От Форд Фиеста към Форд Фокус
Публикувано: 20 фев 2015, 23:07
Здравейте на всички фордаджии, след като се разделих с фиестата която може би някои от вас я помнят от темата " Една различна фиеста "


Беше трудна раздяла с фиестата, но вече превъзмогната от новата придобивка, а тя е Форд Фокус 1.6 101 к.с. 2000г. Джия, лимитирана серия 226/600.но не след дълго време в насрещното излезе едно дърво и се сблъскахме...



След катастрофата се чудех каква кола да карам, но бях впечатлен от модела и реших да си взема същия и ударения да го ползвам за части, защото поне знам че беше в много добро състояние. И седмица след това намерих моята кола, 1 към 1 като стрия само face е разликата, дори пак е лимитирана серия 028/600. оригинални черни фарове малко по твърдо окачване, и затъмнените с фолио стопове от предишния.


Естествено не се мина много време и трябваше нещо да пипна по колата иначе няма да съм аз
започнах с затъмнението на стъклата и подмяната на оранжевите мигачи с прозрачни.



Следващата стъпка беше слагането на халогени


После последва подмяната на горната решетка с така от по новият модел


След това махнах фолиото от стоповете защото не веднъж ми казаха че при слънчево време не се вижда добре като натискам стоповете, и последва намесата на бояджия да ги опуши, и междувременно поставяне на накрайник на ауспуха.




Дълго време търсех да бартеросам летните джанти защото не бяха мой тип ( стояха ми като теменужки )
, и на скоро се сдобих с 16ки които много ми харесаха и ги сложих защото са с доста добри зимни гуми пък и да пробвам с тях как ще е, оказа се че не и тежат толкова или поне аз не усещам разлика освен че е по стабилна колата



Много ме дразнеше фара за мъгла който се намира в задната броня, затова го замених с фар за задна светлина от фокус с десен волан, и съм доста доволен и от към визия и от към осветяването на задна



Също така съм подменил осветлението на плафона вътре и на задния номер с диодни крушки, и лед осветление в краката при отваряне на вратите само отпред, оставил съм кабел и за отзад в краката но не знам как да скрия кабела който трябва да мине до тях и може би ще се откажа от задните
снимки на светлините вътре ще кача сигурно утре че не съм снимал още.
Още неща съм си наумил да сложа и да подменя но всичко с времето си



Беше трудна раздяла с фиестата, но вече превъзмогната от новата придобивка, а тя е Форд Фокус 1.6 101 к.с. 2000г. Джия, лимитирана серия 226/600.но не след дълго време в насрещното излезе едно дърво и се сблъскахме...




След катастрофата се чудех каква кола да карам, но бях впечатлен от модела и реших да си взема същия и ударения да го ползвам за части, защото поне знам че беше в много добро състояние. И седмица след това намерих моята кола, 1 към 1 като стрия само face е разликата, дори пак е лимитирана серия 028/600. оригинални черни фарове малко по твърдо окачване, и затъмнените с фолио стопове от предишния.


Естествено не се мина много време и трябваше нещо да пипна по колата иначе няма да съм аз


започнах с затъмнението на стъклата и подмяната на оранжевите мигачи с прозрачни.



Следващата стъпка беше слагането на халогени


После последва подмяната на горната решетка с така от по новият модел


След това махнах фолиото от стоповете защото не веднъж ми казаха че при слънчево време не се вижда добре като натискам стоповете, и последва намесата на бояджия да ги опуши, и междувременно поставяне на накрайник на ауспуха.




Дълго време търсех да бартеросам летните джанти защото не бяха мой тип ( стояха ми като теменужки )





Много ме дразнеше фара за мъгла който се намира в задната броня, затова го замених с фар за задна светлина от фокус с десен волан, и съм доста доволен и от към визия и от към осветяването на задна




Също така съм подменил осветлението на плафона вътре и на задния номер с диодни крушки, и лед осветление в краката при отваряне на вратите само отпред, оставил съм кабел и за отзад в краката но не знам как да скрия кабела който трябва да мине до тях и може би ще се откажа от задните

Още неща съм си наумил да сложа и да подменя но всичко с времето си
