ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Ми там бях, малко се нервирах, че гръмна маркуча, но с отрязване и малко опъване станаха нещата, трябваше да се обадиш.
Не само броните ще се боядисва всичко като имам време, а цвета на твоята е трепач на живо.
Sent from my 3310I.
Не само броните ще се боядисва всичко като имам време, а цвета на твоята е трепач на живо.
Sent from my 3310I.
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Към Писта Дракон ....Мк1 води, а Мк2 го следва
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
И най-сетне завършващия елемент от салона дойде или иначе казано последното елементче от пъзела.За което благодарско на Влади Тенев
Преди монтажа се наложи да разпробия допълнителни отвори за бутоните включващи задните нагреватели в седалките, бутон разрешаващ включването на ел. регулирането на задните облегалки.И остана едно свободно място което реших да го запълня с една функционална екстра - с дистанционното си отварям багажника, но когато съм в колата и някой идва натоварен с покупки от магазина(предимно месни продукти за ) и иска да отвори багажника - натискам едно копче и
Копчето е от форд фиеста 1998 и е със същата визия като на TCS.Не се нарушава стилистиката на интериора.
Преди монтажа се наложи да разпробия допълнителни отвори за бутоните включващи задните нагреватели в седалките, бутон разрешаващ включването на ел. регулирането на задните облегалки.И остана едно свободно място което реших да го запълня с една функционална екстра - с дистанционното си отварям багажника, но когато съм в колата и някой идва натоварен с покупки от магазина(предимно месни продукти за ) и иска да отвори багажника - натискам едно копче и
Копчето е от форд фиеста 1998 и е със същата визия като на TCS.Не се нарушава стилистиката на интериора.
- divxstore
- потребител
- Мнения: 757
- Регистриран: 03 ное 2007, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo'10 2.0 TDCI 143hp Titanium X5988BX
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 19 сеп 2013, 11:28
- Модел на автомобила: mustang
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
харесах си един Форд Скорпио 95-та година на бензин с оригинална газова бутилка . мисля че цената му не е лоша защото горе долу видях че по толкова вървят и останалите . за 1200 лева е пише че всичко му е наред само един дребен проблем имал клапан или повдигач които чукал което ме притеснява защото не разбирам толкова много от коли и си нямам напредстава колко може да е сериозен този проблем така че бих се радвал ако може да кажете дали си заслужава да я взема и ако може да ми дадете малко инфо дали самия автомобил е стабилен (здрав) и дали се чупи лесно и колко горе долу са му скъпи частите защото наистина ми грабна вниманието този автомобил и не мога вече 5 ден да спра да мисля за него . мерси предварително
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10832
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Обаждаш се на Митака:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 14&t=64271
и се договаряте за един съвместен оглед на колата, ще получиш компетентно мнение, също и евентуален ремонт в последствие.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 14&t=64271
и се договаряте за един съвместен оглед на колата, ще получиш компетентно мнение, също и евентуален ремонт в последствие.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
От двигателите който се слагат на скорпио Мк2 най доброто съотношение е разход/мощност е 2,3 след това е 2,0 136 к.с. не взимай само 2,0 115 к.с..Като цяло двигателите са много здрави и издържливи 300 000 +++, само че 115 к.с. са малко за това купе.И НЯМА скорпио с оригинална ГАЗ.Ако е слагано нещо то ще да е било допълнително.
На въпросите ти: Купето е обезшумено идеално и ако генерацията е оригинална без прави гърнета и прочее тунинг екстри не може да разбереш кога двигателя работи.
Волана се върти изключително леко.А съединителя е с лагер помпа и се натиска като перце!Всичко това при положение че колата е в добро състояние.Иначе много здрава кола, но с капризна електроника. Кабелните връзки и куплонзи са проблематични за периода 1994-1997.Попадне ли влага-проблем, утечки и прочее.Иначе двигателите са супер здрави.Не обичат газ, особено сложена от български "майстори" и Процесорите се шашват(за справки Митаксан).Много екстри за годините си на нивото на Мерцедес Е клас, БМВ 5серия, и Ауди А6.Но частите са много скъпи и трудни за намиране, особено от МП.Кола за ценители и маниаци.Бъди много внимателен със "супер" офертите и винаги имай нещо наум.При закупуване на такава кола трябва да се проверят всичките системи и възли, както и работата на екстрите.Не е въпроса да вземеш кола с една камара екстри, които неработят!И тракането може да е от верига, обтегач, а не от клапан!!!
Успех с търсенето.Ако ти трябва друга информация пиши на Л.С. и ще ти отговоря
На въпросите ти: Купето е обезшумено идеално и ако генерацията е оригинална без прави гърнета и прочее тунинг екстри не може да разбереш кога двигателя работи.
Волана се върти изключително леко.А съединителя е с лагер помпа и се натиска като перце!Всичко това при положение че колата е в добро състояние.Иначе много здрава кола, но с капризна електроника. Кабелните връзки и куплонзи са проблематични за периода 1994-1997.Попадне ли влага-проблем, утечки и прочее.Иначе двигателите са супер здрави.Не обичат газ, особено сложена от български "майстори" и Процесорите се шашват(за справки Митаксан).Много екстри за годините си на нивото на Мерцедес Е клас, БМВ 5серия, и Ауди А6.Но частите са много скъпи и трудни за намиране, особено от МП.Кола за ценители и маниаци.Бъди много внимателен със "супер" офертите и винаги имай нещо наум.При закупуване на такава кола трябва да се проверят всичките системи и възли, както и работата на екстрите.Не е въпроса да вземеш кола с една камара екстри, които неработят!И тракането може да е от верига, обтегач, а не от клапан!!!
Успех с търсенето.Ако ти трябва друга информация пиши на Л.С. и ще ти отговоря
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Времето се запази топло и започнах един проект - "фейслифт 1998"
Като за начало се сдобих с 2 нови предни фара.Разлепих стъклата внимателно по идея на Влади Танев. Отделих предните декоративни рефлектори от стъклото, изтърках гланца до пластмаса и със спрей за пластмаса ги направих черни по подобие на фейслифтовите фарове 1998.
Хубавото в случая бе че и външните гуми,(около стъклото) бяха здрави.Та ми дойдоха идеално защото моите се бяха разпаднали от слънцето.А в МП едната струва 40лв.
После внимателно прекарах лед лента, доста по добре изпипана и монтирана спрямо миналия път.
И залепих отново рефлекторите към стъклата с полиуретан на Ceresit FT 101 черен.С такъв тип лепило се гарантира здраво съединение на детайли от различен материал и същевременно гъвкавост и уплътнение при различни атмосферни условия(свиване и разширение)!По-късно и още снимки снимки.Ще има и смяна стопове.
Като за начало се сдобих с 2 нови предни фара.Разлепих стъклата внимателно по идея на Влади Танев. Отделих предните декоративни рефлектори от стъклото, изтърках гланца до пластмаса и със спрей за пластмаса ги направих черни по подобие на фейслифтовите фарове 1998.
Хубавото в случая бе че и външните гуми,(около стъклото) бяха здрави.Та ми дойдоха идеално защото моите се бяха разпаднали от слънцето.А в МП едната струва 40лв.
После внимателно прекарах лед лента, доста по добре изпипана и монтирана спрямо миналия път.
И залепих отново рефлекторите към стъклата с полиуретан на Ceresit FT 101 черен.С такъв тип лепило се гарантира здраво съединение на детайли от различен материал и същевременно гъвкавост и уплътнение при различни атмосферни условия(свиване и разширение)!По-късно и още снимки снимки.Ще има и смяна стопове.
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Ето ги и фаровете отпред с новия дизайн - facelift 1998 last model.
ПРЕДИ 1995-1997
МОНТАЖ
СЛЕД 1998
Ето ги и задните стопове facelift 1998 last model.
Без хромирана горна част.Вече с прозрачна пластмаса - много по изразена светлина.Жълт мигач вместо американския червен цвят.И габаритна светлина обединена със стоп сигнал -
P 5/21W.
Ето и мястото където преди беше стопа.А сега е в общ блок с габарита
Монтирах само единична крушка 21 вата за стопа, а отстрани пуснах LED габарити, както и при предишните стопове
Липсва ми само средната част, ако някой е виждал да се продава да каже, ще съм благодарен!!!!!!!!
Боядисах и лявата конзола в бежов цвят за да е в тон със салона и някой и друг елемент по таблото.
ПРЕДИ 1995-1997
МОНТАЖ
СЛЕД 1998
Ето ги и задните стопове facelift 1998 last model.
Без хромирана горна част.Вече с прозрачна пластмаса - много по изразена светлина.Жълт мигач вместо американския червен цвят.И габаритна светлина обединена със стоп сигнал -
P 5/21W.
Ето и мястото където преди беше стопа.А сега е в общ блок с габарита
Монтирах само единична крушка 21 вата за стопа, а отстрани пуснах LED габарити, както и при предишните стопове
Липсва ми само средната част, ако някой е виждал да се продава да каже, ще съм благодарен!!!!!!!!
Боядисах и лявата конзола в бежов цвят за да е в тон със салона и някой и друг елемент по таблото.
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Реших да се възползвам от кампанията на Мото-Пфое за проверка на техническото състояние на колата и в частност на ходовата част.И си записах час за днес.Но преди това си измих колата отвсякъде - както си му е реда.
Тук вече сме със затъмнена бленда на средния стоп за да се връзва със страничните стопове.
Ето ни и в Мото-Пфое. Направихме силно впечатление на персонала.Е все пак се оказа че рядко идват такива модели за преглед.А и майсторите не знаеха много за модела.Започна се едно разпитване,разглеждане,екстри....
Иначе съм много доволен огледаха я от всякъде, постараха се и като цяло диагнозата е много добро състояние.Само теч от мека връзка на хидравликата и омасляване откъм двигателя.И леки луфтове от към шарнирите.Те пък се продават в комплект с носачите.Само да спомена че носача струва 650лв бр. Всичко останало е О.К.
Голяма благодарност на Наско (резервни части) за съдействието за прегледа
Взех си и зимна течност на Форд и почистващ спрей за дросели и моторче празен ход.
Тук вече сме със затъмнена бленда на средния стоп за да се връзва със страничните стопове.
Ето ни и в Мото-Пфое. Направихме силно впечатление на персонала.Е все пак се оказа че рядко идват такива модели за преглед.А и майсторите не знаеха много за модела.Започна се едно разпитване,разглеждане,екстри....
Иначе съм много доволен огледаха я от всякъде, постараха се и като цяло диагнозата е много добро състояние.Само теч от мека връзка на хидравликата и омасляване откъм двигателя.И леки луфтове от към шарнирите.Те пък се продават в комплект с носачите.Само да спомена че носача струва 650лв бр. Всичко останало е О.К.
Голяма благодарност на Наско (резервни части) за съдействието за прегледа
Взех си и зимна течност на Форд и почистващ спрей за дросели и моторче празен ход.
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Монтирах емблема на волана.Интересното е че до 1994 година всички скорпиота са с цветни емблеми(а и останалите модели на Форд), а след това започват само да се щампова логото върху пластмасата на airbag-a.На новите фордове пак е с цветна емблема.Явно 1995 е годината на икономиите.икономисвано е от всичко.А най-фрапиращи са проблемите с изолацията на кабелите.Направо в цели кабелни снопове изолацията се разпада и дава неприятни утечки , които могат да бъдат много опасни.Не са рядко явления като самозадействане на вентилатори на парното, самовключване на фаровете, неправилна работа на компютри и др.
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Реших да реновирам цялата спирачна система и да я направя специална, каквато е и колата.Старите спирачки отиват в пенсия, а на тяхно място такива от версията 2,9 24V Cosworth.
Изпаднаха ми на добра цена спирачни апарати и дискове за отпред и отзад от "Ivoford" и неговея бивш Cosworth . Предните дискове са 280 мм, а задните са 275 мм вентилирани.
Намислил съм предните дискове да ги сменя с чисто нови напролет.
Иначе всичко е измито, пробвано и боядисано първа ръка.Ето и първи снимки.
Изпаднаха ми на добра цена спирачни апарати и дискове за отпред и отзад от "Ivoford" и неговея бивш Cosworth . Предните дискове са 280 мм, а задните са 275 мм вентилирани.
Намислил съм предните дискове да ги сменя с чисто нови напролет.
Иначе всичко е измито, пробвано и боядисано първа ръка.Ето и първи снимки.
- viksata
- потребител
- Мнения: 336
- Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Скорпио
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Супер
Сбогом 14 цола дано влезе 15-ка
на мен на 300 мм диск мин, 16 влиза
но този червен цвят мислиш че отива на лимузина
Сбогом 14 цола дано влезе 15-ка
на мен на 300 мм диск мин, 16 влиза
но този червен цвят мислиш че отива на лимузина
2.9 v6
"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Тук става въпрос новото 1995+ (за Мк2) , а за старото още не съм решил да ги сменям .А и сегашните са боядисани червени.
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Още едно нововъведение!След като ще слагам спирачни апарати от Cosworth ,трябва да променя и визията.Ето един интересен акцент много запазено задно гърне от 2,9 Cosworth + спортен ауспухов накрайник "КК" Germany със сертификат от DEKRA
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Аз съм с апарати и дискове от мондео 2,5 V6 на 280мм отпред, а те са същите като на скорпиото и 15-ки влизат без проблем в момента карам с такива за зимата.
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Виктор помисли че ще ги слагам на другото - скорпио 2,8 цата.Аз ще ги слагам на това 2,0.Иначе усети ли разлика в спирането като мина на тези???
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Има разлика, но не е нещо фрапантно, усетих, че вършат добра работа над калояново при интензивно натоварване.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
С новата година започвам и проекта "спирачни апарати Cosworth".Поръчахме си предни дискове 278мм., чисто нови плюс комплект накладки.Взех и спирачна течност.Хубаво е да се смени цялата.
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Доставиха ми най-сетне дисковете и накладките.И съм доста доволен.Друго си е новото.
Дисковете са 278мм вентилирани (Косуърд) на "Цимерман"
И ето на по-долната снимка може да видите сравнението между нови и стари дискове.Дисковете(и спирачните апарата) купих от Иво (ivoford) с намерението директно да ги слагам, но при първоначалния оглед се оказа че не си струва.И след 10-15 хил. км пак да ги сменя.
п.п. Ако някой е закъсал за дискове 278мм. 4х108 да пиши на Л.С. давам ги за 10лв двата броя. Мин. дебелина е 22,2мм, а в момента са около 23мм.
Съответно с новите дискове реших и да си сложа нови накладки.
Накладките са по-големи за модел "Косуърд", което идва от по-големия спирачен апарат.
Марка "LPR" и се оказа че са с ел. датчик за износване.Защото същите се използват при Мондео V6,ST и модели на Кугър.Това ми дойде дюшеш!Имам компютър управляващ "Блока допълнителни контролни лампи" при Скорпио Мк1(който сигнализира за износени накладки чрез лампа на таблото), при което мога да го свържа на новото скорпио.
Дисковете са 278мм вентилирани (Косуърд) на "Цимерман"
И ето на по-долната снимка може да видите сравнението между нови и стари дискове.Дисковете(и спирачните апарата) купих от Иво (ivoford) с намерението директно да ги слагам, но при първоначалния оглед се оказа че не си струва.И след 10-15 хил. км пак да ги сменя.
п.п. Ако някой е закъсал за дискове 278мм. 4х108 да пиши на Л.С. давам ги за 10лв двата броя. Мин. дебелина е 22,2мм, а в момента са около 23мм.
Съответно с новите дискове реших и да си сложа нови накладки.
Накладките са по-големи за модел "Косуърд", което идва от по-големия спирачен апарат.
Марка "LPR" и се оказа че са с ел. датчик за износване.Защото същите се използват при Мондео V6,ST и модели на Кугър.Това ми дойде дюшеш!Имам компютър управляващ "Блока допълнителни контролни лампи" при Скорпио Мк1(който сигнализира за износени накладки чрез лампа на таблото), при което мога да го свържа на новото скорпио.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта