Ето я форделата
-
- потребител
- Мнения: 45
- Регистриран: 18 апр 2006, 21:35
- Модел на автомобила: Orion 1.8TD 1992
- Status: Извън линия
Syjalkqwam za kirilicata!
Originalano dwigatela e 1.8D 60 k.s . Slojih i turbo ot Siera, koeto ne rabote6e, az go poprawih s kit ot Garrett, interkulera e ot astra 1.7 TDi, ima instaliran Greddy blow-off klapan i AEM cold Air tryba s K&N filtyr.Djantite sa 14'' ama sa mnogo grozni-rabotq po wyprosa. 3 in4a turbo tryba ot kolektorite s konfiguraciq 4-1. 2.5 in4a tryba s cat-back katalizator ot mitsubi6i 3000GT , APC high power gyrne. Opti4niq tuning e na MCS - Swilengard i na nqkwa firma w Sliven. Muzikata e Pioneer 8600,Dwe stypala Pioneer GM5100 - 2x760W i Dwe 12 in4a Xplod - 2004 god. Oborotomer do 10 000 ob/min, koito rabira se ne moga da postigna, BOOST metyr i Whodna temperatura na wyzduha metyr ot APC.
Sega ba4kam za po-golqmo turbo,BOOST kontroler i o6te malko opti4en tuning. Ne znam kolko konq e sega.
Мод. едит:
Оригинално двигателя е 1,8 Д 60 к.с. Сложих и турбо от Сиера, което не работеше, аз го попправих с кит от Гарет, интеркулера е от Астра 1,7 TDi, има инсталиран Greddy blow-off клапан и AEM cold Air тръба с K&N филтър. Джантите са 14" ама са много грозни - работя по въпроса. 3 инча турбо тръба от колекторите с конфигурация 4-1. 2,5 инча тръба с cat-back катализатор от митцубиши 3000GT, APC high power гърне. Оптичния тунинг е на MCS - Swilengard и на някаква фирма в Сливен. Музиката е Пионер 8600, две стъпала Пионер GM5100 - 2x760W и две 12 инча Xplod - 2004 година. Оборотомер до 10 000 оборот/мин., които разбира се не мога да постигна, буст метър и имервател на входна температера на въздуха от APC.
Сега бачкам за по-голямо турбо, буст контролер и още малко оптичен тунинг. Незнам колко коня е сега.
Originalano dwigatela e 1.8D 60 k.s . Slojih i turbo ot Siera, koeto ne rabote6e, az go poprawih s kit ot Garrett, interkulera e ot astra 1.7 TDi, ima instaliran Greddy blow-off klapan i AEM cold Air tryba s K&N filtyr.Djantite sa 14'' ama sa mnogo grozni-rabotq po wyprosa. 3 in4a turbo tryba ot kolektorite s konfiguraciq 4-1. 2.5 in4a tryba s cat-back katalizator ot mitsubi6i 3000GT , APC high power gyrne. Opti4niq tuning e na MCS - Swilengard i na nqkwa firma w Sliven. Muzikata e Pioneer 8600,Dwe stypala Pioneer GM5100 - 2x760W i Dwe 12 in4a Xplod - 2004 god. Oborotomer do 10 000 ob/min, koito rabira se ne moga da postigna, BOOST metyr i Whodna temperatura na wyzduha metyr ot APC.
Sega ba4kam za po-golqmo turbo,BOOST kontroler i o6te malko opti4en tuning. Ne znam kolko konq e sega.
Мод. едит:
Оригинално двигателя е 1,8 Д 60 к.с. Сложих и турбо от Сиера, което не работеше, аз го попправих с кит от Гарет, интеркулера е от Астра 1,7 TDi, има инсталиран Greddy blow-off клапан и AEM cold Air тръба с K&N филтър. Джантите са 14" ама са много грозни - работя по въпроса. 3 инча турбо тръба от колекторите с конфигурация 4-1. 2,5 инча тръба с cat-back катализатор от митцубиши 3000GT, APC high power гърне. Оптичния тунинг е на MCS - Swilengard и на някаква фирма в Сливен. Музиката е Пионер 8600, две стъпала Пионер GM5100 - 2x760W и две 12 инча Xplod - 2004 година. Оборотомер до 10 000 оборот/мин., които разбира се не мога да постигна, буст метър и имервател на входна температера на въздуха от APC.
Сега бачкам за по-голямо турбо, буст контролер и още малко оптичен тунинг. Незнам колко коня е сега.
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
- Дядо ти Яга
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 19 мар 2006, 20:08
- Модел на автомобила: форд сиера 1.6 GL
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 45
- Регистриран: 18 апр 2006, 21:35
- Модел на автомобила: Orion 1.8TD 1992
- Status: Извън линия
http://www.mcs-bg.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта