Ford Focus II from Romania / Форд Focus II
Публикувано: 12 яну 2012, 00:07
Hello mates!
My name is Bogdan and I'm a Ford Focus owner from Romania (Pitesti, at ~100km from Bucharest). I've met some of you last summer when we had our annual meeting. After that I wanted to come to your annual meeting, but I couldn't because of some personal issues. Hope that I'll be there at your next annual event.
Few words about me...
I'm 27 year old and a big Ford admirer since 2005. Even is a like Ford, right now I'm working as a sales consultant at a Toyota dealership. I like photography, some sports and, of course, Fords. Some of my pictures can be viewed here:
My photo gallery. On flickr.
Some rally photos. On flickr.
About sports... I like rallying. I have a license for co-driver and even took part, as a co-driver, at some rallies in our national championship. Another sport that I like is football, but I'm not very good at it. I'm a big Real Madrid fan. Enough about me.
Few words about my car history...
I had my first car when I took my driver license. It was a Dacia 1410 and was perfect as a debut car. After almost one year came a VW Golf 3 1.6i 75hp. Great car, I loved the sunroof. In 2005 I had to sell the Golf (some stupid problem that no one was able to identify) and start looking for a new car. My first option was a Golf 4, 1.9 TDI, but I couldn't go to Germany to buy one. I had a 10.000euro budget. After some negotiations I've convinced my dad to give me 15.000euro and bought my first Ford: a brand new Focus II, Ambiente, 1.6 TDCI 90hp. It was entry-level, but was more than enough for me. It was the car that made me fall in love with Ford.
I've sold that in 2009 and bought my actual car: a 2006 2.5 turbo Focus ST. It had about 35.000km and since than I've made around another 50.000km. When I saw it I new it was the car I wanted: 5 doors, blue and sunroof. Since then I had made some minor modifications, let's see if I can remember all of them:
1. Lower spring: not for looks, but for more stability.
2. ECU resoft: dyno test result: 255hp (225 before) and 455Nm (320 before). I'm not sure if the results are right, but that is what the dyno said.
3. Zimmerman brake discs (front) and Ferodo DS2500 brake pads (front). The discs are crap, but the brake pads are wonderful, even though a bit expensive (~160euro).
4. Xenon head-lamps: original head-lamps bought from UK. 100pounds.
5. Focus RS clutch and flywheel
6. Quaife front differential: now the car is handling properly and it is more fun to drive. Also, left foot braking is more efficient on turns.
"On the outside" are few minor changes because I like the car just the way it is. I've only put the specific white stripes on the side and painted my rims white (the original Focus ST rims).
Since 1st of December 2011 I have another Focus: a 2005 1.6 TDCI 110hp Focus Titanium. Sea grey is the color and I have all I need on it: original xenon head-lamps, sunroof, original big screen navi, dual climate control, half leather seats, heated windshield, power windows and so on.
Right now the ST is a bit sick: I have some weird vibration and the cause of it has not been yet identified.
I hope that you are not bored with all I have posted here and I promise that I will present some pictures as soon as possible.
*******
And now, Google translate:
Здравейте приятели!
Казвам се Богдан и аз съм собственик на Ford Focus, от Румъния (Питещи, на ~ 100 км от Букурещ). Срещал съм някои от вас миналото лято, когато имахме годишната среща. След това исках да дойда към годишния си среща, но не можех, защото на някои лични въпроси. Надявам се, че аз ще бъда там по време на следващото си годишно събитие.
Няколко думи за мен ...[/ B]
Аз съм 27 годишен и голям почитател на Ford от 2005 г. насам. Дори е като Форд, точно сега аз работя като консултант по продажбите в Toyota автокъща. Аз като фотография, някои спортове и, разбира се, Форд. Някои от моите снимки може да видите тук:
[URL = http://flickr.com/zvony/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;] фото галерия. На Flickr. [/ URL]
[URL = http://flickr.com/rallyimages/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;] Някои рали снимки. На Flickr. [/ URL]
За спорт ... Аз като рали състезанията. Имам лиценз за помощник-водач и дори взеха участие, като помощник-водач, на някои митинги в националния ни шампионат. Друг спорт, който ми харесва е футбол, но аз не съм много добър в това. Аз съм голям Реал Мадрид фен. Достатъчно за мен.
Няколко думи за историята на колата ми ...[/ B]
Имах първата ми кола, когато взех шофьорска книжка. Това е "Дачия" 1410 и е перфектен като дебют кола. След почти една година дойде VW Golf 3 1.6i 75 к.с.. Страхотен автомобил, обичах люк. През 2005 г. аз трябваше да продаде Golf (някои глупави проблем, който никой не е в състояние да идентифицират) и започнете да търсите нова кола. Първата ми опция е Golf 4, 1.9 TDI, но не можех да отида до Германия, за да купя един. Имах бюджет на 10,000 евро. След някои преговори съм убеден, че баща ми да ми даде € 15,000 и купих първата Ford: чисто нов Focus II, Ambiente, 1.6 TDCI 90 к.с.. Това беше влизането на ниво, но е повече от достатъчно за мен. Това е колата, която ме накара да падне в любов с Ford.
Съм продал, че през 2009 г. и купи действителните кола: 2006 2.5 турбо Focus ST. Тя е около 35,000километра и оттогава съм направил около друг 50.000 km. Когато го видях аз нова кола, аз исках: 5 врати, син и люк. От тогава бях направил някои дребни модификации, нека да видим дали мога да помня всички от тях:
1. Долна пролетта: не за външен вид, но за по-голяма стабилност.
2. ECU resoft: Дино тест резултат: 255hp (225 преди) и 455Nm (320 преди). Аз не съм сигурен, че ако резултатите са право, но това е това, което каза Дино.
3. Цимерман спирачни дискове (отпред) и Ferodo DS2500 накладките (отпред). Дисковете са глупости, но спирачните накладки са прекрасни, макар и малко скъпо (~ 160евро).
4. Xenon главата лампи: оригинален главата лампи, закупени от Великобритания. £ 100.
5. Focus RS съединител и маховик
6. Quaife преден диференциал: сега колата се справя добре и е по-забавно да карам. Също така, левия крак спиране е по-ефективна завои.
"На извън" са няколко дребни промени, защото ми харесва колата начина, по който тя е. Съм само на специфични бели ивици отстрани и боядисани ми джанти бял (оригинални Focus ST джанти).
От 1 декември 2011 г. аз имам друга Фокус: от 2005 г. 1.6 TDCI 110hp Focus Titanium. Sea сив цвят и имам всичко, от което имам нужда върху него: оригинален ксенон главата лампи, люк, оригинални големия екран NAVI, двоен контрол на климата, като половината кожени седалки, отопляем предното стъкло, ел. стъкла и така нататък.
Точно сега ST е малко болен: Имам някои странни вибрации и причината за него все още не е идентифициран.
Надявам се, че не са отегчени от всичко, което са написали тук и аз обещавам, че ще представи някои снимки възможно най-скоро.
My name is Bogdan and I'm a Ford Focus owner from Romania (Pitesti, at ~100km from Bucharest). I've met some of you last summer when we had our annual meeting. After that I wanted to come to your annual meeting, but I couldn't because of some personal issues. Hope that I'll be there at your next annual event.
Few words about me...
I'm 27 year old and a big Ford admirer since 2005. Even is a like Ford, right now I'm working as a sales consultant at a Toyota dealership. I like photography, some sports and, of course, Fords. Some of my pictures can be viewed here:
My photo gallery. On flickr.
Some rally photos. On flickr.
About sports... I like rallying. I have a license for co-driver and even took part, as a co-driver, at some rallies in our national championship. Another sport that I like is football, but I'm not very good at it. I'm a big Real Madrid fan. Enough about me.
Few words about my car history...
I had my first car when I took my driver license. It was a Dacia 1410 and was perfect as a debut car. After almost one year came a VW Golf 3 1.6i 75hp. Great car, I loved the sunroof. In 2005 I had to sell the Golf (some stupid problem that no one was able to identify) and start looking for a new car. My first option was a Golf 4, 1.9 TDI, but I couldn't go to Germany to buy one. I had a 10.000euro budget. After some negotiations I've convinced my dad to give me 15.000euro and bought my first Ford: a brand new Focus II, Ambiente, 1.6 TDCI 90hp. It was entry-level, but was more than enough for me. It was the car that made me fall in love with Ford.
I've sold that in 2009 and bought my actual car: a 2006 2.5 turbo Focus ST. It had about 35.000km and since than I've made around another 50.000km. When I saw it I new it was the car I wanted: 5 doors, blue and sunroof. Since then I had made some minor modifications, let's see if I can remember all of them:
1. Lower spring: not for looks, but for more stability.
2. ECU resoft: dyno test result: 255hp (225 before) and 455Nm (320 before). I'm not sure if the results are right, but that is what the dyno said.
3. Zimmerman brake discs (front) and Ferodo DS2500 brake pads (front). The discs are crap, but the brake pads are wonderful, even though a bit expensive (~160euro).
4. Xenon head-lamps: original head-lamps bought from UK. 100pounds.
5. Focus RS clutch and flywheel
6. Quaife front differential: now the car is handling properly and it is more fun to drive. Also, left foot braking is more efficient on turns.
"On the outside" are few minor changes because I like the car just the way it is. I've only put the specific white stripes on the side and painted my rims white (the original Focus ST rims).
Since 1st of December 2011 I have another Focus: a 2005 1.6 TDCI 110hp Focus Titanium. Sea grey is the color and I have all I need on it: original xenon head-lamps, sunroof, original big screen navi, dual climate control, half leather seats, heated windshield, power windows and so on.
Right now the ST is a bit sick: I have some weird vibration and the cause of it has not been yet identified.
I hope that you are not bored with all I have posted here and I promise that I will present some pictures as soon as possible.
*******
And now, Google translate:
Здравейте приятели!
Казвам се Богдан и аз съм собственик на Ford Focus, от Румъния (Питещи, на ~ 100 км от Букурещ). Срещал съм някои от вас миналото лято, когато имахме годишната среща. След това исках да дойда към годишния си среща, но не можех, защото на някои лични въпроси. Надявам се, че аз ще бъда там по време на следващото си годишно събитие.
Няколко думи за мен ...[/ B]
Аз съм 27 годишен и голям почитател на Ford от 2005 г. насам. Дори е като Форд, точно сега аз работя като консултант по продажбите в Toyota автокъща. Аз като фотография, някои спортове и, разбира се, Форд. Някои от моите снимки може да видите тук:
[URL = http://flickr.com/zvony/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;] фото галерия. На Flickr. [/ URL]
[URL = http://flickr.com/rallyimages/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;] Някои рали снимки. На Flickr. [/ URL]
За спорт ... Аз като рали състезанията. Имам лиценз за помощник-водач и дори взеха участие, като помощник-водач, на някои митинги в националния ни шампионат. Друг спорт, който ми харесва е футбол, но аз не съм много добър в това. Аз съм голям Реал Мадрид фен. Достатъчно за мен.
Няколко думи за историята на колата ми ...[/ B]
Имах първата ми кола, когато взех шофьорска книжка. Това е "Дачия" 1410 и е перфектен като дебют кола. След почти една година дойде VW Golf 3 1.6i 75 к.с.. Страхотен автомобил, обичах люк. През 2005 г. аз трябваше да продаде Golf (някои глупави проблем, който никой не е в състояние да идентифицират) и започнете да търсите нова кола. Първата ми опция е Golf 4, 1.9 TDI, но не можех да отида до Германия, за да купя един. Имах бюджет на 10,000 евро. След някои преговори съм убеден, че баща ми да ми даде € 15,000 и купих първата Ford: чисто нов Focus II, Ambiente, 1.6 TDCI 90 к.с.. Това беше влизането на ниво, но е повече от достатъчно за мен. Това е колата, която ме накара да падне в любов с Ford.
Съм продал, че през 2009 г. и купи действителните кола: 2006 2.5 турбо Focus ST. Тя е около 35,000километра и оттогава съм направил около друг 50.000 km. Когато го видях аз нова кола, аз исках: 5 врати, син и люк. От тогава бях направил някои дребни модификации, нека да видим дали мога да помня всички от тях:
1. Долна пролетта: не за външен вид, но за по-голяма стабилност.
2. ECU resoft: Дино тест резултат: 255hp (225 преди) и 455Nm (320 преди). Аз не съм сигурен, че ако резултатите са право, но това е това, което каза Дино.
3. Цимерман спирачни дискове (отпред) и Ferodo DS2500 накладките (отпред). Дисковете са глупости, но спирачните накладки са прекрасни, макар и малко скъпо (~ 160евро).
4. Xenon главата лампи: оригинален главата лампи, закупени от Великобритания. £ 100.
5. Focus RS съединител и маховик
6. Quaife преден диференциал: сега колата се справя добре и е по-забавно да карам. Също така, левия крак спиране е по-ефективна завои.
"На извън" са няколко дребни промени, защото ми харесва колата начина, по който тя е. Съм само на специфични бели ивици отстрани и боядисани ми джанти бял (оригинални Focus ST джанти).
От 1 декември 2011 г. аз имам друга Фокус: от 2005 г. 1.6 TDCI 110hp Focus Titanium. Sea сив цвят и имам всичко, от което имам нужда върху него: оригинален ксенон главата лампи, люк, оригинални големия екран NAVI, двоен контрол на климата, като половината кожени седалки, отопляем предното стъкло, ел. стъкла и така нататък.
Точно сега ST е малко болен: Имам някои странни вибрации и причината за него все още не е идентифициран.
Надявам се, че не са отегчени от всичко, което са написали тук и аз обещавам, че ще представи някои снимки възможно най-скоро.