Форд фокус МК2.5 Platinum

Снимки и обща информация на Вашите коли
F Focus
потребител
потребител
Мнения: 1189
Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд фокус МК2.5 Platinum

Мнение от F Focus » 15 яну 2021, 11:46

Аз съм с допълнително монтиран авто-пилот от предишният собственик, който каза, че не било кой-знае колко скъпо, ама колко точно не си спомнял...Сподели, че майсторът заел се със задачата казал, че единственият(и най-голям) проблем би бил, ако компа на колата не разпознае устройството, което се разбирало накрая, като се навърже всичко-инак смяна на компа. Човекът рискувал и имал късмет.
Много автомати-слаби резултати!

F Focus
потребител
потребител
Мнения: 1189
Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд фокус МК2.5 Platinum

Мнение от F Focus » 15 яну 2021, 12:32

Към колегата Bivanov 20 относно питането му преди 6 години за аеродинамичността на гредите на покрива-ами изобщо не са аеродинамични и, с колкото по-висока скорост се кара с тях, толкова шумът и разходът ще се увеличават-на магистрала поне с 0.5л./100км.
И нещо важно за протокола-въздушното съпротивление се увеличава с квадрата на скоростта-демек 4 пъти увеличавате скоростта, а съпротивлението нараства 16 пъти! Тема за размисъл-защо всяка кола с около 100к.с. ще вдигне 160-170км./ч., но за да се достигнат 400км./ч. са необходими 700-800к.с.? Така, че при висока скорост съпротивлението става основен фактор, изискващ мощност ( и разход) за преодоляването му. Разбира се от първостепенно значение е обтекаемостта на колата-т.н. коефициент на въздушно съпротивление, който зависи от формата и челната проекция на предмета ( в случая купето).
И м/у другото колите от Ф-1 са с много лош коефициент на съпротивлението, заради анти-крилата отпред, и отзад, чиято цел е създаване на отрицателна подемна сила, за да се увеличи притискането на купето (съответно гумите) към пътя, но там мощността е в излишък-според последните изисквания не знам колко, в ерата на турбо-двигателите от 1.5 литра обем се достигаха 1500к.с., станаха много катастрофи и бяха забранени.
Надявам се да Ви е било полезно и интерсно.
Много автомати-слаби резултати!

ivo_63
Потребител
Потребител
Мнения: 1260
Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: Форд фокус МК2.5 Platinum

Мнение от ivo_63 » 15 яну 2021, 15:19

Сега са 850 кс +-, ама вървят пак повече

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд фокус МК2.5 Platinum

Мнение от ЯЛТА » 15 яну 2021, 15:25

ivo_63 написа:
15 яну 2021, 15:19
Сега са 850 кс +-, ама вървят пак повече
Е толкова повече вървят, че не могат да се изпреварят, щот са на предела.................
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта