Страница 3 от 4

Re: ST170

Публикувано: 25 мар 2017, 10:06
от essex
Супер е машината smiley-transport03 >:D<: моята се разболя ...

Re: ST170

Публикувано: 25 мар 2017, 10:07
от Vandall
Какво и стана, колега?

Изпратено от моят E6653 с помощта на Tapatalk


Re: ST170

Публикувано: 25 мар 2017, 10:50
от essex
Счупена предна дясна пружина и сега не мога да намеря същата такава.

Re: ST170

Публикувано: 25 мар 2017, 10:58
от Vandall
Имам две пружини, но са от 1.6. Не знам дали ще ти свършат работа. Принципно имам цяло заводско окачване от стария фокус.

Изпратено от моят E6653 с помощта на Tapatalk


Re: ST170

Публикувано: 25 мар 2017, 11:32
от essex
Не стават колега, на ст-то са различни, ако имаш идеи пиши в моята тема.

Re: ST170

Публикувано: 30 мар 2017, 19:05
от Vandall
Изображение
Ето още няколко снимки с колегата Деренцев. ИзображениеИзображение
Надявам се на неделното събиране да има доста колеги, които да могат да кажат кое как тябва да се направи, защото имам яколко идеи и бих се радвал да чуя различни гледни точки.

Изпратено от моят E6653 с помощта на Tapatalk


Re: ST170

Публикувано: 30 мар 2017, 21:07
от ANGEL4O
колега кажи нещо за мотора на ст-то,като например дали е с хидравлични повдигачи,прилики и разлики между мотора на фокусчето който е 1,6 различават ли се много в обслужването,негативни дефекти дали има ,защото и аз съм с фокус мк1 1,6 и мисля да се качвам на ст

Re: ST170

Публикувано: 30 мар 2017, 21:18
от Vandall
Здравей, колега. От механична гледна точка - не мога да кажа какви са разликите. За сега слаби страни не намирам, колата е отзивчива още от ниските обороти и повярвай ми - няма ниииищо общо с 1.6. Аз карах 1.6 преди да взема ст-то и разликата е до небето. Ако идваш в неделя на събирането на омв - ще можеш да видиш , каквото те интересува.

Изпратено от моят E6653 с помощта на Tapatalk


Re: ST170

Публикувано: 01 апр 2017, 11:28
от Didibao
ST 170 е с пулове, както и 1,6 не са хидравлични като по старите зетеци с сив капак, силата на мотора идва от главата, променливото газоразпределение на смукателя и колектора с дълги и къси пътища, изпускателната система е 4-2-1 общо взето колата е създадена само с една идея и тя е да върви. Като цяло вървенето не е нещо кой знае колко впечатляващо но не е за подценяване, разните тди-та и подобни почват да издишат още на около 150-160км/ч, а фокуса тогава е още на 4-та при максимална скорост на 4-та от 190км/ч 5 и 6-та ти идват за икономия.

Re: ST170

Публикувано: 01 апр 2017, 11:30
от Vandall
Didibao, благодаря за инфото, аз никога нямаше да мога да го обясня. Интересното идва след 100 км/ч. Доста коли остават на заден план.

Изпратено от моят E6653 с помощта на Tapatalk


Re: ST170

Публикувано: 01 апр 2017, 11:40
от Didibao
Vandall написа:
01 апр 2017, 11:30
Didibao, благодаря за инфото, аз никога нямаше да мога да го обясня. Интересното идва след 100 км/ч. Доста коли остават на заден план.

Изпратено от моят E6653 с помощта на Tapatalk
Остават да, там вече има и нещо друго което на мен ми допада много перфектно изчислената и създадена скоростна кутия за този мотор и купе, колко по нагоре отиваш в скоростите винаги мотора е в въртящия си момент и нямаш почти загуба на мощност при превключване, а прекъсвача в 7500 оборота е забавен. :D :D :D

Re: ST170

Публикувано: 01 апр 2017, 11:49
от Vandall
Много хора правят тъпи физиономии след 170... Искрено ме радва това!!!

Изпратено от моят E6653 с помощта на Tapatalk


Re: ST170

Публикувано: 02 апр 2017, 20:19
от essex
Didibao написа:
01 апр 2017, 11:28
разните тди-та и подобни почват да издишат още на около 150-160км/ч, а фокуса тогава е още на 4-та при максимална скорост на 4-та от 190км/ч 5 и 6-та ти идват за икономия.
Мойта приятелка си взе Мерцедес Ц класа спорт купе 2.2 цди 143 коня мисля, върви мерцедеса но както казва Didibao след 150 разни дизели започват да издишат след 150, летящ старт тръгнахме като тя беше 3-4 коли пред мен когато тръгнахме, докато видя на коя предавка карам, докато включа на 3-та ... и избяга, НО я настигнах и изпреварих с 2-3 коли до 4-та скорост 190 км/ч съм карал, а тръгнах от 80 км/ч на 3-та предавка. smileys-car-racing

Re: ST170

Публикувано: 02 апр 2017, 20:20
от Vandall
Както казах - забавното започва след 100 :)

Изпратено от моят E6653 с помощта на Tapatalk


Re: ST170

Публикувано: 02 апр 2017, 20:34
от essex
Vandall написа:
02 апр 2017, 20:20
Както казах - забавното започва след 100 :)

Изпратено от моят E6653 с помощта на Tapatalk
Не съм много съгласен с теб, напоследък срещам хора дето настъпват педала като мен, но аз ги бягам от светофар до светофар им права няколко дължини smileys-car-driving smileys-car-racing

Re: ST170

Публикувано: 02 апр 2017, 20:35
от Vandall
До 100 просто не е толкова усезаемо, колкото след това. Иначе и до 100 е доста приятно.

Изпратено от моят E6653 с помощта на Tapatalk


Re: ST170

Публикувано: 02 апр 2017, 20:40
от essex
Значи трябва да си размениме колите за по едно кръгче, че аз мисля обратното на теб колега _friends_

Re: ST170

Публикувано: 02 апр 2017, 20:44
от Vandall
Няма проблеми ;)

Изпратено от моят E6653 с помощта на Tapatalk


Re: ST170

Публикувано: 09 апр 2017, 22:12
от ANGEL4O
колеги пиша тук защото въпросът е свързан с ст-то от какво може да се получи това по капака на клапаните нещо като обелване или стопяване
20170409_215346.jpg
пластмасов ли е капака боядисан в сиво и възможно ли е да се е обелила боята просто от заливане с масло,или може да се касае за друг проблем

Re: ST170

Публикувано: 09 апр 2017, 22:16
от essex
Температура, бяла ръжда, масло.