Страница 2 от 3
Re: Новата ми PUMA - The Silver bullet.
Публикувано: 03 май 2016, 12:33
от ЯЛТА
kito написа:Питам, защото минах за два дни 600 км с 99+ от Круйз!
Извънградско, средно натоварен автомобил ми даде 5.6 литра на 100 км, като за този маршрут варира между 5.4-5.6 зависи малко как я карам!
Този разход си е добър. С Кинитрон-100 малко повечко си върви колата, и е по икономична, но в края на краищата, ако се обърне в пари всичко, пак ще си дойде 1:1.
Re: Новата ми PUMA - The Silver bullet.
Публикувано: 16 май 2016, 18:02
от ЯЛТА
Около 22 литра за 311 км. , само градско.
Re: Новата ми PUMA - The Silver bullet.
Публикувано: 23 юни 2017, 20:18
от ЯЛТА
Ще я тествам с 95 от OMV по стечение на обстоятелствата. До сега освен 100 от ЕКО друг не е наливан.
София> Созопол>София.
Re: Новата ми PUMA - The Silver bullet.
Публикувано: 23 юни 2017, 20:29
от kojuharov
Няма да има разлика, то толкова кръщават, че ... все едно и също.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Re: Новата ми PUMA - The Silver bullet.
Публикувано: 23 юни 2017, 20:38
от ЯЛТА
Е ще видим, в неделя ще съм наясно.
Re: Новата ми PUMA - The Silver bullet.
Публикувано: 24 юни 2017, 16:07
от BIGFORDFAN
Нали има ЕКО покрай Пловдив, оттам като напълниш няма ли да ти е достатъчно до Бургас?
Re: Новата ми PUMA - The Silver bullet.
Публикувано: 25 юни 2017, 22:27
от ЯЛТА
Напълних я на тръгване на OMV по стечение на обстоятелствата, в Созопол на Лукойл, долях 32.230 л при изминати 410 км. На връщане изминах 400 км. и за да не загасне, реших и заредих на Ихтиман на Лукойла 36.890 л. , но километража ми преливаше, 400 км. за 195 минути.
Re: Новата ми PUMA - The Silver bullet.
Публикувано: 26 дек 2017, 12:43
от ЯЛТА
Планувана за днес смяна на :
От половин година ми прави номера.
Re: Новата ми PUMA - The Silver bullet.
Публикувано: 02 фев 2018, 00:19
от ЯЛТА
Правилото на петте "П"
Перфектната
Потготовка
Предотвратява
Провала на
Представлението.
И в тази връзка сменени части с нови, на сребърния куршум:
Предни носачи- 2 броя.
Предни спирачни дискове- 2 броя.
Предни накладки.
Биалетки- 2броя.
Задни амортисьори- 2 броя.
И сега само газ...........
Re: Новата ми PUMA - The Silver bullet.
Публикувано: 04 фев 2018, 14:48
от ЯЛТА
Re: Новата ми PUMA - The Silver bullet.
Публикувано: 06 ное 2018, 21:28
от ЯЛТА
Дойде време за смяна на електромагнитния клапан на парното. От изминалата зима започна да ми прави номера- парното ми изчезва и започва да духа хладен въздух, а след почукване по металната му част, започва да си духа нормално топло.
Re: Новата ми PUMA - The Silver bullet.
Публикувано: 26 мар 2019, 18:59
от ЯЛТА
Пумата била малка кола, я как се побраха 6 чувала с тор по 40 кг. единия, даже не е и клекнала много:
Re: Новата ми PUMA - The Silver bullet.
Публикувано: 19 май 2020, 21:38
от ЯЛТА
И за да продължава да е гадна годината, и понеделнишки, вчера акумулаторът ми- "4max" на 4 години 8 месеца и 20 дни, се предаде.
Хайде в сервиза - "BERGA", 60 ah. 145 лв. , с 3 год. гаранция, и Пумата е чакмак от четвърт.
Re: Новата ми PUMA - The Silver bullet.
Публикувано: 08 юни 2020, 17:39
от ЯЛТА
От вчера Пумата ми започна да хълца, днес и чека вече и светна. Компа показа истината.
Свещи, кабели, бобина, и нова гарнитура на капака на клапаните, защото около свещите имаше по 60 грама масло на свещ.
Сега вече фърчи..............
Re: Новата ми PUMA - The Silver bullet.
Публикувано: 18 юни 2020, 07:35
от ^DAYWALKER^
При мен положението е на 3 цилиндъра ...... Смених кабели и свещи и продължава . Тия дни ще е бобина , общо взето по твоя път
Re: Новата ми PUMA - The Silver bullet.
Публикувано: 18 юни 2020, 10:03
от ЯЛТА
Еми стават и такива неща, кабелите и бобината ми бяха оригиналните, а свещите на 49 000 км.
Re: Новата ми PUMA - The Silver bullet.
Публикувано: 04 ное 2021, 13:23
от ЯЛТА
Пристигнаха ми новите гуми.
Престои монтажа.
Re: Новата ми PUMA - The Silver bullet.
Публикувано: 08 май 2022, 21:04
от ЯЛТА
От колко време се каня да се сменя зимните гуми с летните, е най накрая се наканих. Обаче барабаните на спирачките отзад- ръждиви подобаващо. Въоръжен с двата ми шлайфа се заех:
Следва умело шлайфане и обработка с преобразувател за ръжда на WURTH:
Боядисване два пъти:
И смяна на четирите гуми:
Следва сваляне на резервната гума и ламарината която я държи:
Малко шлайфане на стоманената джанта-челно, и ламарината, и оставяме за утре още работа, миене, шлайфане, преобразувател за ръжда, и боядисване с черен мат-спрей боя.
Утре пак ще работя.
Re: Новата ми PUMA - The Silver bullet.
Публикувано: 08 май 2022, 22:17
от F Focus
Я-набора се е задействал-похвално, радвам се!
"Вюрт" ше използваш за ръждата? Ако е така го нанеси два пъти през половин час, и преди боята задължително използвай филър (преди се казваше грунд), важно е, не го подценявай!
Ще имаш успех-не се съмнявам!
Re: Новата ми PUMA - The Silver bullet.
Публикувано: 10 май 2022, 13:09
от Coldgrave
И аз се каня да направя това упражнение с барабаните отзад. Искам да попитам мога ли да мина само с телена четка или да си купя приставки за винтоверта, защото нямам шлайфове.
Другото нещо за колко време горе-долу съхне спрея ? Нямам възможност да я пъхам в гараж и на трупчета
Заниманието ще е пред блока и ме интересува, примерно дали за 2 часа ще дръпне боята за да мога да оправя от 2те страни за 1 ден.