Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от LORDA83 » 31 окт 2013, 22:04

Привет на всички от един нов член на форума ви!

Тъй, като Рендето ( Меган 2, Грандтур, 6 скорости, 1.9 дци, 120 коня, 2004 г. ) ми идваше адски скъпо като данъци и поддръжка, пък и беше с проблемен двигател на който предстои сериозен ремонт... се отървах от него и в момента съм собственик на Ford Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 4 ( 5 ) врати! -> http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=8044

Та... Фиестичката е в гаража и в момента се правят по нея доста неща, но бих искал да споделя тук в какво състояние я взех, какво съм и сложил до тук и какво предстои да бъде донаправено в идната седмица. Бих искал да чуя мнение от хората притежаващи такава кола... ако може да ми дадат съвети за нея... силни страни, слаби и прочие. Обещавам, когато финализирам всичко по нея да кача и малко снимки.

Значи... Фиестичката е началото на 1999 година. Докарана от Италия, с прекрасно запазена боя. Сив металик е, 4 врати, всичко по нея за момента функционира. Всичко, като заводска окомплектовка по нея си седи... крикове, лули, теглич, книжка на модела и прочие... Не е удряна, няма грам ръжда и драскотина никъде и поне на първо четене е нетипично изрядна и прилежно поддържана за Италианска кола. На километража показва 93000 км ( колко са истина... идея си нямам, имайки се в предвид, че на 100 000 превърта километража и почва от 0 ). Склонен съм да вярвам, че е на реални толкова, съдейки по настоящото и състояние.

Началната цена на която я закупих е 1400 лв. Веднага бе вкарана в гаража и за последните дни по нея е направено следното... ( не ме питайте до финала колко ще излезе всичко описано по-долу, че така като гледам ще надскочи 2 пъти цената на самата кола )... :

- Ходова част- предница... сменено всичко необходими. Имаше съвсем леки дреболии за подмяна. Не лопа, не тропа... изненадващо за мен вози доста по-стегнато и приятно дори от споменатия по-горе Меган, който е класи над тази Фиеста уж.
- Купени и сложени 4 чисто нови, зимни гуми от магазина - Дайтон ( произвеждат се от Бриджстон ) с размер 155 / 70 /13. Монтирах ги на оригиналните, железни джанти, които са с оригинални, заводски тазове на Форд.
- След стегнатата предница и новите гуми минах и стенд.
- Най-скъпото монтирано устройство - чисто нова, гаранционна, газова уредба на сочената за най-скъпа и реномирана Италианска марка в бранша - One Direction. Заедно с нея бе поставена 35 литрова бутилка ( държах да е най-голямата, която може да влезе и да се монтира в багажника. Надявам се с до 12 лв на гас да минавам 100 км градско, като се има в предвид, че стила ми е доста агресивно ориентиран, и с под 10 лв за 100 км извънградско.
- 3 нови чистачки, Френски, Валео
- Сменено масло за двигателя на Кастрол
- Сменен антифриз, спирачна течност, масло скорости, налята зимна течност за чистачките, долят фреон на климатика и тестван след това... не изтърва и изненадващо отново... охлажда по-добре от Мегана!
- Сменени ремъци, ролки, филтри... пълно обслужване.
- Купени и сложени 4, оригинални стелки за Форд Фиеста от най-качествена изработка.
- Калъф от естествена кожа за волана ( не ме кефи заводски как изглежда с тия 2 цвята )
- Комплект - триъгълник, жилетка, пожарогасител, аптечка...

До края на идната седмица и крайното, предвидено за момента поне финализиране предстои:

- Утре предстои регистрация на колата, тъй, като в момента е с временни транзитки. Надявам се с всичките такси, данъци, регистрации, застраховки и щуротии това да излезе до 500 лв. Смятам да си избера и някой " огледален ", регистрационен номер.
- Ще се закача лаптопа да се донастрои газовата. В момента върви със заводските настройки, по " дефаулт ". Смятам малко да се пипнат.
- Ще поръчам нови, задни подкалници, тъй, като заводските са платнени и в средата по канта на калниците леко провисват. Надявам се да има заводски, пластмасови за този модел.
- Чакам да пристигнат 4 летни гуми ( около 5 мм ) и размер 185 / 60 / 14 ( по книжка като размер за тази Фиеста ги дават 185/55, така, че моля споделете тези гуми ще седят ли добре според вас, или ще дойдат високи ) + 4 лети джанти 14-ки + техните си гайки и капачки.
- Предстои да бъде измита и " изпрана " цялата. Цялото купе, тапицерии и кори ще се перат, чистят и мажат... а за финал може евентуално и от вън да я пастирам цялата.
- Ще се слагат 6 колони ( 2 големи в багажника, 2 големи във вратите + 2 малки на дръжките на вратите ) + СД с ЮСБ порт ( ще реша тепърва какви точно )...
- Ще се закупят комплект, 4 секретни гайки за гумите... за всеки случай, че с тия нови гуми от магазина... грижа са ми :)
- Ще се кара на алармаджия, че искам да подкарам заводската аларма на колата, която е с ключ. Неще да пищи и ме съмнява, че е направена на някакъв тъп, беззвучен режим, заради законите в Италия.
- Може да и направя и 2ри ключ, че е само с един в момента.
- За финал... винетка, 20на литра бензин в резервоара, 30 газ в бутилката... и дим да ме няма. :D :)

Та... това е предвидено за сега колеги. Коментирайте смело, отправяйте ми забележки, предлагайте идеи и съвети... Приветствам всеки, който разбира повече от тия Фордчета с добре дошъл!
Надявам се, че до края на следващата седмица ще приключа с всичко описано и ще публикувам снимки, както вече обещах. Спокойна вечер за сега от мен иии благодаря предварително за всичко!
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10068
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ-1582, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от ЯЛТА » 01 ное 2013, 01:10

Честито колега, и със здраве да си се возиш много и безаварийно с Фиестичката.
Посети и клубните сбирки в Пловдив, групата е много добра и сериозна.
==============================================================
Изображение
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от LORDA83 » 01 ное 2013, 01:56

ЯЛТА написа:Честито колега, и със здраве да си се возиш много и безаварийно с Фиестичката.
Посети и клубните сбирки в Пловдив, групата е много добра и сериозна.

Не съм посещавал такива клубни събирания на Форд точно, но за напред може и това да се случи. Стига да финализирам всичко по колата и да си я карам спокойно, без да ми досажда с разни проблеми в последствие! :)
Мерси! :)
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10068
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ-1582, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от ЯЛТА » 01 ное 2013, 09:51

LORDA83 написа: Не съм посещавал такива клубни събирания на Форд точно, но за напред може и това да се случи.
Ето тук се събират Пловдивчани:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 59#p479859
Няма да останеш разочарован, все добри хора са, помагат.
==============================================================
Изображение
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от LORDA83 » 01 ное 2013, 09:57

ЯЛТА написа:
LORDA83 написа: Не съм посещавал такива клубни събирания на Форд точно, но за напред може и това да се случи.
Ето тук се събират Пловдивчани:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 59#p479859
Няма да останеш разочарован, все добри хора са, помагат.
Мерси! Тази Неделя едва ли... но за Четвъртъка, или по-следващата неделя може и да успея да се добера до вас.
И... бих искал все пак някакви коментари и съвети около всичко, което съм описал по-горе.
Мерси отново!
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от LORDA83 » 07 ное 2013, 01:50

Останаха за довършване само следните неща:

- Ще поръчам нови, задни подкалници, тъй, като заводските са платнени и в средата по канта на калниците леко провисват. Надявам се да има заводски, пластмасови за този модел.
- Чакам да пристигнат 4 летни гуми ( около 5 мм ) и размер 185 / 60 / 14 ( по книжка като размер за тази Фиеста ги дават 185/55, така, че моля споделете тези гуми ще седят ли добре според вас, или ще дойдат високи ) + 4 лети джанти 14-ки + техните си гайки и капачки.
- Предстои да бъде измита и " изпрана " цялата. Цялото купе, тапицерии и кори ще се перат, чистят и мажат... а за финал може евентуално и от вън да я пастирам цялата.
- Ще се слагат 6 колони ( 2 големи в багажника, 2 големи във вратите + 2 малки на дръжките на вратите ) + СД с ЮСБ порт ( ще реша тепърва какви точно )...
- Ще се закупят комплект, 4 секретни гайки за гумите... за всеки случай, че с тия нови гуми от магазина... грижа са ми :)
- Може да и направя и 2ри ключ, че е само с един в момента.
- Винетка и данъка в данъчното ( след 1ви януари )

......

Още една работа отметната.

Направих окабеляването, СД-то и колоните са монтирани вече. СД-то го монтирах с преходник да скрие голямата жабка... Сложих хубаво, с ЮСБ порт и 2 колони на предните врати ( 13ки ) + 2 елипси отзад, на кората. Бооомба звучи в това малко купенце :) Дисплея на СД-то свети в зелено, точно, като зеления цвят на всичко светещо по купето и таблото.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от LORDA83 » 10 ное 2013, 19:13

Такааааа, Фиестичката малко по малко става кукличкааааа.

Тъкмо я взех от пича дето ми изпра купето и я почистииии. Светнала е от всякъде. Подредих си я, наслагах си и вътре всичко ииии всичко предвидено за правене по нея почти е готово.

Остана само да я пастирам от вън евентуално, за да лъсне перфектно, да си взема комплект лети джанти с летни гуми, да и направя втори, резервен ключ и да си поръчам, ако се произвеждат за модела оригинални, задни, пластмасови подкалници, за да махна платнените, които са на нея.

За сега е това... само описаните по-горе дреболии останаха. От тук нататък си е плътно при мен и започвам да си я карам. Надявам се да си ме кара безаварийно и да остана доволен от новата придобивка.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от LORDA83 » 11 ное 2013, 20:22

Днес мина и пастиране + една автомивка външно! Остана само една дълбока драскотина на задна, дясна врата, която някой ми е направил тази нощ. Сутринта си заварих колата с отрана задна врата и калник... за 1ва нощ бе пред нас и вече и направиха сефтето... :) Ам... живи и здрави. След пастирането почти всичко се заличи, с изключение на упоменатата драскотина, на задната, дясна врата.

Пускам ималко снимки, както обещах :)
20131111_163306.jpg
20131111_163350.jpg
20131111_163435.jpg
20131111_163453.jpg
20131111_163549.jpg
20131111_163709.jpg
20131111_163812.jpg
20131111_163824.jpg
20131111_163851.jpg
20131111_163955.jpg
20131111_164009.jpg
20131111_164153.jpg
20131111_164330.jpg
20131111_164348.jpg
20131111_164413.jpg
20131111_164502.jpg
20131111_164519.jpg
Прикачени файлове
20131111_164443.jpg
20131111_164436.jpg
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
Dani_Barabani
потребител
потребител
Мнения: 2616
Регистриран: 15 яну 2009, 17:47
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi, 2010 юни
Местоположение: София, ж.к.Хаджи Димитър / ж.к.Бъкстон
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от Dani_Barabani » 11 ное 2013, 21:01

Чудесна е количката! Да я караш със здраве и догодина да я видим лачена на събора, а междувременно тези в Пловдив ще й се радват :):
Изображение
Изображение Изображение

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от LORDA83 » 11 ное 2013, 21:04

Dani_Barabani написа:Чудесна е количката! Да я караш със здраве и догодина да я видим лачена на събора, а междувременно тези в Пловдив ще й се радват :):
Привет Дани! :) Ще стигна и до сбирките тук, само да ми мирне малко главата, че последно време се побърквам от работа, зор и ядове :D :) Мерси иначе! :)
20131111_164557.jpg
20131111_164629.jpg
20131111_164640.jpg
20131111_164651.jpg
20131111_164748.jpg
20131111_164807.jpg
20131111_164839.jpg
20131111_164859.jpg
20131111_164921.jpg
20131111_164948.jpg
20131111_165008.jpg
20131111_165024.jpg
20131111_165127.jpg
20131111_165127.jpg
20131111_165614.jpg
20131111_165634.jpg
20131111_165821.jpg
20131111_170007.jpg
20131111_170750.jpg
20131111_171431.jpg
20131111_171640.jpg
20131111_165147.jpg
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от bateto_toshko » 12 ное 2013, 18:51

LORDA83 написа:....
- Ще се кара на алармаджия, че искам да подкарам заводската аларма на колата, която е с ключ. Неще да пищи и ме съмнява, че е направена на някакъв тъп, беззвучен режим, заради законите в Италия.
-
За първи път чувам , че тези Фиести имат заводска аларма :shock: .Я снимай ключа ако не те затруднява , имаш ли бутон на него?
....Слабости не е като да няма.Най-чести са клапана за отоплението на купето , резистора за степените на вентилатора , както и двигателите Zetec-S имат склонност да хапват малко повече масло от нормалното.Ако смяташ , че Фиестата вози по-добре от Мегана , значи Мегана ти е бил в трагично състояние.Окачването наистина е стегнато.....чак брутално стегнато до към "твърдо" :) .Недей да тръгваш на дълъг път с много дупки , ще бъдеш в нокдаун след 100-200км. :) , но пък и трудно ще ти поднесе дори в хлъзгаво време , особено ако е с ABS и Traction и 14 цолови гуми.Стабилна е.За сметка на това твърдо окачване се очаква поне да е супер здраво , но не е . :) Ако караш предимно градско ,приготви се да сменяш тампони и шарнири на 15-20 хил.км (и то ако слагаш най-добрите).Изключително добро управление и поведение на пътя спрямо другите конкуренти от този клас.Дори при спортно шофиране със 120-130 км /ч повече от 6,5 л бензин на/100км не бива да ти харчи. Скоростната кутия така е избрана , че да ти дава максимално усещане за ускорение , сякаш караш много по-мощен двигател :).Всичко това важи само ако ти зацепят правилно ангренажа , което вече по-често се случва , но преди го бъркаха много :)
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от LORDA83 » 12 ное 2013, 20:11

bateto_toshko написа:
LORDA83 написа:....
- Ще се кара на алармаджия, че искам да подкарам заводската аларма на колата, която е с ключ. Неще да пищи и ме съмнява, че е направена на някакъв тъп, беззвучен режим, заради законите в Италия.
-
За първи път чувам , че тези Фиести имат заводска аларма :shock: .Я снимай ключа ако не те затруднява , имаш ли бутон на него?
....Слабости не е като да няма.Най-чести са клапана за отоплението на купето , резистора за степените на вентилатора , както и двигателите Zetec-S имат склонност да хапват малко повече масло от нормалното.Ако смяташ , че Фиестата вози по-добре от Мегана , значи Мегана ти е бил в трагично състояние.Окачването наистина е стегнато.....чак брутално стегнато до към "твърдо" :) .Недей да тръгваш на дълъг път с много дупки , ще бъдеш в нокдаун след 100-200км. :) , но пък и трудно ще ти поднесе дори в хлъзгаво време , особено ако е с ABS и Traction и 14 цолови гуми.Стабилна е.За сметка на това твърдо окачване се очаква поне да е супер здраво , но не е . :) Ако караш предимно градско ,приготви се да сменяш тампони и шарнири на 15-20 хил.км (и то ако слагаш най-добрите).Изключително добро управление и поведение на пътя спрямо другите конкуренти от този клас.Дори при спортно шофиране със 120-130 км /ч повече от 6,5 л бензин на/100км не бива да ти харчи. Скоростната кутия така е избрана , че да ти дава максимално усещане за ускорение , сякаш караш много по-мощен двигател :).Всичко това важи само ако ти зацепят правилно ангренажа , което вече по-често се случва , но преди го бъркаха много :)
Какво имаш в предвид под клапана на купето? Какво по-точно му става на него и на резистора? За маслото... налях Тотал. На 10 000 км колко масло е нормално да гори читав двигател за този модел? От смяна до смяна долива ли се?

Да, с АБС е, и с нови гуми от магазина, 13ки са. За лятото ще взимам 14ки :) Ангренажа го смениха. Не съм се интересувал с какъв точно. Какво има да му се сбърка толкова?

За алармата... тя си е вързана към централното и е с обемни датчици в купето. А самата аларма е монтирана под капака, зад акумулатора... и е с ключ за включване и изключване... и с пинчета... такива за настройка на режимите...
Ето ти снимки на йлючето, обемните датчици и самата аларма под капака...
20131111_171004.jpg
20131111_170855.jpg
20131111_170512.jpg
20131111_170458.jpg
20131111_164138.jpg
20131111_164104.jpg
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от bateto_toshko » 12 ное 2013, 21:07

LORDA83 написа:
bateto_toshko написа:
LORDA83 написа:....
1.Какво имаш в предвид под клапана на купето?
2.Какво по-точно му става на него и на резистора?
3.колко масло е нормално да гори читав двигател за този модел? От смяна до смяна долива ли се?
4.Ангренажа го смениха. Не съм се интересувал с какъв точно. Какво има да му се сбърка толкова?
Изображение
1.Там където е червената стрелка под чистачките има електромагнитен клапан , който ти управлява притока на топлия анфриз в радиаторчето в купето.Маркучите пред стрелката влизат в него.Като блокира в едното положение или имаш парно за милиони или хладилник в купето, няма средно положение.Струваше по спомени около 100 лв , не съм го сменял , има тема виж там.
2.Платката с резистора се намира под жабката по към централната конзола.Просто се стопява в един момент и спира да ти работи вентилатора в купето.
3.Принципно на всички коли се счита нормално до 1-2 литра от смяна до смяна.По мои наблюдения всички притежатели на този двигател ,с които съм говорил започват с този разход и след 30-40 хил.км стигат до 4-5 литра на 10 хил.км .Аз бях стигнал и до 8 :)
4.Центровката.Щом не си пуснал тема , изкривиха ми клапаните значи ,честито всичко е наред :)
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

toniboy
потребител
потребител
Мнения: 1325
Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
Модел на автомобила: Форд фокус - червен
/Opel - Zafira A 1.8 16V (116 Hp)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от toniboy » 12 ное 2013, 21:32

честито за колата ,
Последна промяна от toniboy на 13 ное 2013, 18:00, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1322
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от dimkar » 12 ное 2013, 21:37

bateto_toshko написа: 3.Принципно на всички коли се счита нормално до 1-2 литра от смяна до смяна.По мои наблюдения всички притежатели на този двигател ,с които съм говорил започват с този разход и след 30-40 хил.км стигат до 4-5 литра на 10 хил.км .Аз бях стигнал и до 8 :) ...
Не е задължително да гори масло. На моята Фиеста наливам 5W40, сменям го на 15 000 км, без оглед на време (обикновено година и половина) и затова време я долея половин литър, я не. Километражът и показва 155 000, от които 62 000 км са мои. Примерата и тя е същата. Само дето километражът и показва малко повече - 205 000 км.

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от LORDA83 » 12 ное 2013, 21:58

[/quote][/quote]
Изображение
1.Там където е червената стрелка под чистачките има електромагнитен клапан , който ти управлява притока на топлия анфриз в радиаторчето в купето.Маркучите пред стрелката влизат в него.Като блокира в едното положение или имаш парно за милиони или хладилник в купето, няма средно положение.Струваше по спомени около 100 лв , не съм го сменял , има тема виж там.
2.Платката с резистора се намира под жабката по към централната конзола.Просто се стопява в един момент и спира да ти работи вентилатора в купето.
3.Принципно на всички коли се счита нормално до 1-2 литра от смяна до смяна.По мои наблюдения всички притежатели на този двигател ,с които съм говорил започват с този разход и след 30-40 хил.км стигат до 4-5 литра на 10 хил.км .Аз бях стигнал и до 8 :)
4.Центровката.Щом не си пуснал тема , изкривиха ми клапаните значи ,честито всичко е наред :)[/quote]

Е аз... съм я карал едва 100на км за 2 дни в града. Още нищо не знам за колата, ама тоя разход за масло... Ти ме утрепа! :) От смяна до смяна не намирам за нормално повече от литър изгоряло масло! Литър даже е много! Мой колега има по-старата Фиеста... Тотално раздрънкана и не е барвано нищо по нея вече 6-7 години поне и масло никога не е доливал от смяна до смяна...
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от LORDA83 » 12 ное 2013, 22:00

toniboy написа:Тоше честито отново си в играта с форд , само така ,, мини някоя неделя да се видим на срещите знаеш къде и кога са, , честито за колата ,
Абе аз ще дойда скоро на някоя сбирка, ама да знаеш, че ми дължиш вече една тениска! :) Казвам се Мариян, обърка се нещо колега! :D :)
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
Dani_Barabani
потребител
потребител
Мнения: 2616
Регистриран: 15 яну 2009, 17:47
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi, 2010 юни
Местоположение: София, ж.к.Хаджи Димитър / ж.к.Бъкстон
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от Dani_Barabani » 12 ное 2013, 22:26

Сега да видим Тони как ще купува нова риза... пардон тениска :D:
Батето Тошко няма фордче вече.

А на Мариян честито пак ;): и ще чакаме снимка от клубните срещи.
Изображение
Изображение Изображение

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от LORDA83 » 12 ное 2013, 22:32

Dani_Barabani написа:Сега да видим Тони как ще купува нова риза... пардон тениска :D:
Батето Тошко няма фордче вече.

А на Мариян честито пак ;): и ще чакаме снимка от клубните срещи.
Мерси отново барабанче усмихнато! :D :) А ти вместо да се чудиш как да ни шпионираш и зяпаш воайорче такова... грабвай фотоапарата и идвай да се усмихваме пред обектива ти! :D :)

Дани:
Само ще ви помоля колеги, в това число и себе си, да не обръщаме темата на говорилня и коментари за други неща.
Нека се съобразяваме с правилата както следва:
III. Специални правила за ползване на раздел "Моята кола" във форумa на "Клуб Форд България"
В темите се публикуват и коментират снимки, обща информация и кратка история (по желание) на Вашата кола, ъпгрейди, процеси на доработка, актуално състояние на автомобила и др. подобни.
За проблеми по автомобила, се пише в останалите съответни раздели на форума

Благодаря ви :)
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

toniboy
потребител
потребител
Мнения: 1325
Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
Модел на автомобила: Форд фокус - червен
/Opel - Zafira A 1.8 16V (116 Hp)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от toniboy » 13 ное 2013, 18:07

Една грешка допуснах и вече изгорях с една тениска.
Кажете за кого да поръчам тениската цвят размер, ако в това ми е наказанието .Няма проблем от моя старна да си понеса последствията. _friends_

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта