Brunner's scorpio 2.9 24V 1998

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Brunner's scorpio 2.9 24V 1998

Мнение от mladen1984 » 24 мар 2017, 23:24

Още един звяр от Кьолн .На 23 март 2017г. стъпи на българска земя колата на нашия приятел Brunner. Директно от платформата и при нас за пълно обслужване и инспекция.Колата е от най-последните модели на производството 1998г. Cosworth 2.9i 24V Ghia оборудване. Седяла е в гараж няколко години.В следствие на това трябва да я преведем в топ състояние.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Няма как пътя от Германия до Бг оставя следи.......
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Колата е ниво на оборудване Ghia с индивидуални екстри:
Велурени седалки с механично помпане на лумбалната опора и ел. регулиране във височина на щофьорската седалка, плафони в областа на краката, кожен волан с дърво, борд компютър, двузонов климатроник, отопление на предното стъкло и дюзите, пълен ел пакет и ел люк, отопление на седалките, дистанционно управление на централното заслючване, аларма , фарове за мъгла, тракшън контрол, 4 въздушни възглавници, автономна печка за отопление webasto, теглич, и др......
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Колата е седяла няколко години без да се кара в гараж.
Изображение
Затова започваме първо със спирачните апарата и в частност преден ляв.
Изображение
Изображение
Развиването на двата болта държащи апарата бе не по-малко предизвикателство от премахването на корозията от диска,супорта и буталото....
Изображение
Изображение
Махнахме и кората под двигателя
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Целия спирачен апарат беше свален и разглобен.Буталото беше почистено от корозията проникнала малко зад уплътнението му.След това се смазаха всички подвижни части с грес и се прогониха ходовете им.Последва монтаж, обезвъздушаване и вече предно ляво функционира перфектно.
Изображение
Задната броня имаше удар отзад и трябваше да се свали.Така че запретнахме ръкави и.....
Изображение
Изображение
Изображение
Има малко работа по задните вежди и маската под задната броня, но всичко по реда си....
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Brunner's scopio 2.9 24V 1998

Мнение от mladen1984 » 27 мар 2017, 20:49

Цялата задна маска се изми. Почисти се зад ребрата и механично се премахна ръждата.Третира се с преобразувател на Wurtch и се грундира с препарат на Nigrin.
Изображение
Резултата е следният - отлична корозионна защита и еластичен протектор.
Изображение
Изображение
Изображение
Възстановяване на липсващата емблема...
Изображение
Почистване зоната около акумулатора...
Изображение
Крепежните елементи и планки на акумулатора - гонови за предстояща обработка
Изображение
Ето го и "Октопода" - всмукателния колектор
Изображение
Изображение
Закупих и дискове за шлайфане, нужни по-нататък за проекта..
Изображение
Ремонт на капака на акумулатора и предпазителите.Важна част от защитата на допълнителния блок предпазители-релета от вода.
Изображение
Изображение
Почистване и полиране на капака на двигателя.
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
gorskiq
потребител
потребител
Мнения: 361
Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Brunner's scopio 2.9 24V 1998

Мнение от gorskiq » 27 мар 2017, 22:10

Чака ви много работа, но за вас няма невъзможни неща. Колата има потенциал и ще стане супер, само иска време. Ако собственика позволи, бих подарил две гуми 16 за пилене и палене. smiley-transport03

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Brunner's scopio 2.9 24V 1998

Мнение от mladen1984 » 07 апр 2017, 09:13

Работата продължава с пълна сила.Набавихме една част от материалите нужни за ремонта.
Изображение
Изображение
Имаше и доста проблеми с намирането на точните части (особено по спирачната система и водната помпа).
За ремонтните комплекти на задните апарати и новото бутало на преден ляв апарат поръчахме части чак от Румъния.
На по-горната снимка се вижда масления филтъра на "Mann". Аналог на EFL 298 (заменящ от 1997 по спецификации на Ford EFL 90 ). Задните спирачни накладки на "LPR" с датчик (от Мк1).
Изображение
[imghttp://media.snimka.bg/s1/5836/037915254.jpg?r=0][/img]
Горивен филтър и ремонтни комплекти спирачни апарати.
Изображение
Изображение
Филтър купе и въздушен.
Изображение
Изображение
Изображение
Това е предния спирачен апарат.Свален и подготвен за ремонт...
Изображение
Челното уплътнение е пропуснало вода и буталото е корозирало. В следствие апарата е блокирал.
Изображение
Демонтаж и почистване на заден подкалник.
Изображение
Пристъпихме към демонтаж на дефектиралата водна помпа и източихме охладителната с.ма.
Изображение
Изображение
За достъп до водната помпа се премахват дифузьора с перките, филтърната кутия, ремъците и обтегачите им..
Изображение
Изображение
стрия въздушен филтър - в МП му търсят цена 50лв!
Изображение
Изображение
И блока без водната помпа.
Изображение
Оригиналната водна помпа - и оттук започва мъката.Водните помпи за този модел са спряни от производство.Предлага се само оригинална на Ford (цена към момента над 750лв) или в западни сайтове към 600 Евро.Повечето производители са се изхитрили и предлагат водни помпи за старото Коси до 1994, които са аналогични и с обикновенните 2,9 двигатели (12/24 клапана). Съответно аз купих такава. Проблема е в това, че тя се различава с наличието на един болт в повече, отвор в всмукателната тръба и друг ъгъл на входа на всмукателната тръба.
В началото решихме да разглобим оригиналната помпа и да пробваме да я ремонтираме, като остана варианта за преправяне на новата.....
Изображение
Изображение
Изображение
След разглобяването установихме, че лагера е здрав. Пропуснало е челното уплътнение между вала на лагера и корпуса на помпата.Самото уплътнение е сложна система от пружина, втулки и тефлонов пръстен или подобие. Умувахме над вариант за изработване на втулка в външен диаметър отговарящ на диаметъра на корпуса и вътрешен на вала на лагера. Съединени посредством набиване и уплътнение гумен семеринг. Но в следствие на температурата това уплътнение ще пропусне в рамките на няколко месеца до година. Така че ремонта отпадна. Върнахме се на вариант "Б" - преправяне на новата помпа.Даже намерихме информация как го правят братята англичани...
Успоредно с това продължихме ремонта на спирачките с демонтаж на задните апарати (заден ляв)
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Заден ляв апарат - блокирал откъм механизма на ръчната спирачка.Проникване на влага от уплътнението на привода на ръчната.Поне буталото излезна кристално чисто.
Изображение
Сложихме един мой стар апарат, че да е мобилна колата.
Следващото бе борбата с ръждата по прага и веждите.Наложи се да махнем щипката на задната броня защото основата и беше компромитирана.
Изображение
Изображение
Изображение
Почистване с флекса отвсякъде.
Изображение
След това обработка с ръждопреобразувател на "Wurtch".....
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Вместо заварки изграждане със смола и фибростъкло, както и предварително антикорозионно покритие на "Novol"
Изображение
Това е уплътнението през което е проникнала влага и е блокирал привода на ръчната спирачка.
Изображение
Изображение
Изграждането продължава.......
Изображение
Изображение
Боядисване и придаване на визия :-)
Изображение
Изображение
Изображение
Дойде и момента за сглобяването на спирачните апарати от лявата страна.Подмяна на всички пръстени и уплътнения, както и буталото на преден ляв.Гресиране смазване и промиване...
Изображение

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Brunner's scopio 2.9 24V 1998

Мнение от essex » 07 апр 2017, 16:20

Интересно ми е с какво е запълнен прага ?
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Brunner's scopio 2.9 24V 1998

Мнение от mladen1984 » 07 апр 2017, 22:08

Това с което запълвам/изграждам е Фипбростъкло. Или така наречения стъклопласт.Двукомпонентна смола и фибро мрежа.Колебаех се между два варианта. Заварка и това. При първия вариант (вече изпробван) се стига до промяна на характеристиката на метала в зоната на заварката и от там се получава ново огнище на бъдеща корозия. Така, че се спрях на това. Самото изграждане става с препокриване до получаването на яка армировка.
Изображение
Това са основните чести на задния спирачен апарат.От ляво на дясно:
1.Оста задвижваща буталото при издърпване на жилото на ръчната спирачка
2.Пружина връщаща оста.
3.Спирачно бутало
4.Уплътнения и матшон
5.Основен пружинен механизъм зад буталото
Изображение
Изображение
Изображение
Преден спирачен апарат, като конструкция много по-елементарен от задния.
Изображение
Изображение
Ето го и новото бутало. За разлика от оригиналното е изработено от лека сплав.
Изображение
Корпуса и леглото на буталото.Всичко смазано със спирачно масло.
Изображение
Изображение
Монтаж на супорта
Изображение
Нови предни накладки на "LPR"
Изображение
Изображение
Докато човъркахме около водната помпа попаднахме на това.....
Изображение
Изображение
Датчика на коляновия вал.Всеки момент е можело колата да загасне.
Изображение
След изграждането на задната лява вежда трябваше да се намери решение за укрепването на щипката държаща бронята.Решихме това да стане с помощта на алуминиев профил (с квадратно сечение). Хем леко, хем здраво. Самият профил хванахме чрез нитоване към здравата част на калника.После пробихме отвори за захващането на пластмасовата щипка на бронята.
Изображение
Изображение
Изображение
Изградената вежда и подкалника атикорозионно грундиран на проблемните места.
Изображение
Спирачни апарати (леви) готови за монтаж.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
След апаратите се захванах с веждата.Китосване първо с кит с фибри , след това с нормален кит и накрая с шприц кит.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Лека рокада на колите и започване на ремонт по дясната половина. Сп. апарати и заден калник....
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1929
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Brunner's scopio 2.9 24V 1998

Мнение от didon80 » 09 апр 2017, 20:20

Браво. Страхотна работа сте свършили. Замислите се върху възможността за Бг вариант на "Пич оправи ми колата" . Определено ще имате много клиенти.

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Brunner's scopio 2.9 24V 1998

Мнение от mladen1984 » 12 апр 2017, 22:41

хаха мерси, иначе работата продължава с бързи темпове.Подхванахме спирачните апарати от дясната страна и ще приложа снимки.Успоредно с апаратите извършваме и други операции по "разкрасяване" и отстраняване на проблеми.
За повече прегледност към всяка снимка има и текст с пояснение....
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
:twistednew:
Изображение

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Brunner's scopio 2.9 24V 1998

Мнение от Conan_1 » 13 апр 2017, 18:28

Браво Младене ще го съживите дзвера и ще стана като твоите страхотна!!! Следя темата с интерес , все пак и моята чака ред ;)
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Потребителски аватар
Sierrata
потребител
потребител
Мнения: 365
Регистриран: 27 май 2007, 13:04
Модел на автомобила: Ford Sierra XR4i Cosworth
Местоположение: Нова Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Brunner's scopio 2.9 24V 1998

Мнение от Sierrata » 18 апр 2017, 20:05

Не съм виждал до сега такъв ремонт на вежди. В нашия край му казват (ден до пладне :) )
Изображение
Only cosworth is my God

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Brunner's scopio 2.9 24V 1998

Мнение от mladen1984 » 18 апр 2017, 22:20

Sierrata написа:
18 апр 2017, 20:05
Не съм виждал до сега такъв ремонт на вежди. В нашия край му казват (ден до пладне :) )
Ама изобщо не ме интересува какво казват във вашия край.
Та работата продължава с водната помпа и препасването и от вариант BOA на вариант за BOB 24V двигател.
Поради наличието на технологичен отвор в стария модел (към всмукателния тръбопровод), е необходимо същия да бъде запушен.Това става чрез изработка на капак, който бива свързан към корпуса с резбови съединения и уплътнява посредством собствена гарнитура и термо силикон.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Brunner's scopio 2.9 24V 1998

Мнение от mladen1984 » 20 апр 2017, 22:27

Чисто новата водна помпа (за ВОА), пригодена за ВОВ cosworth 24V. Изработена по данни и снимки от английския печат и подобрена от "G&M INDIVIDUAL". Капака е изработен от 2мм алуминиева заготовка, свързана към корпуса с 5 болта. 2хМ3мм , 2хМ4 и 1хМ8 подсигурени с гайки.Уплътнението става чрез клингеритова гарнитура с формата на капака и маслоустойчив силикон на "Бизон".Всичко е проверено и напаснато по блока на двигателя и гарнитурата между тях.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Brunner's scopio 2.9 24V 1998

Мнение от mladen1984 » 26 апр 2017, 07:27

След конструктивното изменение на помпата дойде момента на на нейното качване.Непосредствено преди това се грундира пространството от вътрешната страна на задните вежди и в зоната на праговете.Препарата е антикор на "Nigrin". Мина се две ръце.Монтираха се и задните подкалници.Към корпуса се прикрепиха и щипките държащи задната броня.Закрепването стана посредством нитови (по аналогия на оригинала).
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
За улеснение при монтажа на помпата и прекарването на нови тръбопроводи от термостата се наложи да се махне компресора на АС системата и неговата стойка.Демонтажа не беше свързан с източване на фреона.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Монтажа на помпата към корпуса бе съпроводен от силикониране на местата на контакт със термоустойчив и маслоустойчив силикон на "Bison".Всички 11 болта бяха предварително почистени и гресирани с литиева грес.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
След монтажа на помпата се насочихме към преправяне на тръбната мрежа около термостатното тяло.Изработка на нови тръби и сваляне на позицията на термостат.Всичко това с цел да се напаснат към новата извивка на всмукателната тръба на помпата,както и с цел по-лесен достъп до термостата.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Монтирайки всички части, датчици и филтри дойде момента за първите проби.Заредихме с-мата с вода и запалихме двигателя.Изчака се да се отвори термостата и с радост установихме, че няма пробиви и течове.Етап две бе да се направят пътни проби.....и така 10 км планинско.
Изображение
Изображение
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=v0MKucaSZBU
https://www.youtube.com/watch?v=nQ8O4lrHq2k
:D: :D: И вече имаме работещо и НЕ течащо Коси!!!!
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Brunner's scorpio 2.9 24V 1998

Мнение от mladen1984 » 05 май 2017, 22:34

Работата продължава с пълна сила...Смяна на масла, филтри и т.н. консумативи.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Дойде реда и на подмяна на ауспуховия "накрайник" с двуцевка.Специална благодарност към "механологос" (инж. Ганев) за огромната помощ при монтажа!!!
Изображение
[imghttp://media.snimka.bg/s1/5874/037992950.jpg?r=0][/img]
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Brunner's scorpio 2.9 24V 1998

Мнение от mladen1984 » 10 май 2017, 07:34

Дойде реда и на окончателното завършване на задната броня.Макар и претърпяла доста щети в Кьолн успяхме да залепим пукнатините и започнахме процеса по "заглаждането".
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
След бронята се заиграх да тествам радиото.Работи безупречно и чете дискове перфектно (макар и само Аудио формат).
Изображение
Изображение
Изображение
Плафона също е като нов.Кристална светлина.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Brunner's scorpio 2.9 24V 1998

Мнение от ЯЛТА » 10 май 2017, 11:37

От чисто любопитство Младен, бронята двустранно ли я лепи, или само от едната страна ? Предвид че е демонтирана.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Brunner's scorpio 2.9 24V 1998

Мнение от mladen1984 » 10 май 2017, 17:03

Двустранно иначе не става здраво.
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Brunner's scorpio 2.9 24V 1998

Мнение от mladen1984 » 16 май 2017, 21:36

Напредваме и вече се вижда края на проекта.А като цяло вече има електрически бутон за отваряне на багажника отвътре. Екстра превърнала се в специалитет на "G&M INDIVIDUAL".Боядисване и лакиране в детайли.Монтаж и на куката на теглича.Операция иначе доста проста се превърна в цяло изпитание, поради клеясването на монтажните сачмите и корозията в гнездото на носещата греда.Но всичко беше почистено,смазано и монтирано.Изми се и двигателя.Вече се подготвя за консервиране.......Подготвя се и цялата кола за мега пастиране с пастите на "3М".
Сменят се и всички крушки по екстериорното осветлението.Поръчах и един нов плафон за задния номер, че единия беше счупен.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Brunner's scorpio 2.9 24V 1998

Мнение от mladen1984 » 20 май 2017, 08:46

Благодарение на "ЕТ ВИК" задния плафон за осветление на регистрционния номер дойде за 1 ден.И веднага бе инсталиран на мястото си.Успоредно с това започна почистване на всички датчици от EECV системата, като на първо място бе дебитомера.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
smiley-transport03
https://www.youtube.com/watch?v=b7ZQt2VFp4E
Изображение

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Brunner's scorpio 2.9 24V 1998

Мнение от essex » 20 май 2017, 17:18

Добре работи автомата :) smileys-car-racing
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта