Нов Фокус

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
GeorgiToRuleThemAll
потребител
потребител
Мнения: 153
Регистриран: 18 авг 2016, 17:43
Модел на автомобила: 2015 B-Max Trend 1.0 EcoBoost 74kW
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Re: Нов Фокус

Мнение от GeorgiToRuleThemAll » 13 май 2017, 18:35

exclusiveremix написа:
13 май 2017, 16:27
Даже докато имаше сняг,се вадеше от гаража само и само за да поработи на място 5 10 минути :lol:
5-10 минути на място ми се струва безсмислено. Автомобилът няма време да загрее до оптимална температура, което на практика е все едно да отида до магазина с колата, който магазин ми е на 400 метра (например). Ама вече свършен факт... :mrgreen:
Аз също бих изключил старт-стоп системата, ако имах такава. Дори сега си мисля, че бих я изключил изцяло въобще. Колко се увеличава икономията на гориво с нея? 10% може би? Или повече?
*fe*

Потребителски аватар
drazhev
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 28 юли 2016, 17:05
Модел на автомобила: Ford C-MAX 2015- (CEU), 2.0L Duratorq (110kW/150PS), Frozen White
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Нов Фокус

Мнение от drazhev » 14 май 2017, 00:20

exclusiveremix написа:
13 май 2017, 13:34
Не знам как ги карате тези коли,как ги зареждате и т.н,НО аз разход на моя фокус хеч 1,0 100 коня НАД 5,9л не съм видял.
....
В момента съм на 4300 км средна скорост 50км/час,разход 5,2 за последните 2000км.Автомобила ми се кара само със 100 октана от първия ден.
Тей че разходи 8-9л са ми адски странни.
Здравей, колега,
Какво странно има?
1. 20 см по-висока - по-лоша аеродинамика...
2. Моята кола е 240 кг. по-тежка от фокусника
3. Когато съм извън града винаги има поне 40-50 кг багаж + моите 200 кг ... Демек поне 400 кг повече тежим...
4. Моята е автомат - не, че не мога да изключвам от скорост, но заради автомата не го правя. И когато е по наклон дизела много повече отбива инерцията на автомобила, колкото и да тежи ...
5. 2 литра мотор ... Лапа си здраво!!! А не забравяй адреналина с тоз мотор - на светофара като тръгна 30 метра си свети тракшъна ...
6. Дал съм 51 бонки кеш без екстрите, които следват от това, та на тез 2-3 литра отгоре ли ще обръщам внимание... Просто колегата пита и аз му отговорих. Радва ме това, че след 4000 км така се отвори, че все бутам лоста на S ... В началото наистина се стреснах, че с толкова коне не върви ... Сега е добре :-)
А - и при 100 октана наистина трябва да ти смъкне още разхода ...

Мисля, че ти беше писал нещо за старт-стоп системата... Доста разпитвах и се интересувах как инженерно е направена тази екстра - според мен няма причина да се износва бързо, а и това е взето в пред вид при конструирането ...

Потребителски аватар
drazhev
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 28 юли 2016, 17:05
Модел на автомобила: Ford C-MAX 2015- (CEU), 2.0L Duratorq (110kW/150PS), Frozen White
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Нов Фокус

Мнение от drazhev » 14 май 2017, 00:41

GeorgiToRuleThemAll написа:
13 май 2017, 18:35

Аз също бих изключил старт-стоп системата, ако имах такава. Дори сега си мисля, че бих я изключил изцяло въобще. Колко се увеличава икономията на гориво с нея? 10% може би? Или повече?
Хвалят се производителите, че икономисвали около 5% ...
Не знам как е при вас, но тук във Варна особено сутрин 8-9 и вечер 17-19 часа е ужасно - светофарите държат по 50-90 сек, а в повечето случаи се чака по 2-3 пъти на един светофар. Тогава се кефя, че имам старт-стоп система.
Но много често спирам буквално за 2-3 секунди на СТОП примерно и ... бум - колата гасни и още не спрял да се върти мотора и аз дигам крака от спирачката и тя пали... това ми се струва излишно. Не че няма трик - примерно не натискам до край спирачката и колата не гасне, но си мисля, че в това положение съединителя все пак се търка и износва по-бързо ... ама нали са 2 хехехе :-)

И още нещо - мисля, че не може да се изключи въобще старт-стоп система (но не съм сигурен в това), защото след като изгасиш колата и след това запалиш отново, старт-стоп система се включва автоматично отново...

Нещо обаче което много ме дразни в старт-стоп системата е това, че ако съм включил бутона за затваряне на клапите да върти въздуха в купето и да не влиза задимен въздух от вън, след като изгасне колата на светофара и запали отново, клапите се отварят и бутона е изключен...
При Вас така ли е? За мен това си е голяма глупост - особено ако пред мен има някое АУДИ на 400К км... :-)

djankata74
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 16 авг 2015, 17:04
Модел на автомобила: форд фокус 1.6tdci titanium 115kc
Местоположение: madrid
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Нов Фокус

Мнение от djankata74 » 14 май 2017, 12:35

Хора моя е 1.6тдци и 115 кс значе ако карам около 130км разхода е 5,3 ако са 160 разход около 6,0 градско си гори ,иначе ако карам около 90 падам под 5 на 100 .Мисля че добре ви горят колите ,проблема е в българското гориво >:D<:

Потребителски аватар
drazhev
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 28 юли 2016, 17:05
Модел на автомобила: Ford C-MAX 2015- (CEU), 2.0L Duratorq (110kW/150PS), Frozen White
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Нов Фокус

Мнение от drazhev » 14 май 2017, 12:45

djankata74 написа:
14 май 2017, 12:35
Мисля че добре ви горят колите ,проблема е в българското гориво >:D<:
Мдаа - и аз мисля така :-)

Потребителски аватар
GeorgiToRuleThemAll
потребител
потребител
Мнения: 153
Регистриран: 18 авг 2016, 17:43
Модел на автомобила: 2015 B-Max Trend 1.0 EcoBoost 74kW
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Re: Нов Фокус

Мнение от GeorgiToRuleThemAll » 14 май 2017, 13:11

djankata74 написа:
14 май 2017, 12:35
... проблема е в българското гориво >:D<:
Ами не е само до горивото... Лошо регулирани кръстовища; светофари, които те държат по 2 минути на място; лоши пътни настилки; прекалено много автомобили - българинът е беден, ама почти всеки има по две коли вече (откъде са тези пари за две коли?); всякакви "шофьори" на пътя... Темата тръгна в друга посока... Спирам да пиша :mrgreen: :mrgreen:

EcoBoost-ът ми харесва. Звучи като бъдеще...
*fe*

kito
потребител
потребител
Мнения: 727
Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
Местоположение: Казанлък/София
Status: Извън линия

Re: Нов Фокус

Мнение от kito » 15 май 2017, 10:42

Има физични закони, които важат на тази планета.
Няма как да четеш разход 4.5литра, или 6.5 литра за извънградско, което е смятано при скорост до 90 км/ и да кажеш, че при 160 горяла повече, ами ще гори нали има съпротивление.
Колите са си супер, бръмкайте си с тях.
Кръстовищата се правят вече нарочно така в големите градове, желанието е да се стимулира използването на градски транспорт. В някой от големите градове на европа въвеждат скорост от 30км/ч градско.
GeorgiToRuleThemAll написа:
14 май 2017, 13:11
djankata74 написа:
14 май 2017, 12:35
... проблема е в българското гориво >:D<:
Ами не е само до горивото... Лошо регулирани кръстовища; светофари, които те държат по 2 минути на място; лоши пътни настилки; прекалено много автомобили - българинът е беден, ама почти всеки има по две коли вече (откъде са тези пари за две коли?); всякакви "шофьори" на пътя... Темата тръгна в друга посока... Спирам да пиша :mrgreen: :mrgreen:

EcoBoost-ът ми харесва. Звучи като бъдеще...
Хората в България имат пари, макар повечето да реват, че нямат. Има семейства в София с по 3-4 коли, даже във форума има такива, но не си купуват една читава, а поддържат 3-4 таралясника. При данък 20-30 лева им е по-добре 5 коли от колкото една ама качествена. Българите сме опасна нация, мрънакаме за пари, за това, че не ни е уреден живота, но ако можем да прецакаме за нещо системата, първи сме, а после недоволстваме. :)

Потребителски аватар
drazhev
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 28 юли 2016, 17:05
Модел на автомобила: Ford C-MAX 2015- (CEU), 2.0L Duratorq (110kW/150PS), Frozen White
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Нов Фокус

Мнение от drazhev » 15 май 2017, 12:35

kito написа:
15 май 2017, 10:42
Има физични закони, които важат на тази планета.
Няма как да четеш разход 4.5литра, или 6.5 литра за извънградско, което е смятано при скорост до 90 км/ и да кажеш, че при 160 горяла повече, ами ще гори нали има съпротивление.
МНОГО вярно ... Още по-лошото е, че при 160 ама много трудно спира ...
но не си купуват една читава, а поддържат 3-4 таралясника. При данък 20-30 лева им е по-добре 5 коли от колкото една ама качествена.
....
Ами вярно си е ... За нова кола плащам данък близо 600 лева за година и 2000 лева каско... На никой обаче не му пука, че е ЕВРО 6 !!! Така ще е, докато не стигне пушека до вилните зони на управниците ни... Във Варна вече не се диша, а представям си в София как е ...

kito
потребител
потребител
Мнения: 727
Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
Местоположение: Казанлък/София
Status: Извън линия

Re: Нов Фокус

Мнение от kito » 15 май 2017, 13:16

Има ли смисъл и аз ще отида да си купя евро 6. Даже за електричарка съм още по-навит, но как да я карам тази кола тук? Паркираш кола за 30-40-50 хиляди на улицата в страна без закони. Утре изчезва, застрахователя ти казва, ами тя се е обезценила, ето ти 20 хиляди, бягай от тук, до 40 000 си я покривай сам. Застраховката, както каза колегата 4000 за каско и 600 данък. Той човек като си купел нова кола, значи да плаща, има пари. Някой като ми го каже това и ми идва да му навра ауспуха на неговия таралясник в гърлото и да диша с пълна сила, та тогава пак да издава компетентно мнение.

Потребителски аватар
GeorgiToRuleThemAll
потребител
потребител
Мнения: 153
Регистриран: 18 авг 2016, 17:43
Модел на автомобила: 2015 B-Max Trend 1.0 EcoBoost 74kW
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Re: Нов Фокус

Мнение от GeorgiToRuleThemAll » 15 май 2017, 18:16

Та колегата с новия Фокус питаше какъв ни е разходът за натоварено градско движение...
Не знам дали на мен ми се струва или наистина е така, ама тоя трицилиндров EcoBoost като го настъпиш и почва да лапа много здраво. Ей го одеве направих поредното ходене до Пловдив. Тръгнах с разход 5.4/100 и се прибрах с 5.4/100, защото не се въртях из града. Прибирам се в Асеновград обаче, повъртях се 20 минути някъде и веднага разходът тръгна нагоре, като спря на 5.7/100. Има си и причина обаче. В момента градът ни е в ремонти, а аз живея баш в района на ремонтите. Та докато свърша някоя друга работа (автомивка и фризьор), докато завъртя по малките улички, щото от ремонти нямаше как да стигна до нас, разбирайте такива ядове хванах, че като я понатиснах малко колата (+ въртене на гуми на много места от ярост) и ей го - 5.7/100... Плаче ми се, колеги... :( Един път да реша с колата да врътна из града и то какво ще стане... :D Количката преди казваше Eco champion, а сега съм само Advanced Eco Driver... :D
И така... може и да не е толкова икономичен този двигател, ама всичко си е според зависи.
*fe*

Потребителски аватар
spalding_rs
потребител
потребител
Мнения: 132
Регистриран: 27 окт 2009, 11:08
Модел на автомобила: Фокус, EcoBoost 1.0 - 125hp Titanium, комби - 2017
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Нов Фокус

Мнение от spalding_rs » 04 юни 2017, 00:59

Брейййй, голямо писане съм отприщил. 😀 Благодаря на всички Ви. Колата е супер и ще си я карам без да мисля много за разхода. От всичко каквото чувам за малолитражките, без значение от марката, все си лапат като ги натискаш и караш в кофти условия. Що се отнася до извън града, с 90км/ч е по книжка, дори и климатроника да работи. Така че, приятели, наслаждавайте се на добрите моменти, защото не са много.
Иначе моите гуми са същите, които колегата от преди няколко поста описа - Мишлен Праймаси 3.
За разлика от него, аз съм доволен от тях, даже се опитах на два пъти да видя, какво е да се включи системата за стабилност, но не успях. За свирене, не съм го чул и един път, просто имам някакъв блокаж може би, и колата изобщо не превърта гуми, а само се изстрелва. Има едно почукване тогава, което сигурно предотвратява превъртането на гумите.
Изображение

Потребителски аватар
exclusiveremix
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 12 апр 2011, 14:21
Модел на автомобила: Ford Focus 1.0
Местоположение: Шумен
Status: Извън линия

Re: Нов Фокус

Мнение от exclusiveremix » 04 юни 2017, 13:28

И аз съм със същите гуми.НЕ съм пробвал да въртя гуми...никога и не съм пробвал с някоя от колите ми :lol: .Въпреки че тази гума е избрана за Номер 1 през 2015,за мен е страшно шумна.Ама баси майтапа...нокиан съм карал,мишелин енерджи съм карал на дачия сандеро,тъп и смотан куупър карам на реното,но нито 1 не е била толкова шумна колкото тоя мишелин.За всичко останало може да е 6+ ,но шума прецаква всичко.Когато за сефте прочетох поста на колегата който се оплака от шума,се засмях.Впоследствие след като карах и то без музика,разбрах за какво става на въпрос.
Ford Focus Ecoboost Red Edition

Потребителски аватар
drazhev
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 28 юли 2016, 17:05
Модел на автомобила: Ford C-MAX 2015- (CEU), 2.0L Duratorq (110kW/150PS), Frozen White
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Нов Фокус

Мнение от drazhev » 04 юни 2017, 21:30

spalding_rs написа:
04 юни 2017, 00:59
Брейййй, голямо писане съм отприщил. 😀
....
За разлика от него, аз съм доволен от тях, даже се опитах на два пъти да видя, какво е да се включи системата за стабилност, но не успях. За свирене, не съм го чул и един път, просто имам някакъв блокаж може би, и колата изобщо не превърта гуми, а само се изстрелва. Има едно почукване тогава, което сигурно предотвратява превъртането на гумите.
За превъртането на гумите: просто моята кола е с повече от 2 пъти по-голям въртящ момент - 170 срещу 370 Нм... Когато се включва тракшъна при потегляне колата просто глъхне и не продължава да дига обороти докато не се подобри тракцията. А това чукане - доста четох и търси - това е механичен блокаж на диференциала - тогава усилието се пренася на 2-те колела и се стабилизира носенето на ляво или на дясно и се изстрелва направо ... Много силно се усещаше това, когато имаше сняг - включвах директно на 2-ра(автомата го позволява това) и когато пречука се вижда как и 2-те колела хвърлят сняг и добре си грабеше...

Та гумите че са отврат - отврат са... И верно - много шумни... От известно време се оглеждам за джанти за да си сложа 235 гуми, но оригиналните са 18" и това малко ме притеснява, защото става много ниска гумата. Затова искам да сложа 8.0J x 17", но ... почна се и лудо пресмятане на офсета... Оригиналните 18-ки джанти са с 55 мм офсет и затова трябва да се сложат някакви ограничители, които да предпазят гумата да не започне да се търка в подкалника... Ако сложа 45 мм офсет ще е супер защото гумите ще се изнесат малко навън, ама да не почнат пък да се търкат в калника ... Хич нямам опит в това и ако може някой да даде акъл, ще съм му благодарен.
Освен това оригиналните джанти са си цифра въпреки че са красиви, ама явно няма да си взема такива и по причината, че са 18-ки. Та в тази връзка кажете ми коя марка са най-здрави и дурако-устойчиви на изкривяване?
Е - има и друг начин - да намаля адреналина и да се кротна повечко, че да си остана та тази гуми... Не че съм състезател, ама ми се иска по-голяма стабилност и предполагам, че и по-добре ще спира...

Потребителски аватар
spalding_rs
потребител
потребител
Мнения: 132
Регистриран: 27 окт 2009, 11:08
Модел на автомобила: Фокус, EcoBoost 1.0 - 125hp Titanium, комби - 2017
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Нов Фокус

Мнение от spalding_rs » 23 юли 2017, 17:06

Ходих на море колеги за седмица, един път се върнах до Пловдив за малко и пак там. Разбрах какво е шумна гума на магистралата. Особено на грапавия асфалт - ужас. Иначе на гладкия, няма проблем.
Изображение

savagebs
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 06 май 2012, 23:30
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6
Status: Извън линия

Re: Нов Фокус

Мнение от savagebs » 24 юли 2017, 12:41

Колеги икономията на 1 цилиндър е единствено в полза на производителя(по малко материал) а тази старт стоп система, ами сметнато си е да изкара х години и после на скрап, всичко е сметнато(ама не в полза на потребителя).

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1602
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Нов Фокус

Мнение от synthez 3D » 24 юли 2017, 12:51

Едва ли е икономия на материал, защото намалявайки броя на цилиндрите са добавени още куп други допълнителни агрегати (турбокомпресор, инжектори за директно впръскване, помпа за високо налягане на горивото, допълнителна ел. помпа за охлаждане на турбото, помпа за вакуум и още куп други дребни джунджурии), които дори повишават цената на двигателя.
Изображение

kito
потребител
потребител
Мнения: 727
Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
Местоположение: Казанлък/София
Status: Извън линия

Re: Нов Фокус

Мнение от kito » 24 юли 2017, 23:26

savagebs написа:
24 юли 2017, 12:41
Колеги икономията на 1 цилиндър е единствено в полза на производителя(по малко материал) а тази старт стоп система, ами сметнато си е да изкара х години и после на скрап, всичко е сметнато(ама не в полза на потребителя).
Нормално, след Голф 2, Мерцдес 124 и 190, фирмите разбраха, че няма смисъл от нечупливи коли!
Ти Голф 2 или Фокус МК3.5 искаш? Потребителят търси да е модерен, да живее удобно и да се чувства добре. Да не говорим за безопасност и вредни емисии.

Потребителски аватар
spalding_rs
потребител
потребител
Мнения: 132
Регистриран: 27 окт 2009, 11:08
Модел на автомобила: Фокус, EcoBoost 1.0 - 125hp Titanium, комби - 2017
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Нов Фокус

Мнение от spalding_rs » 28 юли 2017, 01:10

Лошото е колеги, че нашата скапана държава, няма интерес да насърчи, хората да карат нови и сигурни автомобили.
А ние, сме най-големите тарикати, връщат се километри, спекулира се с мечтите на хората около нас, мамим с корумпирани нотариуси, просто картинката е жалка...
После, онзи с таралясника на 30 г, плаща 15 лв данък, а този със сигурния и екологичен автомобил 500. Защо? Никой няма адекватен отговор. Да не говорим за "баничарките" с по 500 КС...
Изображение

Потребителски аватар
Ozzie
потребител
потребител
Мнения: 613
Регистриран: 06 май 2016, 21:28
Модел на автомобила: Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW / EZ 12/03
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Нов Фокус

Мнение от Ozzie » 28 юли 2017, 12:29

spalding_rs написа:
28 юли 2017, 01:10
После, онзи с таралясника на 30 г, плаща 15 лв данък, а този със сигурния и екологичен автомобил 500. Защо?
Защото е данък върху собствеността. И се облага стойността на тази собственост.
Няма да се хареса този отговор на хората с нови возила, но това е положението.
:drink:
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

djankata74
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 16 авг 2015, 17:04
Модел на автомобила: форд фокус 1.6tdci titanium 115kc
Местоположение: madrid
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Нов Фокус

Мнение от djankata74 » 06 сеп 2017, 21:24

Защото си в България аз плащам само 60 евра за новата ,а преди за стария мерцедес 170 евра какво да ти кажа

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта