Една различна Фиеста
Публикувано: 15 юни 2011, 02:30
Привет колеги, дойде време и аз да споделя моя скромен проект който още е в действие. Колата в началото беше напълно обикновенна мк3 1.1 CLX 55к.с. 1991г. Като цяло колата ми трябваше за градски и извън градски ( до село ) условия, защото алфата ( 156 2000г. 2.4 JTD ) не ми се искаше да я чупя. С течение на времето разбрах че е доста добра колата и много запазена от всякаде, и понамаля работата с нея и стоеше повечето време без да се кара и си казах " защо не я посъживя малко ... ". И така се почна първо с затъмняване на стъклата 


После визията отзад хич не ми харесваше и си викам " тази п*шка отзад я режа ... ", oтрязах я аз, стана право нормално гърне но пак не ми харесваше и си взех за 17 лв преставка за гърне, Уж неръждавейка малко

по добре стана после последва подмяната на страничните огледала, че онези не ми харесваха

И продължаваше отзад да не ми харесва колата, и се чудех какво да променя, и се сетих за черни стопове, и веднага се захванах с тях


после последваха белите мигачи

след това, без да искам си счупих лявото странично огледало, и се наложи да слагам пак старите
След което беше ред на джантите разбира се
RONAL made in germany 13" 7J


имаха доста външни забележки, но най важното за мен беше да не са заварявани или криви и се заех с боядисването им. Направих ги черни защото тогава уж беше такава модата ... за което сега съжалявам, но както и да е
Започнах работа по отстраняването на емблемата на предния капак






После визията отзад хич не ми харесваше и си викам " тази п*шка отзад я режа ... ", oтрязах я аз, стана право нормално гърне но пак не ми харесваше и си взех за 17 лв преставка за гърне, Уж неръждавейка малко

по добре стана после последва подмяната на страничните огледала, че онези не ми харесваха

И продължаваше отзад да не ми харесва колата, и се чудех какво да променя, и се сетих за черни стопове, и веднага се захванах с тях



после последваха белите мигачи

след това, без да искам си счупих лявото странично огледало, и се наложи да слагам пак старите

След което беше ред на джантите разбира се



имаха доста външни забележки, но най важното за мен беше да не са заварявани или криви и се заех с боядисването им. Направих ги черни защото тогава уж беше такава модата ... за което сега съжалявам, но както и да е

Започнах работа по отстраняването на емблемата на предния капак


