Докато обмислям идеи за свързване на новия ауспух със системата реших да почистя оригиналния накрайник. Използвах продукт за полиране на метали на "Wolfkraft". Представлява кичета и пасти с които се полират повърхностите.Преди да втрия пастите почистих нагара с водна шкурка 800, и отвън и отвътре.
След изброените по-горе манипулации ето и крайния резултат....
Хубавото на тази процедура е, че така се образува защитен филм и в последствие се чисти по-лесно от сажди и мръсотия.
А успоредно с накрайника идва ред и на поредното добавяне на екстра, по аналог с другите ми коли.А именно електрификация на задните седалки.Това ще рече :
1.Вграждане на отопление в задните седалки и облегалки.
2.Вграждане на ел. регулиране на задните облегалки (по аналогия с Модела Scorpio Ghia Мк1 85-94)
За целта намерих донор, който бе така добър да ми прати средната конзола от Скорпио Мк2 ,заедно с пълната инсталация под нея.
Осигурени са Бутоните за подгрева ,бутоните със стрелките са с осветление и се използват за регулирането на наклона на облегалките (От Мк1),релета, както и бутон за автоматично отваряне на задния капак от купето (От Фиеста Мк4). Предвиден е и бутон "1,2,3" за инсталиране на функция памет на пасажерската седалка.
Между другото инсталирахме електронния блок управляващ автоматичното светване на фаровете, след включване на запалването.Поради факта, че китайските дневни светлини не изкарват повече от година решихме да не използваме такива.Сега вече използваме само късите светлини.Системата е направена така, че след запалване минавайки 10 сек. късите се включват.Включват се само късите, без задните габарити, без лампите по таблото и бутоните.
Ел. блока на дневните светлини е позициониран в кутийка с влагозащита IP44.Самата кутийка боядисах със шагрен.
Изработена и боядисана бе нова закрепваща планка на акумулатора.Към нея се закрепва пластмасов протектор, който пази от влага и боклуци кутията с предпазителите и релетата.
Не са точния цвят, но ще бъдат боядисани...
Започва се с изграждането на инсталацията......
И така стъпка по стъпка до пълното изграждане и прекарване от средната конзола, под мокета и към задната част на купето...
Ето и боядисаните капаци.
Тъй като средната конзола оригинално няма отвори за бутони (за задни ел. седалки с подгрев и бутон за автоматично отваряне на багажника)трябваше да се пробият.Самото пробиване е труден процес, свързан с предварително разчертаване, белязване, разпробиване на центри, изрязване с фрези и пилене.Така, че намя да се спирам подробно върху него, само ще кажа че времето за изработка отнема около 1 ден.
Показвам крайния резултат.....
След като я разпробихме реших черния мат да го направя гланц. Има два начина за правена на това в зависимост какъв ефект се търси.Ако се търси ефект "пиано лак" са пръска с черен спре, лак, полиране с водно, лак и т.н.Аз не търсих този ефект, а целта ми беше да направя черния мат на пластмасата в черен гланц.
Процедурата е следната:
1.Минава се с водна шкурка 400 целия детайл.Хубаво е под вода.
2.Същата процедура с 800
3.И накрая с 2000
4.Полира се с абразивна паста с машина и киче.(На ръка не става, иска обороти).
5.Полира се с полир паста или в моя случа с черна паста за пластмаси.
Ето и с оригинална на вид средна конзола(също полирана от мен, но в цвят беж).Виждат се оригиналните места за бутони и новите допълнителни.