Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от LORDA83 » 06 юли 2015, 21:20

dimkar написа:Ако и вземеш хилядарка, пак ще е добре.
Успех! Хахаххах :D

Само за протокола... преди около 3-4 месеца ми идваха на крак с 5500, и ми ги тикаха в ръцете за нея, и пак не я дадох!
Не мога ги разбера хората дето си дават колите за по 1000 лв, при положение, че са вложили в тях 10000000000!
Всеки да прави и мисли каквото иска, аз на заден не давам никога! ;)
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от LORDA83 » 08 юли 2015, 21:56

Тъкмо монтирах на регистрационните номера рекламни лайсни на " Клуб Форд България ". Специални благодарности на Дани Барабани, която ми ги изпрати! :) ( 08.07.2015 г. )
Прикачени файлове
20150708_203648_6_bestshot.jpg
20150708_203728_4_bestshot.jpg
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от LORDA83 » 25 юли 2015, 21:01

По принцип стикерите са предвидени а задното и задни странични джамове, ама нали аз съм ги затъмнил... та, ако ги лепна там - нищичко не се вижда от тях :D И в крайна сметка... малко е против правилата и законите да се лепят по предните джамове такива неща, ама нали и аз все съм си на опаки и съм против законите... та крайния резултат и ефект са на лице :D ( 25.07.2015 г. )
Прикачени файлове
20150725_200053_5_bestshot.jpg
20150725_200434_3_bestshot.jpg
20150725_200312_4_bestshot.jpg
20150725_200240_5_bestshot.jpg
20150725_200149_7_bestshot.jpg
20150725_200016_2_bestshot.jpg
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от LORDA83 » 04 окт 2015, 06:10

Проблем с парното на баба ви! ... :)

От днес имам следния проблем... топлото на парното отказа! Работи само, когато колата е в по-високи обороти. Пусна ли я на свободна, или спряна на място и с включен двигател - почва да духа студено, все едно изобщо не е завъртяна врътката на топло!

Моля за помощ, адекватни коментари по темата, варианти за възможен проблем, и такива за отстраняването му.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от ЯЛТА » 04 окт 2015, 11:13

Или има "въздушна възглавница", или ниско ниво на антифриза,, или термостата не работи коректно, или пък водната помпа е повредена.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
samsung_bg
потребител
потребител
Мнения: 1992
Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от samsung_bg » 04 окт 2015, 12:20

LORDA83 написа:Проблем с парното на баба ви! ... :)

От днес имам следния проблем... топлото на парното отказа! Работи само, когато колата е в по-високи обороти. Пусна ли я на свободна, или спряна на място и с включен двигател - почва да духа студено, все едно изобщо не е завъртяна врътката на топло!

Моля за помощ, адекватни коментари по темата, варианти за възможен проблем, и такива за отстраняването му.
Преди години и аз го имах абсолютно същия проблем.
Клапана на парното! Смених го и се оправи.
Буталото не е отваряло добре и дебита на течността значително намалява.
При високи обороти дебита ще не ще се увеличава и парното ти се "появява".
ЯЛТА написа:Или има "въздушна възглавница", или ниско ниво на антифриза,, или термостата не работи коректно, или пък водната помпа е повредена.
Всичките тези неща ще водят или до прегяване или поне до вдигане на температурата.
Изображение

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от LORDA83 » 04 окт 2015, 16:09

samsung_bg написа:
LORDA83 написа:Проблем с парното на баба ви! ... :)

От днес имам следния проблем... топлото на парното отказа! Работи само, когато колата е в по-високи обороти. Пусна ли я на свободна, или спряна на място и с включен двигател - почва да духа студено, все едно изобщо не е завъртяна врътката на топло!

Моля за помощ, адекватни коментари по темата, варианти за възможен проблем, и такива за отстраняването му.
Преди години и аз го имах абсолютно същия проблем.
Клапана на парното! Смених го и се оправи.
Буталото не е отваряло добре и дебита на течността значително намалява.
При високи обороти дебита ще не ще се увеличава и парното ти се "появява".
ЯЛТА написа:Или има "въздушна възглавница", или ниско ниво на антифриза,, или термостата не работи коректно, или пък водната помпа е повредена.
Всичките тези неща ще водят или до прегяване или поне до вдигане на температурата.
Искам само да отбележа, че преди месец и нещо-два... тъй,като водния радиатор протече... наблъсках в охладителната система от течните добавки, в който плуват едни такива... като кристалчета и стружки гадории, за да спра теча. Той и спря реално и след това близо 2 месеца не съм имал проблем. Едва снощи се появи този проблем с парното.

Не съм забелязал колата да грее повече от обичайното, поне стрелката на таблото не отчита такова нещо. Днес ще я " изсиля " повечко колата из града напред-назад да тествам това пак. Нивото на антифриза иначе си е където трябва... по средата м/у минимум и максимум при студено положение, при загрят двигател около максимума.

Въпроса ми е може ли добавката... и евентуално запушване от нея да са проблем и да са скапали самия радиатор?
Та в крайна сметка съветите ви какви са? Да започна от въпросния клапан? Препоръчайте ми човек в Плд, който адекватно и сигурно може да локализира проблема, без излишна смяна на чаркове и разкачане на всичко наред.

Мерси!
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от paci » 04 окт 2015, 22:31

LORDA83 написа:Та в крайна сметка съветите ви какви са?

Мерси!
Да пратя темата в "общи приказки"

За радост обаче съм се отказал да модерирам

Писва да обясняваш на едни и същи хора едно и също

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от LORDA83 » 07 окт 2015, 18:44

Тъй, като в края на този месец ми изтича техническия и гражданската, а освен това предстоеше по същото време и обслужването на колата...
то днес направо реших освен клапана за парното, от който е и по-горе описания проблем да си вземе направо и четирите филтри и маслото за двигателя, както и още няколко дреболии...

Та като теглих чертата на излизане от магазина... джобовете ми олекнаха с 174 лв ( цените са доста занижени, като за приятел... с около 30 % от реалната цена на щанда )
Посочената сума включва следните неща:

Масло - Тотал 10В40, 4 литрова туба... което си е обичайното за моята баба Фиеста.
Четирите филтри... горивен, маслен, въздушен и поленов за купето.
Въпросния клапан за парното...
10 литрова туба с дестилирана вода
3 литра антифриз на -35 градуса
Една хубава добавка за прочистване на охладителната система... с която ще промием всичко, преди да монтираме новия клапан и да налеем нов антифриз...
Та така... това е всичко влизащо в тази цена.

Днес даже успях да сменя всичките филтри и маслото...
Утре ще си сменя филтъра на газовата с оригинален, меден... които се сменя на 40 000 км ( реално газовата ми е на 20, но пак ще си го сменя, че с нашите хубави горива... )
... а за Неделя си оставям клапана и прочистването на охладителната система.

Та така... подготвям колата за зимния сезон и техническия преглед :) Това е за сега.
Прикачени файлове
масло-TOTAL-QUARTZ-7000-10W40-4л.jpg
20151007_174031_2_bestshot.jpg
20151007_171529_5_bestshot.jpg
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от LORDA83 » 07 дек 2015, 19:20

Добър вечер драги ми дами и господа, съфорумници! :)

Още миналия месец цялата система бе източена, промита и напълнена с нов антифриз. Течове няма, всичко е точно!
Споменатия клапан бе сменен с новия, който закупих и парното заспа. В момента духа по-силно и горещо от всякога и от която и да е друга кола, на която съм попадал някога изобщо. Няма забележка!

Специални благодарности на бай Младен за съдействието в цялата тази история със промиването на системата и смяната на клапана!

Имам нов въпрос към всички и очаквам отговори и съвети! :
)

Тъй, като последно си сменях свещите на колата, когато и слагах газовата, а от тогава минаха вече 20 000 лм, мисля, че е време да ги профилактирам и трябва да закупя нови.

Въпроса ми е... каква марка, модел и ценови диапазон за съответната марка и модел ще ми препоръчате за Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г, С ГАЗОВА УРЕДБА!

Газаджиите препоръчват масово да се сменят свещи на 15-20 000 км, за да не стават допълнителни мизерии по колата. Виждам, че тук-там в нета има по-скъпички свещи, от порядъка на 35-40 лв, в характеристиките на които пише, че са специално проектирани за коли с газ, и държат по 60 000 км, именно на кола с газ! Повечето иначе са около и под 10 лв за свещ, но си дават не повече от упоменатите 20 000 км. Въпроса ми е има ли смисъл да взимам от скъпите, и действително ли ще изкарат посочените километри?

Като цяло... искам съвети за това какво ще е най-подходящо в моя случай! Мерси предварително!
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от paci » 07 дек 2015, 23:37

След толкова забележки голям зор даваш да я затрия тази тема

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от LORDA83 » 28 дек 2015, 21:27

Баба Фиеста днес се сдоби с нови запалителни свещи и кабели.

Днес след работа я отворих, и се оказа, че старите свещи са в плачевно състояние. Обикновени, евтинки Бошове, които буквално и 4те бяха със стопена и заварена керамика, а за капак и напукана от край до край. От 4те само едната бе здрава, останалите 3 бяха спукани. Идея си нямам от какво може да е станало, но, ако желаете може да коментирате. Карани са на гас само, около близо 25 000 км ( без малко ). Заради тях реших да сменя и кабелите ( Моторкрафтски ), които идея си нямам от кога са на колата, но при предната смяна на свещи ( преди 25 000 км ) не са сменяни. Кабелите ги взех непредвидено и инцидентно, в 7 вечерта и вече нямаше къде да търся и чакам доставки, та единствените до които се добрах в този час са на някаква Английска фирма, която чувам за сефте. Евтинки са на фона на останалите марки подходящи за колата ми, но все ще изкарат поне до следващата смяна на свещи. По-долу поствам снимки, марки и модели на всичко ново, както и на старите, спукани свещи.

Кабелите -> http://www.powertecltd.co.uk/index.php?cms=94
Пълен каталог с продуктите им - http://www.powertecltd.co.uk/pliki/catalogue_issue5.pdf

http://www.gsparkplug.com/1x-powertec-h ... pt671.html ( Цената е горе-долу актуална. Не е много завишена в БГ. Купих ги на 40 лв комплекта ) Само за справка и съпоставка с останалите подходящи за колата ми... масовите марки от типа на НЖК, Бош, Магнети и прочие... започват от 60 лв нагоре до около 100 лв. От тази гледна точна не зная колко да им вярвам на тези Английските. И в нета почти няма никакво инфо за тях. Ако искате ги коментирайте.

След смяната на кабелите и свещите все пак " лаг тайма ", който се получаваше при тресене и заглъхване на мотора, в ниските обороти, след подаване на гас изчезна. Вече е наред от тази гледна точка. Ще засека и разхода на колата тея дни, но предполагам, че и там ще има разлика.
Прикачени файлове
20151228_185554_7_bestshot.jpg
Новите свещи - Бошчета, Иридиум, дават си ги като за моя мотор и за гас специално - http://www.autopower.bg/%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1%89-bosch-ford-fiesta-mk-4-jajb-1.25-i-16v-0242236574-g5976c36-i10388855.html#description
20151228_185900_5_bestshot.jpg
Старите свещи... Снимките са правени на лампа и не се вижда добре, но и 4те имат следи от заварки, разтопено, и 3 са със спукана керамика от край до край...
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от LORDA83 » 28 мар 2017, 18:48

Баба Фиеста дъртее ли дъртее и след толкова години, без да пипна нищо по ходовата част... взеха да се разтракват каретата вечееее...

Предходната седмица смених 2 броя вътрешни карета ( на марка " PASCAL " ), а утре ще сменя външните, който токущо си взех и са на марка " GSP " Всичко е взето директно от собственика на верига магазини " Фуго ", на който отправям специални благодарности за доста големите отстъпки, които винаги ми прави, на всички продукти!

Ето и снимка на единия комплект външно каре GSP. Комплекта в кутията се състои от каре, маншон, скоби, графитна грес и книжка... ->
20170328_180927.jpg
20170328_180300_4_bestshot.jpg
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от LORDA83 » 11 апр 2017, 17:21

Във връзка със стар проблем, който съм описвал по-нагоре... днес направих следното:

Намерих си нов комплект с трите вакум маркучлета, със заводските им форми и размери, за 18 лв... някакъв турски заместител ( оригиналните в Мотопфое са 40 лв ) и си ги смених, защото ми писна през годините да изрязвам и слагам обикновени, масленоустойчиви, които все са сплескани, скъсани и допълнително влияят на оборотите. Покрай тях свалих и стъпковото моторче, почистих го и продухах за пореден път.
След монтиране на всичко колата държи 950 оборота ( като до преди това поддържаше 1100-1200 винаги, когато работи уж добре ) и си ги саморегулира адекватно, стабилизирайки винаги на 950, независимо какво допълнително натоварване пускам от светлини, дълги, парно, климатик и прочие...

Надявам се да се задържи така и да има ефект от направеното. В следващите 3-4 дни ще тествам и ще си проличи. В момента все още не искам да се радвам, тъй, като колата днес така, или иначе си работеше нормално още от сутринта и не ми е правила обичайните проблеми при празен ход, които съм описал по-горе, че имам и, че се форсира двигаделя сам на по 3000-3500 оборота.


Ето и опаковката с производствения номер на маркучите ->
20170411_152133.jpg
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от LORDA83 » 04 юли 2017, 21:35

Поради съмнения от доста време насам за проблем в стъпковия мотор, мотор за празен ход, или там както искате го наречете... днес просто закупих един нов и го монтирах на Фиестичката. По-долу публикувам и снимки на новия, нооо определено не съм доволен от развоя на нещата.
След монтирането на новия... карах цял ден колата, стартове на студен двигател, стартове на горещ, на газ, на бензин... със 300 по магистра ( образни казано ) на свободна, от място на свободна пак... изобщо всичко възможно като варианти, за да се адаптира новия чарк... и симптомите заради които смених моторчето в крайна сметка си остават същите. За пореден път сменям чарк, който се оказва, че няма нищо общо с проблема, който така и не може да се локализира толкова време...
Както и да е... поне е нов, ще се наложи на този етап да прежаля вложените пари в него.

Оставя ми обаче едно свободно моторче, оригиналното на Форд, за посочената кола и двигател от заглавието на темата, което обявявам за продажба. Ако някой би искал да си го закупи - нека се свърже с мен и ще се разберем.

Ето и снимки на новото, което се набутах за закупя и монтирах вече на колата ->
Прикачени файлове
20170704_165229.jpg
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от LORDA83 » 24 юли 2017, 18:15

Днес реших да поглезя малко газовата уредба. На 10 к. километри смених големия филтър, с нов, оригинален, на Ландиренцо, съответстващ на самата газова за 40 лв, а не от обичайните, турски боклуци от 5 лв, които на същите километри направо са задръстили вече дюзите и рейката е в коша... На изхода, на стария нямаше нито прашинка, а на входа имаше съвсем малко видими, твърди частици и боклуци, и като цяло си беше бял и чист. Освен големия смених и малкия ( за още 10 лв ), намиращ се в самия изпарителя, който не бях пипал откак е сложена самата газова ( около 25 000 км ). Там положението вече беше видимо зле. Целия бе задръстен и като го изкарах от него се изсипа 1 шепа твърди частици и гадости. Заедно със смяната на филтрите флашнах и софтуера... и се инсталираха новите ъпдейти излизали през последните 2 години. Чекирах и за грешки... няма нито една, газовата е в перфектно състояние.

В следващите дни предстои смяна на предни спирачни дискове + накладки, както и смяна на накладките, на задните челюсти. Поръчал съм всичко от-до... и отпред и отзад комплект на " ATE " и ще ми излезе 180 лв с доставката ( имайте в предвид, че цената е доста занижена, тъй, като мястото от където ги поръчвам ползвам 30 % отстъпка от реалната цена на витрината ). Та... предстои до края на седмицата смяна и на тях. След нея трябва да заковавам на място колата, че в момента всичко е доста износено и спирането е тегаво в по-екстремни ситуации и моменти.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от LORDA83 » 26 юли 2017, 14:30

Такаааа, предните дискове + накладки и задни челюсти с накладките, за които писах в предния пост днес бяха взети и вече са монтирани!
колицата вече е с перфектни, нови впирачки, като всичко закупено и сменено е на " АТЕ "
Освен подмяната на описаното бяха ревизирани спирачните апарати отзад, тъй, като бяха лекинко... блокирали от ръжди, окиси, клеясване и мизерии :)

Прилагам и малко снимки с новите чаркове :) ->
Прикачени файлове
20368712_10214275430065477_149587513031708137_o.jpg
20287176_10214275432065527_1356999527160691310_o.jpg
20287075_10214275430825496_4897049045465545338_o.jpg
20280469_10214275430105478_2415966555783570600_o.jpg
20369020_10214275430985500_4459787455014438562_o.jpg
20368716_10214275430945499_2923815780027223269_o.jpg
20280710_10214275430025476_4094768999588150115_o.jpg
20448919_10214275431785520_3024727051722492947_o.jpg
20286955_10214275431705518_5481939226257452010_o.jpg
20280262_10214275431385510_47006942049148518_o.jpg
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от LORDA83 » 29 юли 2017, 16:53

Фиеста 1.25, на 20 години, с включен климатик и на ГАЗ. Червен бряг - Пловдив ( 270 километра ) - под 2 часа! Добре ли е? :) ->
20431326_10214311916617618_6379795691407575900_n.jpg
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
drazhev
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 28 юли 2016, 17:05
Модел на автомобила: Ford C-MAX 2015- (CEU), 2.0L Duratorq (110kW/150PS), Frozen White
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от drazhev » 30 юли 2017, 13:59

LORDA83 написа:
29 юли 2017, 16:53
Фиеста 1.25, на 20 години, с включен климатик и на ГАЗ. Червен бряг - Пловдив ( 270 километра ) - под 2 часа! Добре ли е? :) ->20431326_10214311916617618_6379795691407575900_n.jpg
Добре е! Само дето си луд за връзване!

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Мнение от LORDA83 » 15 авг 2017, 17:33

drazhev написа:
30 юли 2017, 13:59
LORDA83 написа:
29 юли 2017, 16:53
Фиеста 1.25, на 20 години, с включен климатик и на ГАЗ. Червен бряг - Пловдив ( 270 километра ) - под 2 часа! Добре ли е? :) ->20431326_10214311916617618_6379795691407575900_n.jpg
Добре е! Само дето си луд за връзване!
ААаАААаААА, нищо ми няма :D Откак се помня така си карам перманентно :D :D :D :D :D
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта