КА-занова-та на Жена ми :)
-
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 18 мар 2006, 13:16
- Модел на автомобила: Аз- Opel Calibra 16v, Тя - Ford Ka, Семейство - Mondeo Мк2 Tournier
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
КА-занова-та на Жена ми :)
Здравейте колеги, и както обичам често да казвам - Поздрави от Опел Форума
Понеже баща ми притежава Мондео Мк2 99, отдавна имам регистрация тук и многократно съм намирал информация и полезни мнения така, както предполага в подобен форум!
От "старите кучета" в поддръжката на Опел съм, давам една примерна снимка на колата с която съм известен там.


Това беше не за да си хваля опела пред вас, а за да знаете че съм добре подготвен потребител на подобни платформи и ми е много приятно, когато един форум работи добре и разполага с най- ценното - своите потребители!
За Опели повече тук няма да говорим, надявам се и не съм издразнил някого с нещо. Темата отварям за колата на жена ми, на която сме скорошни собственици.
След като лятото се оженихме, се ослушвах за кола в малкият клас която да пести от данъци, гориво и поддръжка, на която жена ми да свикне да кара в надупчените Варненски улици.
Разбира се, търсенето бе насочено главно към Корса с моноинжекцион мотор, под 2000лв. и единствено изискване - добро общо състояние и наличие на серво!
Не сме си и давали зор в търсенето, периметъра бе ограничен до Варна област за да не се налага смяна на номерата дори. Ходил съм на 1 - 2 обяви, разбира се за такава покупателна цена мога да преглътна много от забележките които НЕ БИХ търпял по моят автомобил, но се оказа че има много неща с които не мога да свикна, при условие че ще давам пари все пак!
И така, до една събота в която отидох да пийна кафе при приятелче с автосервиз, и виждам качена за обслужване колата на аверката на друг мой приятел. Стана въпрос на 2 на 3 че има втора кола и тази само си я глезят и обслужват понеже е "първата любов" на мадамата, но след кратък размисъл решиха че не им е нужна и могат да се разделят с нея за каузата.
Излязохме с жена ми на кафе да си я хареса, разбрахме се с 3 приказки и никакви кой-знае какви подробности за автомобила, понеже уговорката се разигра точно както между приятели - с много доверие и удобна за двете страни цена.
И ето го автомобилчето, вече прехвърлено на жената:





97-ма година, 1.3 endura.
Като обобщение -приятно съм изненадан от оборудването, стабилността му и лекото поведение на пътя, маневреността и светенето на фаровете.
Като екстри има ел. стъкла, централно з-не с аларма, серво на волана, 2 въздушни възглавници. Климатика НЕ бе приоритет точно за този избор и колата няма, единственото за което съжалявам че няма е АBS.
Разочарован съм от няколко недомислия, примерно- докато е запалена колата неможеш да отвориш багажника освен ако нямаш 2-ри ключ, тоталната липса на жабка или място което да побере поне 2 документа в А4 формат, натъртващи гърба НЕергономични седалки дори за кратко градско разстояние.
Това са само примери, които обаче ми е ясно че в този клас и ценови сегмент надали са били приоритет и няма как да бъдат мотив за разочарование.
В следващият пост ще споделя какви бяха първоначалните неща които успях да направя по него, както и кой ми помогна с мнение или съвет.
Готов съм да чуя всякакви насоки от ваш опит.
Жена ми много си го харесва, а на мен от чисто пренебрежителен в началото поглед, сега ми е дори симпатичен.
Поздрави!

Понеже баща ми притежава Мондео Мк2 99, отдавна имам регистрация тук и многократно съм намирал информация и полезни мнения така, както предполага в подобен форум!
От "старите кучета" в поддръжката на Опел съм, давам една примерна снимка на колата с която съм известен там.


Това беше не за да си хваля опела пред вас, а за да знаете че съм добре подготвен потребител на подобни платформи и ми е много приятно, когато един форум работи добре и разполага с най- ценното - своите потребители!
За Опели повече тук няма да говорим, надявам се и не съм издразнил някого с нещо. Темата отварям за колата на жена ми, на която сме скорошни собственици.
След като лятото се оженихме, се ослушвах за кола в малкият клас която да пести от данъци, гориво и поддръжка, на която жена ми да свикне да кара в надупчените Варненски улици.
Разбира се, търсенето бе насочено главно към Корса с моноинжекцион мотор, под 2000лв. и единствено изискване - добро общо състояние и наличие на серво!
Не сме си и давали зор в търсенето, периметъра бе ограничен до Варна област за да не се налага смяна на номерата дори. Ходил съм на 1 - 2 обяви, разбира се за такава покупателна цена мога да преглътна много от забележките които НЕ БИХ търпял по моят автомобил, но се оказа че има много неща с които не мога да свикна, при условие че ще давам пари все пак!
И така, до една събота в която отидох да пийна кафе при приятелче с автосервиз, и виждам качена за обслужване колата на аверката на друг мой приятел. Стана въпрос на 2 на 3 че има втора кола и тази само си я глезят и обслужват понеже е "първата любов" на мадамата, но след кратък размисъл решиха че не им е нужна и могат да се разделят с нея за каузата.
Излязохме с жена ми на кафе да си я хареса, разбрахме се с 3 приказки и никакви кой-знае какви подробности за автомобила, понеже уговорката се разигра точно както между приятели - с много доверие и удобна за двете страни цена.
И ето го автомобилчето, вече прехвърлено на жената:




97-ма година, 1.3 endura.
Като обобщение -приятно съм изненадан от оборудването, стабилността му и лекото поведение на пътя, маневреността и светенето на фаровете.
Като екстри има ел. стъкла, централно з-не с аларма, серво на волана, 2 въздушни възглавници. Климатика НЕ бе приоритет точно за този избор и колата няма, единственото за което съжалявам че няма е АBS.
Разочарован съм от няколко недомислия, примерно- докато е запалена колата неможеш да отвориш багажника освен ако нямаш 2-ри ключ, тоталната липса на жабка или място което да побере поне 2 документа в А4 формат, натъртващи гърба НЕергономични седалки дори за кратко градско разстояние.
Това са само примери, които обаче ми е ясно че в този клас и ценови сегмент надали са били приоритет и няма как да бъдат мотив за разочарование.
В следващият пост ще споделя какви бяха първоначалните неща които успях да направя по него, както и кой ми помогна с мнение или съвет.
Готов съм да чуя всякакви насоки от ваш опит.
Жена ми много си го харесва, а на мен от чисто пренебрежителен в началото поглед, сега ми е дори симпатичен.
Поздрави!
- marek3435
- потребител
- Мнения: 211
- Регистриран: 27 окт 2011, 08:57
- Модел на автомобила: ford s-max 2.0 TDCI-140ps titanium
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: КА-занова-та на Жена ми :)
Както се вика:Честито на жената и да е жив и здрав мъжъ да подържа колата!
Пожелавам ви да си я карате дълго и безаварийно!

Пожелавам ви да си я карате дълго и безаварийно!
- gorskiq
- потребител
- Мнения: 361
- Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: КА-занова-та на Жена ми :)
Аз също ще Ви пожелая безаварийно шофиране и приятни преживявания с КА-зановата, хе-хе името много ми хареса. И при мен се получи нещо подобно с втората кола в семейството, гледана с пренебрежение в началото, а после си променяш в положителна посока мнението. След като на съпругата ми туингото го подминавах два пъти в един автосалон, накрая го купих. Поздрави!
-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: КА-занова-та на Жена ми :)
Колега,
честита количка!
Такава количка има една моя приятелка. Като я видях и се качих първия път бях яко изненадан. Колата е просторна вътре, което от външният и вид не личи много много, също така, поради малкото си тегло, двигателя дърпа точно толкова колкото ти е необходимо да се изстреляш от светофар на светофар, а и скоростите са къси и позволяват доста добро ускорение!
Естествено си прав и в този ценови клас не може да се очакват чудеса, но като цяло колата е добра. Моята позната на нея се учи да кара и макар всички шахти и дупки да са нейни, до сега само едно съединителче е сменяла.
Успех!
честита количка!

Такава количка има една моя приятелка. Като я видях и се качих първия път бях яко изненадан. Колата е просторна вътре, което от външният и вид не личи много много, също така, поради малкото си тегло, двигателя дърпа точно толкова колкото ти е необходимо да се изстреляш от светофар на светофар, а и скоростите са къси и позволяват доста добро ускорение!

Естествено си прав и в този ценови клас не може да се очакват чудеса, но като цяло колата е добра. Моята позната на нея се учи да кара и макар всички шахти и дупки да са нейни, до сега само едно съединителче е сменяла.
Успех!

-
- потребител
- Мнения: 137
- Регистриран: 06 юни 2012, 11:11
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: КА-занова-та на Жена ми :)
Ка-то е супер количка за жена, дано и се радва много и да не създава проблеми.
- Tsurinski
- потребител
- Мнения: 245
- Регистриран: 27 май 2009, 11:47
- Модел на автомобила: Ford Cougar 2.5 99
- Status: Извън линия
Re: КА-занова-та на Жена ми :)
Честито и от мен! Пожелавам много безаварийни и само да ви радва количката!

- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 18 мар 2006, 13:16
- Модел на автомобила: Аз- Opel Calibra 16v, Тя - Ford Ka, Семейство - Mondeo Мк2 Tournier
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: КА-занова-та на Жена ми :)
Здравейте отново колеги, за Много Години!
Искрено ви благодаря за пожеланията, надявам се всички от тях се сбъднат.
Вече понатрупахме опит с автомобилчето и човешкият фактор надделя - КРАЙ, жена ми е влюбена
!!!
Шегата на страна, но вече се понаучи кое как се прави за да контролираш автомобила в движение с останалите хаха ис лед като му посвикна, вече си и е тръпка количката.
Аз на първо време свалих касетофона с централната конзола и пластмасите на таблото, понеже нямаше светлини по таблото освен парното. Смених крушката на часовника и останах изненадан колко нежно са го решили да свети. На мястото на крушката за таблото с километража останах втрещен- там в цокъла имаше набутана стандартна крушка за габарит със стъклена фанунка, като стъклото долу беше пилено, отсичано с някакви секачки и какво ли друго не, само и само да се събере там. И съответно - при всяка неравност губи контакта си и изгасва.
След като взех фасунката за мостра и отидох до магазин от който винаги съм купувал марковите осветителни тела в нужда по колите които съм имал, разбрах и причината за тази интервенция след като продавача ме попита: "- Сигурен ли си, чеискаш да купиш същата крушка? Попринцип като кажем цената и клиентите излизат.."
Струваше 9 или 10 лв по спомен, но знам че такива пари се дават по веднъж на 10 години за подобни проблеми. Предпочитам тови вариант, отколкото да се пригоди нещо подобно и да ме е страх че през няколко месеца ще трябва да "разхвърлям" таблото отново.
Вече си имаме напълно светещо табло в интериора.
Засякохме и разхода, първите 500км колата само в града е изгорила 8,6/100 с новаческото каране на жена ми. Мисля, че е добре. Предполагам, че като му свикне ще падне под 8.
Следващото на което сега обръщам внимание е интериора- колата вероятно е от първите продадени и няма много екстри по самият интериор/седалки. Освен това, плата е свободен навсякъде по седалките, има дразнещи дупчици изгаряния от цигари, а на дясната кора тапицерията и е разлепена и постоянно виси. Веднъж я свалях за да видя може ли да се залепи но... не останах много обнадежден.
В следствие на тези причини, вчера Ка-то собственоръчно побра и пренесе в себе си цял комплект салон със същата шарка - 2 предни седалки, задна от 2 части, подглавници и 2 предни кори. Освен че нямат разлепено по корите, плата на седалките си стои плътно опънат по формите на дунапрена. Освен това, в повече с новият салон ще имаме - 2 мрежички на гърба на предните седалки, както и функция за настройка на височината на седалищната част на шофьорската седалка.
Понеже бяха мръсни и с мазни петна, вчера бяха старателно изпрани с препарати за петна и тапицерия и в момента на терасата съхнат литрите вода, с които успя да се напои дунапрена им при изпирането.
Като изсъхнат ги слагам където им е мястото и всички да са доволни!
П.С. Продължавам да издирвам оригиналният комплект крик+ключ за джанти от този модел, защото държа да стои подреден и закрепен на оригиналното място, определено от инженерите в багажника.
Също така, имам само 2 от оригиналните тасове, другите са "random". Някой ако има излишна бройка да пише за да съберем комплект.
Поздрави, като има развитие може да сложа няколко снимки.
Искрено ви благодаря за пожеланията, надявам се всички от тях се сбъднат.
Вече понатрупахме опит с автомобилчето и човешкият фактор надделя - КРАЙ, жена ми е влюбена

Шегата на страна, но вече се понаучи кое как се прави за да контролираш автомобила в движение с останалите хаха ис лед като му посвикна, вече си и е тръпка количката.
Аз на първо време свалих касетофона с централната конзола и пластмасите на таблото, понеже нямаше светлини по таблото освен парното. Смених крушката на часовника и останах изненадан колко нежно са го решили да свети. На мястото на крушката за таблото с километража останах втрещен- там в цокъла имаше набутана стандартна крушка за габарит със стъклена фанунка, като стъклото долу беше пилено, отсичано с някакви секачки и какво ли друго не, само и само да се събере там. И съответно - при всяка неравност губи контакта си и изгасва.
След като взех фасунката за мостра и отидох до магазин от който винаги съм купувал марковите осветителни тела в нужда по колите които съм имал, разбрах и причината за тази интервенция след като продавача ме попита: "- Сигурен ли си, чеискаш да купиш същата крушка? Попринцип като кажем цената и клиентите излизат.."
Струваше 9 или 10 лв по спомен, но знам че такива пари се дават по веднъж на 10 години за подобни проблеми. Предпочитам тови вариант, отколкото да се пригоди нещо подобно и да ме е страх че през няколко месеца ще трябва да "разхвърлям" таблото отново.
Вече си имаме напълно светещо табло в интериора.
Засякохме и разхода, първите 500км колата само в града е изгорила 8,6/100 с новаческото каране на жена ми. Мисля, че е добре. Предполагам, че като му свикне ще падне под 8.
Следващото на което сега обръщам внимание е интериора- колата вероятно е от първите продадени и няма много екстри по самият интериор/седалки. Освен това, плата е свободен навсякъде по седалките, има дразнещи дупчици изгаряния от цигари, а на дясната кора тапицерията и е разлепена и постоянно виси. Веднъж я свалях за да видя може ли да се залепи но... не останах много обнадежден.
В следствие на тези причини, вчера Ка-то собственоръчно побра и пренесе в себе си цял комплект салон със същата шарка - 2 предни седалки, задна от 2 части, подглавници и 2 предни кори. Освен че нямат разлепено по корите, плата на седалките си стои плътно опънат по формите на дунапрена. Освен това, в повече с новият салон ще имаме - 2 мрежички на гърба на предните седалки, както и функция за настройка на височината на седалищната част на шофьорската седалка.
Понеже бяха мръсни и с мазни петна, вчера бяха старателно изпрани с препарати за петна и тапицерия и в момента на терасата съхнат литрите вода, с които успя да се напои дунапрена им при изпирането.
Като изсъхнат ги слагам където им е мястото и всички да са доволни!
П.С. Продължавам да издирвам оригиналният комплект крик+ключ за джанти от този модел, защото държа да стои подреден и закрепен на оригиналното място, определено от инженерите в багажника.
Също така, имам само 2 от оригиналните тасове, другите са "random". Някой ако има излишна бройка да пише за да съберем комплект.
Поздрави, като има развитие може да сложа няколко снимки.
-
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 18 мар 2006, 13:16
- Модел на автомобила: Аз- Opel Calibra 16v, Тя - Ford Ka, Семейство - Mondeo Мк2 Tournier
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: КА-занова-та на Жена ми :)
Колата е със сменена рейка и профилирана хидравлична система + ново масло
Темата с детайли тук:
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 50#p528250
Жената е по- щастлива отвсякъде
Сега удоволствието и от притежанието на КА-то е още по- голямо и искам да спомогна за него с оправяне на още някои неща във визуалното или техническо състояние на колата.
Някой ако има на чалъм оригиналните тасове, бих взел комплект че му остана само 1


Темата с детайли тук:
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 50#p528250
Жената е по- щастлива отвсякъде

Сега удоволствието и от притежанието на КА-то е още по- голямо и искам да спомогна за него с оправяне на още някои неща във визуалното или техническо състояние на колата.
Някой ако има на чалъм оригиналните тасове, бих взел комплект че му остана само 1


-
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 18 мар 2006, 13:16
- Модел на автомобила: Аз- Opel Calibra 16v, Тя - Ford Ka, Семейство - Mondeo Мк2 Tournier
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: КА-занова-та на Жена ми :)
А, междувременно прочитайки темата си от началото - калибрата в първото мнение е ИСТОРИЯ!
За добро или лошо историята приключи с катастрофа и разпродаване на части, но за сметка на това в подходящ момент дойде един доста добър семеен автомобил- точно такъв от какъвто имаме нужда за основен.
Ето каква трансформация претърпя
:


удоволствието от шофирането идва с ...

Стига за това, продължавам си с темата за КА-то

За добро или лошо историята приключи с катастрофа и разпродаване на части, но за сметка на това в подходящ момент дойде един доста добър семеен автомобил- точно такъв от какъвто имаме нужда за основен.
Ето каква трансформация претърпя



удоволствието от шофирането идва с ...

Стига за това, продължавам си с темата за КА-то


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта