Един по-различен форд:))

Снимки и обща информация на Вашите коли
i_froloshki
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 18 мар 2010, 16:49
Модел на автомобила: SIerra
Status: Извън линия

Един по-различен форд:))

Мнение от i_froloshki » 04 фев 2014, 21:34

Здравейте, нека ви представя една реплика на Лотус 7 със сърце и душа от Форд:)

Лотус Супер 7 (Реплика)
Шаси: Space frame
Купе: Фибростъкло
Предно окачване: А-образни носачи с различна дължина, регулируеми амортисьори (GAZ coil-over)
Задно окачване: Тип De-Dion с А-образна рамка, регулируеми амортисьори (GAZ coil-over)
Спирачки: Дискови - предни 260мм, задни 240мм, вентилирани.
Кормилна уредба: механична без хидроусилване, Форд Ескорт МК2.
Педали: Педал бокс с регулатор на спирачното усилие и разпределение между предни и задни
Разположение на двигателя: Предно
Двигател: Ford Zetec
Обем: 1998 куб.см
Moщност: 136 к.с.
Максимална скорост: 220км/ч.
Ускорение 0-100км/ч - 5.9 сек.
Трансмисия: 5 - степенна механична FORD MT75
Заден двигателен мост
Размери:
- Дължина: 3310мм (3385 при опцията с удължена колесна база)
- Ширина: 1795мм
- Височина: 1020мм
- Междуосие: 2320мм (2395мм при опцията с удължена колесна база)
Гуми и джанти:
- Предни: 205/55/15
- Задни: 205/55/15
Тегло: 550кг.

Опции за двигател: Най-често използвани: Ford Zetec, Ford Cosworth Turbo, Rover V8, Opel 16V, Honda Fireblade, Suzuki Hayabusa, Hayabusa Turbo (800 к.с./тон)
Опции за окачване: Ford Sierra/Scorpio/Cosworth, BMW 3 (E36, E46)
Опции за спирачки: Ford (260/286mm - 240mm вентилирани), BMW (286-300mm/ 276mm вентилирани)
Опции за гуми и джанти:
- Предни: 15", 16", 17" - 205/55/15", 205/45/16", 205/40/17"
- Задни: 15", 16", 17" - 205/55/15", 245/45/16", 245/40/17"

Надявам се да ви хареса и на следващата пролетно- лятна (по разбираеми причини) сбирка да се видим.:))

Поздрав

http://www.youtube.com/watch?v=rTXKxXH2sws
1.jpg
2.jpg
4.jpg
6.jpg
7.jpg
9.jpg
13.jpg

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 9947
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ-1582, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Един по-различен форд:))

Мнение от ЯЛТА » 04 фев 2014, 22:23

Уникална, нямам думи. Трябва да се види на живо ! :shock: :shock: :shock: :shock:
==============================================================
Изображение
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

i_froloshki
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 18 мар 2010, 16:49
Модел на автомобила: SIerra
Status: Извън линия

Re: Един по-различен форд:))

Мнение от i_froloshki » 05 фев 2014, 15:57

Благодаря ти, ще се види, живот и здраве малко да се стопли:)

Потребителски аватар
Dani_Barabani
Модератор
Модератор
Мнения: 2613
Регистриран: 15 яну 2009, 17:47
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi, 2010 юни
Местоположение: София, ж.к.Хаджи Димитър / ж.к.Бъкстон
Status: Извън линия

Re: Един по-различен форд:))

Мнение от Dani_Barabani » 05 фев 2014, 16:36

Ииии тази кола!
*kneeford*

Вече те виждам на събора ... ;):
Изображение
Изображение Изображение

i_froloshki
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 18 мар 2010, 16:49
Модел на автомобила: SIerra
Status: Извън линия

Re: Един по-различен форд:))

Мнение от i_froloshki » 06 фев 2014, 20:27

Хехе, и аз се виждам и аз:)) И не само на събора, и на състезания, само да сме живи и здрави:)))

Потребителски аватар
ivan_racing
потребител
потребител
Мнения: 617
Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
с доработки 90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.

Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .

POWERED by FORDMANIAC'S TEAM
Местоположение: София/Стамболийски
Status: Извън линия

Re: Един по-различен форд:))

Мнение от ivan_racing » 31 мар 2014, 10:28

Малко помощ оказвахме на колегата.

Изображение

Браво за карането, много добра машинка имаш!
http://vbox7.com/play:0d9ac82c03
Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i

Dani_Focus
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 06 юни 2012, 11:11
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Re: Един по-различен форд:))

Мнение от Dani_Focus » 31 мар 2014, 13:22

Уникална кола. :D:

pavaroti_1914
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 24 мар 2014, 16:44
Модел на автомобила: FORD Escort 1,6 16V '94
Status: Извън линия

Re: Един по-различен форд:))

Мнение от pavaroti_1914 » 01 апр 2014, 14:15

Голяма машина....

i_froloshki
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 18 мар 2010, 16:49
Модел на автомобила: SIerra
Status: Извън линия

Re: Един по-различен форд:))

Мнение от i_froloshki » 07 апр 2014, 22:37

ivan_racing написа:Малко помощ оказвахме на колегата.

Изображение

Браво за карането, много добра машинка имаш!
Благодаря, кабелчето на алтернатора се откачило и двете бензинови помпи източили всичкия ток:)))

Ето малко онборд:)

https://www.youtube.com/watch?v=LK2fLVFEwhE&feature=share

Следващият път по-добре:))))

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 9947
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ-1582, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Един по-различен форд:))

Мнение от ЯЛТА » 08 апр 2014, 14:47

Екстра, чудесно се набира, голям кеф ще да е..............
==============================================================
Изображение
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

i_froloshki
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 18 мар 2010, 16:49
Модел на автомобила: SIerra
Status: Извън линия

Re: Един по-различен форд:))

Мнение от i_froloshki » 18 дек 2014, 19:21

И дойде време за следващата машинка:))))
2.jpg
Едно хубаво тръбно шаси като по книгата, един здрав диф от скорпио. Очаквайте МТ75, двигателят е под въпрос, може би зетек 2.0 от мондео, може би пък с турбо..... Нещо се затруднявам с намирането на полуоски от сиера или скорпио, но тези с болтовете, както и главини като за дискови спирачки, но времето е пред нас:))) Все пак ако някой има захвърлени в някой ъгъл с радост ще го стимулирам да ми ги даде:)))
Ще поддържам темата с малко снимки от време на време:)))
Поздрав
Явор

i_froloshki
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 18 мар 2010, 16:49
Модел на автомобила: SIerra
Status: Извън линия

Re: Един по-различен форд:))

Мнение от i_froloshki » 26 дек 2014, 21:18

nosachi.jpg
(28.09 KБ) Свален 1450 пъти
Малко задни главини, носачи .. туй - онуй:))))

i_froloshki
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 18 мар 2010, 16:49
Модел на автомобила: SIerra
Status: Извън линия

Re: Един по-различен форд:))

Мнение от i_froloshki » 30 апр 2015, 10:53

Малко ъпдейт:)))
11133813_340775522794959_7585362981810135332_n.jpg
11072414_340775526128292_8636991236590891998_n.jpg
И малко трак дей с класиците:)))
Прикачени файлове
11102632_973849129293010_3483783545440030937_n.jpg
11083671_437241056454080_7075411537341673868_n.jpg
11080994_1089155874434964_5646457114657133549_n.jpg

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1345
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Един по-различен форд:))

Мнение от peigera » 30 апр 2015, 21:08

Уникално си я направил, много ми хареса наистина и МНОГО ще се радвам да я видя и на живо на събора.

i_froloshki
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 18 мар 2010, 16:49
Модел на автомобила: SIerra
Status: Извън линия

Re: Един по-различен форд:))

Мнение от i_froloshki » 23 яну 2016, 17:55

Колеги малко да раздвижим темата:)))
Черната перла вече има турбо със 155 к.с. на колелата и 242 НМ въртящ момент. Един чудесен проект, реализирам не без безкрайната помощ на Ники (disc), който ми направи мегата и помогна много за окабеляването.
Идеята беше да се направи колата за клиент в Германия, който искаше кола за каране по улицата, което е и причината да направим колата само на 0.5 бара и да изкараме само 160 коня на колелата. Дори и така колата стана .... невероятно забавна за каране.
12336222_10206284471604642_1342378118_n.jpg
12546249_10206492140236228_421305546_o.jpg
12557828_10206491427098400_1880025776_o.jpg
Е... колата е вече при новия си собственик, а аз започнах да набавям частите за следващата, която се надявам да спретнем за следващия сезон.
Турбото е от волво - ТД04 12Л за около 210 кс, двигателят е отново 2.0 зетек от мондео, декомпресиран и подготвен по начин, по който е описван многократно в този форум. Мегата ще си е пак от Ники и този път ще я понапънем малко повече, надявам се:)))
IMG_20151017_172850.jpg
IMG_20151017_172736.jpg
IMG_20151017_122615.jpg
Ще ви държа в течение за прогреса:)))
Поздрав
Явор

i_froloshki
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 18 мар 2010, 16:49
Модел на автомобила: SIerra
Status: Извън линия

Re: Един по-различен форд:))

Мнение от i_froloshki » 23 яну 2016, 19:37

haynes - fia roll cage.jpg
haynes - engine bay.jpg
Малко далечен план:))

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 9947
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ-1582, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Един по-различен форд:))

Мнение от ЯЛТА » 24 яну 2016, 09:15

Браво, благородно ти завиждам за труда, за удовлетворението от свършената работа и резултата. Надявам се за годишния събор да си приключил благополучно, да успеем да видим колата в завършен вид на живо.
Успех в работата.
==============================================================
Изображение
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

i_froloshki
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 18 мар 2010, 16:49
Модел на автомобила: SIerra
Status: Извън линия

Re: Един по-различен форд:))

Мнение от i_froloshki » 10 фев 2018, 20:32

Здравейте, малко време мина, но все пак.... на финалната права:))) 2.0 зетек, разреден с метална гарнитура, турбо от волво тд04 16Т, очаквам около 200коня на колелата. Двигателят е готов, стога да довършим инсталацията... И малко снимки за разкош:)
Прикачени файлове
25593150_10212152350937958_1591690379_o.jpg
25593039_10212152352497997_1245240812_o.jpg
26613551_10212255591438906_2028506147_o.jpg
26613028_10212255590598885_198540410_o.jpg
26540826_10212255591798915_2071589990_o.jpg

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1453
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Един по-различен форд:))

Мнение от Conan_1 » 12 фев 2018, 21:46

Страхотно се заформя ! Сигурно ще е ракета на колела . Как разпределяте центъра на тежестта при различните конфигурации на шасито за да е балансирана? Поздрави и само напред! :twistednew:
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

i_froloshki
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 18 мар 2010, 16:49
Модел на автомобила: SIerra
Status: Извън линия

Re: Един по-различен форд:))

Мнение от i_froloshki » 11 яну 2019, 00:10

Колеги, Честита Нова Година на всички! Явно в тази тема пиша по веднъж в годината:))) То така или иначе прогрес по колата имаше в последните месеци, така че... ето го и него.
Миналото лято дойде време да се започне с инсталацията, което беше основното, което ме спираше и беше много трудно да се намери човек с опит и желание да я довърши. Това, което бях направил е да прекарам кабелите за светлините, захранващите на помпи, маси, да променя кабелите от мега-та според изпратената схема, както и всичко това да вкарам в бушонни табла. Отне ми доста време, но накрая стана горе -долу прилично. Моторната инсталация също беше готова от гледна точка на вързани датчици, дюзи, които бяха поприбрани и добре комплектовани.
Следваше изработката на горивен резервоар от алуминий, като идеята беше да е с максимално голям обем. Малко го предобрих, защото сега има доста малко място за маневриране около него, но стана 68л. Заедно с него, Наско (driftcrime fabrications) ми направи всмукателна тръба от неръждаема стомана, вместо старата, която беше черна. Междувременно направихме задните долни носачи раздвижени с унибали, да видим сега как ще се настройва:)))
След като и бензинът и въздухът бяха готови, можеше да започнем инсталацията. На мен се падна удоволствието да направя таблото, като минах през няколко варианта, но мисля, че стана доста добре.
След като подкарахме таблото и навързахме компа, реленцата, лостчето за мигачи и светлини, самите светлини и всичко друго по жиците, чест която се падна на Васко Копчев от ВАГ клуба, пробвахме да запалим... не се получи. Оставихме нещата така и колата замина на платформа към гаража на Мартин (2.9) Леко - полеко с много труд беше довършено всичко, за което нямах умения, желание и време да довърша, особено след като гаражът ми беше ограбен - всички инструменти - ръчни и електрически - заминаха.
Та благодарение на Марто вече нещата добиха много подреден вид - скобички, стойчици, маркученца, дреболийки около двигателя - всичко закрепено и на перфектното си място. Трябваше да преработим и клетката, за да влезе седалката, направи стойки за седалките, за коланите, смяна на лагери и главини, спирачки, калници.... доста работа, свършена безупречно. За съжаление преди да запалим колата и да се донаредят кабелите нищо повече не можеше да се направи.
Обратно в моя гараж дойде едно приятелче, което изяви желание да видим защо не иска да запали. Оказа се нещо елементарно - обърнат кабел на датчика на кол. вал, което обърква режимите на електрониката. Та сега имаме искра и бензин, трябва да се сложи един кондензатор, нови свещи и да припали. Надявам се другата седмица. Ако успеем да я запалим ще е чудесно. Остава ни подготовка за боя и пристъргване на джанти и самата боя.
Ето и малко снимки
На колегата, който питаше за теглата - обикновенно тези коли са 50-50 баланс, който може да се регулира с амортисьорите за перфектен баланс, когато има водач в колата. Амортисьорите са регулируеми по височина и твърдост и това не е трудно.
Прикачени файлове
26937260_10212342260085568_1090104924_o.jpg
dash front small.jpg
42445166_10214598712134148_7643387674715226112_n.jpg
roll cage mods2.jpg
roll cage mods.jpg
44528289_1821044711339927_8291145000096366592_n.jpg
rear end ready.jpg
44712486_2235052970097889_631158144365494272_n.jpg
44951156_352754708802072_86568102392758272_n.jpg
18575636_10210458879282225_1778553301_o.jpg

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта