Една учебна Фиеста МК7

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
Tas4o
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 26 сеп 2013, 23:57
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,25 2015. ГИ LPG-Tech
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Една учебна Фиеста МК7

Мнение от Tas4o » 11 апр 2016, 19:55

Здравейте! Реших да пиша, за колата в която се возя по цял ден и да споделя малко впечатления.
Колата е Форд Фиеста 2015г 1,25 бензин, ниво на оборудване тренд. Колата е купена на 14000км, в момента е на 18000км, т.е. карам я (возя се) вече 4000км.
Преди това се возих на Фиеста МК6 1,4 дизел. (Гадна кола, но ужасно здрава!).
Та да споделя, какво ми харесва в новата Фиеста:
Седалките са удобни, има много място за краката, ръцете и т.н. Шофьорската седалка се регулира изцяло по височина. Не са нито много твърди, нито прекалено меки и са с добра странична опора, както и са достатъчно дълги напред. В сравнение със старата фиеста, там положението беше трагично. Прибирах се целия схванат и общо взето все едно стоиш на табуретка.
Стъклата са с автоматична опция за вдигане и сваляне и работят докато не се извади ключа.
Радиото има страхотен саунд и има усб вход. Чете бързо музиката.
Огледалата са големи и удобни и двете имат мъртва зона и подгрев. На старата фиеста бяха някаква пародия на огледала.
Волана се регулира по дълбочина и височина, кожен е с приятна кожа, но ми се струва, че е малко нетрайна, но времето ще покаже.
Има копче за отваряне на багажника от вън, както и от дистанционното. От дистанционното е малко безсмислена опция, макар, че ако се монтират пружини на амортисьорите ще може да се отваря капака изцяло сам, като се натисне копчето. На стария форд, беше хамалогия и половина отварянето на багажника.
Двигателя е страхотен. Муден, но страхотен. Потегля много леко и плавно, дори при изтърване на съединителя гасне трудно. Старата фиеста гаснеше повече в интерес на истината, макар, че е дизел.
Разхода на гориво е повече от приличен. 70% градско 30% извънградско - разход 8,5/100
Колата е стабилна при висока скорост, благодарение на широките гуми и големите джанти 195/50/15
Хубави спирачки.
Добри фарове.
Тихо е! Не заради изолация, такава почти няма, а заради това, че отпред е бензин, а не гадния дизел.
Пластмасите са качествени и меки, но не всички!

Това което не ми харесва:
Много меки брони, ама много! Цепят се от най-малкото.
Задните седалки са почти декоративни. Ако е дръпната предната седалка до край, отзад трябва да сяда някой до 45кг. Съответно ми е много голям зора, когато ходя на изпити, като трябва да сядам отзад и отпред са високи хората, ама се преглъща, защото това е за сметка на предните седалки, а аз там стоя основно.
Системата за потегляне по наклон е някаква пародия, добре, че може да се изключва много лесно през менюто на колата.
При всяко отключване или отваряне на врата светват габаритите. От мото пфое, казаха, че не може да се изключва.
Няма добра видимост назад, но не е толкова зле. Карал съм коли с по кофти видимост.
Чистачките се включват по ужасен ред, но няма начин, на всички фордове е така. Първо устъргваш калта от прозореца и тогава идва водата ама... така ще е.
Не може да заключваш/ отключваш вратите ръчно. Само с бутон на таблото.

Може да има още Плюсове и минуси, но засега се сещам за тези. Ако се сетя за още нещо, ще пиша.
Като цяло в този клас коли, Фиестата е от първите места в съотношение цена/качество/оборудване.
Само за пример, Тойота Ярис 2012г е трагедия от към оборудване и качество на материалите.
Предстои монтиране на Газов Инжекцион. Аз ще го монтирам! (В свободното си време се занимавам с разни такива неща и други жичкаджийски.)
Това е колата:
Изображение
Поздрави Станимир Мангъров!

Потребителски аватар
Tas4o
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 26 сеп 2013, 23:57
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,25 2015. ГИ LPG-Tech
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Една учебна Фиеста МК7

Мнение от Tas4o » 07 юни 2016, 21:08

Газовия инжекцион е вече монтиран и има навъртяни около 1000км.
Компонентите са:
-Компютър LPG Tech 324 OBD
-Редуктор Shark 1200
-Инжектори LPG Tech Dragon
-Бутилка 40л Олимпик
-Сонда и зареждачка Tomasetto

Монтирах си го сам. Разхода на газ за сега е около 1,8-2л над разхода на бензин, но тези дни, ако остане време, ще понастроя малко.
Ето малко снимки:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: Една учебна Фиеста МК7

Мнение от lubomirov89 » 07 юни 2016, 21:22

Хубава колица, много свежа. Не ми е ясно само какво е това волво ?

Потребителски аватар
Tas4o
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 26 сеп 2013, 23:57
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,25 2015. ГИ LPG-Tech
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Една учебна Фиеста МК7

Мнение от Tas4o » 07 юни 2016, 22:42

Капак на кабелите на свещите. Фабрично няма,това е от волво 1,6. Двигателя е на практика същия.

Потребителски аватар
Tas4o
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 26 сеп 2013, 23:57
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,25 2015. ГИ LPG-Tech
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Една учебна Фиеста МК7

Мнение от Tas4o » 26 авг 2016, 14:27

Първите 10000км на газ са факт. Никакви проблеми. Среден разход 80% градско, 20% извън с климатик, около 11,5/100.

Потребителски аватар
Tas4o
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 26 сеп 2013, 23:57
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,25 2015. ГИ LPG-Tech
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Една учебна Фиеста МК7

Мнение от Tas4o » 06 окт 2016, 22:43

15000км с един резервоар бензин. От 06.06.2016 до 06.10.2016.

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта