Страница 5 от 8

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Публикувано: 04 апр 2015, 23:44
от LORDA83
Нали обичам да си обгрижвам Фиестичката... тааа... днес и намерих и едно подземно гаражче в блока с/у нас.
Масивно, бетонено, с осветление, контакти и вода. Попадна ми на доста изгодна цена ( 35 лв на месец ), имайки се в предвид, че гаражите от този тип са по 50 лв минимум и на горе в Пловдив, а място на улицата... под небето е 40 лв на месец :D Така, чеее... цената си я бива.
Няма повече да ми вали, духа, праши и прочие колицата :D :)

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Публикувано: 08 апр 2015, 16:42
от LORDA83
Дебела, дебела стана работатааа...

Нова биалетка от дясно - 22 лв
Нов ( стар, втора ръка ) амортисьор от дясно ( който м/у другото излезе на първо четене по-читав и от този, на колата, от другата страна ) - 30 лв
Нови тампони + лагери на амортисьорите и от двете страни - 68 лв
Труд - 50 лв

Крайната равносметка - 170 лв за днес.

П.С: освен изброеното забелязахме и скъсан маншон на накрайника, на кормилната рейка, от който изтече и вода, леко омазнена, най-вероятно от греста вътре. Та в крайна сметка... след празниците ще сменям и накрайника + маншона и ще минавам стенд, та ще идат там още... не ми се смята колко. В общи линии е това от мен за днес.

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Публикувано: 08 апр 2015, 16:59
от samsung_bg
LORDA83 написа: ...
П.С: освен изброеното забелязахме и скъсан маншон на накрайника, на кормилната рейка, от който изтече и вода, леко омазнена, най-вероятно от греста вътре. Та в крайна сметка... след празниците ще сменям и накрайника + маншона и ще минавам стенд, та ще идат там още... не ми се смята колко. В общи линии е това от мен за днес.
Аз в момента съм на тази тема... хидравлична рейка :(
Шлайфане - 40лв.
Маншони и семеринги - 56лв.
Труд - 130лв.

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Публикувано: 08 апр 2015, 17:55
от LORDA83
Аз искрено се надявам рейката да ми е наред и омазнената вода, която изтече от скъсания маншон да е омазнена от греста върте...
Ще сменям накрайника и маншона 100% те са 40-50 лв като части... + стенд и труд... абе надявам се още 100-120 лв да ме оправят.

Иначе хидравлична рейка нова е... близо 600 лв, а рециклаж на старата + монтаж/демонтаж, година гаранция и ново масло е 240 лв ( 120, ако е само рециклажа без останалите неща, ама те така, или иначе трябва да се направят... :) )

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Публикувано: 10 апр 2015, 05:51
от digithallerx
ами дано да си наред с рейката..
аз моята рейка е правих при едни уш майстори за 220лева в пловдив , които ми дадоха 6месеа гаранция и след тях на 8-мия месец се обади пак.Сега вече половин година ми омаслява по-малко и г/д наливам на 4 месеца по 1 бутилка стоп теч 700мл

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Публикувано: 10 апр 2015, 09:59
от LORDA83
digithallerx написа:ами дано да си наред с рейката..
аз моята рейка е правих при едни уш майстори за 220лева в пловдив , които ми дадоха 6месеа гаранция и след тях на 8-мия месец се обади пак.Сега вече половин година ми омаслява по-малко и г/д наливам на 4 месеца по 1 бутилка стоп теч 700мл
Ти зарежи тия ежедневни " наливанки " :) Стигне ли се до нещо... каквото и да е - оправям го. Малко съм... шантав на тема всичко да ми е изрядно. Не по отношение на рейката и колите, а по отношение на всичко, като цяло! :)
Искрено се надявам и аз това, което изтича от маншона да не е от самата рейка, и да не ме боли излишно главата :), но ще видим на 100%, скоро, след празниците и ще го мисля и споделя на 100 процента тогава.

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Публикувано: 21 апр 2015, 22:19
от LORDA83
Баба ви Фиеста, а.к.а. Фантастичната днес се сдоби и с 2 ново, предни амортисьори.
Вече и 4те и са нови и гаранционни! :)

Идния понеделник предстои рециклаж на хидравличната рейка, нови маншони на накрайниците иии ново хидравлично масалце.

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Публикувано: 22 апр 2015, 17:13
от KDebian
LORDA83 написа:Баба ви Фиеста, а.к.а. Фантастичната днес се сдоби и с 2 ново, предни амортисьори.
Вече и 4те и са нови и гаранционни! :)
Забелязва ли се по-мека возия или пак си вози "дървено"?

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Публикувано: 22 апр 2015, 20:00
от LORDA83
KDebian написа:
LORDA83 написа:Баба ви Фиеста, а.к.а. Фантастичната днес се сдоби и с 2 ново, предни амортисьори.
Вече и 4те и са нови и гаранционни! :)
Забелязва ли се по-мека возия или пак си вози "дървено"?
За возията... не знам какво да ти кажа честно казано. И да има разлика, при усещането в купето... не е нещо забележимо според мен.
Но от вън, като натискаш колата и я клатиш... е далеч по-устойчива привидно, и се натиска много по-трудно, без да се връща напред-назад по 10 пъти.

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Публикувано: 27 апр 2015, 20:00
от LORDA83
Госпожа Фантастика вече е с оправена рейка, нови маншони на накрайниците на рейката и ново масалце ( червено )
Ще я наблюдавам за течове и как се държи. Дадоха 6 месеца гаранция от работилничката в която я правих.
На пръв поглед не ми хареса само, че на единия маншон вместо скоби са сложили свински опашки, та не ми вдъхват много доверие. Коментара им бе, че бил гумен, и можело и така. Нямало проблеми. Ще я видя таз работа и ще преценя тея дни дали да не си сложа 2 скоби. Ще наблюдавам за течове и ще ви кажа дам отзиви допълнително.

След като си я взех... минах и едно стендче иии... в крайна сметка джоба ми олекна с 210 лв. ( 190 за рейката и 20 за стенда )

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Публикувано: 27 апр 2015, 20:07
от LORDA83
Имам въпрос относно стенда. Тъй, като никакво понятие си нямам от стендове, реглажи, геометрии и прочие...
Ще прикача в снимки от протокола, който ми издадоха след, като минах стенда. Моля някой, който разбира да ми обясни кое какво точно е на протокола, какво точно трябва да гледам, какви разлики са допустини, какви не... изобщо... да ми разшифрова това, което е изписано там.

Мерси!
20150427_191441_3_bestshot.jpg
20150427_191441_3_bestshot.jpg

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Публикувано: 27 юни 2015, 04:05
от LORDA83
2 много на бързо щракнати снимки на една морска Фиеста :D
Направих си една бърза разходка, за по кафенце до Елените чак! :D

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Публикувано: 02 юли 2015, 17:17
от LORDA83
Колеги, възможно най-накратко... имам следния проблем:

При запалване на колата, на студено, на празен ход, сама вдига оборотите на около 3000 - 3500 и заспива там, като в рамките на около 3-4 минути си седи така и не мога да ги смъкна в рамките на нормалното по никакъв начин. След това се стабилизира и си седи както обичайно на около 1200 оборота ( макар, че не съм сигурен и това колко нормално е ). При включване на дълги светлини, радио, климатик и всичко възможно... пада до към 900-1000, но не по-малко.

Ще вметна, че не съм свалял и чистил стъпковия мотор, както и, че забелязах, че извитото, дъгообразно маркучле над него ( http://picbg.net/pic.php?u=5849DjHIN&i=240533 ) е видимо скъсано, и като го натисна до като е запален двигателя... започва да " фъщи " и, ако го натисна повечко и за по-дълго колата направо гасне.
идните дни ще сваля, накисна и почистя стъпковия мотор, като ми остане време, и ще гледам да намеря такова маркучле и да го сменя, но държа все пак на коментарите ви по темата, съвети и предположения дали описаното по-горе е възможно да е от тези неща, и от какви други евентуално може да се получава описания проблем.

Мерси предварително на всички!

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Публикувано: 03 юли 2015, 20:36
от LORDA83
Значи... положението е следното. Ходих да търся тия маркучи 2ра ръка, но точно това, което е дъгообразното го няма. Има по 20 бройки от другите 2 само. Явно точно това е проблемно на тая кола. Новите... комплекта са 40 лв. Честно казано не ми се даваха и за това просто си взех един обикновен, масленоустойчив марку, със същия размер. Тъкмо го сложих, но като гледам още след първото запалване на колата се сплеска по същия начин, на същото място, като стария ( който не е преправян, а си е оригинален ). Идея си нямам защо така ги смачква точно там... Та идеята ми е, че и този, който сложих май няма да изтрае много.

Това, което имам като наблюдения след, като го сложих... е, че колата вече не държи на празен ход 1200 оборота когато е загряла, а 800-900, само, че от тук идва и следния проблем... в момента в който включа климатика, или дългите, че дори и късите... и колата почва да подскача нонстоп от 500 до 1000 оборота и аааха да угасне всеки момент. Ако напускам и климатик и СД и дългите и всичко, което дърпа ток... просто става критично положението. Идеята ми е, че сега, като не е спукан тоя маркуч оборотите се смъкнаха на 800, обаче тези 800 не са достатъчно, за да се поддържа всичко на празен ход. До като беше спукан и държеше 1200 го нямах тоя проблем.

По отношение на маркуча е това... същевременно проблема при студен старт, на празен ход пак форсира на 3000 оборота и заспива там за около 3-4 минути до като двигателя не загрее, и не се смъкне сам на 800.
Във Вторник-Сряда ( тогава ще имам време ) ще я карам в един гараж да свалим и стъпковото моторче или каквото му е там наименованието на този модел, и се надявам проблема с форсирането поне да се оправи. После ще разискваме нещата, ако все още си седи проблема.

П.Д: давайте идеи и мнение по отношение на първия проблем за сега, и това как да оправя тази загуба на оборотите, при по-сериозна консумация на ток, след поставяне на здравия маркуч.

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Публикувано: 04 юли 2015, 21:14
от LORDA83
Днес м/у другото... 2 пъти я паля на студено ( един сутринта и един преди малко... ) и всички симптоми ги няма...
Запали и двата пъти без да форсира... и после при максимално натоварване... дълги светлини, мигачи, радио, климатик... вентилатора на максимална степен и прочие... и си бачкаше, и държеше оборотите около 900-1000, без да играе и да тресе цялата кола.

Вече не зная и аз какво да мисля... Възможно ли е от маркуча, който смених вчера да е била лапнала повечко въздух и да се е бил ошашавил компа, и все още да не е бил влезнал в нормален режим...? И след, като е пренощувала със сменен маркуч да се е оправила...
Може и да звъчи смешно, не зная... просто си размишлявам и гадая.
Ще я наблюдавам и следващите 2-3 дни, да видя как ще се държи при всяко " студено " палене... и дали ще си е наред както днес, или пак ще се появят проблемите от които се оплаквам.

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Публикувано: 06 юли 2015, 01:38
от LORDA83
Тази нощ с колегите се заиграхме малко в подземния паркинг на мола в Пловдив :)

...

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Публикувано: 06 юли 2015, 01:40
от LORDA83
...

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Публикувано: 06 юли 2015, 09:17
от lubomirov89
Гледам я продаваш, защо така ?

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Публикувано: 06 юли 2015, 19:28
от LORDA83
lubomirov89 написа:Гледам я продаваш, защо така ?
За майтапа :) :) :)
Макар, че някой дава ли 10 бона... директно отлитам да му я закарам лично хахахаха :D :D :D :D
Просто няма да има какво да му мисля :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Ford - Fiesta IV (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.

Публикувано: 06 юли 2015, 19:43
от dimkar
Ако и вземеш хилядарка, пак ще е добре.