Страница 5 от 6

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 18 сеп 2022, 02:49
от Фиеста
АбсЕлютно

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 25 сеп 2022, 10:13
от LORDA83
Още една интересна цифричка на километража от предходната вечер :)

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 02 окт 2022, 14:14
от LORDA83
Да е ясно! ;) :D

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 07 окт 2022, 17:05
от LORDA83
Колицата вече е с нови, индивидиални, " Фигли " стелки, значително по-качествени като усещане, визия и материал от заводските, Фордови стелки за модела.

Заводските седят някак... грозновато и променят цялото визуално усещане в колата... за капак шофьорската винаги много ме е дразнела... не стига под педалите чак, а само до средата и е като половин стелка, а боклуците от подметките при натискане на педалите все пада м/у края на стелката и мокета. Този проблем при индивидуалните, Фигли стелки го няма. Те са си в пълния размер, отново по модела на колата и съответните извивки по пода и мокета... освен това ги поръчах не класически, а в " Urban " стил и покриват и мястото за почивка, на левия крак, което никоя нормална стелка не покрива. Тъй, като са индивидуални - може да си избирате " клетките " на стелката в какви формички да са, в какъв цвят да е самата стелка, в какъв цвят да е канта и, както и с каква марка / емблема на автомобил да са и крепежите за закопчаване към пода и заводските, стърчащи от мокета елементи, ако колата ви има такива. Имате възможност да си закупите и да ви произведат за модела както само една стелка, така и всичките + за багажника. Аз лично си избрах класически, черни стелки със светло син кант, като всичките светлини по таблото на този модел Фокус, с емблема " Ford " на тях и както вече написах - в " Urban " стил, за да са с опцията за покриване и на мястото в ляво за почиване на крака.
Освен всичко - хората, които ги правят нямат против да им се звъни, да дават консултации, да им се връщат вече изпратени и изработени стелки, ако се наложи да се преработва нещо по тях. При мен например се наложи да им ги върна след първото изпращане, за да им сменят крепежите, тъй, като не " щракваха " в заводските за мокета.

Прекрасна добавка са за всеки автомобил и променят цялостно усещането в купето, а най-важното за мен - шофьорската не е " половинка " като заводските и няма да се изсипват мизерии под нея и по мокета.

Единствения им недостатък, ако мога така да го нарека е цената. Индивидуална изработка на такива стелки излиза около 240 до 280 лв за предни-задни стелки, или около 140-180 само за предните, както и около 450 лв за всичко + багажника... което на фона, на всичко масово, на пазара като стелки си е направо в Космоса като сума.

Оставям ви и линк към сайта им, за поръчка, ако някой се реши. Лично аз в БГ несъм намирал друга фирма, която се занимава с такъв тип услуги и производство -> https://figli.bg/product/stelka-figli/

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 21 окт 2022, 19:26
от LORDA83
За пореден път - СПЕЦИАЛНИ БЛАГОДАРНОСТИ НА МИЛКО БАКАЛСКИ от Еврокатената в Пловдив, КОЙТО УРЕДИ 4 НОВИ ГУМИ, НА СКЛАДОВА ЦЕНА, ДИРЕКТНО ОТ ВНОСИТЕЛЯ, БЕЗ МАГАЗИННИТЕ НАДЦЕНКИ! Този път става дума за 4 нови, зимни гуми, които сложих на втория ми комплект джанти. Вече имаме топ " обувки на крачетата " от високия, премиум клас и за Зимата. Както и летните Континенталки, така и зимните BRIDGESTONE Blizzak LM-005, които сложихме този път за Зимния сезон са все от високия клас гуми и в топ 3 на всички големи, световни класации за тестове на гуми през последните няколко години.

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 21 окт 2022, 19:41
от LORDA83

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 03 ное 2022, 16:49
от LORDA83
За пореден път и на пук, на всички разправящи, че заводските сервизи надуват грандиозно цените... аз съм доволен от МотоПфое, както и изненадан от цените им както на закупен от тях, оригинален, заводски артикул, така и от обслужването им! Фокусника беше със заводския си акумулатор Варта, на 8 години, никога не е сменян откак колата е произведена и от 2 месеца " Старт - Стоп " системата не функционираше... като беше ясно, че проблема е точно защото батерията е тръгнала да заминава и няма достатъчно ток ( държеше едва 30на процента ), за да функционират всички системи и екстри по колата, ако компа включи и " Старт - Стоп-а ". Същия се оказа, че не съществува при никой производител на батерии и няма как да се закупи със заводските, Фордови параметри, тъй, като се произвеждат само и единствено за тях, по техни спецификации, и дори от Варта нямат, и не могат да продадат акумулатор със същите параметри. Най-близките заместители, както на самата Варта, така и на другите производители, на висок клас със сходни параметри излизаха от порядъка на 220-250 лв, без смяната и без закачане на заводски софтуер, за да се калибрира компа на колата с новия акумулатор. В крайна сметка реших да не се занимавам с глупости и си отидох директно във Форд МотоПфое, където без предварително записване, запазване на часове, заявки и прочие... за 20-30 минутки ми извършиха всичките нужни манипулации и ми го смениха, с техен, заводски, едно към едно с този, който бе сложен на колата при производството и. Целия " филм " излезе крайна цена 316 лв, но след, като върнах на вторични стария... всъщност всичко ми излезе 295 лв, което е само с 50на лв разлика от афтърмаркет изделията и определено не смятам, че си заслужава, да купувам такива заместители и да ми ги слагат по кварталните гаражи, вместо в оторизирам, фирмен сервиз. Та така... колицата вече е и с нова батерия, " Старт - Стоп " системата отново функционира безупречно, а за капак и оборотите на колата се вдигнаха със 100на на 900 при празен ход, тъй, като стария е товарил вероятно и генератора, и оборотите бяха със 100на надолу от тов,а което трябва да е, и е с новия в момента.

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 03 ное 2022, 17:23
от GeorgiToRuleThemAll
LORDA83 написа:
03 ное 2022, 16:49
отидох директно във Форд МотоПфое, където без предварително записване, запазване на часове, заявки и прочие... за 20-30 минутки ми извършиха всичките нужни манипулации и ми го смениха
Късметлия...

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 03 ное 2022, 17:30
от LORDA83
GeorgiToRuleThemAll написа:
03 ное 2022, 17:23
Що бре? :) Хората си казаха, че за такива дребни манипулации изискващи не повече от 30на минутки коли не връщат и ги вмъкват спокойно м/у другите, и без предварително записани дни и часове :) За сега 8 години тая кола другаде освен в техни, оторизирани сервизи и представителства на Форд не е обслужвана и не и е сменяно нищо. Нищо голямо, фрапантно и скъпо чак толкова не е взимано за нея, на пук, на хорските приказки. Има съвсем малки разлики от по 100 до 200 лв на 1000... спрямо кварталните сервизи, с тая разлика, че за това получаваш само заводски части, а не афтърмаркет и го сменят в оторизиран, заводски сервиз, в който се занимават само със съответната марка, и пипат всичко чисто... а за капак се води хронология на колата за всичко в дигиталната и книжка / паспорт и може по всяко време да си следиш всичко, както и при продажба всичко да е налично и видимо черно на бяло... без скрито - покрито...

И аз в началото не вярвах, но за пореден път ме изненадват и с бърза реакция, и с работата си, и с цените.

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 03 ное 2022, 19:55
от Ozzie
Баба знае две и двеста. Единия сенник имаше някакъв проблем - не седеше плътно прибран към тавана, а все висваше. Информативно минах тогава през МП (колко да е скъп един сенник?!?) - по спомени ~ 200 лв. Изхвърчах от там с 200 км/ч. :D
Същото и с клапана, който управлява променливата геометрия - в МП +400 лв., същия, но в магазин за части (към национална верига) - под 100 лв.

Просто щур късмет, че не са ти взели ризата от гърба.

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 03 ное 2022, 22:11
от LORDA83
Ozzie написа:
03 ное 2022, 19:55
Амиии нз... реално от тях съм взимал само заводски консумативи касаещи като цяло обслужването на колата, със смяна при тях самите.
Всичко и винаги е ставало прозрачно, за час-два, със заводски консумативи, с които колата си е излезнала от заводите им и на цени сходни с гаражните истории и афтърмаркетите. Така съпоставено и погледнато... не виждам защо да ходя другаде поне за подобен тип поддръжка, манипулации и обслужване. Колата минава покрай някакви техни програми за сервизно обслужвани коли до 10 години... и в момента на всичко, и на труд, и на чаркове ми слагат по 20-25 % отстъпки. Това са си по едни 200-250 лв на всеки 1000. Вероятно и затова ми излизат такива сходни цените им с тези по кварталните сервизи и гаражчета. Като цяло за момента нямам причина да ходя другаде, ок съм си с тях на този етап.

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 23 ное 2022, 22:03
от cockyhotty
Смяна на моторно масло+филтри ми излиза приблизително 150 лв. със закупени и избрани от мен консумативи и си го правя сам изчаквайки 1 час маслото да се източни напълно. Във Мото Пфое само за 5 л. туба с масло искат 150 лв., а цената за труд е 60 лв./ч. Не знам как го прецени, че в Мото Пфое е толкова евтино. За нещо, което няма алтернатива на други места и е отговорно като например AGM акумулатор за Start-Stop може и да се съглася. За кола извън гаранция от някои неща може спокойно да икономисаш.

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 24 ное 2022, 17:20
от ivchotr
МотоПфойците в Пловдив може и да са читави момчета. Аз в софийските им представителства минавам само, ако ми е скучно и съм се удрямал, за да ме събудят с някоя яка оферта. Като например пластмасова капачка за джанта, от малките капачки, за 50 лв преди 6 - 7 години :)

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 28 ное 2022, 10:43
от LORDA83
cockyhotty написа:
23 ное 2022, 22:03
П.С: коментарите са безсмислени :) Не си прав за цените, нито за останалото, а фактурата е красноречива :) Можеше да го провериш и сам, ако се бе зачел в предходните ми коментари по темата и изложени факти :) Всичко това от-до закупено с части АФТЪРМАРКЕТ, а не заводски и оригинални за тази кола + труда в някой квартален сервиз / гараж излиза пак толкова, да не кажа и повече на не малко места :) Имайки предвид, че се слагат само оригиналните и заводски консумативи за точно този модел, производство на и за самите Форд... и се прави в тяхно, оторизирано представителство, от хора, които пипат само тези коли, със съответните гаранции, в чиста среда, без мърлящини - то при такива крайни цени за комплексната услуга, които са като навсякъде... или с минимални разлики - намирам за абсолютно излишно и несериозно да коментираме, или да си карам по кварталните гаражи колата, която никога откак е купена, от магазина не е обслужвана и пипана извън оторизиран представител. Поздрави.

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 28 ное 2022, 10:51
от LORDA83
ivchotr написа:
24 ное 2022, 17:20
Имат скъпи неща... безсмислено и излишно скъпи, но те не касаят акумулатори и редовото обслужване, за което не веднъж вече изложих тук факти с конкретни фактури и цени. Те са на ниво... квартални гаражчета и афтърмаркет части, произведени един Господ знае къде... :) Коментарите просто са излишни при наличие на по-горе изброените и показани описи, цени и конкретни фактури, които съм споделил с вас :)

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 28 ное 2022, 11:00
от LORDA83
За първи път тази година и от този уикенд температурите се заседяха ПОД 8 градуса, постоянна, денонощна температура, освен това заваля, всичко е мокро, дават го, че ще е така няколко поредни дни, а може и на сняг да го обърне, така, че вече е време за зимните " обувки " :) Това е най-перфектния, точен и разумен момент за тяхната смяна, така, че това утро... ръкавите са запретнати и мисията е изпълнена! :)

Фокусника вече е със Зимния си комплект класически за Зимата, танекиени джанти + тасове и с 4 чисто нови гуми от най-високия, Премиум клас, а именно - Бриджстон, Близак ЛМ005, които вече ви представих тук преди месец и споделих, че съм ги подгодвил за зимен комплект :) Въпросната марка и модел няколко поредни години са номер едно в тестовете на АДАК за зимни гуми и точно този размер, а освен това модела е единствената гума на пазара в света, с клас " А " за мокра настилка, каквато в град като Пловдив е през 99% от Зимния сезон! От това за зимата по-перфектна гума няма. Живот и здраве - на Пролет пак ще се вдига на крика колицата. Сега е в пъкна, бойна готовност за предстоящия сезон :) Поздрави.

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 26 яну 2023, 16:47
от LORDA83
Просто утичка от Стария град в Пловдив и изглед от колата, в посоки напред, и назад едновременно, от камерата. :P

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 14 юли 2023, 14:10
от LORDA83
Фокусчето направи точно една година в мен и си получи стандартното обслужване на филтри и двг. масло :)
361159338_240543435450632_3546357576847264956_n - Copy.jpg

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 14 юли 2023, 18:19
от snakeplissken
Настигнали сте ни по цени 😂

Колата чисто нова ли сте я купил или употребявана?
От Мото Пфое ли е?
Предлагат ли предплатен пакет поддръжка за определен период години?

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 31 авг 2023, 21:41
от LORDA83
Нова е купена от МотоПфое в Германия, с индивидуална поръчка и пакети на оборудването по нея. Карана там от познати, прибраха се с нея от там и я купих от тях. Жената на моя човек я беше ползвала там, в малко градче от типа на Асеновград, да си кара детето с нея напред-назад. Общо взето е въртяла там средно по под 5 000 км на година, всичко и до днес от мен е обслужвано само в МотоПфое по техните, заводски изисквания, параметри, гаранции и прочие... и единственото сменяно и пипано по нея след излизането и от завода до днес са свещи и предни наклатки като изключим останалите, стандардни консумативи като масла, филтри, спирачни течности... Като цяло, ако се зачетеш в публикацията ми - всичко е описвано стъпка по стъпка от самото начало.