Фокус 1.6 TDCI

Снимки и обща информация на Вашите коли
yumyum
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 19 юни 2010, 16:24
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci (110 к.с.)
Местоположение: София
Status: Извън линия

Фокус 1.6 TDCI

Мнение от yumyum » 26 юли 2010, 12:41

Здравейте колеги,
Днес ще предам малко впечатления от новата ми количка - Форд Фокус 1.6 tdci 110 кончета ,комби.Купена е преди около 2 месеца от лизингова компания като се насочих конкретно към въпросната кола след като познавам предишния и собственик.Човека си взе новото Мондео но не си прецени добре парите и не му стигнаха за последната (30%) вноска по фокусника и препоръча да я взема ,тъй като беше това което търсих - сравнително ново дизелово комби.В интерес на истината се бях насочил към тойота авенсис 03-04 г. като цените им бяха в границите на 12-14 хил. лв.За съжаление гледам по борсите че и фокуса малко по-нов гони 10-12 х.лв. което беше доста неоправдана цена за мен(дано не обиждам никого но според мен са много пари за това което предлага).Не искам да оставя никой с грешното впечатление че колата не ми харесва,напротив много е добраособено за цената на която я взех - 8000 лв. с данъците и таксите по прехвърлянето.А сега малко по-подробно за колата:както казах модела е комби ,произведена в края на 2006г.115 000км, като турбото е с променлива геометрия,ел.огледала и стъкла на предните врати,стандартен климатик,металик,фабрични алуминиеви джанти 16 цола,фарове за мъгла,няма ESP или каквато се води система на форд против приплъзване,високо ниво на пасивна безопасност(6 възглавници),добро радио със CD(6000 RDS CD) със удобно дистанционно под волана,борд компютър с инфо за разход и т.н. и една от изненадите за кола от този клас е темпомата който е невероятно удобен за ползване по магистрала.Към плюсовете искам да добавя и добри предни седалки,страхотни спирачки,фаровете също са ок,волана се наглася лесно във всички посоки (освен наляво и надясно :wink: ),ръчките около волана също много удобни и добре замислени и доста голяма жабка.Возията не е мека но това за мен си е плюс,от към мощност останах приятно изненадан тъй като това ми е първия дизел и де факто си е малолитражка.Впечатленията ми преди това бяха от авенсис 01г. 2литра турбо дизел и той си беше бая високооборотен - 130 км. ч. на 3000 оборота и 160 км.ч. беше вече в 5000 об. и доста време за постигането им което за мен си е пържене на колата.Фокуса се представя доста по добре - 130 беше на 2200-2300 об. а 180 ги вдигна без да се замисли и имаше още много мегдан но не успях да погледна оборотите тогава.Другото което не ми харесва е че е прекалено пластмасова от вътре но все пак това си е кола среден клас и не може да очакваме много по това отношение.Багажното отделение е с нормални размери за класа ,седалките падат лесно и има крепежи за мрежа ако някой го интересува,също така и 12в. изход в багажника си има.А сега е момента за голямото НО.Съвет към всички които са се насочили към марката Форд - НЕ ВЯРВАЙТЕ НА СЕРВИЗНАТА КНИЖКА ОТ МОТО ПФОЕ.Оказа се че колата е обсужвана през пръсти от тях без собственика да знае са истинското състояние на колата.Когато я взехме беше обслужвана само от тях и собственика си е мислил че всичко и е наред от към консумативите.След като я взех първото което се обади(след 4000км каране) бяха накладките които отзад бяха почти до метал изтъркани,сега май лагер трябва да се смени,филтри и масла също са за смяна въпреки че според сервизната книжка са сменени преди година,накратко съм много разочарован от фирмения сервиз по това отношение.Но пък за сметка на това от мързел вместо да отстранят дребен електрически проблем направо са хакнали ново турбо докато е в гаранция.Сигурно пропускам някои неща и/или допускам грешки при което ще се радвам да ме поправите и при въпроси съм насреща.Лек и безавариен път колеги.
P.S. Относно кой варинат на колата да се вземе- 90 или 110 коня, лично бих предпочел този с 90.Турбо дупката си се усеща здраво и в града трудно ще се развърта двигателя освен ако не кара джигит.Извънградско мощноста си е достатъчна за нормално каране - и в двата вариянта колата трудно ще мине за бегачка а и по ниския данък си е плюс както и да го гледаме.

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Фокус 1.6 TDCI

Мнение от DigiPro » 26 юли 2010, 15:30

yumyum написа:.След като я взех първото което се обади(след 4000км каране) бяха накладките които отзад бяха почти до метал изтъркани,сега май лагер трябва да се смени,филтри и масла също са за смяна въпреки че според сервизната книжка са сменени преди година
За 115 хил.км. смятам, че е нормално да се износят задните накладки които са монтирани в завода. Колкото до маслото и филтрите сервизният интервал е 20 хил.км или 1 година (което настъпи първо).
Хубав автомобил си взел и то на супер цена. Да ти е честит и само консумативи да сменяш. И да зареждаш хубава нафта, че тези новите дизели са доста капризни.
Пусни снимки да я видим колицата.

Потребителски аватар
villain
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 29 ное 2006, 11:31
Модел на автомобила: FORD FOCUS COMBI 2002 (DuraTorq-TDCi 1.8L 115PS)
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фокус 1.6 TDCI

Мнение от villain » 26 юли 2010, 17:34

yumyum написа:Не искам да оставя никой с грешното впечатление че колата не ми харесва,напротив много е добраособено за цената на която я взех - 8000 лв. с данъците и таксите по прехвърлянето.


За тези пари - Фокус 2006 година не е покупка, а нагла кражба :D Да не би продавача да ти е роднина или да ти е дължал пари? Шегувам се. Взел си кола 2006 година на цената на кола 2003. Моята я купих септември 2009 и с прехвърлянето ми излезе 7000, а е 2002г.. От къде ги намирате такива - просто не знам? Да ти е честита и само да сме чули оплакване *00201*
Изображение

Потребителски аватар
XN3K
потребител
потребител
Мнения: 221
Регистриран: 22 юли 2007, 15:55
Модел на автомобила: Fiesta Trend 1.25 (82 HP), 2017
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фокус 1.6 TDCI

Мнение от XN3K » 27 юли 2010, 00:38

yumyum написа:В интерес на истината се бях насочил към тойота авенсис 03-04 г. като цените им бяха в границите на 12-14 хил. лв.За съжаление гледам по борсите че и фокуса малко по-нов гони 10-12 х.лв. което беше доста неоправдана цена за мен (дано не обиждам никого но според мен са много пари за това което предлага)

По-скоро цената на Авенсиса е неоправдано ниска, а не е висока тази на Фокуса. Това разбира се е за сметка на резервните части. На Тойота те са 4 пъти по-скъпи от тези на Форд. Между 2003 и 2006 година имахме 6 броя Авенсис-и. Когато правих анализа, който да представя на директорите на фирмата за избор на коли ми направи впечатление, че цената на нов Авенсис беше малко по-висока от тази на Фокус, но значително по-ниска от тази на Мондео. Имам предвид коли с почти идентични екстри. С течение на годините разбрах откъде идва тази разлика в цената. Да, на Авенсиса купето е направо разкошно. Нашите бяха с кожа и истински метал, всичко в интериора беше много изпипано ... обаче, тези луксозни екстри и неоправдано ниската продажна цена си имаха своите последствия ... ОТВРАТИТЕЛНА ХОДОВА ЧАСТ. За 3 години и 6-те коли смениха по 3 пъти (разбирай всяка година) кормилна колонка, карета и по някой и друг носач!!!! Това за чисто нови коли! :shock: Фаровете и стоповете се пълнеха с вода на автомивките. Две от колите ядяха току-що смененото масло за 1000 километра!!! :shock: В ТМ Ауто всячески се опитваха да ме убедят, че това било нормално! :shock: 5 литра масло за 1000 км!?!?! И до ден днешен не го вярвам. Даже имахме и избили бутала, заради свършване на маслото. Ремонта на двигателя беше за сметка на ТМ Ауто разбира се, но в крайна сметка колата беше служебна и липсата й не беше особенно приятна за работата на фирмата.
Горе споменах резервните части. Ще ти дам пример, който ме шокира. На един от Авенсисите му откраднаха антената (гумено-металната пръчка на покрива). При липсващ детайл застрахователите не покриват щетата и се наложи да си я купим. Цената й в ТМ Ауто беше 130 лева!!! :shock: За една пръчка!!! :shock: Същото такова нещо в Мото-Пфое струва 18 лева.

Та така колега, направил си по-добрият избор и с течение на времето ще се убедиш в това. Със здраве да си ползваш колицата :D

yumyum написа:Съвет към всички които са се насочили към марката Форд - НЕ ВЯРВАЙТЕ НА СЕРВИЗНАТА КНИЖКА ОТ МОТО ПФОЕ. Оказа се че колата е обсужвана през пръсти от тях без собственика да знае са истинското състояние на колата. Когато я взехме беше обслужвана само от тях и собственика си е мислил че всичко и е наред от към консумативите. След като я взех първото което се обади (след 4000км каране) бяха накладките които отзад бяха почти до метал изтъркани, сега май лагер трябва да се смени,филтри и масла също са за смяна въпреки че според сервизната книжка са сменени преди година,накратко съм много разочарован от фирмения сервиз по това отношение.

Е, тук не съм съгласен колега. Собственика се грижи за колата си, а не фирменият сервиз. Когато им я закараш, тогава ще я обслужат. Не е нормално собственика да нехае за собствеността си. Не може фирменият сервиз (в никакъв случай не защитавам Мото-Пфое, а говоря по принцип за всички фирмени сервизи) да ти следи графиците за обслужване. Имаш 20 000 км. или 1 година. Не може да си караш колата 40 000 километра и после да се чудиш защо филтрите ти са станали на пихтия и защо от фирменият сервиз не са ти се обадили да те "поканят" на обслужване ;) Надявам се ме разбираш правилно. Сервиза прави това, което иска клиента. Аз примерно сменям накладките на фирмените коли ако няма да изкарат следващите 20 000 километра. Не ме интересува, че щели да изкарат 10 000 ... изхвърлям ги, защото нямам време да карам всичките коли на междинни обслужвания само за едните накладки. Казвам какво искам и Мото-Пфое го правят. Те не са в правото си да се разпореждат с колата ми ;)
Изображение

Потребителски аватар
B.Stoilov
потребител
потребител
Мнения: 196
Регистриран: 21 ное 2009, 12:58
Модел на автомобила: Ford Fiesta MK6 1.3I 2004 year
Status: Извън линия

Re: Фокус 1.6 TDCI

Мнение от B.Stoilov » 02 авг 2010, 19:23

Присъединявам се към колегата XN3K !
Изображение

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост