Страница 1 от 3

Моят "Голям котарак"

Публикувано: 22 сеп 2013, 19:44
от Tsurinski
Накрая въпреки приказките на мои приятели, аз се "престраших" и се сдобих с мечтания от мен "Котарак"
Предполагам се досещате, че става въпрос за FORD COUGAR 2.5 V6
Произведен е през далечната 1999 година и има всички екстри за модела включително и теглич.
Изображение
Изображение
Тук на снимките е и дъщеря ми която ми помогна при търсенето и закупуването на автомобила (направо е родена за търговец за разлика от мен) и са направени в деня на покупката. На снимките не си личи много но "котката" е с множество външни забележки за което отива в "бокса" за изправяне на ламарини ремонт на брони и цялостно боядисване. За съжаление тъй-като бях служебно ангажиран не мога да ви покажа снимки от ремонта но като цяло крайния резултат е следния:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
На снимките не си личи много но в действителност колата изглежда се едно излиза от завода. Джантите не съм ги ремонтирал, понеже не ми харесват и ще си търся други.
Друго което е променено по автомобила е монтираният K&N racimex филтър, спортна генерация (не знам на коя фирма няма лого но тръбите отдолу са като на камион), чип и спортно окачване на H&R (серия SCHWARZMET ако ви говори нещо щото на мене не). Всичките тези промени са правени в Германия а не от мен. Аудиото е оригинално CD6000 RDS EON като единствено са монтирани допълнителни говорители CANNTON PULLMAN на задната кора.За малко да забравя. Котката има и допълнително инсталирана печка WEBASTO с електронно управление.
За сега автомобила не ме разочарова и оправдава всички мои очаквания. Остава ми да си харесам джанти. За сега.....

Re: Моят "Голям котарак"

Публикувано: 22 сеп 2013, 21:33
от S_C
Къде го тоя теглич? :))
За генерацията- това е особеност на ЗЕТЕК моторите, версии 2.0 и 2.5. Всичко, различно от оригиналното като конфигурация, заминава много бързо. Изгаря. Малките мотори нямат такива проблеми.2.0 е с две гърнета, на 2.5 гърнето и фабричното освен дето е като на камион, е от много дебела ламарина.

Re: Моят "Голям котарак"

Публикувано: 22 сеп 2013, 21:41
от ЯЛТА
Честитооо !
Страхотно, "котката" е жестока, има един във клуба с такъв с газов инжекцион.
Да ти е честита, и много безаварийни километри да изминеш с нея.

Re: Моят "Голям котарак"

Публикувано: 22 сеп 2013, 22:56
от Tsurinski
S_C написа:Къде го тоя теглич? :))
В багажника. Крайната част с ябълката се демонтира лесно когато нямаш нужда от него. А що се отнася за генерацията различна е от другите които гледах докато търсех кола въпреки, че накрайника много прилича на стандартния, гърнетата са с друга форма. Пък може и да съм в грешка. За всеки случай скоро ще снимам отдолу и ще кача снимки тук. Който разбира ще каже.

Re: Моят "Голям котарак"

Публикувано: 22 сеп 2013, 23:13
от deathstorm
Браво колега!
Много е хубаво, когато човек сбъдва мечтите си.

Re: Моят "Голям котарак"

Публикувано: 24 сеп 2013, 16:23
от Dani_Focus
Поздравления колата е много хубава.

Re: Моят "Голям котарак"

Публикувано: 24 сеп 2013, 19:59
от Tsurinski
Благодаря колеги! Когато имам повече време ще направя и кача още снимки отвътре, под капака и на генерацията отдолу.

Re: Моят "Голям котарак"

Публикувано: 24 сеп 2013, 20:07
от ffmk1l
Много е хубава колата. Нищо не пипай по нея, така е много изчистена и красива. Безаварийни!

Re: Моят "Голям котарак"

Публикувано: 24 сеп 2013, 21:53
от Tsurinski
Благодаря колега. И аз я харесвам изчистена и затова споменах за подмяна на джантите но засега не си харесвам други. А това "за сега...." в края на първия ми пост не включва "дъска за гладене", "шнорхели" и т.н.т. а промяна на генерацията с две аспухови тръби но това е след като мине зимата най рано.

Re: Моят "Голям котарак"

Публикувано: 25 сеп 2013, 00:04
от gorskiq
Здравей, много хубава е станала след пребоядисването, хиляди безаварийни километри ти пожелавам с нея само по приятни дестинации. Аз също съм привърженик на изчистените и оригинални форми. Ето едни оригинални джанти щом твоите не ти харесват. http://prodavalnik.com/16-dzhanti-s-gumi-i30202983

Re: Моят "Голям котарак"

Публикувано: 25 сеп 2013, 19:07
от taverna
брово колега много е хубава безаварйно страхотна е :)

Re: Моят "Голям котарак"

Публикувано: 25 сеп 2013, 19:32
от BIGFORDFAN
Страшен е Кугара, с тоя мотор си е екстра, но джантите определено са ужасно малки. Ето ти едни изгодни и от мен : http://prodavalnik.com/prodavam-dzhanti ... -i29555901

Re: Моят "Голям котарак"

Публикувано: 25 сеп 2013, 20:33
от Tsurinski
Колеги благодаря ви за мненията и предложенията! За сега поради непредвидени финансови разходи не свързани с колата (слава на бог и със здраве не са), портфейла ми отъня и му давам малко почивка поне за месец :( . Но тъй-като съм в ситуация "не знам какво искам но не и това" относно джантите ще съм благодарен на всякакви предложения и варианти за джанти от вас

Re: Моят "Голям котарак"

Публикувано: 25 сеп 2013, 20:51
от taverna
колега аз също съм на път да се здобия с този прекрасен афтомобил като твоят само чхе много се двоумя между 2,0 и 2,5 мотор кажи ми нещо повече за този мотор много ли е скъпо обслужването като масло ремъци и тн.как е със окачването имаш ли представа сменял ли си нещо като носачи тампони нещо такова намират ли се по магазините за авточасти? ще съм много благодарен на всякакви мнения и съвети кой от двата да избера :)благодаря предварително.

Re: Моят "Голям котарак"

Публикувано: 25 сеп 2013, 21:14
от taverna
също исках да те питам как е разхода засичал ли си го градско извънградско?

Re: Моят "Голям котарак"

Публикувано: 26 сеп 2013, 07:11
от Tsurinski
Колега, както писах в твоята тема, 2.0 е по евтин за обслужване от 2.5. За 2.0 се намират лесно части - нови и такива втора рака. За 2.5 има части за обслужване (ремъци, филтри, свещи), водната помпа (около 80 лв.), някой друг датчик и до там. Останалите части по двигателя ги предлагат в Moto Pfohe и то на доста солени цени. Ако се решиш на този двигател трябва да свикнеш с пазаруването от чужди сайтове и чакане на доставка. По друг начин седят нещата с окачването и спирачната система. Там проблеми няма с намирането на части и то на сносни цени(като качество не мога да ти кажа, просто нищо не съм сменял). По купето предполагам вече си разбрал, че намирането на едро габаритни части е мъка тъй-като това е рядък модел в глобален мащаб.За разхода не мога да ти кажа точно защото съм навъртял около 1200км. и не съм го засякъл за сега точно но около 8-9 извън градско и може би двойно градско. Сега, ако ще го караш предимно градско 2.0 е твоя мотор според мен.
От друга страна 2.5 е много по еластичен и отговаря повече на колата като визия (т.е. пасва на това че е спортна кола). Въпреки ,че много колеги твърдят, че не вървял повече от 2.0 аз мога да ти кажа, че върви повече и то мноооооого.

Re: Моят "Голям котарак"

Публикувано: 26 сеп 2013, 11:56
от taverna
благодаря колега за отговора беше ми мн полезен ще решавам на място ще видя и малкия мотор и големия и ще реша която ми хареса :)

Re: Моят "Голям котарак"

Публикувано: 26 сеп 2013, 12:46
от ЯЛТА
taverna написа:малкия мотор и големия и ще реша която ми хареса :)
Изображение

Re: Моят "Голям котарак"

Публикувано: 26 сеп 2013, 18:23
от Tsurinski
Аааа, ЯЛТА, предложението ти е страшно, ама тия валяци ще искат по голям двигател. Но, от друга страна ще е 100% пригоден за нашите пътища и в зимни и в летни условия

Re: Моят "Голям котарак"

Публикувано: 14 окт 2013, 08:39
от taverna
foo34545454.jpg
(46.52 KБ) Свален 708 пъти
fo1.jpg
(45.3 KБ) Свален 698 пъти
fo2.jpg
(40.76 KБ) Свален 697 пъти