Първоначално мислех да запазя външната визия на автомобила.Иначе казано със елементи на екстериора(фарове, стопове и т.н.) от първо поколение 1995-1997.Но постепенно нещо ме жегна, пък и попаднах на фейслифтови части с почти перфектно състояние...
Започнах с решетката на радиатора и плавно преминахме към задните стопове.Тези на снимките по-долу са от последните модификации 1998

Тези 3 елемента бяха подложени на щателно почистване отвън и отвътре.Специално внимание бе обърнато на полирането на външната пластмаса.

Електропроводимата мрежа бе почистена,както и контактната система на всяка фасунга.
Един от най-интересните моменти бе изграждането на инсталация за допълнителен стоп сигнал в средния елемент.Идеята дойде след като забелязахме грешка допусната от Ford в процеса на проектирането на фейслифтовия стоп.На снимката долу се вижда, че крайните фасуги са бели и в тях влизат само крушки от типа 5/21W (на тях е щамповън вида на този тип крушка) а реално инсталацията на фара е пригодена само за светлита габарит 5W. Странна работа!!!
преработихме инсталацията на фара, пуснаха се две допълнителни букси(за лявата и дясната страна) и кабелите се прекараха по съществуващете кабелни трасета през капака на багажника към купето.От там се взе сигнал от съществуващите стопове (лявият и десен краен елемент).

Резултата след смяната на задната визия е следният:

А ето и как изглежда с натисната спирачка, без да са включени габаритните светлини.

Втората част от фейслифта бе смяната на предните фарове с по-новите, пак от модел 1998. Имах два, като единия подарен ми от мои приятел и съфорумник (Иво Conan_1).Подарения ми фар бе от английска кола, но успях да заменя съответната(за ляв фар) част и успешно го преправих.Предмонтажната подготовка включваше основно почистване вътре и вън. Внимателно почистване на рефлекторите с мек,леко влажен памучен парцал, нови LED крушки на габаритите, нови халогенни крушки Н1 на дългите светлини и H1 ксенон система 6000К на късите.
Ето ги в завършен вариант..
