ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Моля ти се, само тези ДРЛ-и не слагай на колата си. Аз сложих и ще ги махам, но си купих крушки диодни за габарита с мощност 7,5 вата и свети като ден.
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Днес си взех доста търсените и редки емблеми Scorpio Ghia.Ще ги почистя и ще им предам визия като на нови.Мястото им е отредено под мигача на предния калник, като земенят "опелджийските 16V"
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Дойде време да си сложа новите дневните светлини.Този път не под формата на LED лента, а направо на готови модули.Модулите реших да ги интегрирам в предните фарове пред основния рефлектор.
Ето ги светлините вградени в предните стъкла на фаровете.
За монтажа се налагаше да махна старите стъкла от основите на фаровете.Пипкава работа свързана с множество разкачваници на части и детайли.
Така и така отворихме фара и реших че е хубаво да изчистя рефлектора и лупата.Имаше доста прах.И един съвет - никога не чистете рефлекторите с препарати, а само с сух и чист памучен парцал!
И вече монтирани
Наложи се и преправяне на ел. инсталацията.Сега дневните фаровете се вкючват автоматично след запалване на двигателя.Когато се включат късите или дългите, дневните автоматично се изключват.Всичко с цел икономия и по.дълъг живот на крушките.
Ето и новата разклонителна кутия, монтирана пред радиатора.
Хареса ми че светлината е насочена и концентрирана.И добре се вижда отдалече!
Ще видим и колко дълго ще изкара.
Остана ми време и да демонтирам пасажерската седалка и да укрепим блоковете под нея управляващи 3 позиции на паметта.
Монтирахме и звуковата индикация за "запаметяване в позиция" чрез свързването на "Централния таймер модул".Сега седалката има вградени 3 основни модула.И функционира идентично на шофьорската с избор между 3 основни фоксирани позиции и опции за промяна и ново запаметяване + отопление.
И сглобена...
Благодарение на Стефан от пловдивската група се сдобих с доста части от Скорпио. И веднага реших да интегрирам една от тях.
А именно облицовката от Скорпио Мк1 с отделение за вещи и място за пожарогасител. При Мк2 няма такава екстра, а според мен тя е доста практична и полезна.Така че махнах оригиналната облицовка с отделението за CD-чейнджъра (имам вграден в радиото Еон 6006) и поставих новата.Наложи се да се поизреже тук таме.....
Но стана, вградихме и плафона и всичко е на 6.
Ето ги светлините вградени в предните стъкла на фаровете.
За монтажа се налагаше да махна старите стъкла от основите на фаровете.Пипкава работа свързана с множество разкачваници на части и детайли.
Така и така отворихме фара и реших че е хубаво да изчистя рефлектора и лупата.Имаше доста прах.И един съвет - никога не чистете рефлекторите с препарати, а само с сух и чист памучен парцал!
И вече монтирани
Наложи се и преправяне на ел. инсталацията.Сега дневните фаровете се вкючват автоматично след запалване на двигателя.Когато се включат късите или дългите, дневните автоматично се изключват.Всичко с цел икономия и по.дълъг живот на крушките.
Ето и новата разклонителна кутия, монтирана пред радиатора.
Хареса ми че светлината е насочена и концентрирана.И добре се вижда отдалече!
Ще видим и колко дълго ще изкара.
Остана ми време и да демонтирам пасажерската седалка и да укрепим блоковете под нея управляващи 3 позиции на паметта.
Монтирахме и звуковата индикация за "запаметяване в позиция" чрез свързването на "Централния таймер модул".Сега седалката има вградени 3 основни модула.И функционира идентично на шофьорската с избор между 3 основни фоксирани позиции и опции за промяна и ново запаметяване + отопление.
И сглобена...
Благодарение на Стефан от пловдивската група се сдобих с доста части от Скорпио. И веднага реших да интегрирам една от тях.
А именно облицовката от Скорпио Мк1 с отделение за вещи и място за пожарогасител. При Мк2 няма такава екстра, а според мен тя е доста практична и полезна.Така че махнах оригиналната облицовка с отделението за CD-чейнджъра (имам вграден в радиото Еон 6006) и поставих новата.Наложи се да се поизреже тук таме.....
Но стана, вградихме и плафона и всичко е на 6.
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
За началото на летния салон малко грижи за кожата.Пълно почистване и полиране с течна вакса.Аз използвам препарати на Sonax, но ми подариха други и реших да пробвам.Резултата ми хареса!
Всичко се прави както го пише в "дебелите книги"!
И новите емблеми под страничните мигачи.Вече оригинални.
Всичко се прави както го пише в "дебелите книги"!
И новите емблеми под страничните мигачи.Вече оригинални.
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Браво Младене, отново заслужаваш похвала за цялото старание !!!! На есен ти завещаван и аз фикуса за малко доработка
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Мерси за похвалите.
Тъй като преди време претапицирах въздушната възглавници и се заличи надписа SRS се наложи да ми изрежат лазерно въпросното лого.Ето и резултата:
А иначе и ето последния ми проект.Телефон за кола GSM Nokia 6090 модел 2003г.Заедно с телефонната централа.С възможност за работа с 2 сим карти и пренос на данни.
Като цяло самата слушалка се нуждаеше от лек козметичен ремонт защото беше издраскана.Така че панела мина една боя и една ръка лак.
Инсталацията на централата изискваше демонтаж на средната конзола и запояване на доста кабели.Доста, доста пипкава работа - 2дена.
Под самата конзола едвам намерихме място за трасе на новите кабели.От там минава управлението на нагревателите за предните и задните седалки.Бутона за тракшън контрола(TCS), бутона за отваряне на багажника и 3 релета.Плюс сигнализацията за активирана ръчна спирачка!
Цялата инсталация на телефона мина отдолу.За сега остава да се намери място за управлението "свободни ръце" - микрофона.А антената мина зад арматурното табло и се монтира на предното стъкло.
Ето я централата.
И крайния вариант:
Тъй като преди време претапицирах въздушната възглавници и се заличи надписа SRS се наложи да ми изрежат лазерно въпросното лого.Ето и резултата:
А иначе и ето последния ми проект.Телефон за кола GSM Nokia 6090 модел 2003г.Заедно с телефонната централа.С възможност за работа с 2 сим карти и пренос на данни.
Като цяло самата слушалка се нуждаеше от лек козметичен ремонт защото беше издраскана.Така че панела мина една боя и една ръка лак.
Инсталацията на централата изискваше демонтаж на средната конзола и запояване на доста кабели.Доста, доста пипкава работа - 2дена.
Под самата конзола едвам намерихме място за трасе на новите кабели.От там минава управлението на нагревателите за предните и задните седалки.Бутона за тракшън контрола(TCS), бутона за отваряне на багажника и 3 релета.Плюс сигнализацията за активирана ръчна спирачка!
Цялата инсталация на телефона мина отдолу.За сега остава да се намери място за управлението "свободни ръце" - микрофона.А антената мина зад арматурното табло и се монтира на предното стъкло.
Ето я централата.
И крайния вариант:
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Eто какво си осигурих благодарение на бат Дончо от пловдивската група:
Този мокет го чаках много време и той ще допълни перфектно бежовия ми интериор.
Отнеми 2 часа под жарките лъчи на кърското слънце докато го демонтирам от донора - "италианец 2.0 136 к.с. Ghia"
Обаче сега като се сетя какво ме чака - пълен демонтаж на почти всичко от салона!!!
Този мокет го чаках много време и той ще допълни перфектно бежовия ми интериор.
Отнеми 2 часа под жарките лъчи на кърското слънце докато го демонтирам от донора - "италианец 2.0 136 к.с. Ghia"
Обаче сега като се сетя какво ме чака - пълен демонтаж на почти всичко от салона!!!
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Настъпи и момента за качването на новия мокет.
Същия предварително го бях измил и подсушил със сапун и препарати за почистване на текстилни тапицерии на "Sonax".
Преди демонтажа на стария и монтажа на новия почти всичко от купето трябваше да се разглоби.
Най-сложно и трудоемко беше изкарването на седалките от купето.Много са тежки поради електрическите задвижвания и подсилените рамки на шаситата им.Също и вградените електронни блокове в тях.
Декоративните облицовки също пречеха.
И така след като всичко бе разкрито изтеглихме оригиналния мокет.
След като махнахме мокета отдолу се разкриха шумо и термоизолационните плоскости.Те представляват кичета с вата и някаква битумна материя. Почистихме всичко с прахосмукачка и в местата на закрепване на седалките(от външната страна на купето) се наложи да възстановя лаковото покритие.По назад в темата съм споменавал, че това е конструктивен недостатък на "Форд".Недопустимо е планката на която се държи седалката към купето да е хваната директно с болт.И той да не е подсигурен срещу проникване на влага и корозия.При мен се бе получила повърхностана корозия отвътре!??!(откъм купето).А отдолу нямаше проблем.Даже оригиналното покритие-грунд отдолу бяха напокътнати и засегнати.
Така, че почистих хубаво местата и ги обработих с преобразовател "Вюрт".После ги китнах и нанесох отдулу и отгоре дебел слой битумно, антикорозионно, еластично покритие на "Нигрин".Мой любим продукт.
Кабелите под средната конзола ни дадоха най-голям отпор.Поради големия им брой се наложи дълго оформяне на снопове и намиране на най ергономично местоположение под барчето.
След всички тези манипулации се пристъпи и към полагане на новия бежов мокет.
Под жарките лъчи на следобедното слънце имахме и "гости" наблюдаващи с интерес работата...
И така лека по лека нещата взеха да добиват завършен вид..
Същия предварително го бях измил и подсушил със сапун и препарати за почистване на текстилни тапицерии на "Sonax".
Преди демонтажа на стария и монтажа на новия почти всичко от купето трябваше да се разглоби.
Най-сложно и трудоемко беше изкарването на седалките от купето.Много са тежки поради електрическите задвижвания и подсилените рамки на шаситата им.Също и вградените електронни блокове в тях.
Декоративните облицовки също пречеха.
И така след като всичко бе разкрито изтеглихме оригиналния мокет.
След като махнахме мокета отдолу се разкриха шумо и термоизолационните плоскости.Те представляват кичета с вата и някаква битумна материя. Почистихме всичко с прахосмукачка и в местата на закрепване на седалките(от външната страна на купето) се наложи да възстановя лаковото покритие.По назад в темата съм споменавал, че това е конструктивен недостатък на "Форд".Недопустимо е планката на която се държи седалката към купето да е хваната директно с болт.И той да не е подсигурен срещу проникване на влага и корозия.При мен се бе получила повърхностана корозия отвътре!??!(откъм купето).А отдолу нямаше проблем.Даже оригиналното покритие-грунд отдолу бяха напокътнати и засегнати.
Така, че почистих хубаво местата и ги обработих с преобразовател "Вюрт".После ги китнах и нанесох отдулу и отгоре дебел слой битумно, антикорозионно, еластично покритие на "Нигрин".Мой любим продукт.
Кабелите под средната конзола ни дадоха най-голям отпор.Поради големия им брой се наложи дълго оформяне на снопове и намиране на най ергономично местоположение под барчето.
След всички тези манипулации се пристъпи и към полагане на новия бежов мокет.
Под жарките лъчи на следобедното слънце имахме и "гости" наблюдаващи с интерес работата...
И така лека по лека нещата взеха да добиват завършен вид..
- gorskiq
- потребител
- Мнения: 361
- Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Най-накрая и последното парченце от пъзела дойде на мястото си, браво. Всяко зло - за добро, наложи се да демонтираш много неща от интериора, но сега имаш най-чистата кола отвътре . Жалко че подсилената гумирана част остана от ляво, но това не е важно. Пълна с екстри почти на 100%.
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Опа да се похваля с частите които си закупих на преференциални цени от "Мото-Пфое" Пловдив.Специална благодарност към Наско Ангелов - отдел резервни части - "МП Пловдив" за оказаното внимание.
В следствие на разчистване на складовете от стари части за стари модели се сдобих на супер цени със следните части за моите рядко срещани модели скорпио:
Всичко перфектно опаковано и оригинално непокътнато.
Термостат
Гарнитури за регулатора на празния ход.
Щифт за включване на задна скорост.
Облицовка орех бутони
И преден фар за мъгла Hella
Ице(Горския), като любител на оригиналното,знам че ще се изкефиш максимално!
Така че наздраве
В следствие на разчистване на складовете от стари части за стари модели се сдобих на супер цени със следните части за моите рядко срещани модели скорпио:
Всичко перфектно опаковано и оригинално непокътнато.
Термостат
Гарнитури за регулатора на празния ход.
Щифт за включване на задна скорост.
Облицовка орех бутони
И преден фар за мъгла Hella
Ице(Горския), като любител на оригиналното,знам че ще се изкефиш максимално!
Така че наздраве
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Поради факта, че съм на тема спирачни дискове неизбежно дойде и момента на закупуване на нови задни вентилирани дискове и накладки.
Предните спирачни апарати, дискове и накладки ги бях сменил миналата година и са от модела Скорпио Мк2 Cosworth 24V
Сега идва и ред на задните също от Мк2 Cosworth 24V
Предните спирачни апарати, дискове и накладки ги бях сменил миналата година и са от модела Скорпио Мк2 Cosworth 24V
Сега идва и ред на задните също от Мк2 Cosworth 24V
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
През отпуската успях да отделя време и да завършим изцяло спирачната система.По преди в темата бях писал, че смених предните дискове и спирачни апарати с такива от модела cosworth 24V-Сега оставаше да се сложат и задните.
Реших и заедно с това да подменя и спирачната течност в системата.
Вдигнахме колата и се въоръжихме се нов спрей с проникващо масло, че болтовете много се спичат там долу.
Спирачните апарати бяха предварително рециклирани.
Но все пак единия болт на стария апарат "превъртя". Така че се наложи и работа с флекс на кофти място.
И все пак старите дискове и апарати се предадоха..
Успоредно с монтажа на новите дискове и накладки прекарахме и инсталацията за сигнализация за износени накладки.Успоредно по трасето на датчика на ABS системата.
Накладките са със куплунг за сигнализация от Мк1.
Свързване с буксите под задната седалка.
И почистване от фабричната смазка със спрей.
И вече със задни вентилируеми спирачни дискове и по големи спирачни апарати от модела Scorpio Mk2 cosworth 24V.
Реших и заедно с това да подменя и спирачната течност в системата.
Вдигнахме колата и се въоръжихме се нов спрей с проникващо масло, че болтовете много се спичат там долу.
Спирачните апарати бяха предварително рециклирани.
Но все пак единия болт на стария апарат "превъртя". Така че се наложи и работа с флекс на кофти място.
И все пак старите дискове и апарати се предадоха..
Успоредно с монтажа на новите дискове и накладки прекарахме и инсталацията за сигнализация за износени накладки.Успоредно по трасето на датчика на ABS системата.
Накладките са със куплунг за сигнализация от Мк1.
Свързване с буксите под задната седалка.
И почистване от фабричната смазка със спрей.
И вече със задни вентилируеми спирачни дискове и по големи спирачни апарати от модела Scorpio Mk2 cosworth 24V.
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Реших капачетата на пръскачките на фаровете да ги боядисам в цвета на колата.Оригинално бяха черни.
Доите и реда на двойното запечатване на лака за зимния сезон.
С препарати на "Koch Chemie"
Реших и да обработя и люка на покрива.Който от известно време започна да се движи по-бавно.
След третирането с препарат люка се задвижи по-добре, но успеха бе временен.След това пак заяде и при обратното му прибиране започнаха да се чуват странни звуци от към мотора.
Като това....https://www.youtube.com/watch?v=BHNgwtY05gU
Тома ме наведе на мисълта, че нещо се е изронило в моторчето. Така че сме на етап търсене на мотор и изучаване начина на задвижването на люка!
Доите и реда на двойното запечатване на лака за зимния сезон.
С препарати на "Koch Chemie"
Реших и да обработя и люка на покрива.Който от известно време започна да се движи по-бавно.
След третирането с препарат люка се задвижи по-добре, но успеха бе временен.След това пак заяде и при обратното му прибиране започнаха да се чуват странни звуци от към мотора.
Като това....https://www.youtube.com/watch?v=BHNgwtY05gU
Тома ме наведе на мисълта, че нещо се е изронило в моторчето. Така че сме на етап търсене на мотор и изучаване начина на задвижването на люка!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10842
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Младене, аз не смятам че е от моторчето. То се чува че върти, по скоро проблема е в бронята на жилото, която всъщност е "Фиксатора" на самото жило,- което е един дълъг и гъвкав винт, и въртейки се в неподвижната броня- избутва, или издърпва люка. Поне така беше на старото ми Пежо-505. А бронята на жилото е пластмасова, и от времето или "прегаря"- изронва се, или се чупи.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Това е много полезна информация.Благодаря ти Ялта.Вече си взех моторче и даже си купих и люк донор.Той е рязан но все пак стъклото е здраво и шините са там.Сега остава да го почистя че е ужасно и да го разгледам как действа.Иначе и аз видях, че има нещо като жило(пружина) но не е в броня.При първа възможност ще споделя! Сега вече застудя и не знам дали ще го махам или най-добре ще е да го оставим за на пролет.Със сигурност ще разуча донора
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Това е новият ми люк и част от системата по задвижването.Има начална степен на корозия, но това не е проблем.Ще го обработя и запечатам.Иначе интересно е задвижването на люка.И в момента го разучавам.С жило е, но то не върви в броня. В момента съм на етап гресиране и разучаване.
Ето и моторчето
Използвам и информация от чуждите форуми....
http://sierrascorpioclub.nl/forum/viewt ... it=dakraam
Направи ми впечатление че новите ми задни спирачни дискове са добили грозен ръждив цвят по не триещите се части.Това ме подразни много и реших да ги обработя.В пловдивската група бяхме обсъждали с ТЕД въпроса с кадмиране на новите дискове, но нямам време и нерви да го правя.Така, че по лесния начин...
Третиране с преобразувател на "Nigrin"...
На снимката се вижда оксидацията на ръждата.
И след това боядисване със сребърен феролит.
И малко свежи сила за дистанционното!
Ето и моторчето
Използвам и информация от чуждите форуми....
http://sierrascorpioclub.nl/forum/viewt ... it=dakraam
Направи ми впечатление че новите ми задни спирачни дискове са добили грозен ръждив цвят по не триещите се части.Това ме подразни много и реших да ги обработя.В пловдивската група бяхме обсъждали с ТЕД въпроса с кадмиране на новите дискове, но нямам време и нерви да го правя.Така, че по лесния начин...
Третиране с преобразувател на "Nigrin"...
На снимката се вижда оксидацията на ръждата.
И след това боядисване със сребърен феролит.
И малко свежи сила за дистанционното!
- RanditY -.-
- потребител
- Мнения: 133
- Регистриран: 03 окт 2010, 15:30
- Модел на автомобила: Mondeo '06 1.8i.125hp, Focus '08 2.5i 225hp
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Колега, не съм чел цялата тема, но до колкото видях от снимките, колата е с десен волан? След толкова хамалогия и старателност към автомобила, който наистина изглежда супер, защо не обърнеш и дирекцията?
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Просто свикнах да карам RHD и нямам проблеми с дирекцията.
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Колата след мивка на фона на красивата есен!
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ford scorpio 2.0i 16V "Пълна промяна"
Продължавам да възстановявам люка, който съм го предвидил за замяна напролет.Гуменото му уплътнение е много добро и еластично за разлика от моето.По горе в темата бях писал че почистих местата на корозия и ги обработих с преобразувател.Изчаках една седмица и пак третирах същите места.След като те изсъхнаха и се "калцираха" реших да изпробвам една стара соц рецепта за обработка на метали и ръжда.А именно с използването на миниум който разтворен с Безир прави чудна консистенция.Миниум в момента няма на пазара защото е забранен.Отровен е!
С вече готовата смес се мажат въпросните участъци и се чака да изсъхне 24часа и повече.След това се нанася следващата окончателна обработка с бои, китове, грундове и т.н.
С вече готовата смес се мажат въпросните участъци и се чака да изсъхне 24часа и повече.След това се нанася следващата окончателна обработка с бои, китове, грундове и т.н.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта