Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 393
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Мерсаж!

" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 393
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Днес, 11.07.2022 г. - продължаваме със смяна на гумите, на колата.
Фокусника беше със заводските, Фордови гуми на Мишелин, които никога не бяха демонтирани и сваляни от джантите, и колата до момента, и бяха с пробег 45 000 км, като имаха грайфер за още един сезон, макар и поизносен вече, но за съжаление със стар " дот ", беше започнал, да се напуква външния и слой, и по-важното - всички спадаха по малко, и се налагаше припомпване на гумите през 5-6 дни, за да не светят датчиците по таблото, за ниско налягане. Както е видимо от снимките - колата е дори със заводските накладки отзад, както и със заводските дискове и отпред, и отзад. Всичко сменяно някога по нея са буквално само едни предни накладки към момента като сервизна дейност и история, след излизането и от заводите на производителя.
Имаше дилема... дали отново да сложа гуми Мишелин, или прекия им конкурент Континентал, като и двете марки са на върха, при най-реномираните производители на гуми, и са на еднакви цени. И двата модела на които се бях спрял бяха с идентични параметри от-до по отношение на размер, наличие на борд, максимално допустима скорост, пестене на гориво, шум, спиране на мокра настилка и прочие. Плюсът на Мишелин поне на приказки бе, че карат с около 15-20 % повече като износоустойчивост, но пък са идея по- " дървени " гуми и марка като возия и комфорт спрямо Континенталките. В крайна сметка се спрях на Континентал този път. Ето и линк към конкретния модел -> https://www.contimediacenter.com/eulabe ... 123580000/
Не на последно място - СПЕЦИАЛНИ БЛАГОДАРНОСТИ НА МИЛКО БАКАЛСКИ, КОЙТО УРЕДИ 4 НОВИ ГУМИ, НА СКЛАДОВА ЦЕНА, ДИРЕКТНО ОТ ВНОСИТЕЛЯ, БЕЗ МАГАЗИННИТЕ НАДЦЕНКИ И МИ СПЕСТИ ОКОЛО 400 ЛВ ОБЩО, ОТ 4-ТЕ ГУМИ! И Мишелина, и Континентала, който монтирахме бяха с магазинна цена от по 250 лв на гума ( 1000 лв за 4-те ), а с цената от вносителя и склада, която той ми уреди същите се смъкнаха до 150 лв на гума ( 600 лв общо, за 4-те ) ! Мерси отново Милко!
Фокусника беше със заводските, Фордови гуми на Мишелин, които никога не бяха демонтирани и сваляни от джантите, и колата до момента, и бяха с пробег 45 000 км, като имаха грайфер за още един сезон, макар и поизносен вече, но за съжаление със стар " дот ", беше започнал, да се напуква външния и слой, и по-важното - всички спадаха по малко, и се налагаше припомпване на гумите през 5-6 дни, за да не светят датчиците по таблото, за ниско налягане. Както е видимо от снимките - колата е дори със заводските накладки отзад, както и със заводските дискове и отпред, и отзад. Всичко сменяно някога по нея са буквално само едни предни накладки към момента като сервизна дейност и история, след излизането и от заводите на производителя.
Имаше дилема... дали отново да сложа гуми Мишелин, или прекия им конкурент Континентал, като и двете марки са на върха, при най-реномираните производители на гуми, и са на еднакви цени. И двата модела на които се бях спрял бяха с идентични параметри от-до по отношение на размер, наличие на борд, максимално допустима скорост, пестене на гориво, шум, спиране на мокра настилка и прочие. Плюсът на Мишелин поне на приказки бе, че карат с около 15-20 % повече като износоустойчивост, но пък са идея по- " дървени " гуми и марка като возия и комфорт спрямо Континенталките. В крайна сметка се спрях на Континентал този път. Ето и линк към конкретния модел -> https://www.contimediacenter.com/eulabe ... 123580000/
Не на последно място - СПЕЦИАЛНИ БЛАГОДАРНОСТИ НА МИЛКО БАКАЛСКИ, КОЙТО УРЕДИ 4 НОВИ ГУМИ, НА СКЛАДОВА ЦЕНА, ДИРЕКТНО ОТ ВНОСИТЕЛЯ, БЕЗ МАГАЗИННИТЕ НАДЦЕНКИ И МИ СПЕСТИ ОКОЛО 400 ЛВ ОБЩО, ОТ 4-ТЕ ГУМИ! И Мишелина, и Континентала, който монтирахме бяха с магазинна цена от по 250 лв на гума ( 1000 лв за 4-те ), а с цената от вносителя и склада, която той ми уреди същите се смъкнаха до 150 лв на гума ( 600 лв общо, за 4-те ) ! Мерси отново Милко!
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Добра работа си свършил-с гумите компромис не се прави. И, аз купувах нови зимни и летни гуми средна хубост, та го имам предвид при шофирането.
Като стана дума за дилемата ти за гуми "Мишлен", зяпайки немски (на ADAC) и на други държави изпитателни тестове за гуми последните десетина и повече години "Мишлен" са на 7-8-10 място, като корейци и японци държат първите места...често "Пирели" са по-напред(в което съм се убедил лично), така, че е грешно да се робува на марки в днешно време-иска търсене, зяпане и преценка. А, пък за зимни гуми личното ми мнение е, че "Мишлен" са много назад в класацията.
И, като купувам нови гуми изобщо не питам, и не слушам какво ми намилат гумаджиите.
Също така е изкл. важно, че гумите за наше село и други държави от бившия соц. блок са с най-ниско качество, които НИКОГА не биха се предложили за продажба в белият свят, но особенно в наше село са най-некачествените-имайте го предвид!Има много индикации по гумата, които казват всичко, но е много за писане-Гугъл е насреща за желаещите да научат нещо по въпроса.
Всичко, което написах е подплатено с личен опит с много служебни автомобили(чисто нови), а и 5-6 лични.
За "Континентал" нищо не мога да кажа, но допускам, че ще са за предпочитане пред "Мишлен", които отдавна загубиха позицията си на лидер, явно лягайки на стари лаври.
Като стана дума за дилемата ти за гуми "Мишлен", зяпайки немски (на ADAC) и на други държави изпитателни тестове за гуми последните десетина и повече години "Мишлен" са на 7-8-10 място, като корейци и японци държат първите места...често "Пирели" са по-напред(в което съм се убедил лично), така, че е грешно да се робува на марки в днешно време-иска търсене, зяпане и преценка. А, пък за зимни гуми личното ми мнение е, че "Мишлен" са много назад в класацията.
И, като купувам нови гуми изобщо не питам, и не слушам какво ми намилат гумаджиите.
Също така е изкл. важно, че гумите за наше село и други държави от бившия соц. блок са с най-ниско качество, които НИКОГА не биха се предложили за продажба в белият свят, но особенно в наше село са най-некачествените-имайте го предвид!Има много индикации по гумата, които казват всичко, но е много за писане-Гугъл е насреща за желаещите да научат нещо по въпроса.
Всичко, което написах е подплатено с личен опит с много служебни автомобили(чисто нови), а и 5-6 лични.
За "Континентал" нищо не мога да кажа, но допускам, че ще са за предпочитане пред "Мишлен", които отдавна загубиха позицията си на лидер, явно лягайки на стари лаври.
Много автомати-слаби резултати!
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 393
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Същото чух и от гумаджиите за Мишелин, а именно, че лежат на стари лаври и вече не са това, което са били. Изобщо не са ми " промивали " главата в тази насока, тъкмо обратното дори. Човека, който ми ги осигури на тези складови цени ми е близък, супер свестен и ме вкара в склада да си ги слагам една до друга, пипам, мачкам, натискам, огъвам и прочие всичките топ представители и марки, и си ми изтъкна на всяка реалните качества, плюсове и минуси. Всички тези неща в комбинация с доказано по-комфортното усещане при Континентал, което е прословуто ме наклони към тях. Също така понеже спомена " АДАК " - Премиум гумите на Континентал винаги са в топ 3 по всички класации и параметри, като в повечето случаи са дори първи. Това лято Континентал също печелят класацията им за летни гуми пред всички останали марки -> https://www.supergumi.bg/testove-na-gum ... -ochakvame
Ето и ревю за конкретния, нов Модел на Континентал, който сложих. Буквално нов и от тази година е -> https://radial.bg/content/continental-o ... racontact/
Факт е обаче, че като реноме, име и цени определено двете марки ( Мишелин и Континентал ) държат първото място на пазара в БГ и в момента. Иначе като малко по-евтини варианти, но със същите параметри ми предложиха и Пирели, и Гудиар. В крайна сметка както вече описах... реших все пак да заложа на нещо от по-скъпичкия клас, с име, реноме, повече комфорт, но все пак и да е ново, непознато за мен. До момента с Континентал точно не съм имал сблъсък никога и на никаква кола.
Последна промяна от LORDA83 на 11 юли 2022, 21:41, променено общо 2 пъти.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 629
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
През последните 7 години въртя на моята кола само Континентал - зимни и летни. Летните се износват сравнително бързо. Но пък лепнат за пътя. Те затова се и износват по-бързо. На мокро и двата модела (зимни и летни) държат много добре. С две думи съм много доволен от тях.
Имам доста добри впечатления и от едни летни китайски Аеолус. Дизелякът изкара доста лета с тях и до последно се представяха много добре. Приятели споделят, че и зимните им са доста добри. А когато ги взехме бяха на половината цена на Континентала.
Имам доста добри впечатления и от едни летни китайски Аеолус. Дизелякът изкара доста лета с тях и до последно се представяха много добре. Приятели споделят, че и зимните им са доста добри. А когато ги взехме бяха на половината цена на Континентала.
Знам всички вицове за Форд 

- LORDA83
- потребител
- Мнения: 393
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Понеже по-горе вече споменаха " АДАК "... ако заложим на реалните тестове, ститистики и класациите - то при Премиум гумите Континентал като марка винаги са в топ 3 по всички класации и параметри последните години, като в повечето случаи са дори първи. Това лято Континентал също печелят класацията им за летни гуми пред всички останали марки, както и миналата -> https://www.supergumi.bg/testove-na-gum ... -ochakvame
Ето и ревю за конкретния, нов Модел на Континентал, който сложих. Буквално нов и от тази година е -> https://radial.bg/content/continental-o ... racontact/
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 393
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Няква яка, бляскава муцунка се показва загадъчно тука 

" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Да, бе-снимката е предварително обработена с фото-шоп!
Майтап да става-да не се засегнеш
Мани външният вид, няма забележки, "пуканка" е-дай инфо за други по-важни неща, свързани с Фокусника.
Сподели впечатления от работата на различните агрегати и системи-двигател, ск. кутия, окачване,спирачки, купе, салон, екстри, и т.н.
Всъщност има ли нещо, което да не ти харесва?
Наздраве и безпроблемно ползване на добичето!

Майтап да става-да не се засегнеш

Мани външният вид, няма забележки, "пуканка" е-дай инфо за други по-важни неща, свързани с Фокусника.
Сподели впечатления от работата на различните агрегати и системи-двигател, ск. кутия, окачване,спирачки, купе, салон, екстри, и т.н.
Всъщност има ли нещо, което да не ти харесва?
Наздраве и безпроблемно ползване на добичето!
Много автомати-слаби резултати!
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 393
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Не ме кефи... нз какво не ме кефи... Не ме кефи например управлението на климатик, копчелъците контролиращи обдухващите решетки, позиции и прочие. Много странно и неразбираемо за мен са и направили режимите... кое, кога, как да се включва... или да се изключва само, ако му включа друга позиция в допълнение... изобщо... някак странно неразгадаеми са ми кога се включват / изключват, как и защо... На мнение съм, че трябва каквото включа да е включено, а каквото изключа да е изключено... не колата да си прави сама " каквото си иска ". Не ме кефи, че " Синк-а " си реди по някакви негови схеми файловете с МП3-ките например, а не точно както съм ги записал и подредил на флашката, от компа аз. Реших си проблема, като си преименувах всичко с цифри от 1 до 500 например... но ме дразни факта, че все пак не ги чете и реди по нормалния начин, както всяко др. СД на което съм свикнал преди. Не ме кефи, че парктроника пищи от 500 метра заради някаква дребулия по трасето дето изобщо не ме интересува... защото ми трябва да паркирам колата до милиметър и отпред, и отзад, без да ме шашка някакво пищене от 500 метра най-образно казано, за нищо. И това ще си го разреща тия дни с една заводска камера за задно виждане и окабеляване за нея, но все пак...F Focus написа: ↑18 юли 2022, 22:22Да, бе-снимката е предварително обработена с фото-шоп!![]()
Майтап да става-да не се засегнеш![]()
Мани външният вид, няма забележки, "пуканка" е-дай инфо за други по-важни неща, свързани с Фокусника.
Сподели впечатления от работата на различните агрегати и системи-двигател, ск. кутия, окачване,спирачки, купе, салон, екстри, и т.н.
Всъщност има ли нещо, което да не ти харесва?
Наздраве и безпроблемно ползване на добичето!
Тия дни ще си мина и фаровете с едно керамично мазило, за да не пожълтяват, да се запазят по-дълго в свеж вид и прочие, както и всички пластмасови елементи по прагове, задна броня, лайсни на врати и т.н... със специално мазило за този тип елементи... което освежава и тях, и не позволява да побеляват с времето... Като цяло към момента няма нужда колата от такива процедури, но искам да съхраня всичко предразположено към по-бързо износване максимално.
Така друго на първо четене не ми идва на акъла... Нямам някакви фрапантни забележки, по-скоро просто и свиквам все още и я сравнявам с др коли и опит, които/йто съм имал.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ами ето това беше полезно споделяне!
Продължавай в същият дух-кефиш ме!
Относно пластмасариите не разчитай на дълготраен ефект, каквото и да използваш-само лично мнение-обръщай внимание на по-важни неща.
Продължавай в същият дух-кефиш ме!
Относно пластмасариите не разчитай на дълготраен ефект, каквото и да използваш-само лично мнение-обръщай внимание на по-важни неща.
Много автомати-слаби резултати!
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 393
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Качествени, професионални препарати защитават всяка повърхност за по няколко месеца, дори до 1-2 години напред. Зависи просто как и с какво третираш нещата. За мен превенцията, преди нещо да е прецакано винаги е била важна, независимо за какво става дума. Визуалната страна на нещата никога не е за подценяване, независимо дали говорим за кола, или за нещо друго.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 393
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Такаааа, Фокусчето си има нови, предни чистачки. С/у 50на лв се сдобих с Бош чистачки, каквито са на колата когато излиза и от производителя - Форд.
Освен тях зачистих и намазах фаровете и стоповете с мазило, с керамично покритие, за да не им влияят атмосферните условия и да не пожълтяват с времето и от слънцето. До следващото лято са защитени. Всички пластмаси ( външни и вътрешни ), гумирани покрития, уплътнения на врати и прочие намазах пък с продукт на " Костенурката ", на силиконово - восъчна основа, за да седи всичко свежо, ново, да е защитено и с времето, от слънцето също да не избелява.
За днес - толкова по Фокуса.
Освен тях зачистих и намазах фаровете и стоповете с мазило, с керамично покритие, за да не им влияят атмосферните условия и да не пожълтяват с времето и от слънцето. До следващото лято са защитени. Всички пластмаси ( външни и вътрешни ), гумирани покрития, уплътнения на врати и прочие намазах пък с продукт на " Костенурката ", на силиконово - восъчна основа, за да седи всичко свежо, ново, да е защитено и с времето, от слънцето също да не избелява.
За днес - толкова по Фокуса.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4772
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
С моето скромно автожитие/като км/ с по-добри чистачки от бош не съм карал! Карам 5 лична кола/служебните камиони, бусове и коли не са в сметката/ В момента буса който карам е с Валео, ми... като ги сравня с Бош на моята.... Няма сравнение, въпреки че съм почти 100% сигурен, че боша е турски, но пък Валеото е 100% румънски - знам го със сигурност. Та поздравление за избора на чистачки за новото возило.
времето е като парите-никога не стига
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 393
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
От Валео на друг Форд не съм имал оплаквания аз лично, но от стария тип... металните, не тия силиконови.
Иначе реално за Форд - те и заводските им чистачки на тях са на Бош. Работят си с техни само от край време.
Иначе реално за Форд - те и заводските им чистачки на тях са на Бош. Работят си с техни само от край време.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- paci
- Модератор
- Мнения: 7882
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
За тук ли е бил доклада?
Явно е действал някой колега, защото аз не съм особено активен тук.
Полека лека ще се завръщам.
ГоУем Фокус, бате бате
Браво! Убавец!
Предвид как караше Фиестата със 75 коне сега ти е малко респектиращо с + 50 коне нищо, че е на по-голямо купе.
Ще му вдигнеш разхода, споко
Освен ако не си си променил стила на каране.
Жив и здрав и безаварийно!
Да имате същия съвместен живот както с Фиестата да не се ядосвате взаимно
Явно е действал някой колега, защото аз не съм особено активен тук.
Полека лека ще се завръщам.
ГоУем Фокус, бате бате

Предвид как караше Фиестата със 75 коне сега ти е малко респектиращо с + 50 коне нищо, че е на по-голямо купе.
Ще му вдигнеш разхода, споко

Жив и здрав и безаварийно!
Да имате същия съвместен живот както с Фиестата да не се ядосвате взаимно

- LORDA83
- потребител
- Мнения: 393
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
За тук беше, да... за един досадник дето дрънкаше глупости само ставаше дума, аама го опаткаха вече.
Мерси!

С коли иначе винаги има драми и напрежение хахахаха, все има с какво да те " изненадат ", но... аз просто съм си малко... педантичен перфекционист и мира не ми дава... една прашинка да знам, че има някъде по капаците, та не нещо друго, технически





" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- paci
- Модератор
- Мнения: 7882
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Айде нема ми обясняваш

Не смея да я настъпя.
Сега нали е малко поразръчкана и последно ѝ боднахме всмукател от Пума 1.7 и изпускател от Фокус 1.6 и като я взех не смеех да ѝ дам газ, върви като откачена. Сега ми е тегава и искам още

Виж проучи тез ЕкоБамбуусти какви особености имат ... там олиото нали плакне ремъка и си е строго специфично, нещо имаше за антифриза, че започват да греят.
Обгрижи гюмчето, добро е.
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 393
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Обгрижено е, може да прочетеш в предходните страници и коментари
То другаде освен в оторизирано Форд представителство не е влизало никога и за нищо. Всичко се пише и в книжката, в колата на хартия, и в дигиталната и книжка, в Мото Пфое 
А относно конете и мощността на колите... е не си прав пък! Както казах - не се впечатлявам и респектирам от 50на коня разлика
Почти няма марки коли на които да не съм се качвал, включително от клас " суперкарс ", където става дума за по няколко стотин коня разлика, и зад чиито волан съм бил и преди 2 десетилетия още... та както вече неколкократно подчертах - тия 50на кончета разлика хич не ме трогват, че да се притесня и шашна нещо 


А относно конете и мощността на колите... е не си прав пък! Както казах - не се впечатлявам и респектирам от 50на коня разлика


" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 24 юли 2022, 09:21
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Със здраве да се кара и безаварийно!
Имах такъв Фокус в ниво Титаниум. Прекрасен автомобил на който навъртях 150к. за 5 години. За мотора мога да кажа, че е много добре балансиран и автомобила се движи с лекота. Само хора, които не са карали такъв, могат да пишат глупости от сорта, че щял да умре ако го караш с повече от 140 и другата глупост, че не можел да вдига 180
Само ще вметна, че изобщо не му е проблем да поддържа 180 на темпомат. Изключително икономичен мотор при нормално шофиране, въпреки, че аз не съм по икономията, не ползвам старт/стоп и ми даваше среден разход 7/100 смесен.
Проблемът с флашките е ясен, няма оправия. Аз също ги номерирах.
Като цяло във фейслифта са изчистени повечето проблемчета от предходния, но много внимавай за прословутия проблем с ангренажния ремък. Няма значение къде я обслужваш, просто някои започват да се разпадат.
Единственото, което е недостатък при този Фокус е, че на втория ред няма достатъчно място за краката на пътниците.
Вече при Фокус IV е по-добре, но пък и той е с 20см по-дълъг.
Имах такъв Фокус в ниво Титаниум. Прекрасен автомобил на който навъртях 150к. за 5 години. За мотора мога да кажа, че е много добре балансиран и автомобила се движи с лекота. Само хора, които не са карали такъв, могат да пишат глупости от сорта, че щял да умре ако го караш с повече от 140 и другата глупост, че не можел да вдига 180

Само ще вметна, че изобщо не му е проблем да поддържа 180 на темпомат. Изключително икономичен мотор при нормално шофиране, въпреки, че аз не съм по икономията, не ползвам старт/стоп и ми даваше среден разход 7/100 смесен.
Проблемът с флашките е ясен, няма оправия. Аз също ги номерирах.
Като цяло във фейслифта са изчистени повечето проблемчета от предходния, но много внимавай за прословутия проблем с ангренажния ремък. Няма значение къде я обслужваш, просто някои започват да се разпадат.
Единственото, което е недостатък при този Фокус е, че на втория ред няма достатъчно място за краката на пътниците.
Вече при Фокус IV е по-добре, но пък и той е с 20см по-дълъг.
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 393
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
МЕРСИ!

За ремъка... 280 000 км или на 10 години по предписания на производителя. В момента колата е на едва 56 000 км и на 7 години. След 3 предстои да го сменям, макар, че имайки предвид, че карам предимно служебна кола... и на личната повече от 8-10 000 км не въртя на година... след 3 години няма да е стигнал дори 100 000 км като дойде време за смяната му. Със заводски консумативи и в заводски сервиз, с отстъпките - около 2000 лв е цялата процедура.
Като за такова малко моторче и сравнително голяма кола... си е доста пъргава, така е. За поддържане на скорост... колата се кара и с 200, че и с над 200 подържана скорост набере ли ги. За " умирачката " може и да има нещо вярно, ако постоянно караш с такива скорости и във високите обороти, и не я подържаш по предписанията... ама тя тая кола на 180 не може да мине и 4000 оборота на 6-та предавка... а до " лютениците " има още 4000 аванс, пък за капак е ежегодно с ново масло и филтри на под 10 000 км

Относно мястото отзад... зависи. За фини гаджета и лапета проблема е никакъв, пък дори и за мъж, ако не е 80 + кила тюфлек с извинение

Разход... навъртях и вече 1000 км за този месец и мога да кажа, че при извънградско, при прав път, с подържана скорост 80-90 и без климатик колата пада дори под заветните 4.2 литра на 100 км, които и дават. При каране по магистрала пък с включен климатик и 140 подържана на автопилот - разхода е 6.1 - 6.2 литра на 100 ( аз лично очаквах, че на тази скорост ще се качи доста повече ). Смесения... с градско в натоварен град като Пловдив и включен климатик ми е 6.8 - 7.0 литра на 100 км по бордовия комп.
И СЪЩЕВРЕМЕННО ЩЕ ИЗПОЛЗВАМ ТОЗИ СИ КОМЕНТАР ЗА МАЛКО НОВОСТИ ОТ ДНЕС ПО КОЛАТА...
ДНЕС И РАЗКОСТИХМЕ ЦЯЛАТА ЗАДНИЦА, ЦЯЛОТО УПРАВЛЕНИЕ, ТАБЛА И ПАНЕЛИ ОТПРЕД + ЦЯЛАТА ДЯСНА ПОЛОВИНА НА КОЛАТА ОТВЪТРЕ, ЗА ДА ПРЕКАРАМЕ ОКАБЕЛЯВАНЕ ОТ СИНК-А ДО ПАНЕЛА НА БАГАЖНИКА С КОПЧЕТО ЗА ОТВАРЯНЕТО МУ, КЪДЕТО МОНТИРАХМЕ КАМЕРА ЗА ЗАДНО ВИЖДАНЕ. Та така... колата вече има и камера. Домързя ме да снимам сега, тия дни, ако ми дойде музата ще ви щракна монтажа и панела как изглежда като се включи задна предавка и се активира камерата.
Тия дни като ми остане време ще търся и някоя ударена, Титаниум изпълнение, за да си взема от нея страничните 2 панела с духалките, за таблото, които са с хромираната лайсна, за да ги заменя моите, че нещо ме дразнят едни такива... пластмасови



Последна промяна от LORDA83 на 24 юли 2022, 20:03, променено общо 1 път.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта