Страница 1 от 6
Моят старичък, но верен Форд Ескорт`97!
Публикувано: 17 апр 2011, 17:21
от Nebhotep
Re: Моят старичък но верен Форд Ескорт`97!
Публикувано: 17 апр 2011, 20:02
от Иван Вълков
Много хубав и лачен Ескорт. Браво колега с гордост да си го караш и много да те слуша!!

Re: Моят старичък, но верен Форд Ескорт`97!
Публикувано: 18 апр 2011, 16:11
от Sparco24
ааа страхотен е.. страшно запазен е.. : ) много безаварийни!

Re: Моят старичък, но верен Форд Ескорт`97!
Публикувано: 18 апр 2011, 23:27
от hitrata_lisi4ka
Колега! Аз съм много впечатлена от Ескортчето! Страхотно е и само на хубави места да те води.
П.П. Като го гледам, моят Ескорт така ми липсва... >:D<:
Re: Моят старичък, но верен Форд Ескорт`97!
Публикувано: 18 апр 2011, 23:55
от B.Stoilov
Личи си, че е поддържан >:D<: Страхотен е
Re: Моят старичък, но верен Форд Ескорт`97!
Публикувано: 19 апр 2011, 08:49
от Nebhotep
Благодаря Ви колеги, да Ви се връща тъпкано!
Малко съм маниак по поддръжката но смятам, че колата ще ми се отплати за грижите.
Някой ако иска да види как съм се справил със скърцащите части по купето нека види тук евтино и ефективно решение:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 9&start=20" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Започват приготовленията за поставяне на осветление в краката на пасажерите отзад. Трябва обаче конзолата да се реже малко, но ефекта ще е много добър.
Re: Моят старичък, но верен Форд Ескорт`97!
Публикувано: 19 апр 2011, 12:01
от Pyrhel
Гледана кола изглежда, супер и да не ти създава проблеми и занапред!
Само като идея по повод рязането и светлините за пасажерите отзад - също правих такъв мод и се чудех с какво да направя отворите. Мислех със зегето да резна 2 правоъгълника и после ми светна, че имам един стар поялник, който вече не използвам. Взех една дебела медна тел, направих му "човка" като я сплесках отпред, за да стане плоска като отвертка и изрязах пластмасите с него. Мисля, че по-удобно се работи с него, отколкото със зеге или да пробиваш и после да пилиш ръбове.

Re: Моят старичък, но верен Форд Ескорт`97!
Публикувано: 19 апр 2011, 12:59
от Septerra
Поздравления, колега. Страхотен е Ескорта, много ми харесва как си го поддържал. Завиждам ти за говорителите на задните колони.
Със здраве да го караш и безаварийно!
Re: Моят старичък, но верен Форд Ескорт`97!
Публикувано: 24 апр 2011, 09:36
от jumbo
Колега ще съм ти много благодарен ако ми опишеш абсолютно всичко подробно по приготвянето на осветлението на пасажерите в краката отзад,тъй като аз имам същия Ескорт с АБСОЛЮТНО същите екстри и съм голям маниак на тема " поддръжка и глезене "

Re: Моят старичък, но верен Форд Ескорт`97!
Публикувано: 26 апр 2011, 22:11
от Nebhotep
Ами нищо особено. Смятам, че имаш осветление в краката отпред, от там ще се вземе ток за лампичките. Смятам да разглобя цялата конзола, за да е по- лесна работата (има ръководство за разглабянето във форума). Лещите с фасонките ще се слагат непосредствено преди пепелника отзад, а изрязването на дупките сигурно ще стане, както препоръчва Pyrhel с поялник. В ebay продават цял комплект светлинки за MK3 барабар с шаблон за изрязване на цена с доставката около 25 лева. Възможно е да се закупят от България и оригиналните светлинки за ескорт, които са едно към едно с тези на Мондеото и струват около 35 лева. Като за завършек може да се подмени бушончето което е 15 А с 20А, щото при отваряне на врата четирите светлинки+ плафона са 30 вата, а имаме и други консуматори на този бушон. Като го направя ще дам и снимки и подробно обяснение.
Re: Моят старичък, но верен Форд Ескорт`97!
Публикувано: 26 апр 2011, 23:04
от jumbo
Благодаря предварително - ще чакам снимки

Re: Моят старичък, но верен Форд Ескорт`97!
Публикувано: 12 юни 2011, 15:57
от Nebhotep
И така дойде време и за лампичките в краката на пасажерите отзад. Първоначалното планирано местонахождение се оказа, че няма да го бъде, защото отзад на централната конзола, от двете страни пречи пепелника, а и кутийката за съхранение на вещи. Решението бе, според мен единственото ефективно, да се сложат лампичките долу до вратите на пластмасовия панел, зад който са намират машинките на предните колани:
Изрязах меката пластмаса с остро ножче, по шаблонче.
Малко грозничко изглежда тук, но след заглаждане с пиличка всичко е ок! Точният размер на отвора трябва да бъде 44 мм х 24 мм. (препоръчвам предварително да се направи картонено шаблонче).
След това поставяме плафончето и прекарваме захранващия кабел под страничните панели до праговете.
Взимаме ток от захранването на светлините в краката отпред, като добре изолираме за да не се запалим занапред:
Всичко е готово! Повтаряме всичко и от другата страна!

Re: Моят старичък, но верен Форд Ескорт`97!
Публикувано: 13 юни 2011, 07:08
от jumbo
Браво супер е станало >:D<:
Re: Моят старичък, но верен Форд Ескорт`97!
Публикувано: 13 юни 2011, 08:34
от Gattuso
Много готин Ескорт
А осветлението от къде си го взел от запалката или от плафона?
И как свети, само когато е на контакт или само когато има отворена врата

Re: Моят старичък, но верен Форд Ескорт`97!
Публикувано: 13 юни 2011, 08:41
от Nebhotep
Захранването е взето от осветлението в краката на шофьора! Свети само при отворена врата и съответно 20 секунди след затварянето и до даване на контакт. Не обичам постоянно осветление в колата, когато шофирам.
Re: Моят старичък, но верен Форд Ескорт`97!
Публикувано: 13 юни 2011, 14:57
от addic7ed
Браво за старанието и за грижите по автомобила. Страхотен кеф ми е, когато видя някой ескорт или Мондео Мк1 или скорпио дори, които изглеждат така по този начин. : ) Страхотно е
Re: Моят старичък, но верен Форд Ескорт`97!
Публикувано: 23 юни 2011, 15:30
от Nebhotep
Пробегът вече отива 200 000 километра, а двигателят се държи учудващо добре, харчи около 1,0-1,35 литра/10 000 км. пробег (40 % градско и 60 % извънградско).
Забелязвам, че и от оригинално до оригинално масло има разлика в качеството и затова гори по- малко или повече.
Ето и една снимчица с интересна подредба на цифрите:

Re: Моят старичък, но верен Форд Ескорт`97!
Публикувано: 23 юни 2011, 15:49
от Biso77
Евала за колата.Харесвам когато се подобрява с оригинални аксесоари.Сподели третия стоп как го закрепи и от Ескорт ли е?
Re: Моят старичък, но верен Форд Ескорт`97!
Публикувано: 23 юни 2011, 16:21
от varby
Ей, бях се отчаял как прогресивно намаляваме собствениците на "Ескорт",но като видях твоя ми се подобри настроението.Браво и от мен.
Re: Моят старичък, но верен Форд Ескорт`97!
Публикувано: 23 юни 2011, 16:34
от Nebhotep
Благодаря!
Третият стоп е оригинален и е за комби иначе от хечбек или седан не става по извивките. Взех си го от ebay и с доставката пристигна за около 25 лева. Не съм използвал бормашина, за да пробия дупки. След точното оразмеряване, позициониране и отбелязване на местата за дупките със стоманени видии за гипсокартон и с чук под ръка леко пробих първоначално отворчета и след това с отвертка свърших останалата работа. Ламарината е мека и лесно се пробива. След това прекарах захранването до левия заден стоп и там съединих с лилвавата и черната жица захранващи стоп светлината. Лилавата е 12 волта, а черната маса. Не знам дали при мондео е така! Това е!