махането (тя не се маха напълно, а се извърта за да се покаже). Като цяло машинката щракаше бавно при заключване най-вече, не ударно като на изправната. Поради това понякога не заключваше, със здраво изчистване и смазване се оправи проблема (вече месец не се е явявал).
Следват 40/40 eibach, затъмняване на стъклата без предното, затъмняване на поне всички задни светлини + бели светулки за номера. Задно крило като на венелин, както и махане на грознит стойки на номерата и черния ръб боя (PavelMinchev ).
Доста желано, намерено и получено вече(компресора обратно на очакването вкарва като змей за нула време Накрайника е с резба, вместо да държиш постоянно. Целия кит е малък и лек, на снимките се лъжех):
Капачките бяха временни, за да прикриват ръждясалите секрети, вече ги няма поради купни нови секрети без забележки, старите чакат къде и как ще бъдат никелирани. Благодарности на pyrhel за ъпдейта, както и на amplified и venelin1879 И тримата са големи пичове, и отблагодаряване ще има
яз.Батак в комбина с e36 318i
Ето ви състояние на интеркулер:
Капака на кулера е със затворен край, т.е. въздуха е предвиден да минава през кулера по този начин да го охлажда, когато кулера е запушен с мизеря ? Потока спира и ефекта е почти сякаш липсва кулер. Нямах оплаквания, но не съм и карал друг тдди 90. При махане на капака (четене по UK форуми) колата стана по-рязка при подаване на газ особено на скорост над 80км да кажем, когато потока въздух си е добър. Продухването ще подобри още работата на кулера.. Радиатора(на антифриза) няма нищо общо като състояние, само малко мухи. Разположението, размерите и факта, че през кулера трябва да минава целия поток, е довел с годините до грозното задръстване. To be done.
Ето и PCV клапана, омасляването бе очевидно и дразнеше.. Достъпа е лош, след доста играчка и желание извадих влизащите в него 2 горни тръби (има 3та отдолу, отиваща в картера, но около нея нямаше масло.. и без това няма достигане до нея без подемник и разглабяне на Х неща). Изчистих всичкото масло, тръбите, огледах дали са повредени (не са), върнах всичко и сега наглеждам. Мислех да сложа по-силни скоби (дори си купих), но първо ще наблюдавам. Текущите скоби не са силни, а с годините 100 проц отслабват поради типа им и вибрациите.
Затрих снимките от достигането до машинката за заключване на вратата, която бе изчистена, смазана и върната. Изглежда лесно, но има малко тънкости при махането (тя не се маха напълно, а се извърта за да се покаже). Като цяло машинката щракаше бавно при заключване най-вече, не ударно като на изправната. Поради това понякога не заключваше, със здраво изчистване и смазване се оправи проблема (вече месец не се е явявал).
Следват 40/40 eibach, затъмняване на стъклата без предното, затъмняване на поне всички задни светлини + бели светулки за номера. Задно крило като на венелин, както и махане на грознит стойки на номерата и черния ръб боя (PavelMinchev ).
Доста желано, намерено и получено вече(компресора обратно на очакването вкарва като змей за нула време Накрайника е с резба, вместо да държиш постоянно. Целия кит е малък и лек, на снимките се лъжех):
Последна промяна от PcMan на 06 юни 2011, 23:37, променено общо 4 пъти.
- B.Stoilov
- потребител
- Мнения: 196
- Регистриран: 21 ное 2009, 12:58
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MK6 1.3I 2004 year
- Status: Извън линия
Re: Фокус ТДДИ на PcMan
Страшен е с тея 17ки Честити и по-малко по гумаджийниците А тези компресори са адски удобни - кутията е горе долу колкото половината на лист А4
- gurcayy
- потребител
- Мнения: 235
- Регистриран: 11 май 2011, 23:16
- Модел на автомобила: Focus, 307
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фокус ТДДИ на PcMan
Джантите са перфектни!!!Много ми харесва как изглежда колата с тях! Много безаварийни километри!
- gurcayy
- потребител
- Мнения: 235
- Регистриран: 11 май 2011, 23:16
- Модел на автомобила: Focus, 307
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фокус ТДДИ на PcMan
Какво стана с пружините?Купи ли ги?
- Pr1s0n3r
- потребител
- Мнения: 136
- Регистриран: 30 юни 2008, 09:08
- Модел на автомобила: Focus 2.0 TDCi - 165hp Sedan '08 Facelift
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Фокус ТДДИ на PcMan
Уникалните джанти!!! Страхотна е колата, а и като клекне малко ще стане ....
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус ТДДИ на PcMan
Мерси, пружините са следващи, все пак няма да е точно веднага(пари са, както и за монтажа). След тях чип тъй като колата често ме дразни градско. Не съм спортист, просто често е тромава градско. Не знам какви режими пуска и т.н. Понякога е рязка и без турбо, но повечето време не Над 2400об няма грижи с турбо, но над 2400об ще удари 8/100, какъв е смисъла. Извънградско грижи няма. Шасито е страшно, с тези гуми колата е в релси, усещането e за лека кола в релси, със страхотна обратна връзка с асфалта и нивото на сцепление, така 120коня и 250Нм под капака ще са приятни за кола 1.1тона. Когато минавам неразбит проход кефа е на ниво - астра G, А3 96-03 и golf 4 в класа й имат за какво да завиждат, карал съм такива (все пак всеки 2ри е с тях, и с беемве е30/е36 много ясно)
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус ТДДИ на PcMan
H7 5000k би. Поне по думите на пердния собственик и човек занимаващ се с това. По снимки в нета според мен (не разбирам от ксенон) е H4 bi 5000K на вид е същата, но аз съм най-малко разбиращия човек на света от такива системи и крушки. Каква марка ще ми препоръчате за заместник ? HID, Luxima или ? Дори не знам какви са текущите, но едната изкара 2 години бих си взел същата ако знаех. Другата свети със всичка сила, с моя рефлектор дори не заслепявам, а пътя е като ден до отсечената линия напред. По 40-70лв са като гледам.
Последна промяна от PcMan на 18 сеп 2011, 20:16, променено общо 2 пъти.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта