Ford KUGA Trend 1.5 EcoBoost 150HP FWD
Публикувано: 27 окт 2015, 23:50
Здравейте,
в Петък бях зарадван от Мото-Пфое с ето това:
Поръчана и капарирана на 21 Юли.
Получена на 23 Октомври.
Темата относно предната КУГА.
Успях да навъртя ~400км и ето какви са първите впечатления:
Като цяло съм страшно доволен, особенно за цената на която е взета. Както знаете в момента има промоция на бензиновият 4х2 вариант. Няма такава цена, а автомобила е с доста добро качество, а стандартното оборудване бих казал е доста чивато.
Старт/стоп, SYNC, темпомат.
Автомобилът ми се струва по-голям от Мк.1.
Динамика е съизмерима (за сега) с дизеловата Мк.1. но стига сравнения.
Това което страшно много ми харесва е темпомата и SYNC системата с гласови команди.
До сега не бях карал с темпомат. На Хемус почти през целият път се възползват от тази екстра.
Синк-а също доста добре работи, но се случва и да не ме разбере от първият път. Музика слушам изключително от Spotify (на телефона и на компютъра) и съм страшно приятно изненадан от това, че Spotity може да се командва от SYNC системата, вкл. и с гласови команди, което значи, че продължавам да се възползвам от (spotify) услугата и в КУГА-та.
На старт/стоп системата ще трябва да свикна. Някак си ми е все още неестественно да гаси двигателя на като спра (на световар, пешеходна пътека и т.н.)
Автомобила е със S+M гуми, и днес поръчах истински зимни гуми.
Среден разход (главно по първокласни пътища и 40-50км в градски условия) : ~8л/100км (това според трип компютъра). Истинското замерване го правя по принцип при пълнене на резервоара така че тогава ще видя какве в е в действителност, но тоа след като измина 1600км както препоръчват за да се поразвърти двигателят.
в Петък бях зарадван от Мото-Пфое с ето това:
Поръчана и капарирана на 21 Юли.
Получена на 23 Октомври.
Темата относно предната КУГА.
Успях да навъртя ~400км и ето какви са първите впечатления:
Като цяло съм страшно доволен, особенно за цената на която е взета. Както знаете в момента има промоция на бензиновият 4х2 вариант. Няма такава цена, а автомобила е с доста добро качество, а стандартното оборудване бих казал е доста чивато.
Старт/стоп, SYNC, темпомат.
Автомобилът ми се струва по-голям от Мк.1.
Динамика е съизмерима (за сега) с дизеловата Мк.1. но стига сравнения.
Това което страшно много ми харесва е темпомата и SYNC системата с гласови команди.
До сега не бях карал с темпомат. На Хемус почти през целият път се възползват от тази екстра.
Синк-а също доста добре работи, но се случва и да не ме разбере от първият път. Музика слушам изключително от Spotify (на телефона и на компютъра) и съм страшно приятно изненадан от това, че Spotity може да се командва от SYNC системата, вкл. и с гласови команди, което значи, че продължавам да се възползвам от (spotify) услугата и в КУГА-та.
На старт/стоп системата ще трябва да свикна. Някак си ми е все още неестественно да гаси двигателя на като спра (на световар, пешеходна пътека и т.н.)
Автомобила е със S+M гуми, и днес поръчах истински зимни гуми.
Среден разход (главно по първокласни пътища и 40-50км в градски условия) : ~8л/100км (това според трип компютъра). Истинското замерване го правя по принцип при пълнене на резервоара така че тогава ще видя какве в е в действителност, но тоа след като измина 1600км както препоръчват за да се поразвърти двигателят.